F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vettel: Nisam mogao da odolim novom izazovu


    Sebasian Vettel u intervjuu za zvaničan sajt Formule 1 otkriva zašto je odlučio da nakon šest uspešnih sezona napusti ekipu Red Bulla.


    P: Sebastiane, padokom su dugo kružile glasine da ćete napustiti Red Bull i preći u Ferrari. Sada je barem potvrđeno da odlazite što je ipak iznenadilo mnoge. Niko ne završava petnaestogodišnju saradnju tako lako, pa se nameće zaključak da imate dobar razlog?

    SV:
    Rekao bih da je u ovom trenutku bilo atraktivnije da pokušam nešto novo nego da ostanem.

    P: Napuštanje Red Bulla nakon petnaest godina je veliki korak. Šta to znači za vas?

    SV:
    Znači upravo to što ste rekli – veliki korak! Red Bull je bio moja kuća, a u životu kuću napuštate samo jedno i to je velika stvar. Imali smo fantastičnih zajedničkih petnaest godina, ali sada je vreme da se započne novo poglavlje.


    P: Koliko vam je bilo teško da se odlučite na nešto novo?

    SV:
    Bilo je veoma teško pošto ne odlazim zbog problema. Odluka je bila da želim novi izazov i neki put morate pratiti svoje instinkte. Odluka nije bila laka, ali verujem da je ispravna i da ću biti zadovoljan.


    P: Koliko dugo ste imali taj osećaj da treba da pređete na nešto novo?

    SV:
    Ovo nije prvi put da se ukazala ovakva prilika, ali mislim da je sada bio pravi trenutak. Vreme koje sam proveo sa Red Bullom je bilo posebno i nadam se da ćemo imati još nekih lepih momenata da kraja sezone.


    P: Da li bi bilo neke razlike da je Red Bull ove sezone imao konkurentan bolid?

    SV:
    Ljudi će svakako odmah ukazivati na to kao razlog mog odlaska. Ne odlazim zato što mi se ne sviđa situacija. Ne bežim ni od čega. Kao što sam rekao, mislim da je pravi trenutak za rastanak. Jednostavno sam bio gladan novog izazova.


    P: Kada možemo očekivati objavu od strane Ferrarija? Za sada je stiglo zvanično saopštenje Red Bulla i to da je Christian Horner kazao da idete u Ferrari?

    SV:
    Siguran sam da ću uskoro imati više informacija. Za sada ovo je sve.


    P: Da li ste potpisali ugovor sa Ferrarijem?

    SV:
    Pa rekao sam, za sada nemam ništa da objavim, ali to neće trajati dugo.


    P: Da li vam onda neko može stati na put vašeg prelaska u Ferrari, ako još niste potpisali ugovor?

    SV:
    Nisam to rekao. Kažem da trenutno nemam ništa da objavim. Mogu vam samo reći da ću definitivno ostati u Formuli 1 i da se neću baviti skijanjem ili biciklizmom.


    P: Da li ste svesni da ostankom u Red Bullu imaćete veće šanse da pobedite u Formuli 1 dok će te sa Ferrarijem to ostvariti tek na putu kroz duže staze?

    SV:
    Na kraju dana to nije toliko važno. Rekao sam da želim u životu nešto novo - nov izazov. Odlazim u miru. Naravno da boli ali se osećam kao da mi treba nova sredina.







    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Posle Maldonada i Vergne kažnjen zbog promene motora


      Toro Rosso je pre kvalifikacija u Francuzov bolid morao da instalira šesti motor.

      On će zbog toga sutra u trku krenuti sa 21. umesto sa 11. mesta. Vergne je tokom većeg dela vikenda imao probleme, a jutros na trećem treningu je vozio samo tri kruga. Ekipa je nakon toga odlučila da mora da se iskoristi novi motor, a Vergne je konačno bio zadovoljan bolidom na kvalifikacijama.






      Preuzeto sa
      f1-serbia.com

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Denis: Nemamo potpisan nikakav ugovor ni predugovor


        Ron Denis je danas izjavio kako tim nije potpisao ugovor ni sa jednim od vozaca.


