Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tadija
    CBC Član
    • 14.11.2006
    • 67
    • Novi Beograd

    Nissan Primera 1.6 16V 98'

    Pozdrav svima...
    Pochinjem polako da me frustrira skoro qpljeni auto, pa se nadam da cju ovde nacji neke odgovore, savete, utehu itd...
    Ae da pochnem od pochetka...
    Pre jedno mesec dana qpio sam auto iz naslova sa ugrađenim plinom. Pre nego što sam ga zapravo platio bio sam kod nekog majstora u Zemunu (po preporuci) da ga pregleda i da mi kaže u kakvom je stanju (pošto će sigurno bolje to pregledati nego ja...). Majstor pregleda, kaže da je sve OK i ja ga qpim.
    Posle par dana, zbog te učinjene "usluge" odem ja kod njega da mi zameni filtere i ulje. On to radio (pred mojim ćaletom, jer sam ja bio na poslu tada) i pomučio se oko filtera za vazduh, tj. kada ga je stavio, auto se ugasi čim se prebaci na plin. On pošalje mog ćaleta da zameni taj filter u radnji, međutim isto i sa drugim, dok sa starim filterom radi?! Na kraju on mene pošalje kod majstora za plin, jer on se ne razume i plin i ne radi to.
    Majstor za plin (neki na starom sajmištu) gurne ruku pod haubu i podesi da radi na plin za 2 minuta. Usput mi objasni, kako je novi filter za vazduh propuštao mnogo više vazduha od starog koji je bio prljav, pa je samo trebalo da se nešto malo zavrne kod tog uređaja za plin i takođe mi pomene da bi bilo dobro da odradim i redovni servis za plin (promena membrana i filtera za gas) i ja odlučim da uradim i to u narednih par dana kod njega... Kasnije još primetim malu izbočinu na haubi baš kod tog filtera za vazduh i pretpostavim da ovaj prvi majstor koji je to budžio je zalupio jako haubu, a nije bilo dobro namešteno pa mi je to napravio. (pošto sam skoro siguran da nije bilo te izbočine pre njega...) i tu sam se ja razočarao u tog majstora (i naravno zbog toga što nije znao da zavrne jedan ventil kada menja filter za vazduh...).
    Posle dve potrošene plinske boce (60L), ja skontam da mi troši više nego što bi trebao... (prešao sam skoro 400km sa svakom bocom što je oko 15L na 100km, svi su me ubeđivali da je to mnogo, pritom sam normalno vozio, bez iživljavanja i to...)
    Odem ja konačno kod tog majstora za plin, on zameni membrane i filter za gas, i pošto sam mu pomenuo visoku potrošnju, nakači me i na neki aparat da podesi potrošnju. Aparat očita broj 8, a on kaže "eto vidiš, normalno je da bude između 0,5 i 2" i on mi to podesi na "1,2" i obeća mi manju potrošnju.
    3. boca plina (posle tog servisa) mi je trajala 360km, što znači da mi sada još više troši?! Pritom je takođe posle tog majstora za plin, počelo da mi se čuje zveckanje iz auspuha kada puštam gas, i neko zveckanje sa desne strane haube, zvuk deluje kao da se neki šraf kotrlja negde unutra i čuje se samo povremeno ali me nervira.
    Odem ja kod majstora za auspuh da proverim da li je bušan, a tamo mi kažu da nije, kao nije to ništa strašno, samo ti vozi...
    I tako se ja razočaram (po ko zna koji put) u Srbiju i majstore koji imaju dozvolu za rad. Ukratko, meni to sve izgleda ovako: Kupim auto, odem da zamenim filtere i ulje, tamo mi sjebu plin, odem kod majstora za plin, tamo mi sjebu auspuh i povećaju potrošnju, odem kod majstora za auspuh, tamo mi kažu "aj nemoj da se 3puješ"... I tako me vrte u krug...
    Na kraju meni pukne film, napunim pun rezervoar benzina da vidim kolika mi je potrošnja benzina. To testiranje mi još uvek traje ali čini mi se da je oko 15L , a možda i malo jače (sudeći po kazaljci na pokazivaču za gorivo). Jedino oduševljenje je što sam imao osećaj kao da vozim drugi auto, jer je neuporedivo jači na benzinu.
