F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Novi vredni bodovi za Force Indiju


    Perez i Hulkenberg su nakon nešto slabijih kvalifikacija trku u Singapuru uspeli da završe među prvih deset.



    Trka je bila zabavna i poslednji krugovi su bili uzbudljivi. Bio sam zadovoljan našim performansama pošto smo završili ispred direktnih konkurenata. Vozači ispred mene su imali veliku degradaciju na kraju, ali ni ja nisam bio pošteđen tih problema. Mehaničko prijanjanje nije bilo na nivou što mi je otežalo posao kod preticanja. Ipak, i ja i Nico smo napravili smo dobar rezultat nakon loših kvalifikacija i došli smo do novih vrednih bodova za tim“, rekao je Perez.
    „Lepo je biti u bodovima i iz perspektive tima, ovo je bio dobar dan. Trka u Singapuru je uvek teška, pogotovo u pogledu strategije i možda smo danas mogli da budemo i bolje plasirani. Imao sam stint od 30 krugova do kraja trke na mekim gumama i bilo je veoma teško. Ipak, veoma je pozitivno što smo sa oba bolida završili u bodovima“, izjavio je Hulkenberg.







    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Lotus zadovoljan novim delovima


      Tim iz Enstona umalo nije došao do novih bodova.



      "Bilo je veoma toplo. Stvari su izgledale veoma dobro sve do izlaska sigurnosnog automobila. Posle restarta pokušao sam da napadnem još jače. Dao sam sve od sebe ali sam imao problema sa hladnim gumama pa zbog toga nisam mogao da iskoristim pojedine prilike. Od tada sam ostao zakopan u mestu." kazao je Roman Grosjean.
      "Izvukao sam maksimum iz današnjeg dana. Imali smo dobru trku. Veoma sam zadovoljan načinom na koje su se pojedine stvari odvijale. Imao sam jedan stop više u odnosu na konkurenciju ali se to nije odrazilo na moju poziciju. Trka je bila teška naročito u poslednjih deset krugova jer gume više nisu bile upotrebljive." izjavio je Pastor Maldonado.






      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Ericssonu pripao debi zacelja


        Marcus Ericsson uspeo je da trku u Singapuru završi ispred oba bolida Marussije.



        "Ovo je frustrirajući dan da završim ovako obećavajući vikend. Tokom formacijskog kruga odjednom sam izgubio snagu i osetio da se nešto zapalilo. Od tada sam izgubio i kočnice pa sam odlučio da zaustavim bolid. Puno sam očekivao od ove trke i žao mi je što se na kraju nije sve završilo kako treba." kazao je Kamui Kobayashi.
        "Kakva trka, moja najbolja u ovoj sezoni. Srećan sam zbog svih u timu. Uspeo sam da svoje rivale zadržim iza sebe na pošten način i pored toga što sam imao određenih problema sa bolidom. Uspeli smo da optimizujemo performanse a pritom smo imali i dobru strategiju." rekao je Marcus Ericsson.







        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Razočaravajuća trka za vozače Marussije


          Oba bolida ovog tima imala su određene tehničke probleme.

          "Današnji dan za nas nije bio najlakši, ali smo uspeli da izvučemo neke pozitivne stvari. Bili smo blizu Lotusu i Maldonadu kao i Sutilu i Sauberu. Žao mi je što nisam mogao da obiđem Ericssona jer sam imao problema sa kočnicama. Ovo je veoma zahtevna trka koja i bilo je teško održati nekoliko faktora u životu. Pritom izlazak sigurnosnog automobila na stazu nam nije bio od koristi." kazao je Jules Bianchi.
          "Teška i komlikovana trka u kojoj nisam imao puno sreće. Imao sam dobart start, ali nisam tada uspeo da obiđem Ericssona. Kasnije između mene i njega se umešao i Rosberg što me je dosta omelo. Posle prvog stinta imao se defekt sa gumom što mi je poremetilo strategiju. Problem je bio još gori kada je na stazu izašao i sigurnosni auto." dodao je Max Chilton.







          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Ecclestone ostavio McLaren bez još jednog sponzora


            Pre VN Singapura Bernie Ecclestone je objavio da će Johnnie Walker postati zvaniči sponzor Formule 1.



