Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nismo
    CBC Član
    • 29.10.2006
    • 84
    • BG-Konjarnik

    Sto ne pokusas sa da zamenis creva, odnosno da sredis sistem da nista ne curi, pa probas da upalis motor i vidis sta se desava. U najgrem slucaju ce trebati da se poravna glava i zameni dihtung glave. A sto se tice ABS senzora najverovatinje su samo zakacili kabl kad su radili sto se daresiti i bez zamene senzora.

    Pozz

    Comment

    • tadija
      CBC Član
      • 14.11.2006
      • 67
      • Novi Beograd

      Probali smo da sredimo to crevo, napunili sve vodom, upalili auto i onda je šiknula fontana iz hladnjaka, i svaki put kad se doda gas šiklja, a i ovako kad samo radi nemirna je ta voda u hladnjaku i podiže se nivo kao kad klju?a...

      Senzor mi je sad najmanji problem, ali to su kao proveravali, probali da o?iste senzor ali nije pomoglo... Mogu?e da je do kabla, ali ne mogu to da provalim sam, a oni kažu da nije...

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        skini glavu i odnesi je na testiranje

        ako je pukla glava, ona ce te kostati oko 150 evra sa ventilima bez bregaste

        a 200 evra kompletna

        polovna, naravno...

        dihtung glave je 2000 dinara

        i to je sve...

        ne nasedaj na trikove majstora da ti uzmu mnogo para za glupost

        taj posao kosta oko 150 evra(zavisi od majstora do majstora)


        moj predlog majstora je cika misa(iz barajeva )

        tel 064-136-7080

        zovi ga pa pitaj, objasnice ti sve lepo

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          Koji bedak...sve si zamenio i onda vrisnulo crevo.
          Bas kako kaze JapanX....ne bi me cudilo da ti u servisu kazu da su ti nasli kupca
          Kod majstora koji ima malo mozga.....i to ce proci najverovatnije sa ravnjanjem glave (mozda jos nesto) i novim dihtunzima....200-300eu
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • tadija
            CBC Član
            • 14.11.2006
            • 67
            • Novi Beograd

            Momci, nadam se da ste u pravu...
            Malopre sam se chuo sa Auto Vasicjem, pitao koliko bi koshtalo samo da mi otvore motor i da konstatuju shta je tachno otishlo da vidim shta da radim, za to mi traže 6150 dinara... Zna?i ne pada mi na pamet...

            Chim skupim malo para, zovem chika Mishu pa da okusham srecju... (Not again!)

            @JAPANX
            Ja ne znam da skinem glavu i ne znam gde se nosi na testiranje, jel to može da odradi chika Misha? I jel te polovne delove mogu da nabavim preko tebe ili to samo pominjesh primere koliko bi shta trebalo negde da koshta?

            @M-power
            Nesho, kod tebe ?u opet gledati cene novih delova pa da iskombinujem šta mi se isplati u odnosu na polovne i to...

            P.S. E kad bi se desilo to da mi u servisu kažu kako su mi našli kupca, iako bi bilo logi?no i providno da sam prevaren i sve, verujte mi prodao bih ga jer ne mogu višeeeeee...

            Comment

            • nismo
              CBC Član
              • 29.10.2006
              • 84
              • BG-Konjarnik

              Nemoj da te zezaju vise. Ne mora da znaci da je ostecena glava ili dihtung. To sto si naveo da se sada desava sa vodom je manje vise normalno. Kako motor radi? Jel su probali da mere kompresiju? Ja bi prvo proverio na taj nacin pa se tek onda odlucio na skidanje glave.

              Comment

              • tadija
                CBC Član
                • 14.11.2006
                • 67
                • Novi Beograd

                Nisu probali da mere kompresiju, a ja sam mislio da nije normalno da tako izle?e voda, otprilike znam za ono da se na radnoj temp. pri turiranju pojavljuju mehuri?i ako je otišao dihtung, a ovo moje je 200 puta gore od toga... Nadam se samo da ga ne?e raskupusati dok stoji tamo auto...

