F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Nema sanse pobediti Barrichellov rekord


    Mark Webber odbacio mogućnost da savlada rekord Rubens Barrichella


    U poslednjih nekoliko trka, Australijanac Webber i Ferrarijev Fernando Alonso su prešli barijeru od 200 Velikih Nagrada, koje je tek nekolicina vozača postigla u istoriji Formule 1.

    Da li 36-godišnji Webber sada juri rekord Brazilca Barrichella, koji iznosi 326 Velikih Nagrada?

    ''Nikada to neću stići – apsolutno nema šanse,'' rekao je za austrijsku televiziju Servus.

    ''Odvezao je preko 300 Velikih Nagrada i bio u Formuli 1 17 godina – velika karijera,'' rekao je Webber.

    ''Ali to je puno vremena. Rekord će verovatno zauvek ostati. Definitivno to ne mogu promeniti – morao bih da i dalje budem ovde narednih sedam sezona!'' objasnio je.

    U međuvremenu, neki veruju da će Webber napustiti padok F1 na kraju sezone, nakon što je povezivan sa Porscheovim novim Le Mansovim prototip projektom.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Marko: Lotus tezi protivnik od Ferrarija


      Dr Helmut Marko smatra da je Lotus veći izazivač u borbi za titulu od Ferrarija


      Red Bull i Sebastian Vettel vode ispred Lotusa I Kimi Raikkonena u oba šampionata, i vozačkom i konstruktorskom, nakon prve četiri trke.

      Ali to bi mogli biti najvećim delom zbog Ferrarijeve loše sreće kada je Fernando Alonso imao sudar u Maleziji i problem sa DRS-om u Bahreinu.

      Međutim, kada je upitan da li očekuje da se Lotusov Raikkonen bori sa njima u 2013., Marko je rekao za novine Kleine Zeitung: ''Znamo već duže vreme da će oni možda biti najteži protivnici.''

      ''U ovom trenutku se više plašimo Lotusa nego Ferrarija,'' insistirao je.

      Na pitanje da li stvarno misli da će Lotus biti teži protivnik od Ferrarija cele sezone, Marko je odgovorio: ''U ovom trenutku izgleda tako.''

      ''Ali prošle su samo četiri trke, i znamo da stvari mogu da se promene.''

      ''U stvari, ono što čini Lotus tako brzim u trkama je misterija za nas.''

      Marko nije želeo da komentariše špekulacije da tim iz Enstona ima pefektan hidraulični sistem.

      Ali Red Bull posmatra Lotus iz još jednog razloga.

      Finac Raikkonen, svetski šampion iz 2007. i bivši vozač McLarena i Ferrarija, bio je snažno povezivan sa trkačkim mestom u 2014. koje sada ima Mark Webber.

      Kada je upitan da li postoji nešto novo da kaže na tu temz, Marko je rekao: ''Ne.''

      ''Rekao sam to nekoliko puta. Donosimo odluku o vozaču pre avgusta, i to će biti slučaj i ove godine, takođe.''


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Ferrari pronasao kvar na DRS-u


        Ferrari potvrdio uzrok kvara na Alonsovom DRS-u


        Fernando Alonso je bio jedan od glavnih pretedenata na pobedu u Bahreinu, ali je u početnoj fazi trke, morao čak dva puta da ode u pit stop, jer je imao problema sa DRS-om, koji nije mogao da se zatvori.

        Ferrari, sve do danas, nije znao u čemu je problem, ali su od početka tvrdili da problem nije hidraulički, već mehanički, a danas su potvrdili da se radi o „polomnjenoj mehaničkoj komponenti u DRS sistemu.“

        Ovo je prvi put da se ovako nešto desilo Ferrariju, od kako je ovaj sistem uveden u F1, a čelnici ovog tima i dalje tvrde da je Španac mogao da se bori za pobedu na VN Bahreina.

        „Ovaj neuspeh nije nešto što će dugoročno da nas zabrine, medjutim, obraćanje pažnje na pouzdanost mora i dalje da ostane na najvišem nivou“, glasilo je saopštenje iz Scuderie.

