alo 75-icari jel neko nesto popravlja,budzi,prepravlja,vozi,itd
nigde nikog nemoj da se sramotimo,prosle dve teme su brzo ispucane a ova se nesto otegla
nije valda da su se svi izdovoljili i pokupovali gnojfove dvojke i rasprodali alfe
evo ja trenutno se samo vozam i dolivam ulje,cekam da se stegne beton u dvoristu da mogu da pocnem sa remontima,lamele,menjaca,zadnjih lezajeva,ispravljanje felni
juce nabacim zimske gume pozadi posto sam one falkenove ostavio na Kragujevackom poligonu,pa kad smo nabacili gume vidim da su felne dobile po pevaljki,pa mi zato i trese preko 200km/h(al za malo)
malo su otisle u ekscentar
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
ja danas nisam imao struje ceo dan pa sam iskoristio priliku da sredim ventilaciju,pa sam vadio kompletnu tablu,pa kuciste ventilacije da zamenimsajle koje su zaribale,i u iste buzire ubacim co2 zicu namazanu sa bakarnom masti,sve vratio i radi sad mi nece duvati vrelo u oci,sad moze i u noge
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
posle dosta prepiski i citanja neverovatnih uputstava i prevodjenja italijanskog izgleda da mi je za turbo mrka kapa trenutno...
nabavio sam posredstvom coveka ovde sa foruma alfaskorpion-a tps sa 155-ice... 0280122001... koji je jos jedini od boscha koji moze da pasuje po elektricnim svojstvima ali...
posle prepiske sa italijanima sa nekog njihovog foruma dosao sam do malo boljeg saznanja kako sve ovo radi... retardirani alfa strucnjaci su stavili citanje tps-a ispred prekidaca... tako da ako tps ne vraca tacno 850-860 mA na leru komp kapira da mi auto nije na leru, nebitno da li je prekidac pritisnut, i daje vishe goriva tako da mi auto stalno radi u onom modu kao da zelim da krenem... medju gas... auto gas... kako god ga zvali... 1500 rpm-a +...
e sad kad ja stvarno dam gas on se istripuje i ne zna vishe sta da radi jer vrednosti izlaze iz zadatog opsega za te obrtaje... odnosno sve je vezano za otpor tj. izlaznu voltazu senzora...
a ni jedan drugi senzor koji se vrti na ovu stranu [suprotno od kazaljke na satu] nema taj otpor na leru... niti tu linearnost posle...
ovaj od 155 krece od 1.10A i nikako ne moze da radi na leru... tj... uspeo sam da dam gas na kolima bez gusenja itd... ali mi je ler oko 2000 rpm-a i motor je prilicno mrtav ispod 1/3 gasa... i nosac je drugaciji.. ovo sto sam danas privremeno napravio je drzalo neko vreme ali moracu ozbiljnije da ga prepravim da bi taj tip senzora mogao sigurno da se zakaci, ako ikako budem resio obaranje izlazne voltaze da radi nekako blizu fabrickog...
videcu nesto jos ali ideja ponestaje... jos mi nije stigao onaj senzor iz amerike ali za njega imam male nade znajuci sad kako funkcionise glupost...
sto bi se reklo... i'm fucked...
najverovatniji scenario je da turbo ide u garazu do proleca a do tada cu da vec nabavim nesto da izbacim ceo bosch LE-Jetronik + EZ201k napolje i da resim problem u korenu... jbg... jos gomila para ali sta je tu je...
ljudi co2 aparat je cudo,lepo napravi nosac na drugu stranu i preko poluga napravis za kontra smer ako takav ima vrednosti kakve ti trebaju,ili sve komplet prepraviti na nesto sto se moze naci,kako sam shvatio taj potenciomer ide na leptir gasa,ubaci od nekog bavarca,bar su oni gurali svasta pod haubu,sto mora biti autenticno
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Pa onaj sto ti imas ljube je savrsen... samo je kontra smer... isti ide i na stare sedmice dakle njega je moguce naci bar polovnog....
samo moram da vidim kako da okrenem leptir gasa da se vrti na suprotnu stranu... skinucu usis danas... pa cu videti... problem je zbog 2 grla ima neku mehanicku vezu izmedju... i onda je poluga na sajli gasa... da je samo jedan leptir i jedno grlo ne bi bilo frke...
skidam ga danas pa cu da ga slikam pa da vidimo ako neko ima bolju ideju od moje...
pa recimo osovina od prvog grla ide od pocetka do kraja gasa a drugo ide od trecine gasa pa do kraja,tako da od prvog grla treba produziti na drugu stranu i i montirati leptir
ovaj sto ja imam bio je postavljen na karburatore,gledajuci od strane filtera skroz levo do pozarnog zida a leptiri se okrecu u levo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Ma nista nema od toga... ceo usis je tako spakovan da ispod nema mesta ni za sibicu da stavis, a gore je ludnica od sipkica i sajli i svacega...
nema veze sredicu vec nesto drugo...
vidis koliko je neverovatno...
zadnja strana:
predja strana:
desava mi se druga cudna stvar... napravio mi je drugar otpornik od 850mA i zakacio sam ga na auto... cisto da probam sa test varijantom...
ler se smirio donekle i kazaljka obrtnomera ne luduje sumanuto... tj. radi lepo na leru... ali mi opet menja zvuk motora kada se ugreje... ne mogu da vam opisem trip, obrtaljka se smiri, ali mi motor cudno radi, nesto oko struje je sjebano, od vadjenja onog alarma ovaj auto odbija saradnju... moj elektricar mi je savetovao da ga vozim kod nekoga ko se razume vishe u ove motore jer ovo nije prosto pitanje zica, nesto je drugo pomesano...
ne znam vishe... oteracu auto kod mise sledece nedelje iovako treba da se pogleda pre zimskog sna... pa cu da se posavetujem sa njim... kapiram da je covek "blago" iskusniji od mene kad su alfini motori u pitanju...
Imam drugo pitanje... gde da nabavim kleme i kablove za akumulator... zelim da ga prebacim u gepek...? znam da mi treba 60-100 kvadrata licnasti kabl... ali gde naci to da valja?
Comment