F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Verstappen na treningu u Suzuki debituje u Formuli 1?


    Priča se da bi ovaj Holanđanin mogao da već u Suzuki debituje u najbržem cirkusu.



    Šef Toro Rossa Franz Tost je tokom VN Beligije kazao je da Red Bull sprema da Maxa Verstappena testira još na tri treniga u okviru vikenda u Ostinu, Brazilu u Abu Dabiju. Ipak, njegov debi mogao bi da se desi još brže. Naime, kako navodi De telegraf ovaj mladi vozač mogao bi da se oproba već na prvom treningu za VN Japana.

    Max je pre nekoliko dana u Rosckinghamu provozao Red Bullov bolid iz 2011. godine u kombinezornu Toro Rossa.

    "Sve je veoma dobro prošlo. Max je svoj posao odradio kako treba. Kada vi pričate sanjim onda vidite koliko je on samouveren i zreo." kazao je Helmut Marko.






    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/verstappen-na-treningu-u-suzuki-debituje-u-formuli-1
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Vozaci o Verstappenu


      Ko šta misli o mladom Maxu


      Vest da će se od sledeće godine za volanom bolida F1 naći mladi i talentovani Max Vertsappen, uzdrmala je svet Formule 1, a i šire. Evo šta o tome misle neke njegove buduće kolege.

      Sebastian Vettel: “Mislim da je to veliki iskorak, ali ne treba mnogo očekivati. Nek prvo završi sezonu u Formuli 3, jer očigledno postoji mnogo stvari na koje tek treba da se adaptira za sledeću godinu. Mislim da je u kartingu i u prvoj polovini sezone Formule 3 dokazao da ima talenta, tako da će ovo biti dobar korak za njega.”

      Daniel Ricciardo: “Za mene je rad u Red Bullovom juniorskom timu definitivno bio zadovoljstvo. To mi je pomoglo da stignem do ovde. Dobro je što sada pomažu Maxu. Godine su pod znakom pitanja, ali talenat je tu. Biće interesantno, ali biće dobro.”

      Lewis Hamilton: “To je drugačije iskustvo za svakoga. Pogledajte Kimija ( koji je debitovao u F1 nakon jedne sezone u Formuli Renault).Imate i druge vozače koji su ranije startovali i uspeli. Max je odradio fantastično dobar posao ako uzmete u obzir koliko malo iskustva ima. Nadam se da ima dobru grupu ljudi koja ga vodi, kao što sam ja imao.”

      Nico Rosberg: “Svi novinari uvek pitaju: da li samo sa novcem možete ući u sport? i tome slično.Lepo je videti da ako stvarno imate talenta i zaslužujete to ... a bilo je mnogo takvih primera u poslednje vreme koji su došli u Formulu 1. To je veoma važno, to je dobro. Naravno, on je veoma mlad, ali mislim da će da bude u redu.”

      Fernando Alonso: “Ovo nije lako okruženje, niti mesto gde možete da pravite mnogo grešaka jer se tome pridaje mnogo pažnje i mnogo ljudi vas posmatra. Moramo da sačekamo i vidimo kako će sledeće godine Verstappen da se snadje. Želimo mu dobrodošlicu i sreću u radu. Ponekad si spreman za F1 u 17., ponekad u 29. a nekada nisi uopšte spreman za to. To zavisi od karakreta ili same ličnosti. Moraćemo da sačekamo i vidimo.”

      Kimi Raikkonen: “Ne znam šta je sve uradio i šta je sve postigao. Ja sam vozio godinu dana, imao sam samo 23 trke iza sebe, tako da će on imati više od onoga što sam ja imao. Bio sam malo stariji od njega, ali sam dobro prošao. Vreme će pokazati kako će on da prodje, ali sada je lakše nego ranije, više ljudi dobija poene. Mislim da sada možete lakše da se pripremite nego što je to bio slučaj u prošlosti tako da mislim da neće biti problema, ali vreme će pokazati. On je veoma mlad, ali meni nije bitno protiv koga se trkam, jer u ovom sportu treba da budu samo vrhunski vozači. Iz godine u godinu neki vozači odlaze, neki se vraćaju , a neki novi dolaze. Da bi pobedili morate da pobedite sve vozače, tako da vam poznato prezime ne znači ništa.”

