Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • savab
    CBC Početnik
    • 21.09.2008
    • 2
    • zemun

    Auto je renault megane 1.5 dci 86ks, a kolicinu goriva mi je majstor merio u nekoj spravi koja ima 4 cevcice sa merama u mililitrima,svaki dizna se spaja sa po jednom cevcicom da se vidi koliko goriva prodje kroz njih za 2 minuta rada na ler gasu. I majstor mi je rekao da mi dizne prelivaju jer je kao dozvoljeno 35mililitara svaka da napuni.E mene interesuje da li je to istina da ne bude da mi prica pricu da bi mi uzeo pare

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      Za BMW E30, M40 motor,
      da li je moguce promeniti gumice ventila bez skidanja glave?
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • pekazo
        CBC Član
        • 14.02.2008
        • 67
        • Beograd

        Alfa 146 1.6 boxer

        E ovako prica sledi.Imam Alfu 146 1.6 boxer koja nece da vuce a posebno uz brdo.Ide ona al nije to to!Bio sam u servisu na Autokomandi i kazu "kada gazda bude tu vi dodjite ima on delove pa da vidimo sta je" a gazde nikada nema.Onda odem kod Ninica on licno kaze "mislim da ja mehanicki kvar tj. bregasta".Inace na leru lepo radi kao sto treba,prima gas lepo a simptomi ne rada su:kada sam u prvom i drugom stepenu prenosa pri malim obrtajima(1000-2000)auto stuca i cima(u 90%slucaja) i to izgleda kao prvi cas u auto skoli,trosi kao sumanut kako god vozio a pritiskom papucice do kraja ne dobijam nikakav efekat sve do 3000 obrtaja gde se kao probudu i posle nekog vremena isto.
        Ajte lpomozite sta bi moglo biti ili kome da se obratim a da ne zeli da me odere!
        P.S-Vozim na benzin
        HVALAAAA !!!
        ludo burazeru ludo

        Comment

        • boki01
          CBC Veteran
          • 27.10.2005
          • 100
          • Jugoslavia

          Sipao sam antifriz u Twingo. Nece da povuce vodu. Hladnjak je potpuno hladan. Napominjem da je termostat o.k. i da je radio pre zamene rashladne tecnosti.

          Gde da ga ozracim? Na vrhu hladnjaka ima jedan mali cepic za ozracivanje!? Isto tako, cini mi se da i na kucistu termostata ima cepic za ozracivanje? Moze mala on-line dopisna skola :arrr
          Ljubitelj Francuza i dizela

          Comment

          • Wooodoo
            CBC Senator
            • 01.10.2005
            • 214
            • Beograd

            Da li sme da se mesa antifriz G11 razlicitih proizvodjaca?
            Konkretno, Motulov i Febijev.
            http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              Sto da ne.
              Mozes da mesas i plavi i crveni ako hoces mada se to nikada ne preporucuje jer posle ne znas do koliko ne mrzne.

              Kad se sipa antifriz odn. menja cela kolicina otvori se odusak na glavi motora (ako ga ima) i sipa a vazduh izlazi polako i sam pre prvog paljenja motora.
              Mozda je termostat ostao suv pa zato ne otvara i nema protoka prema hladnjaku. Ne znam tacno gde taj motor ima odusak ali ako ima negde kod termostata ili na glavi resices lako.
              Nije valjda da si okrenuo termostat naopako? Rupica ide na gore.
              Prvo odzraci na hladno gde god mislis da je za odzracivanje pa upali motor pa odzracuj dalje sve dok ne podje antifriz. Ma nije to nista ali nemoj samo da vozis auto sa vazdusnim dzepom jer je to opasno.

              Comment

              • VVLAJKO
                CBC Senator XXL
                • 23.07.2008
                • 484
                • Nis
                • Audi A4, Primera p12

                Nemoj to da radis

                Originally posted by Hermes
                Za BMW E30, M40 motor,
                da li je moguce promeniti gumice ventila bez skidanja glave?
                Moze,radimo to ali nije bas preporucljivo!Na pecurkama ventila posebno na usisnim ostaje nagomilana garez od sagorelog ulja koja otezava rad motora,a i dogadja se da se ventili iskrive prilikom demontaze opruga! Moja preporuka i majstorski savet je da se skine glava,zamene gumice,pregledaju vodjice i ventili,obavezno obrade sicevi i poravna glava
                Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                Homer J. Simpson

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  Garez? Od gasa? Covek vozi na gas.
                  Ne kazem da nije lose pregledati stanje svih elemenata glave ali to zavisi i kad je zadnji put skidana ako je skidana i koliko je motor presao.
                  Mehanicarima je lako. Uvek su spremni da rasturaju popravljaju ili cak i KVARE. U svakom slucaju njima ide u dzep i u rok sluzbe.
                  Da ne bude kao i obicno da se posle skidanja glave konstatuje da je "potrebno" da se radi i generalna. U tom slucaju se mozda vise isplati baciti auto odmah. Jednom kad nesmotreno udjes u majstrosku masinu mozda je bolje da te nema.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Originally posted by dranix
                    Garez? Od gasa? Covek vozi na gas.
                    Ne od gasa, vec od ulja koje se slivalo kroz dotrajale gumice a gas ih susio po komorama i ventilima

                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • JAPANX
                      CBC Senator XXL
                      • 10.08.2006
                      • 2159
                      • Beograd

                      eto za sta se koriste flajeri od honda cluba

                      podmetac za kafu, sok... moze i za klopu

                      Comment

                      • VVLAJKO
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2008
                        • 484
                        • Nis
                        • Audi A4, Primera p12

                        Originally posted by dranix
                        Garez? Od gasa? Covek vozi na gas.
                        Ne kazem da nije lose pregledati stanje svih elemenata glave ali to zavisi i kad je zadnji put skidana ako je skidana i koliko je motor presao.
                        Mehanicarima je lako. Uvek su spremni da rasturaju popravljaju ili cak i KVARE. U svakom slucaju njima ide u dzep i u rok sluzbe.
                        Da ne bude kao i obicno da se posle skidanja glave konstatuje da je "potrebno" da se radi i generalna. U tom slucaju se mozda vise isplati baciti auto odmah. Jednom kad nesmotreno udjes u majstrosku masinu mozda je bolje da te nema.
                        Ja sam lepo napisao da menjamo gumice bez SKIDANJA GLAVE i da se garez javlja od sagorelog uja,a ne goriva! Samo nema ko da cita ili ne razume. Sto se mene licno tice vazi ona,,vezi konja gde ti gazda kaze, makar crkli i konj i gazda",a sto se mene kao majstora tice duzan sam,a i zelim da svakog posavetujem i ukazem mu sta je najbolje za njega! Ako po skidanju glave pronadjem,,ajnzec" od dva milimetra na cilindrima ili puknut klip ja cu naravno da pozovem musteriju i da mu to saopstim,a sta cemo povodom toga zavisi iskljucivo od dogovora sa musterijom i mog misljenja dali to resenje pije vodu,ako smatram suprotno necu da radim nizakakve pare! poz.
                        Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                        Homer J. Simpson

                        Comment

                        • mrki
                          CBC Senator XXL
                          • 08.11.2006
                          • 550
                          • nis, serbia

                          greskom sam nakon zamene dolio malo vise ulja u motor, tako da se sada nalazi na gornjoj granici meraca (max).

                          da li da ostavim tako kako jeste ili da nesto uradim po to pitanju?
                          jel moze da izazove neke posledice malo veca kolicina ulja u motoru?

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            Pa jel prelazi preko MAX ili je ispod MAX?
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • mrki
                              CBC Senator XXL
                              • 08.11.2006
                              • 550
                              • nis, serbia

                              milimetar iznad max.
                              24h pre merenja nisam palio auto, pa je se skroz sleglo.
                              inace,menjao sam ga pre 100tinak km.
                              valjda ce malo i motor da potrosi?

                              pre par dana je bilo na donjoj polovini meraca i ne verujem da sam dolio vise od 100ml!

                              Comment

                              • Srdjan
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 2416
                                • Bajina Basta/Beograd

                                Milimetar iznad max je vrlo mala kolicina ulja da bi morao da ispustas ili tako nesto slicno. Ionako ce kroz dalju voznju motor to potrositi. Ja tu nista ne bih dirao.
                                Lancia Kappa 2.0 20v

                                Comment

                                Working...
                                X