            Magazin Speed Week je zbog ove situacije upitao prvog čoveka Formule 1 da li je on uzeo sve najjače sponzore i tako ostavio timove da se muče na ekonomskom planum na šta je on odgovorio:

            "I timovi takođe imaju dobre sponzore. Johnnie Walker sponzoriše jedan tim." kazao je Ecclestone.
            Ovo se naravno odnosilo na McLaren koji posle razlaska sa Vodafoneom nije uspeo da pronađe generalnog sponzora. Tim iz Vokinga je ove sezone izgubio i Hugo Boss koji je sada prešao u redove Mercedesa.
            Sa druge strane britanski list Mirror navodi da je Mclaren izgubio i vernost Johnniea Walkera. Njihov izvor navodi da je ovaj alkoholni berd rešio da sada bude jedan od generalnih pokrovitelja šampionata.






            Preuzeto sa f1-serbia.com
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Honda jako zeli Fernanda Alonsa


              Honda sprema neverovatnu ponudu Fernandu Alonsu



              Iako Fernando Alonso na sve strane negira da će napustiti Ferrari na kraju ove godine, glasine o njegovom prelasku u McLaren-Hondu ne jenjavaju.

              „Ako budem želeo nešto da objavim, uradiću to u narednih nekoliko nedelja i nekome se neće svideti to što budem imao da kažem“, rekao je Alonso pre par dana.

              Medjutim, izvori bliski Japanskom dobavljaču motora tvrde da Honda sprema ponudu koja „pomera planine“ kako bi „šarmirala“ dvostrukog svetkog šampiona.

              Tu „šarmantnu“ ponudu će dati Alonsu tokom njihove domaće trke, koja se vozi za dve nedelje u Japanu, a izvori navode da je Honda spremna da otkupi Alonsov ugovor sa Ferrarijem.

              Medjutim, da li će Ferrari, koji je već ostao bez Domenicalija, Marmorinija i Montezemoloa, dozvoliti sebi da izgubi i Fernanda Alonsa koji već godinama unazad nosi ovaj tim „na svojim ledjima“?

              „Bez Alonsa Ferrarija neće biti nigde“, citiran je Mercedesov Niki Lauda.








              Preuzeto sa f1srbija.rs
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Magnussen dobio opekotine i poen


                Kevin je bio "on fire" ali bukvalno



                Kevin Magnussen je morao kod lekara nakon borbe za 10. mesto na VN Sinapura.

                Magnussen je osvojio poslednji poen u tci u kojoj je pretrpeo iznenadno povećanje toplote i kokpitu i što mu je uzrokovalo velike probleme.

                "Bio je to veoma veoma težak Gran Prix. Tokom trke ne znam šta je krenulo naopako sa autom, ali moje sdište je počelo da bude veoma vruće što mi je bilo izuzetno neprijatno."

                "Bez toga, mislim da smo mogli bolje od 10-tog mesta ali smo barem osvojili i taj poen. I to je bolje nego ništa. To je bio najteži poen koji sam osvojio."

                Šef tima Eric Boulier kaže da je mladi vozač odlično vozio u veoma teškim okolnostima.

                "Za Kevina koji je vozio odlične kvalifikacije ovde juče, ovo popodne je bilo veoma naporno - nema drugih reči za to."

                "On je bio u veoma neprijatnom položaju jer mu se kokpit pregrevao, i morao je da drži ruke iznad kokpita, prvo jednu pa drugu, kako bi usmerio hlađenje niz rukave i u svoje trkačko odelo, što je bilo neobično bolno i komplikovano za njega."







                Preuzeto sa f1srbija.rs
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Izjave nakon trke





                  Izjave vozača Caterhama nakon trke za VN Singapura

                  Marcus Ericsson:
                  „Kakva trka! Jedna od mojih najboljih trka u sezoni, nema sumnje u to. Veoma sam zadovoljan i srećan zbog celog tima-ovaj rezultat je odličan način da kažem hvala za sav naporan rad i energiju koji su uložili juče. Možemo da budemo veoma srećni jer smo pobedili najbliže rivale, nakon mnogo muke da održimo ritam sa njima tokom celog vikenda. Danas smo imali maksimalne performanse. Pratili smo odličnu strategiju i nismo pravili nikakve greške. Veoma sam zadovoljan ali moramo da nastavimo sa poslom, isto kao i pre, kako bi nadogradili ovo i napredovali na svakoj trci. Odlučili smo da ostanemo na primarnim gumama i znao sam da će Bianchi da me stigne jer je otišao u pit pre mene, pa sam se pripremio što sam najbolje mogao za poslednja četiri kruga. Lepo sam održavao gume i zadržao sam ga iza sebe. Odličan napor.“