        Prilično hladnokrvno je djelovala i zvucala izjava vodećeg čoveka McLarena,Ron Denisa. U razgovoru za ESPN izjavio je stvari koje zvuce malo cudno...

        "U ovom trenutku mi nemamo potpisan ugovor ni sa jednim vozačem. To nam trenutno nije prioritet i naravno da ćemo u doglednom periodu razgovarati i napraviti sve ono sto vi očekujete, ali u ovom datom trenutku mi jos imamo važeće ugovore sa nasa dva vozaca u timu."
        "Sigurno da nije sjajno ako ste na mestu Jensona ili Kevina, ali realno je da oni moraju razumjeti našu ambiciju da proizvedemo pobednicki bolid sa kojim se može pobedjivati. Kad gledamo na vozače koji bi pobedjivali sa takvim bolidom, moram reći da ih jos nismo izabrali i da nismo potpisali novi ugovor ni sa jednim vozačem na gridu."
        Na pitanje novinara sta je prioritet tima iz Vokinga Dennis je odgovorio:
        "Prioritet je stvaranje konkurentnog bolida za 2015. i udruzivanje sa Hondom je dosta doprinelo napretku u tom segmentu rada. Takode jedna od veoma bitinih stvari je biti atraktivan za sve vozače, a najatraktivniji za dvojicu koja će činiti našu posadu iduce godine." kaze Ronnie.
        Nak kraju razgovora je rekao:"Moje mišljenje deli i većina zaposlenih u ovoj firmi. Ono je otprilike ovako:ne možete osvojiti Svjetsko prvenstvo, ako od proizvodača, ko god to bio, ne dobijete najbolje pogonske jedinice.U ovom trenutku, nije u pitanju samo snaga motora. Radi se o više stavki koje čine celinu. Ako nemate celinu, nemate nacin da pobedite."







        Preuzeto sa f1-serbia.com
        Last edited by Pro FX-Sniper; 05.10.2014, 00:25.
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Raikkonen zeli Vettela


          Kimi Raikkonen je ubedjen da će Ferrari biti jak iduće godine


          Ferrari tek treba da potvrdi tu vest, ali izgleda da je čuveni italijanski tim spreman da u sledeću sezonu udje sa Sebastianom Vettelom pored Kimija Raikkonena.

          Nije tajna da su Alonso i Ferrari već raskinuli saradnju, koja je trebala da traje do kraja 2016. godine i da je Vettel spreman da preuzme njegovu poziciju u timu iz Maranella, pošto je napustio Red Bull.

          Uprkos tome što se muči sa F14 T bolidom, Kimi Raikkonen ima ugovor sa Ferrarijem i ne krije da bi voleo da mu Sebastian Vettel bude timski kolega od iduće godine.

          Kada su ga pitali da li bi bio srećan da saradjuje sa Vettelom u Ferrariju, Kimi je odgovorio: „Apsolutno.“

          Nikada nisam radio sa njim, uvek smo vozili u različitim timovima, ali ga dobro poznajem.“

          Raikkonen je negirao da će, poput Alonsa, napustiti tim iz Maranella, kako bi ustupio svoje mesto Jules Bianchiju.

          „Ja imam ugovor i očekujem da ću biti ovde i sledeće godine. Stvarno verujem da ćemo biti u boljoj poziciji sledeće godine.“

          „Znam da je Marco (Mattiacci) rekao da ne očekuje da budemo u prednjem redu iduće godine, ali ko zna. Mnoge stvari se dešavaju u Formuli 1, uključujući i velike iskorake u razvoju.“

          „Ja sam ovde jer želim da budem ovde. Mogao bih još večeras da odem, ali takodje bih mogao da ostanem još dve ili deset godina ako to želim.“






          Preuzeto sa
          f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Sainz u Toro Rossu?


            Carlos Sainz jr bi mogao da zameni Daniila Kvyata


            Poslednjih nekoliko sati sve se vrti oko Red Bullovih timova jer je Sebastian Vettel potvrdio da odlazi iz svog tima, a Red Bull je odmah objavio da će njegovo mesto zauzeti mladi Daniil Kvyat, koji trenutno vozi u Toro Rossu.