      Jenson Button:
      “Kada sam imao 20 godina, nisam bio spreman za F1, verovatno sam bio spreman tek sa 23, ali ljudi su spremni u različitim momentima. Ako neko kaže: jesi li spreman za F1? Ja ću ti dati mesto- šta ćete reći na to? Sigrno nećete reći – ne, jer možda neće biti druge šanse. To se meni desilo sa Frankom (Williamsom).”

      Felipe Massa: “On je veoma brz vozač. Ali, 17. godina je baš premalo. Moraćemo da sačekamo i vidimo kakve će performanse imati u svojoj prvoj godini (u F1). Mislim da je najvažnije da on ima talenat. Nadam se da će biti pametan takodje i da će sve naučiti u Formuli 1. Nadam se da je dovoljno brz da nauči i da bude konstantan u F1 i onda može da ostane, a ne samo na godinu ili dve. Do sada je jasno pokazao da ima talenat. Nadam se da to isto može da pokaže i u F1.”

      Adrian Sutil: “To je veoma riskantan potez i svi smo se iznenadili kada je promovisan u vozača F1 nakon samo pola sezone u Formuli 3. Ali ima vozača koji sa tim mogu da se izbore, kao na primer Kimi Raikkonen koji je odvezao samo jednu sezonu u Formuli Renault. Ali, mislim da treba da imate više vožnje, i to nekoliko godina, pre nego što udjete u F1. Mislim da je 17. godina premalo, ali to dokazuje da je sve moguće. Loša strana toga je da ako ne bude dovoljno dobar u F1, može veoma brzo da završi svoju karijeru.”

      Sergio Perez: “To je bilo iznenadjenje za sve nas. Mislim da momak ima nešto specijalno u sebi i da je Red Bull to video, a ja sam o njemu čuo samo dobre stvari. Biće lepo videti kako mlad momak može da se izbori sa svim ovim pritiskom, strategijama ... sa mnogo stvari. Kimi je, nakon samo jedne godine u Formuli Renault, upao u Formulu 1, tako da ovo nije prvi slučaj. Ako je momak dovoljno dobar, može da uspe.”

      Daniil Kvyat (budući timski kolega): “Nije moj posao da analiziram toliko duboko pa ću sačekati da vidim. Mislim da svaki vozač može da dodje u F1, da se adaptira i da udje u ritam. Mislim da svako dolazi u F1 iz nekog razloga-zato što ima talenat, zato što može da bude uspešan negde, ali postoji mnogo stvari koje čine razliku.”

      Medjutim, nisu svi bili blagonakloni prema ovom momku.

      Glavni “lajavac” Formule 1,
      Jacques Villeneuve, ima (kao i uvek) drugačije mišljenje: “Dobijanje Superlicence treba da ima nekog smisla, a ne samo da se dobije nakon predjenih 300 kilometara. U osnovi, to je kao da dobijete sve poklone a ništa niste zaslužili. Ali postoji ona stvar: “mladji i bolji.” Šta je sledeći korak? Tim koji će da potpiše sa nekim ko ima samo 15. godina? On je još uvek samo dečak, tako da je to veoma rizično. Ne možete 16-godišnjaku, koji još uvek nije došao ni do univerziteta, dati mesto lekara u bolnici, čak i ako je veoma dobar i veoma inteligentan. Morate to da zaslužite, jer samo na taj način ćete postati čovek. To je najgora stvar za Formulu 1 ikada, jer tu postoje dva efekta. Ili će ga Formula 1 uništiti, pa čak i da bude odmah uspešan, F1 će postati besmislena. Kakva će onda biti Formula 1? Biće - ništa. To nikome ne donosi ništa dobro.”






      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7547
      Last edited by Pro FX-Sniper; 28.08.2014, 02:27.
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        "Slab menadzment" kriv za situaciju u Mercedesu


        Jordan optužio menadžment Mercedesa za probleme izmedju njihovih vozača


        Bivši vlasnik F1 tima, Eddie Jordan, tvrdi da je „slab“ i „neiskusan“ menadžment Mercedesa kriv za probleme izmedju Nica Rosberga i Lewisa Hamiltona.

