F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Raikkonen smatra da su ga kvalifikacije koštale pobede


    Finac je i dalje nezadovoljan svojim jučerašnjim učinkom za koji smatra da je glavni razlog zašto danas nije mogao da pobedi.


    „Hvala svima na podršci. Žao mi je što nisam uspeo da im podarim pobedu. Ovo je odličan rezultat za tim. Bolid je bio dobar, ali me je jučerašnja greška koštala. Start je bio dobar, a nakon toga nisam hteo da previše pritiskam Sebastiana kada je imao probleme. Konzervativna vožnja tokom 70 krugova nije idealna, ali ovo je dobar rezultat za nas. Ovde je ionako teško preticati. Mislim da je Sebastian imao dovoljno brzine da me dovede u poziciju da mogu samo da čekam njegovu grešku ili da se njegov problem pogorša“, izjavio je Raikkonen.



    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Alonso: Vozio sam kao kamikaza


      Španac kaže da je morao da bude veoma agresivan kako bio došao do šestog mesta.


      “Najbrži krug trke je svakako iznenađenje. Nadali smo se sedmom ili osmom mestu. Šesto jeste bilo moguće i na kraju smo uspeli. Znamo da ima nekoliko staza na kojima možemo da budemo konkurentni i gledamo da iskoristimo te prilike. Borba sa Sainzom je bila žestoka. Nakon pit stopa sam znao da ću imati dva ili tri kruga da ga pritisnem na novim gumama. Na kraju sam vozio kao kamikaza, ali morao sam pošto je Carlos bio odličan“, izjavio je Alonso.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Ocon: Perez mi je oštetio bolid u prvoj krivini


        Francuz je imao kontakt sa timskim kolegom u prvoj krivini nakon čega je ostatak trke vozio sa oštećenim podom.


        „Start je bio haotičan. Ne znam šta je Sergio uradio, ali verovatno je promašio tačku kočenja i štetio mi je pod bolida. Ipak, moglo je biti i gore. Na kraju smo oboje u bodovima, što je dobro nakon teškog početka vikenda. Mislim da zadovoljni idemo na letnju pauzu“, izjavio je Ocon.



        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Hulkenberg: Magnussen je prljav vozač


          Hulkenberg je oštro kritikovao Danca nakon trke.


          „Čestitao sam mu na tome što se ponaša nesportski i što je u tom pogledu najgori na gridu. Kada je trkanje u pitanju, jednostavno je prljav vozač. U redu je braniti se agresivno, ali on svojim manevrima tera ljude pravo u zid. Imali smo lepu razmenu reči. Sa njim je baš zanimljivo. Razgovaraću sa Charlijem. Čujem da je dobio kaznu od pet sekundi, ali po meni to njega neće mnogo pogoditi“, izjavio je Hulkenberg.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Verstappen se izvinio Ricciardu za incident na trci


            Holanđanin je u prvom krugu imao udes sa svojim timskim kolegom.


            Odmah posle starta na prilazu za drugu krivini Max Verstappen imao je jedno dosta kasno kočenje posle čega se zaneo sa bolidom i potom pravo udario u Daniela Ricciarda. Australijanac je tada otišao van staze, ali posle nekoliko metara njegov bolid je bio vidno oštećen zbog čega je odustao sa trke. Sa druge strane Verstappen je dobio kaznu stajanja od 10 sekundi u boksu.

            “Uradio sam nešto što nisam želeo. Sve je počelo još u prvoj krivini. Imao sam dobar start ali me je Bottas obišao. Obojica smo se borili do druge krivine, kada sam ja kasnije kočio. Pokušao sam da kontrolišem bolid, koji je se znao i tako sam udario u Daniela. Naravno da sam pokušavao da ga izbegnem, ali nisam uspeo. To mi nije bile namera, pogotovu kada to vam se desi sa timskim kolegom jer imam posebnu vezu sa Ricciardom. Ovo što sam uradio nije lepo i dugujem mu izvinjenje.” kazao je Max Verstappen.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Hamilton: Ja uvek održim svoju reč


              Tokom trke za VN Mađarske Lewis Hamilton tražio je dozvolu od tima kako bi obišao Valtterija Bottasa ali je u samom finišu trke vratio ustupljenu poziciju.


              Mercedes je tokom srednjeg dela trke dozvolio Hamiltonu da na prvoj krivini obiđe Bottasa kako bi pokuašo da obiđe oba vozača Ferrarija, gde se pre svega Sebastian Vettel vidno mučio sa bolidom. Britanac je do samog kraja pokušavao da obiđe Kimija Raikkonena, ali posle bezuspešnih napada odlučio je da vrati treću poziciju koju je na 20 krugova “pozajmio” od svog timskog kolege.