    Juche, ja slučajno vidim ispod haube, da mi je neko crevo ispod plinskog uređaja totalno puklo i odlučim da odem u neki ovlašćen servis za Nissan.
    Od 3 za koje znam odlučim se za jedan (da ne pominjem sada, mogu na PM ako nekog zanima) i odem tamo. Oni uteraju kola u servis i meni kažu da sačekam u kancelariji. Prvo su me malo iznervirali jer u principu nisam stigao ni da im kažem koje probleme sam ja primetio i šta bih voleo da mi pogledaju, međutim mislim da su ispali korektni na kraju. Delovali su mi kulturniji i profesionalniji od majstora iz mojih prethodnih iskustava...
    Uglavnom, besplatno su mi izvršili celokupan pregled auta i predložili su mi samo da zamenim svećice i gornje viljuške (i levu i desnu).
    Te viljuške mi dosta povećavaju cenu tog servisa, pa sam pitao koliko mi je to hitno, a njihov odgovor je da što duže budem čekao kasnije će me više koštati jer od toga mogu da riknu i neke druge stvari... (nabrojali su mi nešto...)
    Enivej, usput su mi se tamo iskenjali što uopšte imam plin ugrađen, tipa nissan i plin ne idu zajedno, imamo mnogo problema sa takvim slučajevima itd...
    I pre toga ja sam se razmišljao da izvadim plinski uređaj, a sada se još ozbiljnije razmišljam.
    Pomenuli su mi i da mogu da me nakače na kompjuter i da mi očitaju precizno celokupno stanje auta, a rekli su da ako izvadim plin, mogu da dođem kod njih i da mi sve vrate na fabrička podešavanja itd...
    U svakom slučaju, nisu mogli juče da mi odrade taj servis (na kraju sam se odlučio samo za zamenu svećica i tog creva koje je puklo za sada) pa smo se dogovorili da dođem u sredu.
    Trenutni "problemi" na autu koje sam ja primetio su:
    - u leru radi nemirno, skače kazaljka za obrtaje, nebitno da li je na plinu ili benzinu (u nissan servisu su mi rekli da je to posledica toga što imam ugrađen plin i da to ne mogu da podese...)
    - taj zvuk šrafa koji se kotrlja negde u haubi sam već pomenuo...
    - zveckanje auspuha kada puštam gas (nebitno da li je na benzinu ili plinu)
    - u poslednje vreme se ponekad oseća gorivo (nebitno da li je na benzinu ili plinu i nebitno da li je uključena ventilacija ili ne) u autu i oko njega
    - visoka potrošnja (uglavnom me ubeđuju da moj auto ne bi smeo da troši 15+L benzina na 100km)
    E sada, ja treba da napravim neki plan, a nisam baš upućen šta bi mi bilo najpametnije...
    Stvarno se izvinjavam zbog dužine ovog posta, ali morao sam da sve izbacim iz sebe...
    Ko je bio dovoljno strpljiv da pročita sve, značilo bi mi tuđe mišljenje, saveti itd...
    Neka moja konkretna pitanja su:
    - Da li da se odlučim za vađenje plinskog uređaja iz auta? Koliko je to rizičan potez? Da li mogu da prodam plinski uređaj sa bocom?
    - Kako da znam da su te gornje viljuške zaista u lošem stanju i da treba da se menjaju? Da li to da uradim što pre?
    - Ako ipak budem vadio plin, da li da me zakače na kompjuter pre ili posle tog procesa?
    Bilo kakvi saveti u vezi gore pomenutih problema i mojih pitanja će mi značiti.
    Moj trenutni plan je:
    - da odem da mi zamene svećice i to crevo koje je puklo i da vidim da li će to možda smanjiti potrošnju (pošto su mi rekli da svećice mogu da utiču na to...)
    - da odem kod plinaša da mi izvadi plinski uređaj koji bih voleo da prodam
    - onda o5 u nissan servis, na kompjuter pa da mi očitaju sve i da ih iscimam da vrate sve na fabrička podešavanja (možda mi je velika potrošnja i zbog neke greške u softveru?)
    - eventualno kasnije da zamenim i te prednje viljuške ako se uverim da je to stvarno potrebno.
    I da se posle svega toga nadam da ću da budem miran neko vreme...
    Uh... Još jednom izvinjenje za ovaj roman...
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Za pocetak dobro dosao !

    U medjuvremenu otidji do sobe za predstavljanje novih clanova, da te neki manje nagodni od mene ne opominju...

    Na pravom si mjestu, i ovdje ce ti mnogo veci strucnjaci od mene sigurno pomoci, a ti za pocetak ne parvi paniku, nego lagano...

    Sigurno ce ti traziti vise podataka... Auto si naveo, ali plinski sistem koji je ugradjen nisi... To moze biti bitno zbog rezervnih dijelova za zamjenu, software-a za podesavanje, te iskustva majstora koji rade sa nekim firmama, a sa nekim bas i ne... Dakle prvo proizvodjac plinske instalacije, model po mogucnosti, vidim i da si vican pisanju na forumima, pa onda vjerovatno nije problem da slikas sve to ispod haube, te slike nakacis ovdje da ljudi mogu da vide o cemu se radi i ako ti ne znadnes...

    Za pocetak zaboravi price o tome da se plin i Nissan ne vole !!! Sta bi tek onda oni koji ovdje voze na plin BMW-e, SAAB turbo, Lancie i Alfe sa po 20-24v i sl...??? Plin ti moze pomoci da se jeftino i skoro bez razlike u odnosu na benzin vozis, ali moras naci majstora koji hoce i zna da sve to rijesi... Vjerovatno je to kombinacija 2-3 manje stvari, koje kada se saberu prave cudan zbir vektora...

    Svako se danas zove majstorom !

    Taj plin tesko mozes prodati za pristojene pare, posto je vec vjerovatno star, ali to ne znaci da se ne moze napraviti da radi kako treba...

    Same svjecice ne mogu toliko uticati na potrosnju... Mada jeste istina da su na plinu jako bitne, kao i citava elektro-instalacija...

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      To je GA 16 motor, bio si u LF-u?????

      Motor je fantastican, bez obzira sto ima metalnu granu preporucuje se sekvencijali ugredjaja za LPG, a meni nikada nije presao 10 u gradu, ma koliko divljao.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Re: Nissan Primera 1.6 16V 98'

        Originally posted by tadija
        Pozdrav svima...
        Pozdrav i tebi i dobrodosao na forum... Red je da se prvo predstavis a link ti je okacen u tvojoj prvoj poruci..

        Pre jedno mesec dana qpio sam auto iz naslova sa ugrađenim plinom. Pre nego što sam ga zapravo platio bio sam kod nekog majstora u Zemunu (po preporuci) da ga pregleda i da mi kaže u kakvom je stanju (pošto će sigurno bolje to pregledati nego ja...). Majstor pregleda, kaže da je sve OK i ja ga qpim.
        Posle par dana, zbog te učinjene "usluge" odem ja kod njega da mi zameni filtere i ulje. On to radio (pred mojim ćaletom, jer sam ja bio na poslu tada) i pomučio se oko filtera za vazduh, tj. kada ga je stavio, auto se ugasi čim se prebaci na plin. On pošalje mog ćaleta da zameni taj filter u radnji, međutim isto i sa drugim, dok sa starim filterom radi?! Na kraju on mene pošalje kod majstora za plin, jer on se ne razume i plin i ne radi to.
        Majstor za plin (neki na starom sajmištu) gurne ruku pod haubu i podesi da radi na plin za 2 minuta. Usput mi objasni, kako je novi filter za vazduh propuštao mnogo više vazduha od starog koji je bio prljav, pa je samo trebalo da se nešto malo zavrne kod tog uređaja za plin i takođe mi pomene da bi bilo dobro da odradim i redovni servis za plin (promena membrana i filtera za gas) i ja odlučim da uradim i to u narednih par dana kod njega... Kasnije još primetim malu izbočinu na haubi baš kod tog filtera za vazduh i pretpostavim da ovaj prvi majstor koji je to budžio je zalupio jako haubu, a nije bilo dobro namešteno pa mi je to napravio. (pošto sam skoro siguran da nije bilo te izbočine pre njega...) i tu sam se ja razočarao u tog majstora (i naravno zbog toga što nije znao da zavrne jedan ventil kada menja filter za vazduh...).
        Dovde je sve relativno ok... Kada nisi dugo menjao filter vazduha i bas se dosta zaprlja i kad stavis novi treba da prestelujes plin i to je ok... Isto tako ne treba da se razocaras u majstora ako ti kaze da ne zna nista oko plina, ja to razumem, nece covek da se petlja oko necega sta ne zna i lepo te uputio kod nekoga ko ugradjuje plin - korektno! E sad to sto je eventualno zalupio haubu i napravio izbocinu to je vec za kritiku...
        Isto tako ti je majstor za plin predlozio zamenu filtera gasa i zamenu membrana u isparivacu jer se ne zna kad je to radjeno a to ima ogromnog uticaja na potrosnju i rad motora na plinu... Tako da ako si pri parama treba to da odradis... Usput, koji je proizvodjac plinske instalacije? Inace mislim da bi tebi jedna lambda kontrola resila stvar...
        Posle dve potrošene plinske boce (60L), ja skontam da mi troši više nego što bi trebao... (prešao sam skoro 400km sa svakom bocom što je oko 15L na 100km, svi su me ubeđivali da je to mnogo, pritom sam normalno vozio, bez iživljavanja i to...)
        KAko meris potrosnju? Najtacnije je da sipas u bocu plin dok ne pocne da tandrce.. Cim tako pocne prekini punjenje... Resetuj kilometrazu na nulu i kreni u voznju i vozi normalno... Posle 200-300km svrati na istu pumpu natoci plin i kad pocne da tandrce onda prekini.... Onda lepo sracunaj i eto ti neke tacnije potrosnje...
        Inace taj motor ako je sve ispravno treba da trosi plina na otvorenom 8-10litara a u gradu 10-12lit... Meni nikad potrosnja nije presla 14litara sa uredjajem kome nikad nisu menjane membrane i filter za gas je prvi put promenjen na 60.000km... Tako da ako ti trosi 15lit onda nesto sigurno nije u redu i ta potrosnja nije normalna...
        I tako se ja razočaram (po ko zna koji put) u Srbiju i majstore koji imaju dozvolu za rad. Ukratko, meni to sve izgleda ovako: Kupim auto, odem da zamenim filtere i ulje, tamo mi sjebu plin, odem kod majstora za plin, tamo mi sjebu auspuh i povećaju potrošnju, odem kod majstora za auspuh, tamo mi kažu "aj nemoj da se 3puješ"... I tako me vrte u krug...
        Ovo je sve normalno! Zna se da zivis u Srbiji tako da nista drugo nemoj ni ocekivati, retki su oni koji nesto vrede, uglavnom je to sve katastrofa//

        Na kraju meni pukne film, napunim pun rezervoar benzina da vidim kolika mi je potrošnja benzina. To testiranje mi još uvek traje ali čini mi se da je oko 15L , a možda i malo jače (sudeći po kazaljci na pokazivaču za gorivo).
        Ovo nije normalno, ne treba da predje 10-11litara, tako da prvo trebas da napravis da radi kako treba na benzinu pa posle cackaj oko plina!

        Te viljuške mi dosta povećavaju cenu tog servisa, pa sam pitao koliko mi je to hitno, a njihov odgovor je da što duže budem čekao kasnije će me više koštati jer od toga mogu da riknu i neke druge stvari... (nabrojali su mi nešto...)
        To sto su ti predlozili da menjas su gornja ramena i moze se reci da nissan ima sa tim problema posto je osim toga ceo trap dugotrajan...
        Inace ne moras odmah da zamenis i nista se drugo nece pokvariti, to te oni maslaju da bi ti uzeli pare... Inace prvo ce na neravninama poceti da cvrkucu, pa tek onda za koju hlijadu kilometara posle toga ce dobiti luft koji ces osetiti na neravnima ili kada se penjes na trotoar... Da puknu ne mogu jer unutar te gume koja cvrkuce se nalazi bolcna, tako da sto se sigurnosti tice nema sta da brines... Zameni ih onda kada budes imao pare ili kada te to cvrkutanje ubije u pojam, ne pre!
        Jos nesto, nemoj kod njih uzimati ta ramena jer nece ni 20.000km izdrzati... Preporucujem ti da nadjes japanske "555" oni su ti oko 50eor komad i traju negde oko 40-50.000km..
        Enivej, usput su mi se tamo iskenjali što uopšte imam plin ugrađen, tipa nissan i plin ne idu zajedno, imamo mnogo problema sa takvim slučajevima itd...
        Posle ove tvoje recenice mogu da se kladim da si isao u LF Centar, samo oni mogu tu glupost da odvale...
        I pre toga ja sam se razmišljao da izvadim plinski uređaj, a sada se još ozbiljnije razmišljam.
        Prosaraj malo po forumu i neke stvari oko ugradnje ili pepravke plina ce ti se same kasti...
        Trenutni "problemi" na autu koje sam ja primetio su:
        - u leru radi nemirno, skače kazaljka za obrtaje, nebitno da li je na plinu ili benzinu (u nissan servisu su mi rekli da je to posledica toga što imam ugrađen plin i da to ne mogu da podese...)
        To ti je verovatno zaprljan step motor, treba da se ocisti... Opet ti iz LF lupaju kao Maksim po diviziji...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • tadija
          CBC Član
          • 14.11.2006
          • 67
          • Novi Beograd

          #5
          Ok, pogodili ste da sam bio u LF...

          Hvala puno na dobrodoshlici i savetima, neki su mi bash pomogli, bash sam prijatno iznenadjen odazivom ljudi koji zele da pomognu na ovom forumu.

          Ne znam koji mi je proizvodjach plinskog uredjaja, ali pogledacju to po danu, mozda i uslikam ako ne budem mogao da se snadjem...

          @sri98 - 10 po gradu? Mislish na benzin ili na plin?

          @ Srdjan - Lambda kontrola? Shta je to, kako, zashto, koliko?
          Merio sam potroshnju tako shto sam napunio bocu do vrha, chekao da se ugasi, pa ponovo napunio do vrha i tako sam radio 3 puta... Prva dva puta (pre uradjenog plin servisa) sam preshao sa 60L oko 400km, malo ispod. 3. put (posle plin servisa) - 360km.

          Poslushacju tvoj savet da prvo podesim potroshnju na benzinu jer i meni zvuchi logichno da imam generalno neki problem kod potroshnje i sve manje sumnjam da je tu neshto plin u pitanju...

          Takodje hvala na savetu za gornja ramena! Meni trenutno nishta ne cvrkucje i ja ne osecjam nikakve probleme tako da cju za to malo sachekati i uzecju te "555"...

          Videcju i za taj step motor da im pomenem...
          Sutra trebam neke sitnice tamo da zavrshim pa cjemo videti da li cje biti nekih poboljshanja...

          Izveshtavacju vas o progresu...

          Hvala svima one more time...

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #6
            Pa nismo mi vozili Nissane po 15 dana pa da ne znamo sta o cemu misle LF, Gaga, Vasic...
            Originally posted by tadija
            @sri98 - 10 po gradu? Mislish na benzin ili na plin?
            Benzin, u Nissanu nisam imao LPG.