        On tvrdi da tim mora da preuzme krivicu za nastalu situaciju, jer nisu uspeli da iskontrolišu svoje vozače, i dodaje da bi to Ross Brawn uspešno uradio da je ostao u timu.

        „Ja krivim tim“, rekao je Jordan: „Oni tvrde da su pustili svoje vozače da se trkaju, a nisu, jer su na prethodnoj trci, u Madjarskoj, rekli Rosbergu da pretekne Hamiltona, a Hamiltonu su rekli da propusti Rosberga, ali on to nije uradio.“

        „Kako možete da kažete da nemate timska naredjenja, a baš to radite? To je glupost.“

        „Sećam se kad je Ross Brawn rekao Rosbergu u Maleziji prošle godine : „ne, ne možeš da pretekneš Lewisa“. Da je Ross u timu to bi bila potpuno drugačija priča. Završili bi na prvom i drugom mestu.“

        „To je slabost. To su veoma dobri momci (Wolff i Lowe), ali nemaju iskustvo i nemaju Rossa Brawna, a u ovom trenutku oni vode tim.“

        „Oni upravljaju dvojicom vozača koji su kao razmažena derišta i rade šta god požele.“







        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7548
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Ferrari zeli ukidanje zamrzavanja motora


          Ferrari želi da se zamrzavanje rada na motoru ukine


          Ferrari želi da se ukine pravilo o zamrzavanju motora, kako bi proizvodjači mogli slobodno da rade na svojim agregatima u toku sezone.

          O ovoj ideji se raspravljalo i tokom sastanka šefova timova u Belgiji, a sam razgovor je potekao od šefa Ferrarija, Marca Mattiaccija.

          „Ja bih da nam se omogući odredjen slobodan prostor za rad na motoru tokom sezone“, rekao je Mattiacci.

          „Kao što je svima vama poznato, mi nastavljamo razgovore o tome kako da poboljšamo, ako je potrebno, svaku oblast Formule 1.“

          „To ću, kao Ferrari, nastaviti da forsiram, a jedna od oblasti je i zamrzavanje motora.“







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7549
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            McLarenovi poslednji pokusaji da angazuje Alonsa ili Vettela


            I posle letnje pauze nastavlja se sa špekulacijama


            McLaren čini poslednje napore da ubedi Sebastiana Vettela ili Fernanda Alonsa da vode tim u novoj Honda eri, prenosi AUTOSPORT.

            Šef tima Eric Boulier i ROn Dennis su svojenapre usmerili da pokušaju da privuku jednog od dva visoko cenjena vozača i to što pre mogu.

            Iako su oba vozača pod ugovorima - Vettel sa Red Bullom do kraja 2015. i Alonso godinu duže sa Ferrarijem - to nije ni malo obeshrabrilo McLaren.

            Zapravo, tim je odlučan da ima čvrsto posvećene vozače u svon planu za narednih nekoliko godina, i rečeno im je da su spremni da čekaju sve do 2016 - 2017 ako moraju.

            Ako dobiju takvo obavezivanje sada, to će im doyvoliti da finalizuju planove oko vozača u što kraćem roku, ili čak da otvori vrata za dogovor da se neka od velikih zvezda što pre preseli kod njih.

            To je razlog zašto je McLaren odbio da objavi svoju postavu za 2015. sve dok ne bude znao tačno šta Vettel i Alonso planiraju na duže staze, što znači da su trenutni vozači Kevin Magnussen i Jenson Button ostavljeni na cedilu.

            Kako je ekskluzivno rekao za AUTOSPORT, trkački direktor Eric Boulier, McLaren čini sve što može da da dobije Vettela i Alonsa i odvija da odustane sve dok oba vozača ne budu kategorički rekla NE.

            Upitan o šansama da pridobiju jedno veliko ime Boulier je rekao:"Pokušaću sa svakim vozačem koji se uklapa u naše strateške planove za budućnost."

            "Još se trudimo i ne žurimo se. NE želimo da napravimo grešku - imamo samo jednu priliku i ne želimo da je upropastimo."