              “Mislio sam na šampionat, ali ja uvek odrđim svoju reč. Rekao sam da ukoliko ne mogu da ga obiđem vratiću mu njegovo mesto. Bilo je teško da usporim sedam sekundi, jer sam se plašio da mogu da izguim mesto i od Verstappena. Nisam znao zbog čega su Ferrarijevi vozači bili tako spori, pa sam se plašio da moje gume ranije ne degradiraju. Tokom trke zaglavio sam se iza Valtterija ali sam imao brzine da se borim sa vodećima. Pokušao sam sve ali mi nije uspelo.” kazao je Lewis Hamilton.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Teška trka za oba vozača Williamsa u Mađarskoj


                Paul di Resta pokušao je da na najbolji način zameni bolesnog Felipe Massu, ali ni on i Lance Stroll nisu uspeli da dođu do bodova na VN Mađarske.



                “Ovo je bila poprilično dosadna trka za mene, jer sam bio usamljen na stazi. Nisam imao tempa, pokušao sam da uradim sve, čak sam pokušao da ranijim odlaskom na servis obiđem bolide na stazi ali sam tom prilikom pregrejao zadnje gume. Sve u svemu sada se okrećemo nastavku sezone posle pauze. Sada ću pokušati da se na što bolji način odmorim jer je ovo za mene bilo naporan deo u godini.” izjavio je Lana Stroll – 15. mesto.
                “Za mene ovo je bilo zanimljiv dan. Nikada nisam startovao sa ovakvim bolidom i gumama kao i sa velikom količinom goriva. Nisam znao šta da očekujem pa tako nisam bio zabrinut. Iznenađen sam koliko bolid izgubi na prijanjanju kada imate nekog ispred sebe. Pokušao sam sa drugačijom strategijom da dođem do neke bolje pozicije, ali nas je curenje ulja primoralo da ranije završim trku.” kazao je Paul di Resta – 17. mesto.



                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  McLaren postavio rok Renaultu za mogući dogovor


                  Tim iz Vokinga predvideo je da će narednih pet nedelja biti ključe po pitanju odabira dobavljača motora.


                  Šef operacija McLarena Jonathan Neale u Mađarskoj je opisai situaciju u kojoj trenutno svako sa svakim pregovara, ali da je vremena sve manje:

                  “Mi moramo da donesemo te odluke u narednih četiri do pet nedelja. Mislim da postoje određena rešenja koja će sve nas usrećiti, kako bi mogli da i u narednim godinama zadržimo Fernanda Alonsa.”
                  McLaren je tek na VN Mađarske uspeo da sa oba bolida zabeleži poene, što je dobro za sve u timu pred odlazak na letnju pauzu. Ukoliko tim iz Vokinga napusti Hondu, onda bi japanski ptoizvođač ostao bez partnera jer je samo pre par dana objavljeno da su njihovi pergovori sa Sauberom okončani, koji će ujedno nastaviti da koristi Ferrarijeve agregate.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Marchionne: Sauber će postati Ferrarijev juniorski tim


                    Prvi čovek kompanije priznao je da će švajcarski tim postati neka vrsta Ferrarijeve razvojne ekipe.



                    Prošle nedelje pojavila se vest u kome je bivši gazda Minardijevog tima kazao da Ferrari polako gubi primat kod klijenskih timova, pre svega misleći na Haas koji je potvrdio svoju vozačku postavu u kome nema vozača pod pokroviteljstvom tima iz Maranela. U to vreme Sauber je još uvek pregovarao sa Hondom, ali su se veoma brzo stvari promenile, pa je tako između švajcarskog tima i Ferrarija potpisan novi višegodišnji ugovor, gde je sad realno očekivati da šansu dobiju Antonio Giovinazzi ili Charles Leclerc.

                    Na novonastalu situaciju svoj komentar je dao i Sergio Marchionne:
                    “Ovi motori koji idu Sauberu poslati su na način kako bi stvorili neki od naših juniorskih timova. Imamo dobre i mlade talente a kako bi obezbedili budućnost Ferrarija, mi njima moramo dati šansu. I njima je potreban prostor, pa zato želimo da radimo na ovom partnerstvu. Maurizio Arrivabene je takođe zaslužan za ovo i želim da kažem da mi imamo dogovor sa Liberty Medijom, gde bi trebali da povećamo broj naših klijenata u budućnosti.”