                  Kamui Kobayashi: „Kakav frustrirajuć način da završim trkački vikend ovde u Singapuru. Tokom formacijskog kruga, odjednom sam izgubio snagu u motoru i onda sam osetio da nešto gori. Odjednom sam izgubio kočnice pa sam odlučio da zaustavim bolid jer je bilo opasno i nisam mogao ništa da uradim. Radovao sam se ovoj trci i šteta što nisam uspeo da izadjem tamo i da se borim, ali ovo se nažalost dešava u motorsportu.“




                  Izjave vozača Saubera nakon trke za VN Singapura

                  Esteban Gutierrez:
                  „Nemam mnogo toga da kažem o trci. Trenutno je skoro nemoguće ostvariti dobar rezultat. Moramo da izvučemo 120% iz onoga što imamo, ali sa ovim problemima koje imamo, sve je komplikovanije. Ne mogu ništa da uradim kako bih se izborio sa ovim problemima koje imamo trenutno. Moramo da gledamo unapred na sledeće trke i moramo da iskoristimo sve šanse koje nam se pruže.Najbitnije za naš tim je da nastavimo da se borimo u ovom momentu.“

                  Adrian Sutil: „Veoma je frustrirajuće opet odustati od trke zbog tehničkog problema. Danas smo bili u dobroj poziciji da osvojimo poene. Bila je ovo teška trka, jer smo imali problema sa motorom na početku. Medjutim, uspeli smo to da sredimo i da nastavimo sa našom planiranom strategijom. Što se tiče kontakta sa Sergiom, nemam šta da kažem, osim da je iznenada naleteo na moj bolid. Srećom, bolid nije oštećen.“



                  Izjave vozača Force Indije nakon trke za VN Singapura

                  Sergio Perez:
                  "Trka je za mene bila prilično dobra, a u poslednjim krugovima je bila zaista za uživanje. Bio sam veoma zadovoljan sa našim perfoprmansama, i što je još bitnije, završili smo ispred naših glavnih konkurenata. Ljudi ispred mene su u poslednjem delu trke imali mnogo problema sa degradacijom, ali nažalost ni ja nisam isključen iz tog problema. Kada sam stigao "vozić" ispred mene, nije bilo lako preteći nekoga jer svi smo imlai problema sa prijanjanjem. Odlično smo upravljali gumama i mislim da je veliki uspeh što smo završili na 7 mestu pošto smo startovali sa 15. Ovo je odličan rezultat i za tim, jer strategija koju su napravili je bila odlična, kako za mene tako i za Nica. Ovo je jedan od rezultata zbog kojeg se osećate odlično, i tokom trke sam imao odličan osećaj u bolidu. Nije u pitanju samo osvajanje bodova, već i u tome kako dodjete do njih. Kada se sve baci na vas, svi problemi i poteškoće, a vi se vratite jači nego ikada i sovojite bodove, onda je to dobar osećaj".

                  Nico Hulkenberg:"Odlično je što smo osvojili bodove, sa timskog gledišta. Bio je ovo uspešan dan. Ovo je uvek teška i naporna trka, pogotovo ubog strategije, a mi smo danas možda mogli i bolje da završimo. Nakon SC perioda, imao sam stint od 30 krugova na soft gumama, i kao većina ispred mene, pred kraj trke sam imao dosta problema sa prijanjanjem. Mislim da smo trebali ići na još jedno zaustavljanje, jer bi smo na kraju imali mnogo bolja vremena od ostalih bolida, pa bi smo završili na boljoj poziciji, ali nije lako timu da se odluči na tako riskantan potez. Dobra vest je da smo završili sa oba bolida u bodovima".




                  Izjave vozača McLarena nakon trke za VN Singapura

                  Kevin Magnussen:
                  “Bila je vrlo, vrlo teška trka. Tokom trke, ne znam da li je bilo nekih problema sa automobilom, ali sedište je počelo odjednom jako da greje, što je učinilo stvari vrlo neudobnim. Zanemarujući to, mislim da smo mogli bolje od 10. mesta, ali bar smo osvojili taj jedan poen. Bolje i to nego ništa. Bio je to najteži poen koji sam osvojio.”

                  Jenson Button: “Sve je išlo dobro za kraj trke: čuvao sam gume ceo stint, i znao sam da će Valtteri, koji je bio ispred mene, imati problema u poslednjih pet krugova. Prebacio sam automobil u drugi režim rada, i potera je počela da bude sve zanimljivija. Potom, nakon nekoliko krivina, automobil je izgubio snagu na ulazu u ukosnicu. Prelazeći preko mosta, samo se ugasio, tako da sam morao da stanem. Baš sam se radovao kraju trke, pošto sam mislio da ću preteći Valtterija. Ali to jednostavno nije uspelo – nisam imao sreće”



