Prepravka ramena u unibol uz mogucnost podesavanja duzine, do 20mm duze od fabrickih sto prevedeno znaci oko 30mm siri trag na prednjoj osovini bez potrebe za distancerima. Posle malo studiranja (samo 10h ), resio sam da prepravim i spone na unibol i da im promenim poziciju fiksiranja po vertikalnoj osi kako bih poboljsao geometriju trapa, odnosno umanjio bump steer. Unibolovi za spone stizu sutra. Takodje kupljena prohromska cev koju cu iskoristiti za sistem podizanja prednjice tj air lift sistem radi lakseg prelaska preko vecih neravnina i slicno.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Nece bas isto, na oko 20mm duza ramena po strani, tj 40mm ukupno, tockovi izadju oko 30mm napolje, da je jednako ka napred i u stranu, onda bi bilo 20mm napolje. To je najmanji problem, svakako nema ni jedne jedine podloske za podesavanje zatura, tako da je lako dodati da se smanji a nije ni da bih ga nesto puno zeleo smanjivati jer poremecen zbog spustenog auta. Za nove felne ce se svakako raditi rubovi na meru pa je lako namestiti na meru i da to vizuelno izgleda ok. Sto se tice b. stangle, nek cuti i trpi Salu na stranu, malo ce se rasiriti ali ce se i bolje gadjati sa ramenom tj bice blize od 90 stepeni nego sad sto je.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Ugradjena ramena i spone, rezultati odlicni. Nula bump steer-a u celom rasponu hoda amortizera i povraceno 2/3 dinamickog nagiba tocka koji je izgubljen poremecenom geometrijom trapa pri spustanju auta. Prevazislo je sva moja ocekivanja ako se uzme u obzir da je situacija sa geometrijom bolja nego kod auta koji je spusten 30mm, a moj je spusten 95mm:
Takodje nisam prvobitno hteo, ali se nesto razmisljam da napravim unibol solje amortizera posto ova duza ramena stvarno dovode fabricke solje do krajnjih mogucnosti:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment