F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Prost ubeđen u odličnu saradnju McLarena i Honde


    Prost: Saradnja McLarena i Honde biće odlična.



    Francuz je do jednog od naslova došao sa McLaren-Hondom 1989. i misli da je zajednicka istorija ovog proizvođača motora i tima iz Vokinga od presudne važnosti.
    "Vrhunska je stvar imati tako uspješnu istoriju, jer uz nju se odmah veže i iskustvo. Sa Ronom Dennisom u timu, čitav je tim upoznat sa Japanskim mentalitetom, jer ga on fantasticno poznaje."
    Sem toga, "Profesor" smatra da će povratak Japanaca u F1 biti ekstremno uspješan, i da su donijeli fantastičnu odluku riješivši se za ponovnu saradnju sa "Srebrnima".
    "Za koplje su ispred zato sto ne prave novi tim od nule i samo je pitanje hoce li od prvog trenutka biti konkurentni, ili ce im trebati jedan period za prilagođavanje".








    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      VN Japana pod znakom pitanja zbog tajfuna


      Prirodne nepogode bi mogle da imaju veliki uticaj na ovogodišnju VN Japana.



      Timovi su već imali određenih problema sa dopremanjem svoje opreme avionima zbog erupcije vulkana Ontake, a sada je izdato i upozorenje od naleta tajfuna.
      Nemačka meteorološka agencija UBIMET upozorava da bi tajfun Phanfone mogao da dođe do Japanske obale do vikenda i mogao bi da predstavlja ozbiljnu pretnju za trku Formule 1.
      Druga meteorološka organizacije MeteoGroup je potvrdila da će tajfun vrlo verovatno doneti velike padavine u regionu u kome se nalazi staza Suzuka.







      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Fetel: Moramo biti pametniji zbog kazni


        Vozač Red Bula smatra da tim mora pametno pristupiti rezervnim komponentama motora.



        Još uvijek zvanični svjetski prvak,Sebastian Fetel, vjeruje da bi mogao odraditi više od jedne kazne za rezervne komponente motora u preostalim trkama za Svjetsko Prvenstvo. On smatra da tim mora biti pametan kada se odluci da ih iskoristi.
        Mladi Njemac i njegov tim očekuju korišćenje novih komponenti možda već i na idućoj trci u Sočiju, koja se vozi za desetak dana, ali i smatra da ekipa može napraviti najbolje u trenutno jako lošoj situaciji za njih.
        "Pravila su takva kakva jesu i sigurno ćemo u nekom dijelu morati prihvatiti i neke kazne. Koje,to jos sa sigurnošću ne mozemo reći, ali,očekujemo to za neke dijelove. Smijem reći sa svoje strane da je neizbježno da uzmem šesti motor, što će me možda već u idućoj trci pomjeriti za deset mjesta na gridu."
        "Potencijalno,još toga nas očekuje, mada smo mi svjesni da je to posljedica lošeg prvog dijela sezone i mučenja tima sa bolidom tokom ljeta. Trenutno je moj fokus pravljenje momentuma i zamaha na mom drugom mjestu iz Singapura, uprkos glasinama o mom odlasku iz tima Red Bula."

        Za kraj razgovora Fetel je još rekao:
        "Uvijek je bilo tračeva u ovo doba sezone. Dženson vec ima 17 timskih kolega za narednu sezonu i ja sam bio jedan od njih prije nekoliko sedmica. Možda ću biti opet naredne sedmice. Meni je jedino bitno da osjećam veliki potencijal mog tima, da je on tu i jedino mi je bitno da ga pravilno iskoristimo u trkama koje dolaze."









        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Ko će profitirati od novih pravila za 2015?


          Pravila oko nosa za 2015. već daju prednost Mercedesu i Ferrariju


          Ova dva tima imaju već "veliku početnu prednost" kada je u pitanju pravilo oko noseva za 2015. kaže tehnički direktor Force Indie Andy Green.