            Samo ti sredi ta ramena i LPG pa teraj, to je auto za uzivanje.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Bez panike. Postoji bar jedan siguran servis za gas u BGD. Zakazi u AC Rasic. Uslikaj sve te detalje o kojima si pisao PRE nego sto bilo sta uradis. Takodje i ulubljenu haubu. Ti ces imati fotke za uspomenu a mi eventualno materijal za bogatiji forum. Ne boj se velikih iznenadjenja po pitanju troskova oko odrzavanja gasa. Najbitnije je da je dobar majstor a cene su skoro ISTE svuda. Uzgred, nasi drugari majstori za gas imaju takodje mnogo vise znanja u vezi auta nego sto su to gasne instalacije pa ce znati, iako to sami ne rade, da te posavetuju sta da trazis da ti se uradi ili ako si spreman da eventualno odradis i sam. Ni toga se ne treba previse bojati. Neke stvari nisu bas tako komplikovane ko ima imalo volje da nauci i proba. Mozes malo da citas postove pa ces svasta korisno nauciti ako te zanima a nije lose da se neke stvari jednostavno znaju posebno sto ponekad i "majstori" u servisima lupetaju svasta jer ne znaju ni sami ili zezaju musterije. Izvesna rezerva nije na odmet.
              Dobro dosao na forum.

              Comment

              • tadija
                CBC Član
                • 14.11.2006
                • 67
                • Novi Beograd

                #8
                Još jedan podatak, po poslednjim proračunima troši mi 20L benzina!!!

                Enivej, trenutno je auto u servisu (zamena svećica, zamena nekog creva koje je puklo (ne znam koje crevo i za šta služi, ali kada su mi zakazivali servis rekli su da nije ništa hitno i rizično...), sređivanje možda nekih sitnica i ipak sam rekao ćaletu da kaže da ga prikače na komp, jer možda nešto softver brljavi oko potrošnje pa ćemo videti...)
                Javiću vam kako je prošlo...

                Još jedna stvar, citiraću post sa jednog drugog foruma:
                "elektronsko ubrizgavanje i venturi sistem ne idu zajedno. NIKAD nećeš podesiti i plin i benzin, jer je za to neophodan "sekvencijelan" sistem tačnije elektronsko ubrizgavanje plina. Uz to pošto imaš problema, može da se desi da prilikom tih stelovanja i budzenja pukne usisna grana (ako je plastična) na velikim obrtajima, jer baci varnicu kad ne treba i zapali plin koji je (a ne bi trebalo) non stop u usisnoj grani. Prisustvovao sam jednoj takvoj eksploziji."

                Neki komentar za ovo? Malo me je zabrinulo....

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Originally posted by tadija
                  Još jedan podatak, po poslednjim proračunima troši mi 20L benzina!!!
                  Dakle imas problem i na benzinu, prvo to sredi pa polako sve ostalo!
                  Još jedna stvar, citiraću post sa jednog drugog foruma:
                  "elektronsko ubrizgavanje i venturi sistem ne idu zajedno. NIKAD nećeš podesiti i plin i benzin, jer je za to neophodan "sekvencijelan" sistem tačnije elektronsko ubrizgavanje plina. Uz to pošto imaš problema, može da se desi da prilikom tih stelovanja i budzenja pukne usisna grana (ako je plastična) na velikim obrtajima, jer baci varnicu kad ne treba i zapali plin koji je (a ne bi trebalo) non stop u usisnoj grani. Prisustvovao sam jednoj takvoj eksploziji."

                  Neki komentar za ovo? Malo me je zabrinulo....
                  Delimicno tacno! To sto pominju exploziju to se misli na detonaciju koja moze da se pojavi u odredjenim slucajevima, ali posto je ko zna koliko puta o tome pisano pogledaj u odeljku o gasu neke teme, pa ce ti verovatno dosta toga biti jasnije...
                  Ajde sad malo search!
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Taj auto je i do sada vozen na gas? Jel tako? Koliko dugo? I?
                    Rizik postoji ali u praksi mnogi koriste tu nenormalnu kombinaciju veoma uspesno. Majstori ce mozda znati vise da kazu o konkretno tom motoru iz svog licnog iskustva. Normalno ne bi trebalo da je posebno "prirodno sklon" detonacijama. Nemoj previse da se brines nego nadjite kvar pa polako redom sredjuj.

