F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hakinen tipuje da Ferrari otpusta jednog vozaca


    Hakkinen tipuje da Ferrari otpušta jednog vozača


    Mika Hakkinen misli da je Ferrari sve bliže i bliže tome

    Ferrari će verovatno otpustiti jednog od svojih vozača.

    To je viđenje penzionisanog dvostrukog šampiona F1 Mike Hakkinena, koji misli da se tim iz Maranella ne muči samo sa bolidom za ovu sezonu.

    Finac misli da Ferrari ima problem i sa vozačima.

    "Po mom mišljenju. Ferrari je sve bliže i bliže da zameni jednog od svoja dva vozača", Kaže on u svom poslednjem intervjuu za svog sponzora Hermes.

    "Komentari Fernanda Alonsa ne zvuče kao da planira da ostane još dugo u Ferrariiju."

    "I, ne želim ništa da kažem protiv Kimija, osim da je konstantno iza timskog kolege", dodaje 45-o godišnji Hakkinen.

    Bivši vozač Meklarena je takođe prokomentarisao situaciju u kojoj je trenutni četvorostruki šampion Sebastien Vettel.

    "Ne razumem kako je moguće da se njegov bolid stalno kvari. Neverovatno", kaže Mika.








    Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7252#p36107
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Smedley: Williams nije gubio poene zbog lose taktike


      Rob Smedley brani ekipu.


      Ekipa Williamsa se dobro pripremila za ovu sezonu i njeni vozači postižu sasvim solidne rezultate. Međutim, stekao se utisak da su mogli i bolje. U Austriji su krenuli iz prvog startnog reda, ali zbog loše taktike nisu uspeli da pol poziciju zapečate pobedom.

      Rob Smedley je stao u odbranu svoje ekipe i tvrdi da su priče o lošoj taktici došle spolja, dok je u timu sve u redu:

      "Ne slažem se sa tvrdnjama da nismo uzeli onoliko poena koliko smo planirali. Na prvoj konferenciji održanoj u Bahrainu sam napomenuo da smo svesni toga da nećemo uvek osvojiti bodove koje očekujemo. Sudeći po tome da imamo konkurentan auto, možda ste u pravu, možda je moglo bolje. Međutim, kada se sve uzme u obzir, ne mislim da smo ispustili više bodova od ostalih ekipa”.

      "Sve te priče kreću spolja, van našeg tima. Kada smo stigli u Autriju rekli smo sebi da ćemo biti srećni ako osvojimo 27 poena. Realno, nismo uvek u prilici da dođemo do tako velike cifre i zato smo zadovoljni”.

      Pred nastup u Silverstonu, Smedley kaže:

      “Imamo odličan bolid i moćan motor u njemu. Za Silverstone su potrebna drugačija podešavanja, ali mi se ne bojimo nijedne staze. Neke nam odgovaraju više, neke manje, ali možemo da odemo bilo gde-uvek ćemo imati pozitivan stav”, rekao je Smedley.







      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7248
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Dennis porucuje Buttonu da treba vise da se trudi


        “Jenson mora da pruži svoj maksimum!”


        Veteranu Formule 1 Jensonu Buttonu ove godine ističe ugovor sa McLarenom i još uvek se ne zna da li će bivši svetski prvak i naredne sezone biti na gridu.

        Pronose se vesti o tome da McLaren pregovara sa Alonsom, Vettelom, Hamiltonom...
        Međutim, Ron Dennis kaže da je još rano za bilo kakve odluke i ujedno poručuje Buttonu da mora više da se trudi:

        “Ne bih želeo da Button neke moje komentare shvati kao pretnju. Svi mi želimo pobedu i niko ne treba da se ljuti-ni vozači, ni inženjeri. Odluke koje donosimo imaju uvek isti cilj”.

        Dennis je napomenuo da britanski as nema bolid sa kojim može do pobede, ali da mora da uloži više napora i da pokaže više volje. Zbog toga je bitno prisustvo mladog Magnussena, smatra Dennis:

        "Kevin je neophodan kako bi trgao Buttona. Možemo kažemo da smo načinili odličan posao kada smo ga doveli. Button je bivši svetski šampion i želja da pobedi mlađeg kolegu za njega može da bude odličan podsticaj.”