        „Često je slučaj da se desi samo mali problem, koji spreči automobil da pokaže svoj puni potencijal. Razočaranje je još veće kada se pogledaju analize performansi celokupnog vikenda, koje pokazuju da je Alonso definitivno mogao da se bori sa Sebastianom Vettelom za pobedu.“

        Osim Alonsa, i bolid Felipea Masse je pretrpeo dva defekta na pneumaticima, i šef Ferrarija, Stefano Domenicali, kaže da je ovo bio veoma težak vikend.

        „Teško je setiti se trke u kojoj je toliko stvari krenulo naopako“, rekao je Domenicali: „Problem sa DRS-om je sprečio Fernanda, koji je još jednom prikazao odlične performanse, da se bori za pobedu sa Vettelom. Zatim Felipe, koga su dva problema sa gumama izbacila iz bodova i sprečila da se plasira medju prvih pet, što mu je bilo nadomak ruke. Imali smo potencijala za ove rezultate, ali nismo bili u mogućnosti da to postignemo, zbog spoljašnjih uticaja.“

        Ferrari sada zaostaje 32 poena za Red Bullom u plasmanu konstruktora, i Domenicali tvrdi da će Ferrari naporno da radi na tome da se vrate u borbu za titulu.

        „Moramo da nastavimo sa razvojem automobila i moramo da uvećamo naše razumevanje guma, što je ove godine važnije nego ikada do sada“, rekao je Domenicali.

        „U ove prve četiri trke nismo uspeli, iz različitih razloga, da ponesemo kući poene koje smo zaslužili. Zbog toga se razlika na vrhu obe liste čini toliko velikom, ali to ne sme da nas obeshrabri, čak i naprotiv, jer smo često vidjali, kako u našu korist tako i protiv nas, da se stvari mogu brzo promeniti.“

        „Mi verujemo da smo sposobni da se, do kraja, borimo za obe titule, a ovoga puta, u toj borbi smo od samog početka, što nije bio slučaj u prethodnim godinama. U isto vreme, moramo biti svesni da ukoliko želimo da ostvarimo naše ciljeve, moramo biti savršeni u svakoj oblasti.“


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Qatar zeli predsezonski test 2014. godine


          Qatar želi da se uiključi u svet Formule 1


          Timovi sve češće pričaju kako bi bilo bolje održati predsezonske testove u "toplijim" krajevima. Ovogidišnji test u Jerezu doneo je više problema nego koristi timovima zbog hladinijih temperatura u Evropi u to doba godine.

          Charlie Whiting je nedavno posetio stazu u Qataru i kako navodi šef motorsport federacije Qatara, Nasser bin Khalifa Al Attiyah, Whiting je "bio impresioniran sa onim što je video".

          Sada, Španski novinski list El Mundo Deportivo piše da bi "Španija mogla da izgubi monopol nad predsezonskim testiranjima", nakon što je ovogidšnji predsezonski test održan po veoma hladnom vremenu u Barceloni.

          El Mundo Deportivo navodi da bi Qatar i Abu Dhabi mogli imati prednost zbog mogućnosti koju nude reflektori, a takodje i može se dobiti nekoliko konfiguracija staza unutar jednog kompleksa, a i temperature su veoma ujednačene.

          Šta više, UAE, zbog svoje klime konstantno zadražavaju toplo i možda i važnije, suvo vreme, tako da timovi ne bi imali strah od mogućih kiša ili hladne staze.

          Šef Pirellija se složio sa činjenicom da je Bliski Istok mesto gde bi trebali da idu naredne godine:"Mi smo zaintereovani za te promene".

          "O tome sam doskutovao sa Ecclestonom i nekoliko šefova timova prošle nedelje".

          "Bio bi to dobar test u konstantnim vremenskim uslovima, a i podaci koje bi dobili mnogo bi bili reprezentativniiji, jer se većina trka vozi u sunčanim i toplim uslovima, a timovi bi takodje imali daleko bolje razumevanje guma nego do sad", završio je Hembrey.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Schumacher ce voziti na Nordschleife


            19 maja Schumacher će voziti bolid iz 2011. godine na "zelenom paklu"


            Demonstraciona vožnja će biti održana u znak trke 24 sata Nubrurgringa.

