Reci cu jos ovo i da ne idem vise u off,jer tema je kupovina..
Euro 3 motori su niskofrikcioni,kao takvi nemaju elemente (karike ) kao isti ti prethodne generacije,narvno ne odnosi se samo ne pezo vozila. Imaju tendeciju ka vecoj potrosnji i zbog duplo veceg broja ventila a samim tim i gumica ili teflona.
Zato neke 406 ne trose ulje pri normalnim uslovima eksplatacije jer su euro 2,kao i moj prethodni auto vento 1.8 koji sa 300K na 5 K ne potrosi ni 2-3mm sa meraca.
Zato potrosnja kod novijih motora nije nista neoubicajeno,samo treba redovno kontrolisati nivo ,pogotovu posle doze voznje autoputem pri vecem opterecenju,eto. 
							
						
					Euro 3 motori su niskofrikcioni,kao takvi nemaju elemente (karike ) kao isti ti prethodne generacije,narvno ne odnosi se samo ne pezo vozila. Imaju tendeciju ka vecoj potrosnji i zbog duplo veceg broja ventila a samim tim i gumica ili teflona.
Zato neke 406 ne trose ulje pri normalnim uslovima eksplatacije jer su euro 2,kao i moj prethodni auto vento 1.8 koji sa 300K na 5 K ne potrosi ni 2-3mm sa meraca.
Zato potrosnja kod novijih motora nije nista neoubicajeno,samo treba redovno kontrolisati nivo ,pogotovu posle doze voznje autoputem pri vecem opterecenju,eto.
 
							
						 
  
							
						 Nije na volanu nego sa leve strane kod tockica za podesavanje nagiba svetla iznad kutije sa osiguracima. Auto je 2001 godiste i ne mogu da nadjem uputstvo(sva su od 2002 pa na dalje)
 Nije na volanu nego sa leve strane kod tockica za podesavanje nagiba svetla iznad kutije sa osiguracima. Auto je 2001 godiste i ne mogu da nadjem uputstvo(sva su od 2002 pa na dalje)
							
						
Comment