        "Da li želim da se trudi više? Da! On je jako dobro plaćen i mora da pruži svoj maksimum, bez obzira na bolid", završio je Dennis.







        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7249
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Hill: Vozaci ne treba da dele sve informacije


          “Čuvanje nekih podataka je pametan potez”


          Posle trke u Austriji šef Mercedesa je izjavio da njihovi vozači ne dele sve informacije i da ekipa ispašta zbog toga.

          Potom je Rosberg potvrdio da neke podatke koji se tiču setapa zadržava za sebe.

          Ubrzo se u svetu Formule 1 razvila polemika o tome da li treba kriti informacije od timskog kolege ili ne. Bivši svetski prvak Damon Hill podržava Rosberga i kaže da ponekad ne treba otkriti sve:

          "Ako podelite sve informacije kolega će vas preteći. Čuvanje nekih podataka je pametan potez. Ukoliko bi sve bilo otvoreno, onda to ne bi bilo fer prema onom vozaču koji je otkrio neke novine i prvi shvatio kako da načini izvesna poboljšanja. Na neki način, to bi bilo kao da mu kradete deo umeća. Na primer, ako Lewis ima poseban talenat da uoči neke stvari, a zatim podeli sve, biće ranjiviji”.

          "U staro vreme mi nismo ni imali toliko podataka. Vozač je morao da izađe na stazu i da sve sam shvati. Nije bilo drugog načina osim da se oslonite na sopstveno znanje”.

          "Danas inženjeri dele informacije o svakom detalju. Došlo je čak dotle da oni govore vozačima kako treba da voze. Mislim da je sve to otišlo predaleko”, završio je Hill.







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7247
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Izjave vozaca pred truku za VN Britanije


            Izjave vozača Red Bulla pred trku za VN V. Britanije





            Sebastian Vettel: „Uvek volim kada idemo u Silverstone, staza je neverovatna za vožnju i britanska publika je uvek prisutna u velikom broju, bilo da je kiša ili suvo vreme, i uvek izgledaju kao da se dobro provode. Ove godine ću ostati u Britaniji nakon trke, što je dobro, jer uvek nekako žurimo da odemo što pre. Trenutno smo veoma zauzeti, imali smo Red Bullovu domaću trku u Austriji, onda imamo timsku domaću trku ovde, a zatim idemo na moju domaću trku u Nemačku. Ova trka ima dodatni element, jer je veoma blizu naše fabrike i veliki broj zaposlenih, koji naporno rade na našem bolidu, mogu da dodju i da gledaju trku sa tribina sa svojim porodicama, i nadam se da možemo da ostvarimo dobar rezultat za njih. Pošto je fabrika udaljena samo pola sata od staze, mnogi zaposleni u timu žive veoma blizu pa mogu da prespavaju kod svojih kuća tokom vikenda, što je veoma lepo za njih. Imam lepa sećanja na ovu stazu, najlepše je sećanje na pobedu 2009. godine, a Mark je tamo pobedio 2010. i 2012., tako da imamo dobre rekorde na ovoj stazi.“

            Daniel Ricciardo: „Silverstone je odličan.To je odlična,odlična trkačka staza. Veoma je brza, tečna i stvarno treba da pritisnite vaš bolid do maksimuma jer stvarno vredi. Ne postoji bolje mesto od Silverstonea da saznate koliko su stvarno brzi F1 bolidi, a posebno brza sekcija je kroz ultra-brz Maggots-Becketts-Chapel kompleks. Dve ukosnice na krivinama tri i četiri vam pružaju različite varijacije trkačkih linija, iako su samo ukosnice. Možete stvarno da forsirate kroz prvu i žrtvujete sledeću krivinu ili obrnuto.Što više vozim to više uživam u novoj sekciji, jer stvara više mogućnosti za preticanje i nije baš tako jednostavna kao što izgleda. Jedva čekam svoju prvu trku sa Infiniti Red Bull Racingom ove godine na Silverstoneu. Znam mnoge momke koji će doći da gledaju sa staze tako da ću da ciljam dobar rezultat.“