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #11
                      Ma moze to raditi zadovoljavajuce na tvom autu, ako ljudi koji su (ili ga jos voze) vozili kazu da moze...

                      Samo treba sve to postelovati kako treba...

                      Sto bi ti jedan od moderatora sa odsjeka Auto-gas rekao: Motor je glup, i on ne zna sta sagorjeva... Benzin ili plin... Uslov da radi dobro na plinu je da prije svega radi dobro na benzinu, a kada radi dobro na benzin, onda ga "samo" treba prevariti da misli da radi na benzin, a podmetnuti mu plin...

                      I onda te ceka zadovoljstvo voznje jeftinije nego na dizel, a bez "brektanja" motora...

                      To sto auto ima plin, ne znaci nista onome ko treba da ga napravi da na benzin trosi koliko treba... Kompjuter koji komanduje ubrizgavanjem benzina i ostalim parametrima se ne kvari plinom, a moze bitit da dobija neke pogresne podatke sa nekog od senzora, pa onda pogresno dozira, pa vise trosi...

                      Comment

                      • tadija
                        CBC Član
                        • 14.11.2006
                        • 67
                        • Novi Beograd

                        #12
                        Ok,
                        trenutno ću se fokusirati na to da sredim neku normalnnu potrošnju na benzinu. Tek posle ću da se bacim na štelovanje plina.
                        Međutim, evo sad mi se javlja ćale iz LF-a, kao zamenili su svećice i trabunjaju nešto kako nema potrebe da se povezuje na komp zbog te potrošnje, to će možda nove svećice da srede i kao ja sam ****** što merim potrošnju po gradu, to treba da se radi na otvorenom itd... Ne znam više gde da odem...
                        Ne interesuje me koliko mi troši na otvorenom ako ja samo vozim po gradu, a tu mi srče 20L što je previše za moj motor! Indijanci...

                        Comment

                        • tadija
                          CBC Član
                          • 14.11.2006
                          • 67
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Stigao mi je auto iz servisa!

                          Stavili su nove svećice (NGK), zamenili to crevo koje je bilo puklo i još su usput uradili nešto, ja ne znam šta je to, ćale mi je prepričao:
                          Sipali su neku tečnost u neku posudu pored filtera za vazduh (znači nije nijedna od meni poznatih posuda, za antifriz, vodu, ulje...)
                          I posle toga su davali jak gas i navodno je motor finije radio posle toga?
                          Ako neko zna šta je taj proces, neka kaže.
                          Na kraju su me povezali i na kompjuter koji nije očitao nijednu grešku i to mi nisu ništa naplatili.
                          Gledali su crevo za gorivo, kažu da je ok i ne znaju baš tačan uzrok toga što mi se oseća gorivo (ja mislim spolja, pa uđe unutra ako uključim ventilaciju ili otvorim prozor).
                          Sada mi ostaje ponovo da napunim rezervoar pa da merim potrošnju, nadam se da će se cifre smanjiti... (ne mislim na cifre kilometara... )
                          Kratko sam ga samo probao kad je stigao i stvarno imam utisak da ima lakši start i da se bolje ponaša u prvoj i drugoj brzini.

                          Nego, da li zaista svećice mogu tako puno (20L/100km) da utiču na potrošnju? Oni tvrde da mogu...

                          A obavestiću vas o potrošnji sada, samo da pređem par stotina km...

                          Hvala svima na savetima!

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #14
                            Originally posted by tadija
                            Nego, da li zaista svećice mogu tako puno (20L/100km) da utiču na potrošnju? Oni tvrde da mogu...
                            Nema sanse... Da imas za 8-10litara vecu potrosnju ako su lose svecice?
                            Opet su se nalupetali... Uostalom da su ti lose svecice, detonirao bi ti plin ko zna koliko puta!
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • tadija
                              CBC Član
                              • 14.11.2006
                              • 67
                              • Novi Beograd

                              #15
                              E pa jbg, ja vishe ne znam shta treba da radim...

                              Provericju sada potroshnju, ako je i dalje velika, o5 idem u neki servis...

                              Comment

                              Working...
                              X