                  Izjave vozača Red Bulla nakon trke za VN Singapura

                  Sebastian Vettel:
                  "Ovo je staza koju volim, atmosfera je odlična i trka sama je prilično teška. Imao sam dobar start i pretekao sam Daniela, a potom sam imao i dobar tempo. Nakon što nas je Alonso pretekao u pit stopovima, malo smo se poigrali sa strategijom. SC je izašao u najgorem mogućem trenutku, ali je to značilo da ćemo sačuvati gume do kraja i da nećemo morati na još jedno zaustavljanje. Na kraju trke, nije bilo poente da se borim sa Lewisom, jer je bio na svežim gumama a ja sam moje pokušavao da iskoristim na najbolji mogući način kako bi stigli do kraja trke. Na kraju, bilo je lepo popiti hladan šampanjac na podijumu".

                  Daniel Ricciardo:"Imali smo dobar tempo celog vikenda, i očekivali smo da budemo malo bliži u trkačkom tempu. Nismo bili brzi u prvom stintu, a i imali smo nekoliko dodatnih problema uz to, jer su nam se kočnice malo pregrevale, a i imali smo malih problema sa pogonskom jedinicom. Ipak, što se ti;e bodova, uspeli smo da izvučemo dosta ove nedelje. Ovo je za mene manje više bila kao domaća trka, jer je iz Singapura do Pertha ista razdaljina kao iz Melbourna do Pertha, tako da svima koji žive na zapadnoj obali Australije je to veoma blizu. Suzuka je na dve nedelje od sada, i verujem da i tamo možemo imati dobar rezultat, tako da se unapred radujem tome. Sve u svemu ovo je bio odličan vikend".




                  Izjave vozača Lotusa nakon trke za VN Singapura

                  Romain Grosjean:
                  „Bilo je vruće. Stvari su delovale prilično dobro do izlaska sigurnosnog automobila, borili smo se za bodove. Nažalost, prejako sam probao da napadnem na restartu. Želeo sam da dam sve od sebe ali sa hladnim gumama nakon sprorog perioda pod SC-om – u krivini je jednostavno bilo previše. Od tada, nisam više mogao da se probijem napred i osvojim bodove.“

                  Pastor Maldonado: „Danas smo izvukli maksimum i imali smo jaku i konstantnu trku. Prilično sam zadovoljan ovim nakon problema koje sam imao ranije ovog vikenda. Imao sam jedan pit stop više od drugih za vreme sigurnosnog automobila, ali to nije uticalo na moju poziciju. Bila je teška trka, posebno zadnjih deset krugova kada je gumama trebalo dosta upravljanja, ali mislim da smo danas uspeli da odvezemo sjajnu trku.“




                  Izjave vozača Toro Rossa nakon trke za VN Singapura

                  Jean-Eric Vergne:
                  “Odličan je osećaj. Bila je to fantastična trka i jako sam srećan, posebno uzimajući u obzir dve kazne od po 5 sekundi. Morao sam da forsiram što je više bilo moguće u poslednjim krugovima kako bih otišao što dalje i ovo je ono što sam postigao. Baš sam se zabavljao u preticanju onih ispred mene, neverovatna trka. Juče u kvalifikacijama sam napravio grešku i rekao sam timu da ću uraditi sve kako bi mi oprostili i mislim da sam u tome uspeo na kraju. Srećan sam zbog ekipe, dali su mi dobar automobil i šesto mesto im je nagrada za to, zaslužili smo. Uveren sam da možemo imati dobar kraj sezone zajedno i radujem se trci u Japanu, gde ćemo imati još unapređenja. Nadam se da možemo još da napredujemo.”

                  Daniil Kvyat: “Bila je vrlo teška trka jer sam morao da se borim više sa samim sobom nego sa automobilima oko sebe. Automobil je bio jako težak za vožnju i puno je proklizavao. Takodje je bilo jako teško čuvati gume. Nažalost imao sam problema sa sistemom za piće, pa sam bio bez vode tokom cele trke, što ju je učinilo mnogo težom. Bodovi su bili mogući, tako da svaka čast mom kolegi, koji je danas uradio odličan posao!”