            Izjave vozača Lotusa pred trku za VN V. Britanije

            Romain Grosjean: „To je fantastična staza sa dosta brzih krivina koje bi trebalo da odgovaraju našem E22 mnogo više od staza koje smo posetili u zadnje vreme, koje su izgleda pokazale sve slabosti našeg trenutnog paketa. Silverstone je izazovan, ali ima dobar ritam. To je jedna od najbržih staza u godini.Tu je legendarni Magotts, Becketts i Chapel kompleks. Kada prolazite kroz njih imate poseban osećaj i jedva čekam da to opet osetim. To je takodje specijalan vikend za tim jer je fabrika veoma blizu staze. Uvek je lepo videti ne samo trkački tim, već i ljude koji rade u fabrici a dolaze da nas vide u akciji. To je zahvalnost za sav njihov trud zbog kog se mi nalazimo na stazi i svi oni rade neverovatan posao, i to uvek veoma naporno.“

            Pastor Maldonado: „Pobedio sam na Silverstoneu u GP2 seriji i oduvek sam voleo tu stazu. Proveo sam mnogo vremena u Engleskoj tako da je to poput moje druge kuće, posebno jer imam familiju koja živi veoma blizu staze u Oxfordshireu. To je odličan dogadjaj sredinom sezone i uvek proizvede interesantnu trku. Uvek sam uživao u vožnji na Silverstoneu još od mog prvog dolaska 2007. godine. Takodje imam i lepa sećanja na ovu stazu jer sam imao lepe trke na njoj, uključujući pobede 2009. i 2010. u GP2. Nadamo se da će brze krivine bolje odgovarati našem bolidu i bilo bi lepo da se vratimo tamo gde smo bili u Barceloni koja je veoma slična Silverstoneu. Očigledno, u Barceloni su test timovi radili na različitim programima, tako da ne očekujem da ćemo iznenada biti najbrži bolid, ali očekujem da budemo na višoj poziciji u poretku nego što smo bili u prethodnim trkama.“





            Izjave vozača Mercedesa pred trku za VN V. Britanije

            Lewis Hamilton: „Bilo je lepo što smo još jednom završili na prva dva mesta u Austriji i ja sam ponosan na sav naporan rad koji svi ulažu kako bi nas održali na čelu grida ove sezone. Naravno, to nije bio rezultat koji sam ja lično želeo i razočaran sam što nisam uspeo da kapitalizujem svoj tempo koji je očigledno bio tu. Ali na kraju svega, završiti na drugom mestu je bila odlična popravka štete. Silverstone je očigledno veoma specijalna trka za mene i podrška koju tamo imam je neverovatna. Britanski fanovi su ubedljivo najbolji na svetu i zaista je lepo videti na hiljade fanova koji uzvikuju tvoje ime bez obzira na rezultat. Tamo sam pobedio po kiši 2008. godine, što je bio neverovatan osećaj. Mislim da je prednost bila oko 60 sekundi na kraju trke, i obišao sam skoro sve za po krug, do trećeg mesta, što je bilo totalno nerealno. Nikada nisam mogao ni da sanjam takvu trku, posebno ne na domaćem GP-u. To je bio jedan od najboljih momenata u mojoj karijeri. Volim da podignem taj zlatni trofej ispred domaće publike i odlučan sam da ga i ove godine držim u rukama.“

            Nico Rosberg: „Poslednja trka u Austriji nije bila laka za nas, tako da sam oduševljen pobedom i činjenicom da smo sa oba bolida završili ispred svih na kraju. Atmosfera na stazi je bila odlična, a pošto je toliko blizu Nemačkoj, imam osećaj kao da je domaća trka za mene. Silverstone je još jedno specijalno mesto za mene, jer sam tamo pobedio prošle godine. U stvari, veoma je blizu mog rodjendana i imao sam veoma lepo iskustvo nakon trke. Tu je obično i festival za fanove sa rok bendovima i nekim dogadjajima posle akcija na stazi, što se dešava skoro svake godine. Ovog puta, popeo sam se na podijum kako bih dao kratki intervju, a onda je publika počela da mi peva Srećan rodjendan, što je bilo veoma kul. Britanski fanovi su apsolutno fantastični. Lično uživam u poseti Silverstoneu, ali ovog puta i zbog tima. Zbog hiljade ljudi u Brackleyu i Brixworthu ovo je domaća trka i mnogi od njih će biti tamo sa svojim porodicama i prijateljima tokom celog vikenda. Želim da im priredim dobar spektakl i da postignem najbolji mogući rezultat za njih, kako bi im se zahvalio za sav naporan rad ove sezone.“