            To znači da u mladjem Red Bullovom timu ostaje prazno mesto pored Maxa Vertsappena, koji će sledeće godine voziti umesto Jean-Eric Vergnea.

            Previše transfera odjednom, zar ne?

            E sad, postavlja se pitanje ko će zameniti Kvyata u Toro Rossu.

            Glavni favorit za to mesto je Carlos Sainz jr, koji će krajem meseca poneti titulu šampiona u Formuli Renault 3.5 seriji.


            „Videćemo šta će biti sa Carlosom“, rekao je Christian Horner: „To je nešto o čemu treba da razgovaramo.“

            „Uvek posmatramo talente i pokušavamo da donesemo pravu odluku.“







            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Force India prijavila Toro Rosso


              Force India smatra da Vergne nije odradio kaznu


              Francuz je tokom trke u Singapuru dobio dve odvojene kazne od pet sekundi, ali je bez obzira na to, trku završio na visokom šestom mestu.

              Član 16.4c Sportskog pravilnika kaže : „Na bolidu ne sme ništa da se radi dok je zaustavljen, najmanje pet sekundi.“

              Kako navodi Force India, Vergneovi mehaničari su počeli da rade na njegovom bolidu nakon 4.4 sekunde.

              Force Indijin Otmar Szafnauer je zbog toga zatražio od FIA-e da, „u svetlu novih dokaza“, preispita ovaj slučaj, što je dozvoljeno članom 13.10.


              Szafnauer smatra da FIA treba dodatno da kazni Vergnea sa još dodatnih pet sekundi na vreme koje je postigao na kraju trke, što bi automatski pomerilo Sergia Pereza na šestu poziciju i Force Indiji donelo novih dva poena.






              Preuzeto sa f1srbija.rs

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Handkammer napustio RB


                Vettelov šef mehaničara napustio Red Bull


                Ove godine je već objavljeno da će Vettelov trkački inženjer, Guillaume „Rocky“ Rocquelin, od sledeće godine preći na drugo radno mesto u timu, a da će Vettel dobiti novog trkačkog inženjera iz Force Indije, Gianpiera Lambiasea.

                Nemački Bild sada izveštava da je Vettela, ali i Red Bull, napustio Kenny Handkammer, Vettelov šef mehaničara.


                „Kenny Handkammer je napustio kompaniju sa trenutnim dejstvom“, potvrdio je Dr.Helmut Marko: „On nije u Suzuki.“

                „Pronašli smo nekog drugog za tu poziciju, nekoga koji bolje odgovara toku rekonstruisanja tima.“






                Preuzeto sa f1srbija.rs
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Montezemolo: Necu dugo biti odsutan


                  Nastavlja se "rat" izmedju Montezemola i Marchionea


                  Iako je i zvanično napustio mesto predsednika Ferrarija, Luca di Montezemolo je u četvrtak prisustvovao na Pariskom motorshowu, zajedno sa novim predsednikom Sergio Marchioneom.

                  Montezemolo je bio tu na predstavljanju nove kreacije iz Ferrarijeve fabrike - Ferrarija 458 Speciale A. Nezaobilazno je naravno bilo i odgovori na pitanja o njegovoj budućnosti, ali i odlasku iz Ferrarija posle 23 godine.

                  Kako su sedeli jedan pored drugog prilikom intervijua, izmedju Montezemola i Marchionea se mogla osetiti, a i videti negativna energija, a odgovorima koje su davali na pitanja novinara, su dali svima do znanja da njihov odnos nije "zdrav".

                  Marchion je prvi bio koji je progovorio o problemima F14T bolida.

                  "Kada odem u Monzu i vidim da na prvih 6 mesta na gridu nema Ferrarija, pritisak mi skoči. Ferrari koji ne može da pobedi na stazi, nije samo loša sreća... Moramo da "isprašimo neke turove" i to moramo da uradimo što pre", izjavio je Marchione.

