"Da, Logan mi eto curi na sve strane kad i manji pljusak padne, trosi vec ulje na 1500 predjenih kilometar, vrata lupam nogama kako bi ih zatvorio, sve od elektronike crkava, ne postize 100km/h za 8s.......
....ma dajte ne preterujte. Sve cuo sam, eto kazu.......
Solenza i Logan se ne mogu nikako porediti. Solenza je totalno rumunski proizvod u smislu projektovanja u koji je nakon Renaul-ovog ulazka u grupu sa Daciom samo ubacen reno motor. Logan je kompletno projektovan u istom cnetru kod Pariza gde se projektuju Laguna, Klio, Modus. Ceo taj gotov projekat je gospodi rumunima prenesen, izgradjena nova fabrika samo za ovaj model. 500-600 mil eur
Da ne duzim oni koji "pljuju" na Reno, Daciu i Logana neka pogledaju malo konkretne podatke zbog cega je postignuta ta cena Logana.
11.500 koliko bi kostao sa carinom i nije malo zar ne, ako hocete da poredite samo cenu. Za nase uslove je i 7.000 eur mnogo.
Nego da ne bude opet prica, kupio sam logana 1,4 laureat pack. I ja sam sasvim zadovoljan sa automobilom. Sitnih nedostataka ima recimo kao sto je nesrecno reseno otvaranje gepeka etc....ali kome bre to smeta uopste u svakodnevnoj upotrebi da ne kupi za 9000eur takav automobil. Mozda onima koji su navikli na mercedes, volvo, bmw....ali oni nisu ni ciljna grupa za model Logan. Zar ne!?
A i svi ti skupi automobili evo vidimo idu na silne vanredne servise, zamene zbog potencijalnih kvarova, greske.......
A sto se tice potrosnje evo sa motorom 1,4 i ukljucenom klimom pre neki dan sam bio do NS-a. Otvoren put+ gradska voznnja. Presao sam 259km i u trenutku kad sam gasio automobil kompjuter je pokazao potrosenih ravno 14,0l. PA eto toliko o potrosnji.
A sto se tice lenjosti ovo i nije automobil za neko jurcanje i mogu priznati da pod ukljucenom klimom kod startovanja moze osetiti nedostatak snage, ali opet govorim za veliku vecinu vozaca koji ne jurcaju kao da su Shumaheri ovaj motor je sasvim dovoljan.
A sto se tice dizel motora bice ga od jeseni, 1,6 dizelas sa 115 konja, i kostace 1.500 eur vise."
Reno je kroz projekat "Logan" pokazao da potpuno shvata potrebe i situaciju u zemljama istočne Evrope i još koje gde, tako da je proizveden pravi narodni auto, što je uvek dobra tržišna orjentacija!Neki(koji su ovu filozofiju postavili) to polako zaboravljaju i to će naravno platiti....
Reno je kroz projekat "Logan" pokazao da potpuno shvata potrebe i situaciju u zemljama istočne Evrope i još koje gde, tako da je proizveden pravi narodni auto, što je uvek dobra tržišna orjentacija!Neki(koji su ovu filozofiju postavili) to polako zaboravljaju i to će naravno platiti....
FIAT je isto to imao sa modelom Palio, samo što smo mi bili daleko od svega i od sveta u to vreme. Pravio se kojekude po svetu, prodavao po tržištima kao što je naše, imao prostu konstrukciju i bio jako robustan.
Cekajte..nisam znao da je logan dizajniran u francuskoj meni ne izgleda tako, vise mi lici kao da su ga dizajnirali rumuni (bez uvrede)
Reno je jos uvek u Francuskoj, i cak stavise drzavna frima nesto kao nasa Zastava u KG- malo automobili, malo kamioni, malo oruzje, malo...pa dobro nesto moze da ostane tajna
i meni (bez uvrede) dizajn Renoa lici kao da su ga dizajnirali neki iz treceg sveta koji prvu saznaju sta je to uopste auta- tu mislim na Megane sadasnji, Vel Satis, pa Espace, pa Thalia, Clio sa onim velikim vim farovima koji su kao razliveni, ranije onaj Twingo....
jedino mi se Laguna cini da je u pitanju auto koji je namenjen nekoj upotrebnoj vrednosti a ne dizajn radi dizajna po svaku cenu.
A sto se tice potrosnje evo sa motorom 1,4 i ukljucenom klimom pre neki dan sam bio do NS-a. Otvoren put+ gradska voznnja. Presao sam 259km i u trenutku kad sam gasio automobil kompjuter je pokazao potrosenih ravno 14,0l
5.4 prosek malo ga pretera ovaj lik,pa nije to dizel
Jos i sa klimom i gradska voznja....i ja mislim da je preterao
Mada na otvorenom putu (put za NS), lagana vožnja oko 90kmh, bez naglih promena brzine, možda je i moguće?
Hoću samo da kažem da zavisi i od stila vožnje, ja sam recimo sa kolegom delio jedan novi Ford Windstar, vozili smo ga samo nas dvojica, i uvek i bez razlike njemu je trošio prosečno oko 16l a meni opet uvek oko 12. Naravno, on vozi ekstremno agresivno, a to se kod automatika itekako naplaćuje...
i meni (bez uvrede) dizajn Renoa lici kao da su ga dizajnirali neki iz treceg sveta koji prvu saznaju sta je to uopste auta- tu mislim na Megane sadasnji, Vel Satis, pa Espace, pa Thalia, Clio sa onim velikim vim farovima koji su kao razliveni, ranije onaj Twingo....
jedino mi se Laguna cini da je u pitanju auto koji je namenjen nekoj upotrebnoj vrednosti a ne dizajn radi dizajna po svaku cenu.
Renoi mi deluju tako staromodno
Ma meni je dizajn Renoa super, ali dacia ni najmanje ne lici na bilo koji Reno, ljudi koji kupuju reno kupuju izmedju ostalog bas zbog tog avangardnog i neobicnog dizajna...gde je tu dacia?
solenca mi je licila ne neki reno pre 30tak godina, logan takodje lici na neki model pre 20tak godina...verovatno ce naredni model biti nekog savremenijeg dizajna...
A o unutrasnjosti...sta reci? Grozno...I nije u opste tacno da je prostrana...spolja izgleda veca nego sto je unutra...
Comment