            "Imam dosta dobrih sećanja na Nurburgring, i veoma se radujem što ću moći da pružim fanovima i prijateljima zadovoljstvo vožnje na legendarnoj stazi koja se nalazi nedaleko od mog rodnog grada Kerpena", izjavio je sedmostruki šampion sveta.

            "Ali, to će takodje biti jedinstvena prilika za mene, voziti na Nordschleife stazi u modernom bolidu F1 kao što je Mercedesov bolid iz 2011. godine, posebno zbog činjenice da je "Srebrna Strela" svoj put u F1 počela baš na ovoj stazi".

            "Odvesti krug u Mercedsovom bolidu na ovoj fantastičnoj i najlepšoj stazi na svetu biće neverovatan miks - to je san svakog vozača na svetu":

            Nakon što je završio svoju drugu karijeru u F1 prošle godine, Schumacher je sada ambasador Mercedesa.

            Famozna staza Nordschleife, dužine 14 km je bila domaćin VN Nemačke do 1976. godine.

            Poslednji puta kada je F1 bolid odvezao krug na Nordschleifeu bilo je 2007. godine kada je za volanom BMW-a bio Nick Heidfeld.



            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Long Beach negira glasine o F1


              "NIko ništa ne priča o F1", tvrdi predsednik Long Beacha Jim Michaelian


              Šefovi nekadašnje ulične staze u Long Beachu negirali su tvrdnje da F1 želi ponovo da uvrsti ovu trku u svoj kalendar.

              Pojedini izveštaji navode da ugovor koji Long Beach ima sa IndyCar seijom ističe na kraju ove godine, i da su Bernie Ecclestone i Zak Brown čija je firma sponzor F1, izrazili svoj interes da vrate Long Beach u kalendar F1.

              Trenuto, bivši vozač McLarena Michael Andreti promoter je pojedinih staza u IndiCar seriji, i on je dao svoje mišljenje.

              "Zašto bi oni prodali Long Beach Fomruli 1?".

              Njegove izjave odnose se na vlasnike Long Beach staze, Kevin Kalkhovena i Gerald Forsytha. Predsednik Long Beacha Jim Michaelian je izjavio.

              "Ova priča se proteže godinama unazad, uprkos tome što staza i trka nije na prodaju, i činjenici da niko od vlasnika staze nije sklopio nikakve ugovore o prodaji staze i trke".

              "Ništa se ne dešava", izjavio je Jim za Long Beach Press-Telegraph.

              Ranije, Kalkhoven je izjavio da bi prodao trku u Long Beachu samo ako bi dobio "glupo visoku" ponudu.

              "Gerry i ja nismo zaiteresovani da prodamo trku u Long Beachu", dodao je Kalkhoven.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                FIA ostaje sa istim dobavljacem telemetrije


                Uprkos problemima, FIA ostaje sa istim dobavljačem telemetrije za F1


                Piloti F1 su u prve četiri trke bili bez kompletne telemetrije u svojim bolidima, jer novi dobavljač telemetije za FIA-u, Riedel, nije mogao da obezbedi pouzdan rad svog sistema.

                Autosport je saznao da su postojale ozbiljne indicije da će se, od VN Španije,Formula 1 vratiti na prošlogodišnjeg dobavljača telemetrije, EM, ukoliko ne dodje do jasnih znakova poboljšanja na VN Bahreina.

                Na kraju, FIA je je bila zadovoljna sudijskim svetlima i GPS aspektima elektronskog sistema, koji se dovoljno poboljšao da dodje do odredjenog standarda.

                Iako telemetrijski sistem, koji kontroliše upozoravajuća svetla u kokpitima bolida, nije bio dovoljno dobar za korišćenje na VN Bahreina, ipak je bio bolji nego što je to bio slučaj na prve tri trke.

                FIA je potvrdila da će Riedelu dati dodatnog vremena da sredi preostale probleme sa telemetrijom i očekuje se da će vreme do VN Španije, i početka Evropske sezone, biti dovoljno da Riedel reši te probleme.

                Ako FIA bude odlučila da promeni dobavljača, onda će i EM-u biti potrebno dodatno vreme da reinstalira svoje sisteme, a F1 timovi bi mogli da se suoče sa mogućom potrebom da preinstaliraju instalacije svojih bolida na drugačiju tehnologiju koju EM nudi.

                FIA je već obavestila timove da će ostati uz Riedel.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Pirelli menja hard gume


                  Nove hard gume će biti dugotrajnije


                  Nakon ćetiri trke sezone, Pirelli je odlučio da promeni svou hard komponentu guma pred trku u Španiji, rekavši da će nova hard komponenta biti dugotrajnija i približnija po performansama gumi iz 2012. godine.

                  Sledećeg meseca, na stazi u Barceloni hard gume će biti u paru sa medium gumama koje ostaju ne promenjene.

                  "Nakon što smo pregledali sve podatke sa prve četiri trke kao i uz konsultaciju sa svim timovima, odlučili smo da promenimo hard komponentu guma, taj potez sličan je onome što smo uradili pre dve godine kada smo takodje na VN Španije promenili gume za nastavak sezone", objasnio je šef Pirellija Paul Hembrey.

                  "Najnovija hard komponenta je mnogo sličnija gumi iz 2012. godine, sa ciljem da se timovima obezbedi širi spektar strategija u kombinaciji sa ostalim komponentama koje ostaju nepromenjene".

                  Za VN Monaca, Pirelli je potvrdio super soft i soft komponente, dok će za Kanadu biti korišćene supersoft i medium gume.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ron Dennis premesten na nize radno mesto


                    Prema pisanju Nemačkog lista Auto Motor und Sport, Ron Dennis je premešten na nižu poziciju u McLarenu pošto je sektor za proizvodnju automobila gubio novac.



                    Njega je pre nekoliko godina na čelu F1 tima zamenio Martin Whitmarsh, ali su ga svi i pored toga smatrali za glavnog u kompaniji.

                    On je takođe prodao svojih 30% udela u McLarenu jednoj investicionoj kompaniji iz Bahreina. Dennis je u poslednje vreme bio uglavnom fokusiran na McLaren Automotive diviziju koja se bavi proizvodnjom automobila.
                    Izvori navode da je upravo poslovanje u tom sektoru i sve veći uticaj ljudi Bahreina doveo do njegovog premeštanja na nižu poziciju.
                    Auto Motor und Sport prenosi da je Dennis izgubio pravo glasa u upravnom odboru kompanije, tako da je on sada samo neizvršni član pošto još uvek ima u vlasništvu akcije tima.
                    Auto Motor und Sport navodi da su investitori iz Bahreina besni zato što je McLaren Automotive u poslednje vreme gubio navac.
                    Umesto planiranih 3500 automobila, McLaren je prodao samo polovinu od toga. Investitor iz Bahrena je gledao kako njihov novac praktično nestaje i bili su svesni da im se nikada neće vratiti.
                    Procenjuje se da se gubici McLarena mere u stotinama miliona dolara.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ferrari miran uprkos problematicnom startu


                      Test vozač Marc Gene, insistira da je atmosfera u Maranellu mirna


                      Španac Alonso je pobedio u Kini ranije ovog meseca, ali pre toga se povukao sa trke nakon incidenta u Maleziji, dok su prošlog vikenda njegove nade za pobedu pale u vodu zbog veoma retkog otkazivanja DRS-a.

                      "To je bio prvi problem ovog sistema tokom tri godine, koliko je u upotrebi," otkrio je italijanski tim.

                      Zbog tih problema, i uprkos činjenici da imaju dosta konkurentniji automobil ove sezone nego 2012, Alonso već ima 30 poena zaostatka za aktuelnim šampionom Sebastianom Vettelom.

                      Ali španski test vozač, Gene, koji putuje na sve trke sa Ferrarijem, rekao je ove nedelje: "Uprkos onome što se desilo pre neki dan, atmosfera u Maranellu je mirna."

                      "To je bio neuobičajeni problem koji se nikada ranije nije desio i neće se desiti ponovo," citiran je.

                      Gene je rekao da je ubeđen da će Ferrari prevazići svoje rane zastoje i da će se boriti.

