Jel to xenon o kom smo pričali? Kako može da baca visoko ako je far fabrički? Da se pohvalim i meni crkla jedna sijalica,sreća pa sam uspio zamjeniti za minut. Sijalica mora da sedne dobro u ležište!
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
Nakon zamene sijalice, isto kao nakon zamene senzora visine, potrebno je izvršiti inicijalizaciju i podešavanje visine snopa. Obavezno na ravnoj, horizontalnoj površini, neuključenoj ručnoj i po pravilu - punim rezervoarom! Ovo, sa rezervoarom, može nekome pričinjavati ozbiljan problem!Originally posted by mazzy View PostA spominjao je onda da mi je spalo nesto...ne znam. Ima nesto...jer vidim i ja da mi je desni far za nijansu visociji

I, podešavaju se na istu, propisanu visinu!
Comment
-
-
-
Pročitajte, šta sam ja napisao! Ne podešava sa spoljni deo snopa, već visina žižnog (ravnog) dela. To, o čemu pričate, stvar je konstrukcije fara i zato se "englezi" ne mogu podesiti na levi volan. Farovi se moraju zameniti.
A, jedini deo, koji je mogao ispasti je plastični šraf za podešavanje visine snopa. Samo, pitanje je, kako ga je fiksirao na neku visinu?!
Comment
-
-
Da li je to ozbiljno pitanje, ili vezano za moj poslednji post? Uvideo sam grešku u drugoj rečenici, ako se radi o xenon svetlima, gde je moguće, da je odstranjen neki senzor za nivelaciju.Originally posted by slavko_bgd View PostFranjo, kako se radi inicijalizacija nakon zamene sijalice na L2 ?
I, da dopunim o konstrukciji fara: podešavaju se na regloskopu kratka (oborena) svetla, koja po propisima, na putničkim vozilima, moraju biti desnoasimetrična, treba da osvetljavaju put na ravnoj površini 40-80 m.
@mupe i Mrcela, govorite i pišete isto, jer oba fara su desnoasimetrična, što znači, da oba imaju desnu stranu snopa podignutu iz razloga, koji su navedeni.Last edited by Franjo; 14.02.2014, 21:10.
Comment
-
Comment