          Sa obikom noseva za ovu godinu, koji idu od ružnih do neverovatnih, FIA je vec privela kraju usaglašavanje pravila za 2015.

          To znači da timovi kao Lotus, FOrce India, Toro Rosso, Mclaren i Caterham - sa dizajnom nosa na koji je FIA ciljala sa pravilima - morati da značajno redizajniraju prednji deo svojih automobila za sledeću sezonu.

          Znatno manje radikalan u svom pristupu ove godine je bio Red Bull , ali dizajner Rob Marschall kaže da promene za 2015. mogu da naprave velike razilke.

          O preliminarnim testovima u vazdušnom tunelu on kaže:"Iznenađeni smo koliko smo izgubili potiska."

          Andy Green iz Force Indie se slaže sa tim:"Prvi testovi u vazdušnom tunelu pokazuju 20 poena gubitka u potisku."

          Green ipak, misli da će neki timovi steći prednost od pravila za 2015. jer će na gridu sledće sezone biti noseva koji podsećaju na ovogodišnje noseve Ferarija i Mercedesa.

          Nemački Auto Moto Und Sport kaže da su ta dva tima veoma blizu da ispune zahteve pravila za 2015.

          Green kaže da je to "velika početna prednost" za Ferrari i posebno Mercedes, koji je već prošao dug i skup proces kraš testova svog impresivno kratkog nosa na dominantnom W05 bolidu.

          On objašnjava da je nos centar "aerodinamičke filozofije" bolida, što zbači da će Mercedesovi i Ferarijevi rivali imati da nauče "još dosta lekcija iz te oblasti."








          Preuzeto sa f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Mercedesova postava nije sigurna


            Toto Wolff nije 100 posto siguran u postavu vozača za 2015.


            Nico Rosberg je već pod ugovorom za narednu godinu, ali njegov timski kolega, Lewis Hamilton se nalazi pri vrhu liste želja McLaren-Honde za 2015. godinu.

            Pre izvesnog vremena je došlo do blagog neslaganja izmedju Hamiltona i Mercedesa, kada je Toto Wolff izjavio da su pregovori, izmedju tima i Britanca, za period posle 2015. godine „zamrznuti.“

            „Pa, ja nisam rekao da bilo šta zamrzavam“, rekao je Hamilton prošlog meseca.

            Priča se da Hamilton razmišlja o tome da napusti Mercedes ukoliko njegov timski kolega, Nico Rosberg, osvoji ovogodišnju titulu.

            Wolff je takodje izjavio da ako Mercedesov vozački par ne pronadje način da uspešno saradjuje, Mercedes će možda morati da ponovo razmisli o vozačkoj postavi za 2015.

            I to je tema kojoj se Austrijanac vratio pred trku za VN Japana.

            On je za nemački Sport Bild izjavio da je vozačka postava za 2015. godinu, trenutno samo „99 posto sigurna“.

            „Uvek morate da se suzdržavate, jer se mogu desiti nepredvidjene stvari. U životu ništa nije 100 posto sigurno“, rekao je Wolff.

            On je opet potvrdio da su pregovori sa Hamiltonom trenutno „zamrznuti“.

            „Sa obe strane smo imali želju da to odložimo, jer je šampionat veoma intezivan“, dodao je Wolff: „Sad želimo da završimo sezonu, a ne da pričamo o komercijalnim stvarima. Kad se sezona završi, prvo ćemo da sednemo sa Lewisom, i nadamo se da ćemo sve da rešimo za sezone nakon 2015.“







            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Ferrari ce pobediti Williams


              Alonso smatra da Ferrari može da pobedi Williams za 3. poziciju


              Čuveni italijanski tim se trenutno nalazi na 4. poziciji u plasmanu konstruktora, devet poena iza Williamsa, ali su u Singapuru bili mnogo bolji od Williamsa koji se mučio sa svojim performansama.

