debeli73, akumulator treba da bude 720A udarne struje, a ne smeš ići ispod 680A.
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
Sinoć se vratio iz Crne Gore Lagunom 1,9dci 120 ks, karavan. Auto udoban udoban, neverovatno, Čovek ne oseti put sa ovakvim autom.
Nisam imao nikakvih problema sa autom osim što je prestao da radi levi xenon nekoliko dana tamo u CG i ja se pomirio da je crkao međutim isto kako je prestao da radi tako je i proradio. Nemam pojma šta se tu izdešavalo sa farom. I uvek kada stanem posle vožnje napravi se mala barica od ulja ispod auta. To ću morati da vidim šta i gde curi ali mislim da je na onom crevu što ide od interkulera u usisnu granu.
Što se tiče potrošnje, nas četvoro u autu + pun gepek sa stvarima i prosek do tamo je bio 5,1 lit. Tamo smo se non-stop vozikali kroz guzve i kolone i popeo se prosek na 5,5 lit. Na kraju posle pređenih 1400 km prosek je 5,4 lit. Auto je startan i ide kao metak, za preticanje nema problema. Oduševljen sam autom zaista, stvoren je za putovanje. S druge strane primetio sam da nije za gradsku vožnju jer troši dosta više a i samo ga ubija stani-kreni, prva-druga. Od četvrte do šeste brzine auto dolazi do izražaja punim sjajem. To je moje mišljenje.
Pozdrav ljudi !
Comment
-
-
Pokušaj, na deo šipke, koji si izvadio, da kapneš neki lepak, tipa moment, sintelan, ili sličan! Ostaviš, da se malo osuši, pa uguraš u cev i pritisneš na drugi deo. Ako ne dohvata donji deo, uzmi dužu, deblju licnastu žicu, sa PVC izolacijom, isto kapni lepak, pa pokušaj. Možda ne ćeš uspeti iz prve, ako je donji deo u ulju, ali budi uporan. Kad (ako) ga izvučeš, zameni merač novim.
Comment
-
-
Acabatistuta, da li imaš plastiku ispod motora takozvani šuspleh? Koje je boje ulje? Može vrlo lako da se desi da ti je pocepana manžetna na poluosovini, u tom slučaju je ulje svetlije boje. To je ulje iz menjača. Zbog svoje gustine i nekoliko kapi ostavlja utisak "barice".Last edited by savidsi; 22.08.2013, 22:53.
Comment
-
-
Imao sam plastiku ispod ali sam skinuo pre nekih 2 meseca. I tad je na plastici bilo ulja.
A što se tiče ulja u menjaču proverio sam pre nego što sam krenuo na put tako što sam ispustio ulje da vidim koliko ga ima u menjaču. Bilo je kao što ste napisali ovde na forumu, 2,25 lit i samo sam ga vratio tako da ne curi ulje iz menjača sigurno.
Prvo da izvadim onu polomljenu plastiku pa ćemo da vidimo sa nivoom ulja šta se tačno dešava
Comment
-
-
Da li je neko imao sličnu situaciju? Juče sam promenio akumulator. Nakon zamene, uradio kalibraciju prozora i upisao kod u cd plejer. Problem je što svaki put kad isključim i ponovo uključim cd moram da ubacim kod. Proverio sam, nije u pitanju pad napona zbog starta motora. Dovoljno je i da izvučem i ponovo ubacim karticu. Kad se ubaci kod, posle sve radi normalno do sledećeg gašenja.
Da li ima neko pametnije rešenje, ili da probam da skinem osigurač da ga resetujem?
Comment
-
-
Ne moraš, da vadiš osigurač, jer je očito, da se sam resetuje! Pokušaj, da nakon ubacivanja koda, pretreseš sve postavke i potvrdiš podešavanja. Pretpostavka je, da se radi o fabričkoj "muzici"!? Da li si pokušao, da ne gasiš CD, ugasiš motor, izvadiš karticu, otvoriš i zatvoriš vozačeva vrata, a nakon toga, ponovo startuješ motor? Da li, ponovo traži kod?
Comment
-
-
Čim izvadim karticu, ugasi se i CD plejer tako da to ne mogu da probam. Proverio sam sva podešavanja i sve je zapamtio, tj. sve je ostalo isto kao pre skidanja akumulatora. Čak je zapamtio i memorisane stanice. Radi se o fabričkom cabasse auditorium tronic. Pada mi na pamet da mi je možda pregoreo neki osigurač pa da ostaje bez napajanja kad skinem karticu. Proveriću koji bi osigurač mogao da bude za tako nešto...
Inače, kod traži i ako dam kontakt, plejer se uključi, a onda startujem motor pošto prekine napajanje za vreme startovanja.
Comment
-
-
Sve sam probao. Oba osigurača su ispravna. Kod mora ponovo da se unese i kad se isključi na on/off bez vađenja kartice/gašenja motora. Koliko sam video, a idem sada da proverim da bude definitivno, ima napajanje i na pinu 4 i na pinu 7 na konektoru, tako jedino preostaje da je pregoreo neki osigurač u samom uređaju, ili da je nešto u njemu neispravno...
EDIT: Provereno, konstantno je napajanje na pinu 4, a pin 7 dobije napajanje kad se da kontakt. Baš kako bi i trebalo da bude. Cabasse demontiran i rasklopljen (delimično) i nigde ne vidim nikakav osigurač...Last edited by mupe; 27.08.2013, 19:37.
Comment
-
Comment