                      "Mislim da ćemo se ove godine boriti do kraja za oba šampionata," rekao je u Madridu.

                      "Red Bull je merilo, a Lotus je drugi tim koji je veoma jak, ali mi takođe ne zaboravljamo na Mercedes."

                      "Dobra stvar ove sezone je što ima dosta timova koji se bore za top pozicije," dodao je Gene.

                      Kada je upitan da prokomentariše izjavu Dr Helmut Marka da se Red Bull više plaši Lotusa nego Ferrarija, Gene je insistirao da bi aktuelni šampioni 'trebalo da se plaše Ferrarija'.

                      "Mislim da je to samo psihološki rat," insistirao je 39-godišnjak.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Tajland odobrio plan za F1 stazu


                        Lokalne vlasti su ove nedelje odobrile predložen plan za stazu u Bangkoku


                        Sportska Uprava Tajlanda se sastala u četvrtak da bi diskutovala o konceptu, i potvrdila da će se 5.995 kilometara duga staza napraviti pored kraljevske mornaričke luke u Bangkoku.

                        Staza će se protezati pored nekoliko velikih turističkih destinacija, uključujući Grand Palace, Temple of Dawn i Victory Monument.

                        Finalno odobrenje za konfiguraciju staze je sada spremno za potpisivanje u vladi u narednih par meseci.

                        Tajland se borio za trku nekoliko godina, sa Red Bullom kao podrškom sa održavanje noćne trke u prestonici zemlje.

                        Događaj će svakako privući dosta publike - Mark Webber je imao 100.000 gledalaca tokom ulične demo vožnje 2010.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Watson: Button nema razloga da se zali


                          Jonh Watson smatra da Button nema razloga da se žali na Perezovu vožnju


                          Na trci u Bahreinu, dvojac McLarena se borio na stazi za poziciju, a Perez je nekoliko puta preekao Buttona koji smatra da ti potezi nisu bili korektni.

                          Nakon trke Buton je izjavio:"Imao sam mnogo duela u F1, ali nikad tako prljave kao u Bareinu protiv Pereza".

                          Nakon toga, Button je na twiteru napisao da su on i Perez ponovo prijatelji i da nema nesporazuma medju njima.

                          Medjutim, bivši vozača McLarena John Watson je izjavio dq je Perezova vožnja samo deo igre.

                          "Ukoliko Perez oteža život Butoonu, onda je na Buttonu da na to odgovori", izjavio je Watson za BBC Sport. "To vam je život. Button ne može očekivati od Whitmarsha da kaže Perezu da se povuče".

                          "Ako vas vaš mladji timski kolega forsira to nije dobro, ali je to sve deo igre. Onda je na vama da odgovorite na to najbolje što možete".

                          Watson je uporedio dva vozača sa životinjama koja se u džungli bore za teritoriju.

                          "Neko kao Perez je brz, gladan uspeha i spreman da pokaže koliko može, kao i životinje u džungli, oni moraju da uspostave red u timu. On je očajan da pokaže šta ume, posebno jer u prvim trkama ove sezone nije pokazao šta meže".

                          "Button je veoma iskusan i on je vozač br. 1 u timu, iako McLarenkonstantno negira da ima prvog i drugog vozača. Ali pošto je u toj poziciji, Button uvek ima potrebu da završi ispred Pereza, dok Perez uvek želi da ga pobedi, tako da je Button u malo nezavidnom položaju. To vam je zakon džungle, da se zna koja je vaša teritorija. To je nešto što svaki vozač želi da uradi - svaki vozač želi da bude br.1 u timu".


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Mercedes obecava Hamiltonu bolid za titulu


                            Za narednu godinu Mercedes siguran da će biti u trci za titulu šampiona


                            Nakon što je Mercedes odlučio da od maja ove godine 50% svojih resorsa prebaci za bolid za narednu godinu, Nemački tim je sada otišao korak dalje i "obećao" Hamiltonu bolid koji će biti sposoban da ga odvede do titule šampiona.

                            Iako je prošlo tek četiri trke ove sezone, Mercedes je odlučio da polovinu svojih resorsa prebaci za dizajn i izgradnju bolida za 2014. godinu.