                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Mercedes utvrdio uzrok kvara na radio vezi tokom trke u Mađarskoj


                      Pored problema koje je imao Ferrari i vozači Mercedesa imali su određenih poteškoća na samoj trci na Hugaroringu.


                      Tokom prvog dela trke Mercedesov tim izgubio je komunikaciju na svim nivoima, kada nisu mogli da dobijau podatke od vozača kao i iz fabrike u Engleskoj. Ipak, posle istrage utvrđeno je da je problem bio u optičkom kablu koji je bio vidno oštećen.

                      “To je bio lokalni problem. Pronašli smo oštećenje na optičkom kablu zbog čega nismo mogli da dobijamo informacije. Ceo naš sistem je pao. Nismo imali nikakvu komunikaciju niti preko radija ni interneta, čak ni TV sistem nije funkcionisao. Zbog toga smo želili da proverimo da li nas vozači čuju.” kazao je Toto Wolff.

                      I pored teške situacije podatke na stazu stizali su iz fabrike tima koji su prenošeni telefonskim putem.
                      “To je bila neverovatna timska igra. Imali smo puno ljudi u Berkliju i Briksfortu koji su nam pomagali i davali nam veliki broj informacija. U jednom momentu šest ili sedam ljudi bilo je na vezi sa glavnim strategom Jamesom Vowlesom.” dodao je šef tima.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Toro Rosso i Honda pregovaraju o mogućoj saradnji?


                        Izgleda da japanska kompanija i juniorski tim Red Bulla pregovaraju o eventualnoj saradnji.


                        Ovo je tvrdnja Auto Motor und Sport, koji prenosi da se i pored dobrih rezultata u Mađarskoj kriza između McLarena i Honde još uvek nije rešena. Kao što je ranije objavljeno tim iz Vokinga je pokušao da pregovora sa Mercedesom i Ferrarijem od kojih nije dobio pozitivan odgovor o mogućem snabdevanju agregatima.

                        “Mi želimo konkurentan motor naredne godine. Ako Honda reši svoje probleme onda bićemo sa njima.” kazao je neimenovani izvor za ovaj magazin.
                        Ali sada, McLaren se nada da će razgovori između Honde i Toro Rossa uspeti, kako bi Renault imao mogućnost da motore koji bi umesto u Faencu preusmeri u Voking. Pre toga, Sauber je odbio da sarađuje sa Hondom, a ukoliko se to desi i sa McLarenom onda bi se pojavila situacija da Formula 1 ostane bez jednog dobavljača motora.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonso možda razmatra prelazak u Indycar?


                          Španski vozač nije potpuno odbacio mogućnost prelaska u ovaj američki šampionat.



                          I pored toga što tri godine sa McLaren-Hondom nije uspeo da zabeleži neki bolji rezultat, Fernando Alonso naveo je da je njegovo gostovanje na trci za 500 milja Indijanapolisa jedini pozitivni momenat u ovoj sezoni. On je još tokom priprema za ovaj događaj izjavio de je veoma teško izvodljivo da u 2018. pređe u Indycar, ali pošto su Mercedes, Ferrari i Red Bull odbili da ga angažuju ova opcija sada dobija i malo veće šanse.
                          “Ne znam, videćemo za mesec i po dana. Ja sma uvek rekao da sam otvoren prema idejama koje dolaze u budućnosti. Ako želimo da pobedimo sa McLarenom u narednoj sezoni onda je potrebno da se dese velike promene. Dosta velike. Ako to ne bude tako ona ću razmotriti sve opcije u septembru.” kazao je Fernando Alonso.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Leclerc najbrži za Ferrari na prvom danu testa


                            Ferrarijev mladi razvojni vozač Charles Leclerc je u poslednjim minutima prvog dana testa na Hungaroringu zabeležio najbrže vreme.


                            Vandoorne je veći deo dana bio najbrži u McLarenu. On je na ultra-mekim gumama imao vreme od 1m17.834s. Međutim, samo pet minuta pre kraja sesije, Leclerc je na mekim gumama vozio 1m17.746s na mekim gumama i završio dan ispred Belgijanca.

                            Valtteri Bottas je bio treći, a on je bio fokusiran na Pirellijev razvojni program za 2018. Bottas je vozio 155 krugova što je ujedno bilo i više od bilo kog drugog vozača.

                            Svoj prvi susret sa ovogodišnjim Mercedesom je imao trenutno vodeći u GP3 šampionatu George Russell, i on je takođe došao do brojke od 100 krugova. Iza njih dvojce je bio Stroll koji je zamenio Massu. Brazilac je trebalo da vozi na ovom testu, ali ga propušta zbog bolesti, baš kao i VN Mađarske.