                  Na to, Montezemolo se kiselo osmehnuo i odgovorio:"U periodu izedju sad i februara sledeće godine, Marchione će shvatiti da ima previše posla, i pozvaće me da se vratim. Srećan sam što ću imati malo odmora do tog poziva", izjavio je Montezemolo.

                  Kada je Montezemolo upitan zašto je čovek koji je izabran od strane velikog Enza Ferrarija lično, napustio tim posle 23 godine, Montezemolo je odgovorio.

                  "Mogao bih da objasnim, ali posle 23 godine, kada se susretnete sa novom erom, vreme je da se ode", dodao je Montezemolo.

                  Tada se desio i jedan čudan trenutak. Naime, Montezemolo je prilikom sledećeg pitanja rekao "Ferrari - Chrysler", ali je odmah ispravio sam sebe i rekao da je mislio na novu grupaciju Fiata i Chryslera. Marchione se nasmejao na to, i rekao:"Možda za 40 godina".






                  Preuzeto sa f1srbija.rs

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso pregovara sa Ferrarijem


                    Alonso sve bliži odlasku iz Maranella


                    Kako potvrdjuju raznorazni izvori iz Suzuke, Fernando Alonso i Ferrari će uskoro objaviti svoj prekid saradnje, bez obzira što Španac ima ugovor za naredne dve godine.

                    Španska publikacija, Cope, napisala je da su se obe strane saglasile da prekinu saradnju, i da je McLaren ponudio Špancu 50 miliona eura godišnje.

                    „U ovom momentu, Alonso pregovara o svojoj budućnosti sa Ferrarijem“, potvrdio je Luca di Montezemolo, tokom intervjua na Pariskom motorshowu.

                    „Siguran sam da ćemo naći najbolje rešenje za njega i za Ferrari, bez obzira o kakvom se rešenju radi.“

                    „Ja moram da se zahvalim Alonsu“, nastavio je Montezemolo: „jer bez obzira da li ide ili ostaje, on je uradio puno toga za Ferrari.“

                    „Mi imamo ugovor i narednih nekoliko dana ćemo doneti konačnu odluku.“

                    „Ako kaže da će da ostane, mi ćemo biti srećni. Ako zajednički odlučimo da prekinemo saradnju, to će biti na najbolji mogući način.“

                    Tom prilikom, Marchionne je nagovestio da će uskoro prekinuti saradnju sa Alonsom.

                    „Ferrari je bitniji od bilo kog partnera. Naši prioriteti su jasni: kompanija i brend su iznad svih ljudi.“






                    Preuzeto sa
                    f1srbija.rs
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Wurz na celu GPDA


                      Alex Wurz je novi predsednik GPDA


                      Bivši Benettonov, McLarenov i Williamsov vozač, Alex Wurz, preuzeo je dužnost od Ferrarijevog razvojnog vozača Pedra de la Rose.

                      Wurz trenutno vozi za Toyotu u WEC seriji.

                      Sebastian Vettel i Jenson Button će i dalje biti direktori GPDA.

                      „Veoma sam ponosan što imam ovu odgovornost, i priliku da GPDA izgradim u još jedinstveniji glas u našem sportu.“

                      „Mi poznajemo našu istoriju, mi znamo kako su heroji poput Stirlinga, Nikija, Jackiea, Michaela i Ayrtona pomogli da se ona izgradi.“

                      „Uz pomoć Jeana i Bernija, timova, medija i, najvažnije od svega, naših fanova, GPDA planira da bude još dinamičnija i da još pozitivnije utiče na budućnost našeg sporta.“

                      Wurz je potvrdio da GPDA ima nameru da još više uključi fanove u svoj rad, kao i da saradjuje sa ljudima koji pišu pravila kako bi trkanje učinili još uzbudljivijim i kako bi poboljšali bezbednost.“






                      Preuzeto sa f1srbija.rs
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        McLaren planira da tokom testiranja koristi Hondin razvojni auto


                        McLaren planira da razvija Mp4/30 u dve faze



                        McLaren mozda neće pokrenuti svoj bolid za 2015. nakon prvih predsezonskog testa, i otkriva plan da što ranije pokrene Mp4-29H Hondin razvojni bolid što ranije.