                  Izjave vozača Williamsa nakon trke za VN Singapura

                  Felipe Massa:
                  „Promenili smo strategiju sa tri pit stopa na dva nakon dugačkog perioda pod bezbednosnim vozilom i u poslednjem stintu sam forsirao gume do maksimuma, ali sam uspeo da ih održim na radnom nivou. Nivo prijanjanja je bio veoma nizak u poslednjih par krugova, ali imao sam dovoljno veliki razmak do šestog mesta pa sam lako dovezao bolid do kraja. S obzirom na prirodu staze, peto mesto je verovatno bila najbolja pozicija kojoj smo mogli da se nadamo ovog vikenda, ali razočaran sam zbog tima jer Valtterijeve gume nisu mogle da izdrže do kraja.“

                  Valtteri Bottas: „Nakon perioda bezbednosnog vozila prešli smo na strategiju sa dva zaustavljanja i na kraju gume nisu izdržale. U poslednjem krugu sam imao veliko blokiranje zadnjih guma kada sam se branio i zbog toga nisam imao prijanjanje i auto je jednostavno mogao da izleti. Imao sam problema i sa upravljanjem u poslednjem stintu i zbog toga mi je bilo teže da održavam gume jer sam izgubio osećaj za bolidom. Da nisam imao ove probleme, mogao sam da vozim do kraja. Očigledno razočaran sam što nisam završio u poenima, ali imamo mnogo toga pozitivnog sa ovog vikenda jer smo izgledali veoma konkurentno na stazi koja mnogo manje odgovara našem bolidu i zadržali smo treće mesto u šampionatu konstruktora.“




                  Izjave vozača Marussie nakon trke za VN Singapura

                  Jules Bianchi:
                  „Ovo nije bio najlakši dan za nas, ali bar imamo nešto pozitivno da ponesemo odavde. Bili smo bliži Maldonadovom Lotusu i Sauberu Adriana Sutila, što znači da smo se barem vratili na tipičan tempo u poredjenju sa tim timovima na ovakvoj vrsti staze. Razočaran sam što nismo uspeli da preteknemo Ericssona zbog problema sa kočnicama. Ovo je bila veoma zahtevna trka jer je bilo mnogo faktora sa kojima smo morali da se izborimo, posebno sa kočnicama. Bezbednosno vozilo, nakon Perezovog udesa, je skupilo vozila pa smo izgubili bilo kakvu prednost, posebno jer smo se mučili sa primarnim gumama.“

                  Max Chilton: „Teška i komplikovana trka, koja je takodje imala i deo loše sreće. Imao sam problema u pit lane na startu trke pa sam morao da se vratim u garažu. Imao sam dobar start i skoro sam prestigao Ericssona, a onda sam izgubio od njega, kada je iznenada Rosberg uleteo izmedju nas i tu je dugo ostao tokom prvog stinta. Odradio sam prvi pit stop a onda sam ubrzo morao da se vratim na još jedan zbog pucanja gume. To je poremetilo našu strategiju jer smo se prebacili na primarne gume ranije nego što je trebalo. Problem je postao još gori kada je izašlo vozilo bezbednosti na polovini trke u trenutku koji nisam mogao da iskoristim i to nam je kompromitovalo poslednji stint na opcionim gumama.“



                  Izjave vozača Ferrari nakon trke za VN Singapura

                  Fernando Alonso:
                  “Nakon što se trka završila, lako je pitati se kako bi stvari izgledale da nisam napravio grešku na startu i da Safety Car nije izašao tada kada je, ali sve u svemu zadovoljan sam kako je prošao vikend, jer smo bili konkurentni i bili smo u mogućnosti da se borimo sa vodećima. Ponekad, Safety Car može da pomogne ali na ovom frontu, nismo imali sreće, jer smo, u tom momentu, pokušavali da osiguramo drugo mesto i strategija nam je bila dobra. Nismo imali alternativu, jer da smo ostali na stazi, moguće je da bi nas stajanje za soft gume koštalo mnogo više pozicija. Iako na kraju, pošto nisam bio u poziciji da preteknem vozače ispred sebe, činjenica da smo bili konkurentni do samog kraja potvrdjuje da smo napravili korak napred. Sada, u Suzuki, na pravoj stazi, imaćemo jasniju sliku o tome gde smo.”

                  Kimi Raikkonen:“Današnja trka je bila vrlo frustrirajuća, jer uprkos činjenici da smo bili brzi, nismo uspeli da završimo trku tamo gde smo želeli. Imao sam dobar start, nadoknadio sam nekoliko pozicija i sve se odvijalo kako treba. Nakon prvog stajanja, izgubio sam poziciju od Felipea i od tada pa nadalje, našao sam se zaglavljen iza Williamsa tokom cele trke. Nažalost, svaki put kada sam se približilo, izgubio sam aero performanse na zadnjem krilu, i na sve to degradacija guma je bila visoka. Prava je sramota što nisam bio u mogućnosti da vozim svoju trku, čak iako sam već znao da je brzina na pravcu prednost konkurencije. Nisam zadovoljan osmim mestom, ali sa pozitivne strane, videli smo unapredjenja ovog vikenda. Siguran sam da, od sada, ako ne budemo imali problema, stvari će ići na bolje.”




