Meni se čini da je radio polukružno, samo što ga je mrzelo da ide oko ostrva. A kako se sve dolazi do dozvole, ne bi me čudilo i da tip misli da to tako treba.
Pravila voznje u kruznom toku
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ma Ja sam video celu situaciju nego nisam mogao toliko brzo da stignem da slikam, umesto da ode desno u kružni tok, on je krenuo levo i držao njegovu desnu stranu i našao se tu gde se i našao, uglavnom svi su stali da ga propuste, ovo je već šest sedmi slučaj koji zatičem u tim situacijamaRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Originally posted by Chubbs View Post
Ali kao što je (lepo) "čika Sima" već naveo, za tako nešto se KT projektuju (i radovi izvode po projektu). Dakle, osim vrsnih građevinaca tu učestvuju i saobraćajni inženjeri.
Na žalost, kod nas malo ima dobro urađenih KT (par njih liče na tako nešto, ali su i oni daleko od dobrog).
Kada je KT dobro urađen, nema greške i samo treba slediti opšte propise (desno pravilo uz prednost onoga koji je u KT pri uključenju što takođe treba da je označeno znakom ili horizontalnom signalilzacijom) i na vreme se prestrojiti (a ni to nije teško jer je tok saobraćaja takav da se to može bezbedno uraditi).
Praktično ne možeš pogrešiti (sve i da hoćeš).
Po pravilu KT mora biti dovoljno velik, i sa bar dve trake (sa tri je idealno, i tu se postiže ogroman protok saobraćaja uz 40-50km/h bez imalo opasnih situacija), što bi za veće gradove moralo biti pravilo (NS, Niš i Kg. osim Bgd.-a).
Čak i manji se mogu uraditi da liče na nešto ali oni za "piliće" (bicikle, trotinete i slično) su tako nakaradno napravljeni (uglavnom i bez projekta ili sa šatro istim uz "prekrajanja" prilikom izvođenja radova) da se pravila koja su logična (i navedena u citiranom uz naglasak na uslove za max. bezbednost) ne mogu sprovesti ili uz max. brzinu od 7,5km/h (kako se prestrojiti ako je prečnik KT 20-25m? Promeniti traku uz gledanje u retrovizor i isključiti se i to sve u 10-tak metara, koliko često ima od jednog do drugog izlaza.
Zaista jeste problem što se KT prave i gde treba i gde ne treba. Zna se kada su oni korisni (mogu biti i minijature ako prolazi par desetina vozila na sat) i kakvi moraju biti za koji protok saobraćaja (to uglavnom niko ne vodi računa kod nas, za sada).
Otprilike je 80% u pravilno izvedenom i dobro obeleženom KT.
(uostalom kao i za bilo koju saobraćanicu, no to je druga tema)Last edited by expendable; 09.08.2013, 13:19.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Samo da javim da Novosadjani nisu jos uvek savladali kruzne tokoveIsao sam juce i prekljuce u NS i imate nove kruzne tokove (barem za mene otkad nisam bio) sa dve trake u njima i niko nece da vozi unutrasnjom trakom, svi se pre kruznog toka ubacuju u desnu traku kako bi isli spoljnom trakom u kruznom toku pa sam na kraju skoro pokupio jednog lika jer nisam ocekivao da neko iz spoljne trake planira da ode cak do treceg izlaza iz kruznog toka
Kruzni tok je u fazonu slike iz citata iznad moje poruke, treci primer
Takodje sigurno svi koji su videli SU table su pomislili ha ha nema pojma kako treba da ide u kruznom pa se sad zahebao i ide unutrasnjom trakom kruznog toka
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
A do kruznog toka voze levom trakom.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Pa bili smo otprilike jednako rasporedjeni u obe ali onda je krenula panika ko gde da se prebaci ali u roku od par sekundi sam ostao sam u levojLegenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Ma ne vredi, juče vraćam kolegu kući i ulazimo u kružni tok kod Kornelija Stankovića, kažem kolegi (više iz zezanja) "ajmo sada na novosadski rulet", ulazim iz leve trake u levu traku KT i idem prema Novom naselju (drugi izlaz iz KT u odnosu na koji sam ušao). Paraleno u desnoj traci neki balvan vozi BMW i kako se izlaz približava držim ga na oku da vidim da li šta će uraditi. Naravno, kada ja dajem desni žmigavac da izađem iz KT on produžava dalje i seče mi putanju, da sam vozio prema pravilima razbio bi me sa desne strane.
U NS-u bolje da su pravili samo jednu traku u KT, ovako je baš problematično..."You are reading this for the wrong reason..."
ENDYMION, Dan Simmons
Comment
-
-
U BG-u , na Slaviji, jedino puštam tramvaj jer je jači, a najčešće prolazim kroz tok sa nogom na gasu. Vozim nekoliko decenija, bez i najmanjeg udesa, ali KT Slaviju nisam nikad shvatio, kao uostalom (verovatno) 90% vozača. Tu je samo moguće (u špicu, koji je manje više sve vreme), proći sistemom - ko jači , brži, luđi !
Lakše sam se snalazio u Sidneju gde se vozi levom stranom !
Comment
-
-
Slavija je jako prost kružno tok jer na svakom ulazu stoji trougao, tako da ako nekom uletiš pun gas kroz trougao - kriv si.
Udesa malo ima jer svi paze i uspore, pa i takve koji gasiraju propuste.
Zez je na autokomandi kada neko ne zna da treba zbog desne strane da stane onima koji dolaze iz pravca Franša.
Comment
-
-
Juce i danas sam prolazio Rakovicom i na kruznom toku kod nadvoznjaka (kod kasarne KNEZEVAC) primetim nesto sto mi bas i ne izgleda logicno.
Naime, kada se iz pravca grada udje u kruzni tok na izlasku prema Ibarskoj stoji obrnuti trougao, istovremeno oni koji idu iz pravca Bubanj-potoka (kroz stari tunel) imaju znak da se nalaze na putu sa prvenstvom prolaza. Tako gledajuci onaj ko je usao kruzni tok mora u sred raskrsnice (kruzni tok je takodje vrsta raskrsnice?) da stane kako bi propustio vozila koja nisu ni usla u samu raskrsnicu.
Da li sam ja tu nesto prevideo pa je takvo obelezavanje ipak uredu?
Comment
-
-
Ocigledno je da iz pristojnosti necu odgovoriti na tvoju konastataciju u prvoj recenici.
Za ostatak posta hvala.
P.S
Ne znas se pise odvojeno.
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View PostOcigledno je da nisi ucio i neznas pravila saobracaja. Tacno tako kao sto si opisao, kruzni tok je
raskrsnica i vazi pravilo desne strane ukoliko nema saobracajnih znakova. To je i po starom
i po novom zakonu, nista se nije menjalo.
Comment
-
Comment