ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
Collapse
X
-
sto ovo dobro izgleda,pa i ako ih ne nadjes precrtas ove rupe i izbusis obican disk,provereno radi,ja probao i na dva auta,prvo sam na corsi busio obicne posle sam busio i ventilirajuce,na alfi prednje ventilirajuce,zadnje do menjaca posle i zadnje do tocka i vino koce ali sa odgovarajucom plocicomko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Iste su... kocnice na TS, Turbo i 3.0V6 su identicne... kao i vecina drugih stvari sem motora...
plocice su otprilike iste velicine kao fiatove... vecina starih fiatovih... da nema cudnog kacenja istih rekao bih da su sa neke 132-ojke...
mozda je i rucna izrada, ne znam... sara jeste cudna... mada je previshe precizno uradjena i sa oborenim ivicama... i ove crte su veoma cudne i isto precizne a ko zna sta se jos odralo posto se ovima veoma blizi krajnji rok...
Comment
-
-
Comment
-
-
Zato neki drugi nisu. =]
TAROX / SPORT JAPAN DISCS
Sport Japan discs were originally designed for the Japanese market where tough looks and high performance are important factors. Sport Japan discs feature 6 grooves on the braking surface which deglaze the pads and help vent the gasses and scale which cause fading. Drilled holes remove heat from the discs, allowing the discs to run cooler. All Sport Japan discs are heat treated for strength, milled on numerically controlled machines and hand finished to ensure the smoothest possible braking surface.
Car fitment
75 1.8 Turbo/America ; 86>91
TAROX / G88 BRAKE DISCS
The G88 is probably the best known of all TAR-OX discs and the most instantly recognisable with its multiple radial grooves on the braking surface of the discs. These grooves are designed to generate a turbine effect which dissipates heat build up, allowing the discs to run cooler and reducing the possibility of warping, vibration or cracking. All G88 discs are heat treated for strength and are hand finished to ensure the smoothest possible braking surface
Car fitment
75 1.8 Turbo/America ; 86>91
TAROX / CORSA PADS 114
The Corsa FRONT pad is a great all-round pad. Although primarily intended for race and track day use, the pads can also be used to great effect for fast road use. Corsa pads are effective from cold and therefore give maximum performance at all temperatures. The high coefficient of friction gives plenty of pedal feel and massive amounts of bite, yet they are not hard on discs like some track type pads. Able to withstand temperatures up to 800°C, this pad has an optimum temperature range of 200°C to 400°C. For best results it is recommended that the disc temperature does not exceed approx. 600°C. Low disc wear. Available for selected performance applications. Low noise in most driving conditions although can be slightly noisy at low speeds. Good pedal feel. Coefficient of Friction Hot = 0.47 Typical = 0.43.
Car fitment
75 1.8 Turbo/America ; 86>91
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
-
fenserica i preterivanje,eventualno za nijansu jaca kombinacija od seriske i univerzalna plocica,ne vozimo mi tri sata 200km/h sa dvadeset uzastopnih kocenja sa 200 na 80km/h i takve nebuloze
nego da u gradu ugrejana stane i da se na auto putu hladne odazovuko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Ti tarox japan sport su mi odavno zapali za oko... ovi g88 su samo grooved... to je ok ali rupice daju bolje rezultate kod ventilirajucih diskova... ovi izgledaju bolje sigurno, za pozadi su ok...
360e+carina,porez i postarina... sva 4... oko 540-600e bi ispala sva 4 ovde na kucu da stignu... + plocice...
e koja je to alfa 75 1.8 4wd...vidim je ovde u nekim katalozima plocica za kocnice... ali ne kapiram...
kako rece onaj lik:
"...If u have a feeling of safety and control, you are just not going fast enough."
Comment
-
-
http://img508.imageshack.us/img508/1379 ... embvq1.jpgko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Zovite vi to kako hocete, ali san na kosutnjaku posle malo vise od kruga ostao bez kocnica
Istina, i pitanju je bila 1.6 koja nema samoventilirajuce diskove, i sa jos dve zenske osobe u kolima, ali su i plocice i diskovi i kociona tecnost bili novi i to originalni Lucas (koji su btw i na Turbaljci, koja je na nedavnom tehnickom probrala sve pohvale za kocioni sistem koji se nije razlikovao vise od 2%)
Tako da 'fenserica' ostavite za neku drugu pricu, znam kako izgleda kad isti zakaze...
@ JaMaL
Jbg, u engleskoj je sve skupo do kokosijih proizvoda - treba te diskove pojuriti na nekom drugom mestu, sajt sam dao samo kao primer. =]
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
mensele, imao si neku ciglu od plocica!
kad sam uvezao alfu 146 iz italije, na njoj su bile kocnice da su ispadale oci iz duplje!
ni u jednom trenutku nisam gubio kocnicu - grejanjem i sl. a ona ni glasa da pusti... kako sam ih posle nekog vremena smenio ovde novim - nekom ciglom! (lucas) nisam imao ni 50% od one stare...
tako da... nisu vama potrebni nikakvi trkacki diskovi, ne zanosite se...
Comment
-
-
Nisu bili krs, dovuceni su spolja, i bili su vrlo mekani - noktom si mogao da ih malo zagrebes (u to doba, za jos dva automobila sam nabavio TRW (Lucas) plocice od kojih je jedan par bio divljak, pa mi je bilo lako da uocim razliku). Podsecali su me na Ferodo mekane plocice (vec zaboravih oznaku, mada mislim da je bila meka racing varijanta) koje sam krajem osamdesetih popkao na sajmu automobila.
Makina je kocila fantasticno, nije tu bilo zamerki, ali manje od dva kruga na Kosutnjaku na granici mojih vozackih sposobnosti, sa, istina, opterecenim autom je dovelo do gubitka pedale.
Stoji da je u gradskoj voznji, sa standardnim setupom, prakticno nemoguce 'izgubiti' kocnice. Ali na mestima gde ima puno krivina na malom prostoru bez vecih pravaca za hladjenje, to je realna stvar.
Licno, zelim takve diskove i posedovacu ih jednog dana. =]
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
Comment