                            Ovu vest je nedavno potvrdio i izvršni direktor Mercedesa Toto Wolff, i rekao da će uskoro polovina osoblja prebaciti svoje radove na bolida za narendu godinu.

                            "Već smo počeli da gledamo u 2014.godinu, i vsakim mesecom sve više ljudi će biti uključeno u taj projekat", izjavio je Wolff.

                            "Mogu da kažem da ćemo u maju ove godine doći do tačke gde će više od 50% ljudi raditi na projektu sa narednu godinu".

                            "Želim da budemo u prva četiri tima, a imamo i vozača koji je sigurno medju četiri najbolja na gridu".

                            Hamiltonj e napravio odvažan potez na kraju pčrošle godine kada je prešao iz Mclarena u Mercedes, a pre početka ove sezone je izjavio da bi prošle godine dok McLaren ne bi napravio bolid za titule.

                            Mercedes se našao u priči o McLarenu i nemogućnosti da naprave konkurentan bolid, pa je tim iz Breckleya navodno "obećao" Hamiltonu da će sledeće godine imati šampionski bolid.


                            Pojedini ivori kažu da bi Mercedes mogao čak da prikaže dizajn pojedinih delova bolida za narednu godinu, ali za sada nema zvanične potvrde o tome.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              FIA da smanji snagu motorima u 2014.


                              FIA i timovi razmatraju nove kazne za 2014. i nadalje.


                              Trenutno, kazne za vozače i timove se kreću u rasponu od drive-through kazni tokom trke, do dodatnih kazni nakon trke, koje su ekvivalentne drive-through kazni, ali se primenjuju nakon završetka trke.

                              Medjutim, postoje izveštaji koji navode da FIA i timovi razmatraju primene novih kazni od sledeće godine, kada kreće era novih V6 turbo motora, i prvobitna ideja je se za manje incidente uvede kazna-smanjenje snage koju pruža turbo punjač u toku trke.

                              Naime, sa novim agregarima u 2014., kontrola trke će imati mogućnost da prate turbo-podsticaj, i potrebna je samo mala promena softvera elektronske kontrolne jedinice (ECU), kako bi se kontrolisala snaga turbo-a.

                              To će FIA-i dati mogućnost da malo umanji snagu automobila na odredjeno vreme u toku trke, na primer na 10 krugova, kako bi kaznili vozača za izazivanje manjeg incidenta u toku trke. Vozač bi i dalje bio u trci i mogao bi da brani svoju poziciju, ali u manjoj meri u odnosu na automobile oko njega.

                              Ovo je, za sada, samo predlog, i ništa još uvek nije dogovoreno u vezi novih kazni.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                McLaren negirao Dennisovo degradiranje


                                McLaren negirao izveštaje u kojima stoji da je Ron Dennis degradiran od strane vlasnika iz Bahreina


                                Nemački Auto Motor und Sport napisao je da je McLarenovom „No.1“, Ron Dennisu, oduzeto pravo glasa u odboru McLarena od strane Bahreina, pa je, zbog toga, postao samo ne-izvršni član tog upravnog odbora.

                                U izveštaju se navodi da je McLarenov glavni akcionar Mumtalakat Holding, Bahreinska investiciona kompanija, veoma ljut, jer Ron Dennisov omiljeni projekat, McLaren Automotive, gubi milione dolara.

                                Ali, McLarenov potparol je danas, za BBC, izjavio da je Ron Dennis sam odlučio da „promeni svoju ulogu“.

                                Potparol takodje potvrdjuje da je Dennis sada, zaista, samo ne-izvršni član tog odbora.

                                Povodom toga, Ron Dennis je izjavio: „Razlika u poslu je takva, da sada nemam odgovornost za postupke rukovodstva“.

                                On je negirao glasine da postoje značajna neslaganja sa Bahreinom i sa akcionarom Mansour Ojjehom, kao i glasine da je pokušao da „otme nazad“ kontrolu nad F1 timom od Martina Whitmarsha.

                                „Apsolutno nisu postojale sugestije oko promene moje uloge u kompaniji, osim promena koje su zagarantovane mojim ugovorom u januaru“, rekao je Dennis.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X