            Izjave vozača Force Indije pred trku za VN V.Britanije

            Nico Hulkenberg:"Silverstone je definitivno jedna od mojih omiljenih staza. Imali smo dobru trku u Austriji i nadam se da ćemo taj momentum nastaviti i na Silverstonu. Fanovi su odlični i trka je sa mnogo istorije. Pošto je to "domača trka" za naš tim, mogu da provedem više vremena sa ljudima u fabrici koje inače ne vidjam toliko često. Uvek je dobra atmosfera pre vikenda u Silverstonu. Svi vozači vole ovu stazu jer je brza i zahteva posvećenost krugu, pogotovo u brzim delovima staze. Kada pogledate kakve sve krivine imate u jednom krugu, to je neverovatno. Teško je reći kako ćemo se ponašati na tvrdjoj komponenti guma, ali se nadam da mogu nastaviti da osvajam bodove na trkama".

            Sergio Perez:"Mislim da će Silverstone biti malo izazovniji za nas od prethodnih staza, ali uveren sam da možemo ostvariti dobar rezultat. To je staza na kojoj uživam i verujem da ću imati dobar rezultat na kraju. Imali smo solidne performanse na svim stazama do sad, i ne vidim razlog zašto i na Silverstonu ne bi imali dobre performanse. Ovo je takodje i "domaća trka za tim", pa nam to daje dodatnu motivaciju za dobrim rezultatom".




            Izjave vozača Saubera pred trku za VN V.Britanije

            Esteban Gutierrez:"Sa svojim brzim krivinama, Silverstone je dobra staza za vožnju. Što se tiče performansi, mi smo trenutno ograničeni. Nadam se da će unapredjenja pomoći sa upravljanjem i samim performansama. Medjutim, vreme u Britaniji je promenljivo a to može biti dobro za nas. Mi moramo biti motivisani i iskoristiti svaku priliku koja nam se ukaže jer mnogo toga može da se desi tokom trke. Za razliku od ostalih trka, ovoga puta ću boraviti u motorhomu tokom celog vikenda, ali verujem da će biti zabavno".

            Adrian Sutil:"Volim Silverstone, jer staza ima brzih krivina koje zahtevaju koncentrisanost a to može biti nagradjeno tokom trke. Biće zanimljivo videti kako će se naš bolid pokazati na toj stazi. Kiša je takodje bitan faktor ovde, jer često pada na samoj stazi pa i to može da promeša grid. Generalno vikend u Silverstonu je uvek zanimljiv, jer su fanovi veliki poznavaoci F1 i vole motorsport. Prošle godine sam završio u bodovima, pa se nadam da bi mogao i ove godine to da ponovim".




            Izjava šefa Pirellija pred trku za Vn V.Britanije

            Paul Hembery:"Silverstone je jedna od najboljih staza u kalendaru, sa dosta istorije. Staza je zanimljiva za sve, i fanove i vozače, jer je većina krivina veoma brze i nude dosta mesta za preticanje. Britanski fanovi su jedni od najvatrenijih a pri tom i poseduju ogromno znanje o F1, i biće odlično videti ih ponovo u velikom broju na stazi tokom vikenda. Vreme je uvek bitan faktor na Silverstonu, a u prošlosti smo videli sve, od velike vrućine do potopa na stazi. Zbog toga, adaptacija na vremenske uslove tokom trke je ključna u svakoj trci na Silverstonu, i tim mora da nadje najbolju strategiju kako bi se izvukao najbolji rezultat. Mi smo doneli naše dve najtvrdje komponente, i mislim da će one odgovoriti svim izazovima koji se pred njih postave. Nakon trke, mi ostajemo na stazi radi poslednjeg testa u sezoni, a Ferrari i Marussia će biti timovi koji će nam ovoga puta pomoći da još bolje razumemo gume prvog dana, dok će drugog dana Red Bull i Lotus biti naši radni timovi".




            Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/8917-vn-velike-britanije-izjave-pred-trku-mercedes
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Renault izvrsio promene u svojoj upravljackoj strukturi


              Cyril Abiteboul bivši šef Caterhama postao je novi menadžer Renaultovog sportskog odeljenja.



              Dosadašnji prvi čovek Renaulta Jean Michel Jalinier objavio je da napušta svoju funksciju iz ličnih razloga a na mesto menadžera došao je upravo Cyril Abiteboul.

              Bivši šef Caterhama usko će sarađivati sa Jeromom Stollom koji je postavljen za predsednika ali će zadržati svoju poziciju na mestu šefa performansi i prodaje.







              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/renault-izvrsio-promene-u-svojoj-upravljackoj-strukturi
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Button u cast oca nosi roze kacigu


                Jenson Button će na ovaj način odati počast svom ocu Johnu koji je preminuo početkom ove godine.



                John Button je uvek bio prisutan na trkama svoga sina pa je zbog toga i često bio u kadru na TV ekranima. Jenson će iz poštovanja prema svome ocu ovog vikenda u Silverstonu nositi roze kacigu ali je pozvao sve svoje fanove da obuku majicu roze boje kako bi podržali njegovu akciju.

                "Ova trka biće veoma specijalna za mene jer je ona uvek bila posebna i za moga oca. Nosiću kacigu roze boje i nadam se da se pridružiti i veliki broj fanova koji će doći u roze odevnoj kombinaciji. Moj otac neće biti ovde ove godine ali njegovu duh je uvek sa nama." kazao je Jenson Button.
                McLaren je pokrenuo humanitarnu fondaciju za pomoć ljudima sa oštećenjima mozga a vid donacije je kupovina majice "John Button T-Shirt".







                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/button-u-cast-svoga-oca-nosi-roze-kacigu
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ferrari nudio Brawnu pet miliona dolara po sezoni?


                  Ovo su navodi italijanskog lista Corriere della Sera.



                  Ross Brawn se na kraju prošle sezone rastao sa Mercedesom koji sada dominira u svetu Formule 1. Ovaj Britanac je u svojoj karijeri bio tehnički direktor Ferrarija, prvi čovek Hondinog pa i svog tima da bi na kraju predvodio Mercedes. Corriere della Sera piše da je Ferrari nudio Brawnu pet miliona dolara po sezoni kako bi se ovaj stručnjak vratio u Maranelo.

                  Špekulacije o njegovom mogućem odlasku u penziju su na kratko stale, jer je Brawn u maju mesecu bio viđen u Maranelu. Tada je on potvrdio medijima da je sa grupom prijatelja na putovanju kroz Italiju.







                  Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-nudio-brawnu-pet-miliona-dolara-po-sezoni
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari objavio sponzorstvo sa kompanijom Haas


                    Vlasnik tima koji bi 2016. trebalo da uđe u šampionat Formule 1 potpisao je ugovor sa Ferrarijem.



                    Gene Haas koji poseduje istoimenu kompaniju najveći je proizvođač CNC mašina na području SAD i potpisao je sponzorski ugovor sa timom iz Maranela do kraja sezone.

                    Ugovor počinje od VN Velike Britanije a Fernando Alonso i Kimi Raikkonen će na svojim bolidima imati logoe ove kompanije. Gene Haas je nekoliko puta otvoreno priznao da ima želju da se u njegovim bolidima vrte Ferrarijevi agregati ali ovaj ugovor još nije objavljen.







                    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-objavio-sponzorstvo-sa-kompanijom-haas
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Kimi zeli da ide u penziju posle 2015. godine


                      Finac je izjavio da će se najverovatnije penzionisati posle isteka ugovora sa Ferrarijem.



                      Posle dve godine van Formule 1, Kimi Raikkonen se vratio u Lotus pre nego što je prešao u Ferrari sa kojim je potpisao ugovor na dve sezone. Trenutno ova godina je teška za poslednjeg vozača sa kojim je tim iz Maranela osvojio za sada poslednju vozačku titulu, pa tako Finac više ne vidi sebe u svetu trkanja.