                            Force Indija je podelila vreme na stazi između Nikite Mazepina i Lucasa Auera koji su dan završili na šestom i devetom mestu. Između njih su se ugurali Nicholas Latifi u Renaultu i Sean Gelael u još jednom testu za Toro Rosso.

                            Razvojni vozač Haasa Santino Ferrucci je pod rugi put vozio F1 bolid, nakon testa u Silverstonu prošle godine. On je danas imao nekoliko okretanja na stazi i završio je kao deseti.

                            Verstappen je vozio samo nekoliko krugova tokom pre podneva zbog problema sa MGU-H sistemom, ali je popodne nadoknadio izgubljeno vreme i završio je kao jedanaesti. Poslednja pozicija je pripala Gustavu Malji, koji je zaostao 3.7s za vodećim Leclercom.








                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Vettel najbrži drugog dana, povratak Kubice


                              Ferrarijev vozač Sebastian Vettel zabeležio je najbolje vreme drugog dana testiranja na Hungaroringu, dok je Robert Kubica imao zvaničan povratak sa Renaultom.



                              Vettel je najbolje vreme od 1m17.124s ostvario na super-mekoj gumi. On je tokom dva sata vozio 40 krugova, nakon čega je po planu bolid preuzeo Raikkonen. Finac je brzo pronašao ritam i na mekim gumama je došao do druge pozicije, ali ga je u finišu nadmašio mladi vozač McLarena Lando Norris.
                              Norris koji ima svega 17 godina se danas po prvi put našao za volanom F1 bolida, a najbolje ostvarenje je zabeležio na ultra-mekim gumama.
                              On je ujedno danas izazvao i jedini prekid sesije, kada je iz još uvek nepotvrđenih razloga morao da parkira bolidu u drugom sektoru.

                              Najveća pažnja je bila usmerena prema garaži Renaulta, gde je Robert Kubica po prvi put nakon 6 godina dobio priliku da učestvuje na zvaničnom F1 testu. Ono je tokom dana postepeno popravljao vremena, a najbolje ostvarenje je bilo 1m18.572s na ultra-mekim gumama. Njegova vremena su bila veoma konstantna, a on je ujedno danas vozio i najviše krugova od bilo koga drugog.
                              Carlos Sainz je bo peti za Toro Rosso ispred DTM vozača Lucasa Auera u Force Indiji i Nikite Mazepina.
                              George Russell je ponovo vozio Mercedes W08 i on je danas testirao nešto izmenjenu verziju HALO sistema. Trenutni lider GP3 šampionata je dan završio na osmom mestu.

                              Rezervni vozač Red Bulla Pierre Gasly je bio osmi, a deveti je bio vozač Formule 2 Luca Ghiotto, koji se po prvi put našao u F1 bolidu sa Williamsom.
                              Santino Ferrucci i Nobuharu Matsushita su zauzeli poslednje dve pozicije u Haasu i Sauberu, a Matsushiti je ovo takođe bio prvi put da je vozio F1 bolid.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Kubica zadovoljan posle testa sa Renaultom


                                Ovaj Poljak je na Hungaroringu testirao ovogodišnji automobil francuskog tima.



                                Robert Kubica je prvi put posle svoje povrede koju je u februaru 2011. doživeo trkajući se u reliu, testirao moderan bolid Formule 1. Pre toga, bivši vozač BMW-a i Renaulta takođe je vozio Lotusov automobil iz 2012. na stazama u Valensiji i Pol Rikaru. Na kraju dana, Kubica je odradeo 142 krugova i zabeležio četvrto najbrže vreme.
                                “Za mene ovo je fantastičan osećaj biti ovde. Neverovatno je koliko je ljudi došlo da ma podrži danas. Puno im hvala. Bilo je ovo neverovatno putovanje sve do ovog trenutka. Pronašao sam puno odgovora na neka moja pitanja. Dosta sam naučio o poslednjoj generaciji bolida. Velika razlika između ovogodišnjih automobila i one koje sam ja nekada vozio. Trenutno sam se trudio da što bolje savladam RS17 i ovogodišnje specifikacije pneumatika. Odmah sam uspeo da krenem sa radom na našem programu i mislim da sam napravio dobar napredak.” izjavio je Kubica.
                                Sledeće veliko putanje za Poljaka jeste da li je moguć povratak u Formulu 1?
                                “Posle testa teško je bilo šta reći. Za sada želim da se zahvalim Renaultu koji je omogućio sve ovo.”


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X