                Comment

                • JAPANX
                  CBC Senator XXL
                  • 10.08.2006
                  • 2159
                  • Beograd

                  moze cika misa da odradi sta hoces, javi se coveku pa da ti kaze posteno..

                  vidi ovako, nisanove glave su "meke" i pucaju redovno

                  pogotovo dizeli, benzinci i mogu da prodju ali dizeli obavezno puknu..

                  ja ciljam na to a ti spremi novce za najgore...

                  Comment

                  • tadija
                    CBC Član
                    • 14.11.2006
                    • 67
                    • Novi Beograd

                    Evo sad sam zvao neki oglas...
                    Nudi mi glavu sa bregastom za 200eur kao što si rekao...
                    I nudi mi "polumotor" to je kao ceo motor spakovan, bez glave i bez zup?anika i lanaca (koliko sam shvatio, ne znam šta sve treba da bude unutra, pomenuo je blok, radilicu...) za 250eur.
                    Najgori slu?aj je da menjam i jedno i drugo, na to misliš?

                    Comment

                    • JAPANX
                      CBC Senator XXL
                      • 10.08.2006
                      • 2159
                      • Beograd

                      Prvo otvori motor

                      e onda cemo da zavrsimo sta treba...

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Samo polako...prvo idi kod preporucenog majstora da skine glavu i sve ce biti jasno.
                        Probio je dihtung i to je ocigledno ...odatle i fontana. To moze da bude i veoma dobar znak da je usled povisene temperature odmah probio taj naceti dihtung zbog koga si i imao probleme sa vodom.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • tadija
                          CBC Član
                          • 14.11.2006
                          • 67
                          • Novi Beograd

                          Ok, tako i planiram, samo da skupim pare...

                          Nego sad me zanima, aj neka mi neko razjasni, kada je auto u normalnom stanju i sve je ispravno, i otvori se chep od hladnjaka, kako treba da se ponasha pri paljenju, dodavanju gasa, postizanju radne temp. itd? Jel ne treba uopshte da izlazi voda ili treba malo, ili da izbija ili da kljucha, shta vecj?
                          To mi malo nije jasno, poshto kontam da je to sve pod pritiskom i da voda treba da izbija napolje, zato tu i postoji chep da to regulishe...

                          Josh jedna stvar, jel iz ovoga shto mi se desilo mora da znachi da mi je otishao unutrashnji hladnjak u kabini i da i on mora da se menja ili ne mora?
                          Kako se to proverava?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            Originally posted by tadija
                            Ok, tako i planiram, samo da skupim pare...

                            Nego sad me zanima, aj neka mi neko razjasni, kada je auto u normalnom stanju i sve je ispravno, i otvori se chep od hladnjaka, kako treba da se ponasha pri paljenju, dodavanju gasa, postizanju radne temp. itd? Jel ne treba uopshte da izlazi voda ili treba malo, ili da izbija ili da kljucha, shta vecj?
                            To mi malo nije jasno, poshto kontam da je to sve pod pritiskom i da voda treba da izbija napolje, zato tu i postoji chep da to regulishe...

                            Josh jedna stvar, jel iz ovoga shto mi se desilo mora da znachi da mi je otishao unutrashnji hladnjak u kabini i da i on mora da se menja ili ne mora?
                            Kako se to proverava?
                            Kada se otvori cep ne treba nista da se desava pri paljenju. Kada je na radnoj temperaturi, nivo povremeno raste i oce da se izlije tecnost jer je zatvoreni sistem hladjenja..
                            Ne mora da znaci da je mali hladnjak otisao...proverava se tako sto se na creva koja idu u kabinu prikaci test aparat nadruka odredjeni pritisak i gleda se da li hladnjak negde pusta.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • tadija
                              CBC Član
                              • 14.11.2006
                              • 67
                              • Novi Beograd

                              Hvala M!
                              Sad mi je sve malo jasnije, reci mi samo molim te kako se ponasha voda pri dodavanju gasa (turiranju), jel tada treba da bude mirna ili da izliva?

                              Comment

                              • nismo
                                CBC Član
                                • 29.10.2006
                                • 84
                                • BG-Konjarnik

                                Trebalo bi da izlazi pomalo pri dodavanju gasa ako je otvoren tremostat ( zagrejan)

                                Comment

                                Working...
                                X