              Španac tvrdi da će biti još mnogo prilika pre kraja sezone da smanje razliku koju Williams ima i preuzmu 3. poziciju.

              „Mi smo Ferrari, mi smo mnogo više od normalnog tima“, tvrdi Alonso.

              „Mi samo treba da nastavimo naporno da radimo i bez obzira na performanse našeg bolida, naših prednosti ili mana u odnosu na Williams, mi ćemo se boriti do poslednjeg kruga poslednje trke, jer ima još mnogo poena u igri.“

              „Tu je Abu Dhabi sa duplim poenima i biće mnogo prilika da zatvorimo tu razliku.“

              „Ubedjen sam da ćemo na kraju šampionata pobediti Williams.“






              Preuzeto sa f1srbija.rs

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ferrari-Problemi na sva strane


                Slavni italijanski tim ovih dana nema mira


                Čini se da je Ferrariju ovih dana bas krenulo loše. Ne samo da glasine oko odlaska Fernanda Alonsa iz tima ne jenjavaju već postaju sve jače, a tim sa druge strane ima i probleme sa svojim radnicima. Naime, jedan od inženjera je tužio Scuderiu i dobio spor pred sudom zbog narušavanja karijere. Čini se da je prvo odlaskom Domenicalija a sada i Montezemola u oktobru, na pleća Mattijaccija i novog trenutnog predsednika tima Marchionea pao dosta veliki teret.

                No prvo da se pozabavimo glasinama oko Alonsa, jer to je udarna vest vec nekoliko nedelja.

                U svetu uglednih i uticajnih F1 medijskih izvora, postoje bezbrojne glasine ali i jedan zajednički zaključak: budućnost Fernanda Alonsa u Ferrariju je u ozbiljnoj sumnji.


                McLaren


                Italijanski Corriere dello Sport izveštava da Alonso gleda da pređe u McLaren sledeće godine, a to će pratiti prema glasinama objava na VN Japana ovog vikenda i to na njihovoj stazi.

                Neki međutim, ne mogu da poveruju da će se španac zapravo ponovo ujediniti sa Ronom Dennisom, sa kojim se 2007, rastao na veoma buran način.

                Alonsov dugogodišnji mentor Flavio Briatore je izjavio za nemački Auto Bild:"McLaren i on nisu bili savršena kombinacija- Ali ko zna - ljudi mogu da se menjaju."

                Zaista, izgleda da se McLarenov stav već promenio.

                Priča se, da je u zadnjih nekoliko dana, McLaren dodao već Alonsa u sekciju Nasledstvo na svom oficijelnom web sajtu gde nije bio ni pominjan niti stavljen ranije.

                "Kada se knjiga istorije bude pisala," stoji u opisu profila na McLarenovom sajtu,"Alonsovo ime će biti ispisano velikim slvima kao i imena onih najvećih u sportu."


                Red Bull ili Mercedes


                Takođe se govori da su Alonso i njegov menadžment već napravili pristup prema trenutnom svetskom šampionu Red Bullu i trenutno dominatnom timu Mercedesu ali te opcije su za sada odbijene.


                Lotus


                Još jedna čudna glasina koja se pojavila je da bi Alonso mogao da se ujedini sa kanadskim milijarderom Lawrence Strollom i da dođe u Lotus - tim iz Enstona sa kojim je osvojio obe titule 2005. i 2006. kada se tim zvao Renault.

                Glasine je čak i ponovio ugledni švajcarski novinar Roger Benoit koji piše za Blick novine.


                Prava vatra u Maranellu


                Drugi, ipak, veruju da će Alonso ostati sa Ferrarijem, makar još jednu sezonu.

                Caneda Ser, španska radio mreža, tvrdi da je Alonso izažao pred svoje mehaničare u Singapuru "i uverio ih da ne slušaju sve neproverene glasine koje kolaju."

                Sa druge strane, čak ni Ferrari više ne poriče da je dim koji se vidi - glasine i ostale špekulacije, dolazi od vatre koja gori iza vrata u Maranellu.