                  Izjava Pirellija nakon trke za VN Singapura

                  Paul Hembery:
                  "Ponovo smo videli napetu i uzbudljivu trku, gde su različite strategije guma igrale glavnu ulogu u konačnom plasmanu. U završnoj fazi trke Hamilton je bio na novom setu soft guma iza Vettela na starim soft gumama, što je značilo da je morao da pretekne Vettela da bi osigurao pobedu. Pre toga, imali smo situaciju da je Hamilton, na bržim supersoft gumama, morao da izgradi razliku od oko pola minuta nakon Safety Cara kako bi imao dovoljno vremena da predje na soft gumu. Pa su, kao što smo videli ranije, razlike bile vrlo male na kraju, uprkos činjenici da je bilo mnogo različitih strategija."



                  Izjave vozača Mercedesa nakon trke za VN Singapura

                  Lewis Hamilton:
                  "Odlično je vezati dve pobede. Posle Monze nastavio sam pobednnički niz i u Singapuru, i to je dobar uvod za poslednjih 5 trka sezone. Trka bi bila veoma teška da je Nico imao normalnu trku, jer je očigledno da smo imali odličan tempo. Sve je bilo odlično dok SC nije izašao na stazu, jer mi je zadao probleme. Nakon toga sam vozio najbrže što sam mogao kako bi ponovo napravio razmak, ali gume su veoma brzo počele da otkazuju, i nisam bio siguran šta da radim - da li da nastavim sa forsiranjem ili da se odmaknem i popustim malo sa tempom. Onda smo otišli na promenu guma i izašli tek iza Vettela. Ipak, znao sam da su oni na strategiji sa dva zaustavljanja i da su im gume prešle dosta kilometara, pa sam krenuo u napad na pravcu i uz pomoć DRS-a sam ponovo došao na vodeću poziciju. Možda sam mogao da probam preticanje i na nekom drugom delu staze, ali sam video priliku i na kraju sam uspeo da ga preteknem. Naravno ovo nije idealan rezultat jer Nico nije završio trku, tako da moramo nastaviti sa radom na poboljšanju pouzdanosti. Ipak, zahvalio bi se svima u fabrici i u garaži na odličnom trudu za ovako dobar bolid. Sada idemo u Japan, i nastavićemo da forsiramo".

                  Nico Rosberg:"Moj problem sa volanom je počeo i pre nego što sam izašao iz garaže na grid. Posle toga, bilo je veoma teško gledati ljude kako odlaze sa grida, dok sam ja imao problema da krenem. Bolid nije hteo da izadje iz neutralnog položaja. Kada sam krenuo iz boksa, jedino što sam mogao je da menjam brzine, nisam imao radio, DRS, i imao sam umanjen hibridni sistem. Nadali smo se da će sistem da se vrati na staro, kao što se radio vratio, i onda bi imali šansu da ostvarimo neki bolji rezultat. Ali, kada smo ponovo zamenili volan shvatili smo da moramo da završimo trku. Bio je ovo težak dan za mene, ali i za tim, jer ponovo imamo problema sa pouzdanošću. Jedina pozitivna strana je ta što je Lewis uspeo da pobedi. Sada moramo da analiziramo sve što nam se desilo i da se mnogo bolje pripremimo za trku u Japanu, jer naš jedini problem ove godine je pouzdanost".




                  Preuzeto sa f1srbija.rs

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    McLaren negira odazak sponzora


                    Izgleda da Johnnie Walker ostaje uz McLaren


                    Mirrorov Byron Young je u svom izveštaju iz Singapura naveo da je Bernie Ecclestone potpisao ugovor sa Johnnie Walkerom i da će ovaj čuveni brend biti sponzor Formule 1, pa da će zbog toga napustiti McLaren F1 tim.

                    Medjutim, potparol McLarena je rekao da je taj izveštaj u tablodu nekorektan i da“Johnnie Walker ostaje i dalje važan i vredan sponzor McLarena.“

                    On je dodao da je tabloid jednostavno „pogrešno“ shvatio celu priču.

                    „Da, Johnnie Walker će biti jedan od sponzora na našem bolidu u 2015.“, rekao je on.








                    Preuzeto sa f1srbija.rs
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Kvyat i Vettel "nadrljali" u Singaporeu


                      Vozači Red Bulla i Toro Rossoa imali problema tokom trke u Singapuru


                      Već smo pisali o tome da je McLarenov Kevin Magnussen zadobio lakše opekotine tokom trke u Singapuru zbog pregrevanja sedišta i kokpita, a on nije jedini kome je trka u Singapuru „zagorčala život“.