            "McLaren je top tim, veliki tim, sa velikom istorijom i hoćemo da se vratimo tamo gde nam je mesto."

            "Tako da ako možemo da priuštimo sebi da sačekamo i razmislimo i pripremimo strategiju onda ćemo tako i uraditi."

            McLaren će navodno dobiti odgovore od Vettela i Alonsa uskoro, i oni žele da imaju približnu predstavu o postavi za 2015. pre odlučujućih trka koje počinju sledećeg meseca sa VN Singapura.

            Boulier odbija da kaže tačan datum odluke ali je razjasnio da neće čekati zimu da bi se znala postava za 2015.

            "Biće uskoro, za nekoliko nedelja," kaže Boulier.







            Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7551#p37560
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Button najavio povlacenje


              Button najavio povlačenje na kraju 2014.


              Jenson Button je, po prvi put, priznao da će možda biti „primoran“ da napusti F1 na kraju 2014. godine.

              Dok McLaren i Honda već užurbano rade na svom novom projektu koje počinje sledeće godine, svima je jasno da tim iz Wokinga želi stvarno vrhunskog vozača u svojim redovima.

              Sebastian Vettel i Lewis Hamilton su često pominjani kao kandidati, ali ubedljivo se najviše priča o Fernandu Alonsu, koga posebno Honda jarko želi za volanom svog bolida.

              The Telegraph tvrdi da bi Španac mogao da dobije čaki i rekordnih 32 miliona dolara po sezoni, kako od McLarena i Honde tako i od svog sponzora, Santandera.

              Ovo samo znači da Buttonova budućnost definitivno nije sigurna.

              „Još uvek nismo seli i pričali o tome“, rekao je Button: „Ako budem morao da odem u penziju na kraju sezone, onda neka bude tako, ali osećam da imam još mnogo toga da pružim i ne mogu da zamislim život bez motorsporta a posebno Formule 1.“







              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7553
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Merhi ceka odobrenje FIA-e


                Merhi čeka Superlicencu od FIA-e kako bi mogao da vozi u Monci



                Roberto Merhi jedino čeka na svoju F1 Superlicencu kako bi dobio zeleno svetlo da nastupi za ekipu Caterhama na predstojećoj trci u Monci.

                Roberto Merhi je bio gost ekipe tokom vikenda u Belgiji, i tada se već pričalo o tome da je on sledeći u nizu koji će dobiti priliku da vozi Caterhamov bolid, umesto Kamui Kobayashija, kao što je to učinio Andre Lotterer na VN Belgije.

                Kako navodi španska Marca, ovaj 23-godišnji Španac, inače vozač DTM i Formula Renault 3.5 serije, ima neophodnih 300.000 eura da plati mesto u Caterhamu.

                Novinar Marco Canseco kaže da Merhi jedino čeko da mu FIA odobri neophodnu Superlicencu.

                Merhi je za Marcu izjavio da kada se od FIA-e traži odobrenje za Superlicencu, ona se dobija u „99 posto slučajeva, ako ekipa zahteva.“

                Medjutim, FIA daje Superlicencu šampionima glavnih nižih kategorija, ili vozačima koji su završili 300-kilometarski F1 test.

                Iako je Merhi šampion Evropske F3 2011. godine, on nema ono što je potrebno.

                „Nije 100 posto sigurno da ću se ja trkati u Monci, ali imam dobre šanse koje zavise od toga da li ću dobiti Superlicencu na vreme.“

                „Fokusiran sam na osvajanje titule u Renault seriji, ali ako mogu da udjem u F1, to bi bila fantastična nagrada za mene, iako mi to nije prioritet za ovu sezonu.“







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7552
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Hisense se pridruzio Lotusu


                  Hisense potpisao sa Lotusom na tri trke


                  Lotus je danas objavio da će tokom VN Italije, Amerike i Abu Dhabija na svojim bolidima nositi logotip multinacionalne kompanije za proizvodnju elektronike, Hisensea.

                  Tokom VN Italije i Amerike, njihov logo će biti vidljiv na sidepodovima oba E22 bolida, a za VN Abu Dhabija logo će se preseliti na usisnik za vazduh iznad glava vozača.