                        Tim iz Wokinga je već dizajnirao eksperimentalni auto sa jedinim ciljem da dobije podatke o motoru i menjaču od novog Hondinog motora.

                        Ovaj auto bi mogao najranije da se pojavi na postsezonskom testu u Abu Dabiju sledećeg meseca, ali je ipak verovatnije da će se pojaviti na prvim testovima sledeće sezone u Februaru na Herezu, gde će se dobiti prvi pravi podaci o motoru.

                        Sa pravljenjem ovakvog bolida, Mp4-29H tim će biti rasterećen pritiska da završi Mp4-30 ranije zarad testiranja motora.

                        To znači da ljudi iz odeljenja za dizajn imaju jos nekoliko nedelja na raspolaganju da poboljšaju razvij aerodinamike pre nego što se posvete sklapanju bolida.

                        McLarenov trkački direktor Eric Boulier kaže:"Pravimo razvojni bolid zato što imamo mnogo sistema za proveru sa elektronskim vezama i sve ostalo. Odlučili smo se za drugačiji pristup koji je baziran na onome što smo radili ove sezone."

                        "Od razvoja ovogodišnjeg automobila, sve mora biti primenjivo i na auto za sledeću godinu."

                        "I na sličnom principu, mi imamo ovaj razvojni bolid koji ćemo staviti na stazu ili u Abu Dabiju ili Herezu, ili čak kasnije u Barseloni ili negde drugde, kada osetimo potrebu i kada budemo spremni da to uradimo."

                        "Mi to možemo da uradimo i da ne utičemo na posao koji imamo sa partnerom za sledeću godinu. To nam omogućava da radimo punom parom na bolidu za sledeću godinu."







                        Preuzeto sa f1srbija.rs
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Hamilton pobedio na haotičnoj trci u Suzuki


                          Ovogodišnju VN Japana su obeležili prekidi na početku trke zbog loših vremenskih uslova, ali i prekid pre kraja zbog ozbiljnog udesa Jullesa Bianchija.



                          Oko sat vremena pre početka trke su vremenski uslovi bili relativno pristojni. Kiša je padala, ali ne preterano velikim intenzitetom. Međutim, situacija se znatno pogoršala na dvadesetak minuta pre pošetka pa je direkcija trke odlučila da trka startuje iza vozila bezbednosti. U takvim uslovima su vožena tri kruga, a potom je istaknuta crvena zastava čime je trka prekinuta. Vozači su se poređali iza vozila bezbednosti u pit-laneu i tu su čekali dalji rasplet situacije.
                          Na svu sreću, kiša je brzo oslabila pa je trka nastavljena nakon petnaestak minuta, takođe iza vozila bezbednosti. Samo što su se bolidi vratili na stazu, došlo je do prvog odustajanja kada se Alonso parkirao pored staze zbog tehničkih problema.
                          Prava trka je konačno krenula u 10. krugu kada se vozilo bezbednosti povuklo sa staze. Butron je odmah promenio gume i prešao na intermedijum komponentu. Njegova vremena su bila sasvim solidna, pa su nekoliko krugova kasnije i drugi morali da odgovore. Button je zahvaljujući svom potezu prešao na treće mesto sa šest sekundi prednosti ispred Bottasa.
                          Na vrhu je razlika između vozača Mercedesa bila oko sekundu i nije se menjala, a iza njih su vozači Red Bulla u 17. i 19. krugu lako obišli Massu i Bottasa koji su imali slab tempo. Vettel je na četvrtoj poziciji imao nešto bolji tempo od timskog kolege iza njega, a oboje su se dali u poteru za trećeplasiranim Buttonom, ali i Mercedesima od kojih su bili dosta brži.
                          U 24. krugu je vozačima dozvoljeno da koriste DRS, što je omogućilo Hamiltonu da počne da vrši veći pritisak na Rosberga.
                          Nakon nekoliko pokušaja, Hamilton je napravio ključni napad u 29. krugu na kraju glavnog pravca i preuzeo vodeću poziciju od Rosberga.
                          Prvi od vodećih koji je otišao na drugu promenu guma je bio Vetrel. On je promenu napravio u 30. krugu i ostao je na intermedijum gumama. Nico Rosberg je za to vreme na drugoj poziciji gubio mnogo vremena zbog problema sa preupravljanjem.
                          U 32. krugu je Button otišao u boks, ali su mehaničari McLarena imali problema sa zadnjom desnom gumom zbog čega je Britanac po povratku na stazu izgubio poziciju od Vettela.
                          Rosberg je morao da odgovori na Vettelov tempo pa je on svoje gume promenio u 34. krugudok je Hamilton učinio isto dva kruga kasnije.
                          Ricciardo je gume promenio u 37. krugu i vratio se na stazu na peto mesto iza Vettela i Buttona.
                          Kiša je počela da se pojačava desetak krugova pre kraja trke, a Button je prvi prešao na wet gume, a u 44. krugu je na stazu izašlo vozilo bezbednosti nakon udesa koji je imao Sutil u krivini 130R. Nakon toga su svi promenili gume, a najviše je profitirao Ricciardo koji je skočio na treće mesto, dok je Button pao na peto. Udes je takođe u krivini 130R potom imao Bianchi, a na stazu je izašlo i medicinsko vozilo nakon čega je trka prekinuta. Nije bilo jasno koliko je incident ozbiljan, ali je doneta odluka da se trka prekine.
                          Tako je Hamilton došao do nove pobede kojom je povećao svoju prednost u šampionatu u odnosu na Rosberga koji je bio drugi. Vettel je bio treći, Ricciardo četvrti, Button peti, dok su iza njih u prvih deset bili još Bottas, Massa, Hulkenberg, Vergne i Perez.