                      Toro Rossov Daniil Kvyat je dehidirirao tokom trke u Singapuru, jer je otkazao njegov sistem za napajanje tečnošću, a Sebastian Vettel je imao „stomačne probleme“ nakon trke.


                      Nemački RTL tvrdi da je aktuelni šampion otkazao sva medijska dešavanja nakon trke zbog problema sa stomakom kao posledica dehidracije.

                      „Zamislite da vozite Fiat Pandu, a iza vas se nalazi Porsche 911“, opisao je na kratko Vettel situaciju kada ga je pretekao Lewis Hamilton u borbi za 1. mesto u Singapuru.








                      Preuzeto sa f1srbija.rs
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Kablovi krivi za Rosbergovo odustajanje


                        Mercedes potvrdio u čemu je bio problem sa Rosbergovim bolidom


                        Nemački vozač je i pre trke imao problema sa sistemom na volanu svog bolida, pa je tim rešio da mu promeni volan pred trku. Medjutim, kada je dato zeleno svetlo za formacijski krug, bilo je svima jasno da su problemi mnogo gori, pa su morali da ga odguraju do pitlanea.

                        Tu su privremeno rešili problem, pa je trku startovao odatle, medjutim, nakon samo nekoliko krugova, prilikom zamene guma, utvrdili su da ne može da nastavi pa je morao da odustane i time prepusti vodjstvo u šampionatu Lewisu Hamiltonu.

                        „Izgleda da je u pitanju prekid električnih kablova u sistemu volana, koji su bili u svom radnom ciklusu, a ne na kraju životnog veka“, rekao je Wolff: „Prosto se ugasio ceo sistem.“

                        „Jedina stvar koja je radila je pokazivač stepena brzine i radio komunikacija koja se vratila u medjuvremenu. Više nije bilo hibridne energije, pa kada smo ga pozvali da udje, promenili smo volan i pokušali smo da ga vratimo, ali nismo uspeli.“

                        „Jedino je mogao da nastavi u prvoj brzini sa velikim brojem obrtaja, i tada sam ja rekao – kraj.“





                        Preuzeto sa f1srbija.rs
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          McLaren neće potvrditi svoju vozačku postavu u Japanu


                          Eric Boullier kazao je da tim manje-više zna svoju vozačku postavu ali da će je objaviti posle VN Japana.



                          Za vreme VN Singapura pojavili su se informacije da bi Fernando Alonso mogao da se već naredne godine vrati u McLaren i da bi ova vest javnosti bila saopštena tokom VN Japana. Ipak, Španac je novinarima kazao da će informacije o svojoj budućnosti mogao da da tek za nekoliko nedelja. Na pitanje da li bi McLaren mogao da za vreme vikenda u Japanu saopšti svoju vozačku postavu, šef tima iz Vokinga je rekao:

                          "Nikako, mi nemamo polanove ništa da objavljujemo. Manje-više sve je dogovoreno ili čak otvoreno. Molim vas, nemojte da mi stežete ruku." kazao je Boullier.

                          On je takođe rekao da će odluku o vozačkoj postavi doneti zajedno sa Ronom Dennisom i da je njihovo razmišljanje potpuno slično.
                          "To je do Rona i mene. Zna se on je gazda. Zna se protokol i upravni odbor imače poslednju reč. Da budem iskren Ron i ja imamo veoma dobru komunikaciju. Možda imamo malo drugačije poglede na neke stvari, ali se uvek na kraju sve svede na isto." kazao je Eric Boullier.







                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            McLaren sumnja u Red Bullove radio poruke


                            Eric Boullier misli da je Red Bull koristio kodirane poruke kako bi pomogao Danielu Ricciardu da završi trku.



                            FIA je pre VN Singapura obavestila timove o novim praviliama za radio komunikaciju, odnosno koje poruke tim ne sme da saopšti svom pilotu tokom trke. Najveća briga tokom ovog vikenda bile su kodirane poruke za koje je i sam Charile Whiting reko da će teško primećene.