                  Brendiranje Lotusa je deo globalne promocije Kineskog provajdera flat panel TV-a, kućnih aparata i mobilnih komunikacija.







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7554
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    "Vozim kao Alonso"


                    Verstappen tvrdi da vozi kao dvostruki svetski šampion


                    Budući vozač Toro Rosso tima, Max Verstappen, tvrdi da njegov vozački stil najviše podseća na stil Fernanda Alonsa.

                    „Mislim da imam drugačiji stil vožnje od mog oca. Više podseća na stil Fernanda Alonsa“, tvrdi budući najmladji vozač Formule 1.

                    „Kada treba da vozi glatko, on vozi glatko, ako treba da sačuva gume.“

                    „Kada treba da bude agresivan, on vozi agresivno, ali uvek pod kontrolom.“

                    „To je ono što ja volim i to sam dokazao u F3.“








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7556
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Hamilton i Mercedes odlazu pregovore


                      Hamilton i Mercedes se složili da odlože pregovore o produženju saradnje


                      Lewis Hamilton i Mercedes su se složili da odlože pregovore o njegovom produžetku ugovora dok se „ne smire strasti“.

                      Iako su obe strane zainteresovane za dalju saradnju, koja će po postojećem ugovoru trajati do kraja 2015. godine, smatraju da bi takvi pregovori sada zasmetali u borbi za šampionsku titulu.

                      Medjutim, obe strane su odlučile da se napravi dodatna klauzula koja ih sprečava da pregovaraju sa drugim vozačima ili timovima, dok zajednički ne donesu odluku o daljoj saradnji.

                      Mercedesov šef, Toto Wolff, tvrdi da, iako je Rosberg već produžio ugovor sa tim, nema potrebe da se žuri sa potpisivanjem novog ugovora sa Hamiltonom, jer on ima ugovor do kraja 2015.

                      „U ovoj fazi stvari su veoma napete i morate da ostanete fokusirani na sezonu“, rekao je Wolff: „Ali, jedno je sigurno: mi nećemo razgovarati ni sa kim dok ne budemo imali čistu situaciju oko toga kako ćemo nastaviti saradnju sa Lewisom.“


                      „To smo se dogovorili, i nećemo pregovarati sa drugim vozačima, a Lewis neće imati pregovore sa drugim timovima.“

                      „Zato mi verujemo jedni drugima.“

                      „Sada moramo da se skoncentrišemo na šampionat i ne možemo ulaziti u napete pregovore, jer to je nešto što je godinu i po dana daleko od nas.“







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7557
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Massa zahteva od Williamsa brzi rad tokom pit stopa


                        Felippe bio razočaran ekipom na VN Belgije.


                        Valteri Bottas se na trci u Belgiji ponovo popeo na podijum, dok je njegov timski kolega, Felippe Massa ostao bez bodova. Razočaran svojim plasmanom, Brazilac je okrivio ekipu Williamsa za loš rad tokom zaustavljanja u boksu.

                        Posebno je bio sporan drugi pitstop, posle kog je Massa izgubio dve pozicije. Po njegovim rečima, ekipa je reagovala presporo, a profitirali su Kvyat i Hulkenberg.

                        “Moramo ponovo da prođemo kroz procedure. Mnogo toga mora da se poboljša. Grešili smo i tokom kvalifikacija. Znam da se tim i dalje razvija, ali moramo da se trudimo još više”.

                        “Previše smo bili spori tokom pitstopa. Iskreno se nadam da se to više neće ponoviti”, rekao je Massa.








                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7558
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Rosberg prihvatio krivicu i izvinio se


                          Nico Rosberg je prihvatio krivicu za incident na Spa, Lewis Hamilton odgovorio, Mercedes dozvolio trkanje


                          Lideri šampionata su u saopštenju rekli da se Nico takođe izvinio zbog svog udela u incidentu u drugom krugu na trci za VN Belgije.