                Italijanski Omnicorse izveštava da je odnos između Alonsa i novog šefa tima Mattijaccija postao iznenada loš u Singapuru.

                A dolazeći predsednik Sergio Machionnne za sada se ne meša u to, i pored saznanja da postoji problem.

                "Ne interesuje me taj problem," navodno je izjavio Marchionne.

                "Taj problem će rešiti Mattiacci i mi ćemo o tome da razgovaramo nakon 13. oktobra," kaže Marchionne, pozivajući se na datum kada preuzima mesto predsednika Ferrarija.

                Takođe se čini da je potvrdio da Ferrari mora da se pozabavi problemom oko izbora vozača.

                "Potvrđujem ovo," kaže Marchionne, "ali odlika će takođe zavisiti od vozača i šta oni žele."


                Steve Clark tužio tim lokalnom sudu u Modeni


                Ferrari je izgubio pravnu bitku sa nezadovoljnim F1 inženjerom. 2012, britanac Steve Clarck se pridružio slavnom italijanskom timu, došavši iz Mercedesa, gde je bio visoko cenjeni tehnički savetnik.

                U to vreme kada je prelazio objavljeno je da će obavljati ulogu šefa trkačkih inženjera.

                Ali italijanski Autosprint i Gazetta dello Sport su nezavisno objavili da je Clarck naknadno degradiran na mesto u Ferrarijevim projektima van Formule 1, uključujući rad na bobu za olimpijski tim Italije.

                Clarck je prema navodima naveo da je degradiranje na ovu poziciju "napravio ozbiljnu štetu njegovoj karijeri."

                Sudije su se prema navodima složile, izjavivši da je njegovo degradiranje bilo u suprotnosti sa njegovim ugovorom.

                Izveštaji navode da je Ferrariju naređeno da vrati Clarcka na njegovu ugovorenu poziciju u F1 iliu ekvivalentnu, što može da rezultuje dogovornim raskidom ugovora za 48-o godišnjeg britanca.








                Preuzeto sa f1srbija.rs
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  F1 je "previse laka"


                  Formula 1 je „previše laka“ jer i klinci debituju


                  Ono što će definitivno ući u istoriju Formule 1 je debi Maxa Vertsappena na predstojećoj VN Japana koja se vozi ove nedelje, jer će on postati najmladji vozač Formule 1 koji je debitovao na nekom GP-u, a sledeće godine će postati najmladji aktivni vozač Formule 1 u istoriji ovog sporta.
                  Medjutim i dalje postoje ljudi koji su protiv toga da „deca“, koja još uvek ne mogu da dobiju dozvolu za putničke automobile, voze u najelitnijem i najbržem motor-sportu na svetu.
                  „Njegovo pojavljivanje u Suzuki će samo potvrditi strahove da je sport jednostavno previše lak“, napisao je Timesov Kevin Eason.
                  „FIA ... tvrdi da traži načine da bolide Formule 1 učini težim za vožnju.“
                  Postavlja se i pitanje da li budući F1 vozači „prelako“ dobijaju superlicence, iako je FIA potvrdila da će „ponovo preispitati kvalifikacije i uslove“ za njihovo dobijanje.
                  Medjutim, Verstappen nije uzbudjen zbog toga.
                  „Ne pratim socijalne medije“, rekao je Max: „Tu ima previše negativnih stvari, ali i pozitivnih takodje. Ja se fokusiram samo na ono što radim.“







                  Preuzeto sa f1srbija.rs
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Mercedes moze da izgubi sampionat


                    Mercedes bi mogao da završi sezonu već u Japanu


                    Ultra-dominanti Mercedes bi mogao da osvoji konstruktorsku titulu u Japanu, ako bi oba vozača završila na prve dve pozicije, a Red Bull osvojio manje od 3 poena.

                    Tada bi mogli da se posvete samo osvajanju vozačke titule u preostale četiri trke.