                      "Za sada trkaću se dve dok moj ugovor ne istekne i posle toga najverovatnije prestajem sa Formulom 1. Mislim da će se to i desiti." kazao je Kimi.
                      Raikkonen je priznao da bi više voleo da vozači pored Formule 1 imaju prilike da se takmiče u nekoj drugoj seriji.
                      "Probao sam mnoge stvari i mislim da za vozača nema štete da se pored Formule 1 takmiče i u nekim ostalim serijama. Uvek možete puno da naučite kada se trkate sa drugim automobilima, ali problem je u tome što su timovi uplašeni kako ne bi došlo do nekih povreda."
                      "U prošlosti Ferrari mi je dozvoljavao da učestvujem na nekim relijima pa sam tada imao više uspeha u Formuli 1. Ipak, sada je sve drugačije." kazao je Raikkonen.







                      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/kimi-raikkonen-zeli-da-ide-u-penziju-posle-2015-godine
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Rosbergu pripao prvi trening na Silverstoneu


                        Nico Rosberg dobio je prvi trening ispred Lewisa Hamiltona.



                        Vikend za VN Velike Britanije obeležila je i činjenica da je Susie Wolff posle dužeg vremena postala prva žena koja je učestvovala na nekom trkačkom vikendu. Ona je na prvom treningu u timu Williamsa zamenila Valtterija Bottasa. Sa druge strane Dani Juncadella debitovao je u bolidu Force Indije umesto Nica Hulkenberga, Giedo van der Garde je bio na dužnosti umesto Adriana Sutila dok je Robin Frijsn zamenio Kamuia Kobayashija u Caterhamu. Vreme je bilo sunčano i toplo.

                        Prvo značajnije mereno vreme postavila je upravo Susie Wolff koja je stazu Silverston obišla za 1m44.212s. Koji momenat kasnije Button je bio brži za nešto više od 3 sekunde u trenucima kada je Wolffova morala da stane pored staze zbog problema sa pritiskom ulja u bolidu. Odmah po uklanjanju žute zastave svi vozači bili su u prilici da zabeleže bolje vremena, pa je ovu situaciju iskoristio Nico Rosberg koji je postavio najbolje vreme od 1m36.058s.
                        Posle prvih pola sata na stazi je bila istaknuta crvena zastava zbog udesa Felipe Masse na prilazu kod poslednje krivine. Brazilac je izgubio kontrolu nad svojim bolidom kada je zakačio ivičnjake koji su ga odbacili na suprotnu stranu.
                        Zbog ovog prekida vozači su izgubili skoro 20 minuta, što je značilo da su timovi morali da redukuju svoje planove. U nastavku treninga većina vozača se nalazila na stazi, pa je tako Nico Rosberg poboljšao svoje vreme na 1m35.424s. Marcus Ericsson se na pola sata pre kraja okrenuo na 13. krivini zbog čega je Šveđanin morao da odustane sa ove sesije.

                        Do kraja treninga vremena se nisu nešto bitnije menjala a vozači su uglavnom koristili tvrdu komponentu pneumatika.








                        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/rosbergu-pripao-prvi-trening-na-silverstonu
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          I Luca Marmorini mozda napusta Ferrari


                          Italijanski mediji navode da bi šef odeljenja za razvoj motora Ferrarija mogao da napusti tim.



                          Još na početku sezone Stefana Domenicalija je na mestu šefa tima zamenio Marco Mattiacchi koji pokušava da na sve načine vrati Rossa Brawna u tim iz Maranela. James Allison već uveliko radi na razvoju novog bolida što znači da je novi šef tima već pripremio neke promene u strukturi.

                          Prema pisanju italijanskih medija Luca Marmorini mogao bi da dobije otkaz u Ferrariju zbog loše obavljenog posla oko dizajniranja nove pogonske jedinice. Njegova zamena mogao bi da bude Mattia Mariz.







                          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/i-luca-marmorini-mozda-napusta-ferrari
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Drugi trening pripao Hamiltonu


                            Britanac je bio najbrži ispred timskog kolege Nica Rosberga i Fernanda Alonsa.