                          „Toto Wolff, Paddy Lowe, Nico Rosberg i Lewis Hamilton sastali su se danas u sali štaba Mercedes AMG Petronasa u Brackleyu, da bi diskutovali o događajima na VN Belgije. Tokom sastanka, Nico je prihvatio odgovornost za kontakt koji se dogodio u drugom krugu trke za VN Belgije i izvinio se zbog pogrešne procene. Preduzete su odgovarajuće disciplinske mere.“

                          Nemac se kasnije otvoreno izvinio na svojoj Facebook stranici – uključujući i izvinjenje fanovima koji su uskraćeni borbe za vođstvo – dok je Hamilton odgovorio putem svog vebsajta, priznavši da su obojica grešili i naglašavajući da i dalje mogu da rade zajedno.

                          Šefovi Mercedesa bili su besni što je uništena verovatna dvostruka pobeda, ali Rosberg je tada odbio da se izvini, iako je direktno okrivljen. Onda je kontroverza dobila novi obrt, kada je Hamilton, odmah nakon brifinga, rekao da je Rosberg izjavio da namerno nije izbegao kontakt, kako bi 'dokazao svoje pravo'.

                          Još uvek je nejasno kakve je tačno disciplinske mere preduzeo Mercedes. Veruje se da će se to zadržati unutar tima – novčana kazna i/ili opomena – umesto da se javno iseku krila lideru šampionata, time što će se, na primer, Hamiltonu dati prednost u strategiji ili što će se suspendovati Rosberg.

                          „Mercedes-Benz ostaje predan jakom, poštenom trkanju, jer je to ispravan način da se osvoje šampionati. Dobro je za tim, za fanove i za Formulu 1,“ dodaje se u saopštenju.
                          „Lewis i Nico razumeju i prihvataju timsko pravilo broj jedan - ne sme biti kontakta između automobila na stazi. Jasno je stavljeno do znanja da se još jedan takav incident neće tolerisati. Ali Nico i Lewis su naši vozači i mi verujemo u njih. Ostaju slobodni da se trkaju za ovogodišnji šampionat Formule 1.“

                          Mercedes je u četvrtak sproveo anketu među fanovima po pitanju timskih naredbi. 92% je reklo da želi da Rosberg i Hamilton nastave da se trkaju.

                          Rosbergovo izvinjenje:
                          „U danima nakon VN Belgije na Spa, proveo sam dosta vremena u razmišljanju u onome što se desilo i u razgovorima sa timom. Već sam izrazio žaljenje zbog incidenta ali, nakon sastanka sa Totom, Paddyjem i Lewisom danas, želim da odem korak dalje i opišem to kao pogrešnu procenu sa moje strane. Pravilo broj jedan nas kao timskih kolega je da se ne smemo sudariti, ali upravo se to desilo. Zbog te greške u proceni, izvinjavam se Lewisu i timu. Takođe želim da se izvinim fanovima koji su ostali uskraćeni za našu borbu za vođstvo u Belgiji. Lewis i ja smo dobili jasne instrukcije o tome kako da se trkamo jedan sa drugim. Kao vozači, mi prema timu, fanovima sporta, našim partnerima i Mercedes-Benzu imamo jasnu obavezu da pružimo čisto trkanje. Tu obavezu shvatamo veoma ozbiljno. Cilj mi je da završim ovu sezonu jakim, poštenim takmičenjem na i van staze, sve do poslednjeg kruga u Abu Dhabiju.“

                          Hamiltonov odgovor:
                          „Danas smo se sastali kao tim i razgovarali o našim razlikama. Nico i ja smo prihvatili da smo obojica grešili i smatram da bi bilo pogrešno upirati prstom i reći koji je gori od drugog. Ono što je važno je da smo se nakon ovih situacija uzdigli kao tim. Zajedno pobeđujemo i gubimo i – kao tim – izlazimo jači. Još uvek postoji jaka osnova za rad mene i Nica, uprkos teškim vremenima i razlikama između nas. Imamo najbolji tim, najjaču grupu individualaca koji su dali svoju krv i znoj da bismo imali najbolji automobil za trkanje. Bitno je da to nikada ne zaboravimo i pružimo im rezultate koje zaslužuju. Danas su nam Toto i Paddy jasno rekli da od sada moramo da se trkamo jedan protiv drugog na fer i pošten način. Fanovi žele da gledaju čistu borbu do kraja sezone i to je ono što želimo da im pružimo. Težak je put, ali šampionati su osvajani i sa mnogo lošijih pozicija od ove u kojoj sam sad. Obećavam vam da ću dati sve od sebe - i više od toga - da osvojim ovo za moj tim, moju porodicu i moje fanove.“








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7560
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Haasova ekipa postaje Ferrarijev B-tim


                            Ferrari planira da u Formuli 1 primeni sličnu strategiju koju ima Red Bull sa Toro Rossom.