                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Rosberg: Hamilton je danas bio bolji


                            Nemac je priznao da je njegov timski kolega danas bio brži i da je zasluženo pobedio.



                            „Lewis je obavio bolji posao i zaslužio je pobedu. Drugim mestom sam samo ograničio štetu. S obzirom na uslove, dobro je sto sam izgubio samo sedam bodova u odnosu na Lewisa. Nisam bio zadovoljan balansom, ali smo i on i ja imali faktički isti setup. I on je imao preupravljanje, probali smo nešto da promenimo, ali nismo uspeli. Očigledno sam se ja malo više mučio“, rekao je Rosberg.






                            Preuzeto sa f1-serbia.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Hamilton: Napad na Rosberga je bio školski


                              Hamilton je sjajnom vožnjom uvećao svoju prednost u plasmanu vozača u odnosu na Rosberga.



                              „Uslovi nisu bili toliko loši. Viđao sam i gore situacije u karijeri i mislim da smo na početku predugo bili iza sigurnosnog vozila. Pred kraj trke je ponovo padala kiša, ali nije bilo većih poteškoća. Napad na Rosberga je bio školski i bio sam iznenađen koliko sam mogao da mu se približim u nekim momentima. Imao sam odličan tempo.
                              Međutim, to sada nije toliko bitno. Naše misli su sa Bianchijem koji je imao ozbiljan udes. U jednom krugu sam video da traktor podiće jedan bolid, a u sledećem sam video da je tu još jedan. Nadam se da će sve biti u redu“, izjavio je Hamilton.







                              Preuzeto sa
                              f1-serbia.com



                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Alonso: Propuštena prilika


                                Španac veruje da je danas mogao da donese Ferrariju ozbiljnu količinu bodova da nije došlo do kvara na njegovom bolidu.



                                Dvostruki svetski šampion je rekao da je imao problema sa elektronikom i da je zbog toga morao da odustane.

                                „Mislim da smo danas propustili odličnu priliku. Verujem dasmo imali solidan tempo i damo mogli da se borimo za ozbiljne bodove. Šteta je što se ovako završilo. Imao sam problem sa elektronikom, a moguće je da je uzrok bila kiša koja je bila veoma jaka na početku. Moguće je da je uspela na nekom mestu da prodre u unutrašnjost bolida i napravi kratak spoj“, izjavio je Alonso.






                                Preuzeto sa f1-serbia.com

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X