                    “Svako od nas želi da u stilu završi 2014. sezonu”, rekao je Toto Wolff.

                    Mercedes je takodje favorit i za vozačku titulu šampiona, jer se Nico Rosberg i Lewis Hamilton nalaze na samo tri poena razlike, a jedini konkurent im je Daniel Ricciardo koji računa i na probleme Mercedesa, kako medju timskim kolegama, tako i na one vezane za pouzdanost njihovih bolida.

                    Red Bullov Dr. Helmut Marko i dalje vrši pritisak, tvrdeći da tenzija izmedju Mercedesovih vozača može da dovede do problema u srebrnom timu.

                    “Mir koji vlada medju njihovim vozačima nije realan”, tvrdi Marko: “Jednog dana će Hamilton i Rosberg opet biti točak uz točak, i kada budu videli da je titula ispred njih, više neće postojati pravila za njih dvojicu.”

                    “A kada Srebrne Strele budu opet ekplodirale, mi ćemo biti tu da ih pobedimo.”

                    Marko se takodje nada da će se nastaviti i problemi sa bolidom koje je Mercedes iskusio u poslednjih nekoliko trka.

                    “Svaki njihov gubitak ide nama u korist u borbi za šampionat.”

                    “Mercedes još uvek može da izgubi šampionat.”







                    Preuzeto sa f1.srbija.rs
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Rastali se Sauber i Simona


                      Simona de Silvestro je završila svoje putovanje kroz F1


                      25-godišnja Simona de Silvestro je do sada bila Sauberov test vozač, i testirala je jedan od starijih modela Saubera sa „Clean Air Energy“ brendom.

                      Takodje je trebala da debituje na prvom treningu u petak za VN Amerike, medjutim, Speed Week izveštava da su se ona i Sauber rastali.

                      „Simonin vozački program neće nastaviti sa radom iz finansijskih razloga“, potvrdio je potparol tima.

                      „Svi koji su radili sa Simonom u proteklih šest meseci su jako razočarani.“

                      „Trenutno ispitujemo druge mogućnosti“, citiran je potparol.







                      Preuzeto sa f1srbija.rs
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ricciardo-Videcu da li sam brzi


                        Ricciardo tvrdi da će tek da se vidi da li je brži od Vettela


                        Daniel Ricciardo je od početka sezone na osam kvalifikacija bio brži od svog timskog kolege, a čak u 11 trka završio ispred njega, što je odličan rezultat ako za kolegu imate četvorostrukog i aktuelnog šampiona.

                        Medjutim, Vettel je u Singapuru završio ispred njega, što bi moglo da označi preokret sezone za Red Bullove vozače.

                        „Bolje se bori sa tim u poslednje vreme“, rekao je Ricciardo nakon trke u Singapuru.

                        „Nedeljom su moje trkačke performanse začudjujući dobre, i ono što mi je išlo na ruku je održavanje guma. Bolje sam održavao gume u trkama.“

                        „Ali kada je čista brzina u pitanju, on je tu bolji i bio je bolji od mene u nekoliko prethodnih kvalifikacija.“

                        „Znači od sada do kraja sezone ne bi trebalo da bude nikakvih nedoumica: ko god da je ispred, on je ispred.“







                        Preuzeto sa f1srbija.rs
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Honda- McLaren jos nije doneo odluku


                          Honda tvrdi da McLaren još ne zna vozačku postavu za 2015.


                          Japanski proizvodjač motora će od sledeće godine snabdevati McLaren svojim V6 hibridnim pogonskim jedinicama, i intezivno su u portazi za „zvučnim imenima“ na gridu Formule 1.

                          Svima je poznato da su McLaren i Honda zainteresovani za Fernanda Alonsa, ali Hondin šef, Yasuhisa Arai ,tvrdi da još ništa nije potvrdjeno.