                            Ferrari je oduvek imao jaku saradnju sa timovima koje je snabdevao svojim motorima. U prvom planu je uvek bila saradnja sa Sauberom, a od nedavno postoji i saradnja sa Marussijom u kojoj svoje mesto ima glavni vozač iz Ferrarijeve akademije Julles Bianchi.
                            Usled problema sa ovogodišnjim novim V6 turbo motorima, u Ferrariju su osetili potrebu da započnu ozbiljnu tehničku saradnju sa nekim timom kome dobavlja motore. Kao glavni kandidat se pominje novi Američki tim koji će 2016. debitovati u Formuli 1 i koga će predvoditi Gene Haas. Italijanski list La Gazzetta dello Sport prenosi da Ferrari neće kupiti udeo u novom Haasovom timu, već će imati sporazum po kome će Amerikanci u saradnji sa ekipom iz Maranella razvijati i testirati određena tehnološka rešenja. U prilog ovome ide i to da je kompanija Haas Automotion već potpisala sponzorski ugovor sa Ferrarijem.






                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/haasova-ekipa-postaje-ferrarijev-b-tim
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Hakkinen: Ricciardo moze da ukrade titulu Mercedesovom dvojcu


                              Dvostruki šampion u Formuli 1 idalje računa na Daniela Ricciarda u trci za titulu.



                              "Mislim da se Mercedesova dominacija umanjila u drugom delu sezone. Sa moje tačke gledišta Ricciardo je veoma opasan. On vozi za tim i osvajao je dosta šampionata u mlađim kategorijama. Sada ima dosta iskustva i u veoma teškim situacijama pokazao je da ume da se nosi sa pritiskom."

                              "Što se tiče Mercedesa, tamo je stvari sve više kompikuju. Oni očekuju titulu a vozači su dosta nervozni. Sada su imaju i timska pravila ali ne verujem da će to moći da smiri stvari." kazao je Mika Hakkinen.






                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/hakkinen-ricciardo-moze-da-ukrade-titulu-mercedesovom-dvojcu
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Dennis: McLaren ne moze da privuce velika imena


                                Prvi čovek McLarena priznao je da njegov tim nije u poziciji da privuče zvučnije vozače.



                                Tim iz Vokinga još nije potvrdio svoju vozačku postavu za nerdnu sezonu, ali kako prenose pojedini mediji očekuje se da u McLarenu ostane Kevin Magnussen dok bi Jenson Button mogao da se penzioniše.

                                "Svi koji su gledali moj intervju na televiziji mogli su da vide sam u tom momentu upotrebio element humora." kazao je Dennis na pitanje kako je bio zadovoljan Buttonovim vožnjama. "Na taj način želeo sam da ga trgnem. Zadovoljan sam učinkom mojih vozača. Znamo da su oni sposobni da pobeđuju na trkama kada bi imali dobar bolid. Jenson je to pokazao 15 puta dok je Kevin prikazao odlične performanse za jednog debitanta."
                                "Bez obzira na to mi želimo da im pružimo najbolje uslove. Ali sa druge strane mi imamo obavezu da pratimo situaciju na tržištu i da dovedemo najbolje vozače. Svaki tim želi to ali trenutno mi nismo u poziciji." kazao je Ron Dennis.
                                On je potvrdio da McLaren želi da dovede nekog novog vozača a kao moguća opcija spominju se Sebastian Vettel i Fernando Alonso.
                                "Da, kao što sam rekao mi želimo da imamo najbolje vozače, ali i oni trebaju da nam budu dostupni."






                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/dennis-mclaren-ne-moze-da-privuce-velika-imena
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X