                            Vozači su od samog početka drugog treninga počeli da voze brze krugove na tvrdim gumama. Na najvisljim pozicijama su se tokom prvih desetak minuta smenjivali vozači McLarena i Toro Rossa, a najbrži je bio Button sa nekoliko konstantnih krugova oko 1m37s. Red Bull je za to vreme imao problema sa kočnicama na Vettelovom bolidu zbog čega su kasnili sa izlaskom na stazu, a kasnio je i Massa na čijem su se bolidu popravke privodile kraju nakon udesa na prvom treningu.

                            Prvi ozbiljniji brzi krug na drugom treningu je vozio Alonso koji je do prve pozicije došao zahvaljujući vremenu 1m36.024s. Ispred njega su se nešto kasnije probili vozači Mercedesa, a brži je bio Hamilton sa krugom 1m35.424s dok je Rosberg zaostao dve desetinke.
                            Vozači Red Bulla su se priključili liderima nakon pola sata, a Ricciardo je ponovo ostavio bolji utisak pošto se probio na drugo mesto sa svega osam stotinki zaostatka za Hamiltonom.
                            Timovi su počeli da šalju vozače na stazu sa mekšom komponentom guma sredinom sesije, a Rosberg je odmah preuzeo prvo mesto sa 1m34.736s. Nešto kasnije ga je nadmašio timski kolega Hamilton, a razlika je ponovo bila dve desetinke. Treću poziciju je ubrzo povratio Alonso, a Ricciardo i Vettel su ovoga puta bili iza njega na četvrtoj i petoj poziciji.

                            Poslednjih pola sata je bilo rezervisano za poređenje komponenti guma pri vožnji sa većom količinom goriva, a jedini interesantni momenti do kraja su bili kada su se Lewis Hamilton i Jean Eric Vergne zaustavili na stazi. Hamilton je morao ranije da završi trening neposredno nakon izlaska na stazu kada je trebao da započne dugi stint, dok je Vergne imao problema sa prednjim levim točkom koji je bio na ivici da se odvoji od bolida.

                            Do kraja, promena u vremenima nije bilo pa je krajnji plasman prve desetorice na drugom treningu je bio Hamilton, Rosberg, Alonso, Ricciardo, Vettel, Bottas, Button, Magnussen, Raikkonen i Vergne.






                            Preuzeto sa
                            http://f1-serbia.com/najnovije/drugi-trening-na-silverstonu-pripao-hamiltonu
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ricciardo optimistican i pored izgubljenog vremena


                              Daniel Ricciardo danas nije vozio onoliko koliko je želeo, ali je na kraju bio zadovoljan.



                              „Imali smo neke probleme popodne, ali verujem da će sutra biti u redu. Pronašli smo brzinu tokom drugog treninga na tvrdoj gumi i definitivno sam osetio napredak. Ako sutra sve posložimo kako valja, nadam se da ćemo biti ispred Ferrarija i veoma blizu Mercedesa. Bolid se odlično ponašao i verujem da su problemi u Austriji bili vezani isključivo za konfiguraciju te staze“, rekao je Ricciardo.






                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ricciardo-optimistican-i-pored-izgubljenog-vremena
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Bottas ne zna zasto mu se poklopac motora raspao


                                Finac je rekao da će Williams sprovesti detaljnu istragu kako bi se ustanovilo šta je dovelo do raspadanja njegovog poklopca motora na drugom treningu.



                                „Sprovešćemo istragu kako bi smo bili sigurni da nam se ova situacija ne ponovi u budućnosti. Ne znam šta bi mogao da bude razlog. Jednostavno se taj deo bolida odvojio. Sesija generalno nije bila loša pogotovo ako se uzme u obzir da je ovde teško pronaći pravi setup već prvog dana. Čini se da su nam Ferrari i Red Bull bliži nego u Austriji i očekujem veliku borbu. Jutros smo propustili neke aero testove i zato nam je popodne glavni fokus bio setup. Izgubili smo jedan trening, ali desavalo nam se to i ranije“, izjavio je Bottas.






                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/bottas-ne-zna-zasto-mu-se-poklopac-motora-raspao
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X