                          „Konstantno pričamo o tome koje bi vozače voleli da vidimo i dok je McLaren ovde u Japanu, normalno je da organizujemo nekoliko sastanaka sa njima“, kaže Arai.

                          „Ali mislim da nećemo razgovarati sa vozačima jer još uvek ništa nije potvrdjeno.“

                          Arai je ubedjen da Honda može da pomogne McLarenu da se pomeri sa ove pozicije u kojoj se trenutno bore za peto mesto sa Force Indijom.

                          „Naravno da postoje razlozi za performanse koje McLaren pokazuje ove godine. Na osnovu tih iskustava mi naporno radimo na tome da ih pomerimo na bolje pozicije na gridu.“







                          Preuzeto sa f1srbija.rs
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Brzi bolidi, teza F1


                            To je viđenje Davida Coultharda, nekadašnjeg F1 vozača



                            Najbolji način da napravite bolide Formule 1 težim za vožnju je je da ih napravite bržim. To je viđenje penzionisanog F1 vozača a sadašnjeg novinara Davida Colutharda, nakon što je FIA izrazila zabrinutost da je vožnja F1 danas suviše laka.

                            To viđenje je jos dobilo na intenzitetu pogotovu nakon objave da će 17-to godišnji Max Verstappen voziti u petak u Suzuki,i što je starost novajlija sve manja.

                            "FIA je rekla...da će isšpitai načine kako da oteža vožnju bolida," napisao je je za Times Kevin Eason.

                            "Sa sve mlađim i vitkijim, šefovi Formule 1 se brinu da je sport postao sve samo ne više primer najvećih vrednosti vozačog talenta, veštine i snage," dodaje on.

                            To je i jedan od razloga zašto se FIA odjednom obrušila na takozvano "navođenje vozača" preko radio veze, što je čak moglo da dovede do toga da bolidi budu voženi i kontrolisani od strane inženjera i tehničara.
                            -primedba - dvosmerna telemetrija je zabranjena još od 2002, a Coulthard je baš zahvaljujući istoj pobedio na VN Monaka 2002.

                            Ali Coulthard, čija je karijera započela baš kada se karijera Ayrtona Sene tragično ugasila, misli da je FIA dosta odlutala sa time što krivi radio vezu sa probleme u sportu.

                            "Izgleda da je obrušavanje i zabrana odgovor na pitanje koje niko nije postavio," kaže popularni DC u kolumni za sponzora Formule 1 UBS.

                            "Nisam baš čuo neko gunđanje pvodom toga," kaže škot, sada novinar britanskog SKY-a.

                            "Moje mišljenje je da ako hoćete da napravite bolide teže za vožnju, napravite ih bržim. Ironija je da da se pokušava otežati život vozačima a zapravo bolidi su sporiji nego 2004."

                            Bivši vozač Red Bulla i McLarena čak misli da je zabrana radio komunikacije kontraproduktivna i da to sklanja jednu od tehnoloških prenosti samo zarad zamene sa još jednim "slojem birokratije i crvene trake (voštani pečat na važnim dokumentima)."

                            "Ako bi vam neko ponudio da se otarasite elektronskog bankarstva i da se vratite na to da sva svoja plaćanja obavljate na staromodan način preko obične kase, da li bi ste to prihvatili? Naravno da ne biste," kaže Coulthard.

                            "To bi bio korak u nazad: svesno ignorisanje tehnologije koja već postoji i sa kojom su svi srećni."

                            "Što se vozača tiče, oni sa kojima sam razgovarao u Singapuru prošlog vikenda, neki su bili za, neki protiv, neki se nisu nimalo uzbudili povodom toga. Mislim da to sve sumira priču oko ovoga. To je zapravo jedno ništa," dodaje on.







                            Preuzeto sa f1srbija.rs
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonso: Moramo da povratimo harmoniju


                              “Odlučiću u dobrobit Ferrarija”.