                            U drugoj polovini trke Daniel Ricciardo se našao u teškom položaju kada je branio treću poziciju od Fernanda Alonsa i pritom je imao problema sa baterijom. U tim trenucima sa pitvola njegovog tima stigla je poruka: "Probaj da izbegneš ivičnjake na izlazku iz krivina, to možda ti pomogne da rešiš problem."
                            Na pitanje kako se McLaren suočava sa novim pravilom oko poruka na bolidu, Eric Boullier je kazao: "Ništa posebno, ali smo sada više fokusirani na to da slušamo ostale timove, kao što je Red Bull dva puta saopštio Ricciardo kodiranu poruku. Na FIA-i je sada to da je istraži. Da se to desilo jedno bilo bi OK, ali dva ili tri puta je već čudno."
                            Ipak, Christian Horner kazao je da nije primetio ništa čudno.
                            "Ovo nam sigurno neće olakšati život. Pričali smo o tome sa Chariljem da imamo problema sa pouzdanošću bolida i da zbog toga smo rekli Ricciardu da izvegava ivičnjake kako ne bi uništili bateriju. Novi bolidi su veoma kompikovani. Podržavam odluku da vozačima više ne moramo da govorimo kako da voze. Posao inženejra nije da pričaju kako i kada treba da koče, već da iskoriste maksimlani potencijal bolida."






                            Preuzeto sa f1-serbia.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Button ostaje u McLarenu?


                              Britanac "uveren" da ostaje u timu i naredne godine


                              Nakon odlične trke u Singapuru, Jenson Button je uveren da je njegovo mestu u timu iz Vokinga sigurno. Button je bio na 6 mestu u Singapuru, pre nego što su ga problemi sa bolidom "oterali" sa tog mesta.

                              Njegovo mesto u McLarenu je u poslednjih nekoliko meseci pod znakom pitanja, zbog špekulacija da će ili Fernando Alonso ili Sebastian Vettel doći u McLaren.

                              Uprkos tome što Španac negira bilo kakve priče oko promene tima, njegov anganžman u McLaren navodno podržava i Honda, koja je spremna da plati "debelu" sumu novca kako bi otkupšila ugovor od Ferrarija.

                              Sada, medjutim, Button zvuči sigurno u to da će ostati u McLarenu i naredne godine, a kada su ga upitali o budućnosti, Britanac je bio veoma smiren.

                              Sa druge strane, on je izjavio da mora da popravi kvalifikacije, i brzinu u jednom krugu, jer mladi Magnussen postaje dominantan u tom segmentu.

                              "Moram samo da rešim probleme u kvalifikacijama. Ono što me nervira je činjenica, da retko izvlačim maksimum iz bolida tokom kvalifikacija, tako da je to jedna od stvari koje moram d apopravim", izjavio je Button.

                              On takodje priznaje da će naredna godina biti veoma izazovna za McLaren jer će posle 20 godina partnerstva sa Mercedesom, ponovo morati da uče i rade sa Hondom.

                              "Siguran sam da će Honda dati sve od sebe da bude konkurenta od samog početka, ali F1 je sada mnogo konkurentan sport, a Mercedes je uradio odličan posao sa motorima. Uvek će biti veliki izazov pobediti nekoga ko je prethodnu godinu napravio odličan rezultat. Naredne godine biće mnogo učenja sa novim motorima", dodao je Button.

                              Predsenik McLarena Ron Denis i trkački direktor Eric Boulier su nagovestili da bi vozačka postava za 2015 godinu mogla biti objavljena tokom trkačkog vikenda u Abu Dhabiu. Deluje kao da će Magnussen zadržati svoje mesto pored Buttona, ali da će oba vozača imati ugovore na smao godinu dana, jer bi za 2016 godinu u McLaen mogli da stignu Fernando Alonso, Sebastian vettel ili Lewis hamilton.








                              Preuzeto sa f1srbija.rs
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Ricciardo pravi novi tim


                                Daniel Ricciardo pravi novu šasiju i novi tim


                                Red Bullova F1 zvezda u usponu, Daniel Ricciardo je upravo objavio da će početi sa razvojem nove linije go-kartinga. Njegov novi brend „Ricciardo Kart“ će imati šasije u svim kategorijama od mini-kartinga do CIK FIA klasa.Ricciardo Kart će biti pravljen, dizajniran i distribuiran od strane BIREL ART-a. BIREL ART je novi tim koji je nastao spajanjem Birela i ART Grand Prix-a.

                                „Veoma sam srećan što mogu da uradim ovaj projektat“, rekao je Ricciardo za svoj novi poduhvat u kome on ima veliku ulogu u razvoju, proizvodnji i dizajnu go-kartinga.


                                Ricciardo Kart će biti prisutan u glavnim Evropskim trkama kao zvaničan trkački tim tokom 2015. sezone. Početkom oktobra oni će predstaviti tehničke detalje i jedinstvenu grafiku Ricciardo Kartinga, a šasija će prvi put biti predstavljena krajem novembra.







                                Preuzeto sa f1srbija.rs
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X