                              Jedna od glavnih tema u svetu Formule 1 ovih dana je eventualni odlazak Fernanda Alonsa iz ekipe Ferrarija. Španac ne želi da komentariše glasine i tvrdi da je, pre svega, fokusiran na završnicu sezone.

                              Bez obzira na njegove zvanične izjave, Španac je u lošim odnosima sa novim rukovodstvom ekipe u Maranellu i razne opcije su u igri. Novinari “sele” Alonsa iz tima u tim – čas je u McLarenu, koji uopšte nije loš izbor (zbog saradnje sa Hondom), čas je u Red Bullu umesto nezadovoljnog Vettela, čas u Lotusu, a ima čak i najava da bi Fernando mogao da pauzira godinu dana.

                              Naravno, i on sam je značajno doprineo širenju glasina jer je više puta otvoreno izražavao svoje nezadovoljstvo situacijom u Ferrariju.

                              Međutim, ovih dana Alonso je optužio novinare za sve priče o njegovom odlasku iz Maranella rekavši da će "sve što ima, objaviti za nekoliko nedelja i da će biti ljudi kojima se to neće dopasti“.

                              Po dolasku u Japan Fernando je izjavio da je u ekipi Ferrarija sve u redu, da nema nikakvih tenzija i da će o budućnosti razmišljati na kraju sezone:

                              “Nije baš da živim na Marsu – dakle, čuo sam sve glasine. To je prava bura, ali mi ćemo se truditi da ostanemo mirni i da se fokusiramo na borbu sa Williamsom. To je prioritet. Tek posle ću razmišljati o svojoj budućnosti, ali ponovo želim da naglasim da će sve što budem odlučio biti za dobrobit Ferrarija i podstaknuto ljubavlju prema Ferrariju”.

                              “Moj tim zna koliko se trudim i uvek su mi pružali podršku. Uvek sam davao svoj maksimum. Ja živim 365 dana u godini za moj tim i žrtvujem mnogo kako bismo na trkama bili što bolji. Nekada uspemo, nekada ne, ali to je takav sport. Naravno, kao vozač Ferrarija osećate veći pritisak, posebno ako ne pobeđujete. Međutim, mi smo uspeli da povratimo harmoniju koja se nakratko izgubila“.

                              Njegov bivši timski kolega Felipe Massa je, sa stanovišta nekog ko dobro poznaje odnose u Ferrariju, prokomentarisao:

                              „Fernandu i Ferrariju uvek želim sve najbolje, ali to me se više ne tiče. Sada mogu samo da posmatram sa strane šta se dešava, ali ne mogu ništa da učinim. Fernando zna šta treba da uradi, mada on ponekad zna da bude nepredvidljiv. Iskreno, do nedavno sam mislio da se do poslednje trke ništa neće dogoditi, ali sada više nisam tako siguran ... "







                              Preuzeto sa f1srbija.rs
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Berger umesto Dennisa u McLarenu?


                                Ron Dennis pod velikim pritiskom.


                                Sudeći po pisanju nemačkih medija, budućnost Rona Dennisa je pod znakom pitanja. Da li će ostati na čelu McLarena ili će ga zameniti Gerhard Berger?

                                Navodno, većinski vlasnik iz Bahreina želi promenu na vodećoj poziciji u ekipi. Dennis je pod velikim pritiskom jer mora do kraja meseca da pronađe nove investitore.

                                Bivši as Formule 1 Gerhard Berger je već viđen kao partner i kandidat za čelnu poziciju u ekipi. Nakon vozačke karijere Berger je bio šef BMW-a i suvlasnik Torro Rosso tima. Međutim, on tvrdi da nije dobio konkretnu ponudu:

                                “Situacija je ista kao što je bila u maju mesecu. Tada sam rekao da mi odgovara da ostanem van padoka, osim ako mi neki proizvođač ne ponudi neko zanimljivo mesto. Međutim, do danas nisam dobio nikakav konkretan predlog”, rekao je Berger.







                                Preuzeto sa f1srbija.rs
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X