Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    Cini mi se da se ista stvar desila pre nekoliko godina kada je Ford odlucio da ponovo proizvodi Mustang Mach 1. Prvo su rekli da ce biti dostupan samo 2003 godine (napravljeno 9,652) da bi kasnije odlucili da ga proizvode i 2004 godine (napravljeno 7,182).

    Pa su vlasnici Mach 1 iz 2003 godine tuzili Ford i izgubili.

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      Originally posted by Horsepower
      Sad dobivate 280 hp Focusa, vama netreba Mustang.

      Ja i dalje cekam na muscle sedan iz Forda. Cujem da ce sledeci Fusion imati 3.5L EcoBoost V6 sa 340 hp sto bi definitivno ispunilo barem deo onoga sta ja zelim. Medjutim, i dalje mi smeta prednja vuca, a ima i mnogo toga ostalog sto mi smeta na njemu (pre svega sto su vecina delova od Mazde tako da auto uopste nema "dusu").
      auto je stvar,ne moze imati dusu..a verovatno svi oni Fordovi strucnjaci nisu ludaci pa da ne znaju sta rade...Ford-ova linija Fusion je otprilike kao ovde Mondeo,i veruj mi da je to jedan odlichan auto...dovoljno je reci da je ovde u Evropi skinuo sa trona u vecini stvari jednog VW Passat-a,sto nije za podsmeh...Ford-ovi strucnjaci nisu glupi,i verovatno imaju razlog zasto se kombinuju delovi sa Mazdom,pa makar to bio i onaj najbanalniji-jeftiniji finalni proizvod.
      na sve nekako gledate sa nekim prezirom,danasnja autoindustrija je sve samo ne samostalna i ima dusu
      normalno da ne bih mogao da pomislim da jednog muscle car,a da on ima four banger-ispod haube ...e sada ako ima nekih delova,elektronike od ovog ili onog to se danas zove nekim drugim imenom u automobilskoj industriji.
      mi vama ,vi nama i veruj mi bolje ce nam biti
      ajd u zdravlje i mnogo je lep ovaj Mopar model
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        Ja licno posedujem taj Fusion koji je napravljen na Mazda 6 platformi sa Mazdinim motorima i ne mogu reci da mi se ne svidja, ali prethodni Taurus mi se dopadao daleko vise.

        Tek sada vidim da sam napravio gresku. Fusiona uglavnom vozi brat, njemu se dopada, a ja imam i dalje svoja 2 Forda (Mustanga i F-150). A posto vidim da ce vecina Fordova u buducnosti biti radjena u saradnji sa Mazdom i Evropskim Fordom ja cu izgleda morati traziti novu omiljenu kompaniju.

        Fusion je bolji auto od Taurusa, tu nema sta da se prica, ali je Taurus imao dusu sto Fusion nikad nece imati jer je Fusion Japanac u telu Amerikanca. Stvar je u tome da ako sam hteo Japanca kupio bi Mazdu 6, a ako hocu Amerikanca hocu pravog Amerikanca, ne Japanca u telu Amerikanca. Znas kako vlasnici Alfe uvek kazu kako su Alfe posebne i da imaju nesto sto se recima ne moze opisati? Kod mene je takav slucaj sa Americkim automobilima. Imaju nesto u sebi sto se meni dosta svidja, sto Japanci i Evropljani nikako nemaju. Ja kad sam imao Dodge Intrepida, on je bio kanta, ali meni se taj auto uvek dopadao. Voleo sam izaci sa njim na autoput i voziti bez ikakve ideje gde idem i onda bi potpuno zaboravljao na sve probleme. A kod Fusiona to jednostavno nije slucaj. Fusion je i udobniji i lepsi i bolje se ponasa u krivinama i unutra je dosta bolje uradjen, ali jednostavno nema "the it factor" koji je Intrepid imao.

        A izgleda da nisam jedini koji tako misli jer Ford je prodavao po 300,000-350,000 Taurusa godisnje i bio je u samom vrhu po prodaji. A prodaja Fusiona se krece tu oko 150,000.

        Comment

        • andrigo
          CBC Član
          • 30.05.2008
          • 94
          • Nis

          Auuuu kakav je ovaj Dodge dobar
          Takav jedan bi mi bio dovoljan za naredne 25 godine

          Comment

          • luci
            CBC Senator XXL
            • 13.03.2006
            • 1103
            • odzaci

            Originally posted by Horsepower



            jel guverner normalan zna li on koliko to cudo zagadjuje..


            vazno da jay leno mora da penzionise pola svoje ergele zbog njegovih propisa

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              Za Arnolda ovo je veliki napredak. Pre je vozio samo Hummere.

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                "The very first Chevrolet Corvette ZR1 muscle car has been purchased for a cool $1 million at the Barrett-Jackson car auction and was finally picked up by it's owner. The video inside is of the very first ZR1 rolling off the assembly line in Bowling Green, Kentucky. Barrett-Jackson did not pick up the tab on the purchase price, as the money was donated to The United Way. Check out the video below."



                http://videos.streetfire.net/video/Barr ... 174176.htm
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  U prodaji se nasao i Challenger SE sa 3.5L V6 motorom i 250 hp.

                  Ja cu posle nove godine krenuti u potragu sa novim autom. Challengera V6 cu definitivno provozati.



                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    Konacno su testirani i Challenger R/T i SE.

                    R/T:
                    5.7L Hemi V8 375 hp
                    0-60 mph - 5.9 sec
                    1/4 mile - 14.1 sec @ 100.8 mph



                    SE:
                    3.5L V6 250 hp
                    0-60 mph - 8.1 sec
                    1/4 mile - 16.1 sec @ 88.1 mph

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      Poprilicno sam razocaran brojevima, posebno za V6. Pa moj Mustang koji je napravljen pre 8 godina i ima 60 hp manje je brzi. A cak i obicni Mustang GT sa 300 hp moze da bez problema oduva Challenger R/T. Mustang GT je 0-60 mph za 5.2 sec, 1/4 mile za 13.7 sec.

                      Comment

                      • jomini
                        CBC Senator XXL
                        • 11.03.2007
                        • 490
                        • Novi Sad

                        Pa nije sve u brzini, zar ne?
                        San ispunjen. Impreza Turbo.

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          Kako kome.

                          Meni je licno najbitnije da ima mnogo torque (obrtnog momenta) na niskim RPM sto Challenger V6 i ima. 250 lb ft (340 Nm) na 3,800 RPM.

                          Comment

                          • Pro_Touring_Mopar
                            CBC Senator XXL
                            • 13.11.2007
                            • 684
                            • Sabac

                            Originally posted by Horsepower
                            Poprilicno sam razocaran brojevima, posebno za V6. Pa moj Mustang koji je napravljen pre 8 godina i ima 60 hp manje je brzi. A cak i obicni Mustang GT sa 300 hp moze da bez problema oduva Challenger R/T. Mustang GT je 0-60 mph za 5.2 sec, 1/4 mile za 13.7 sec.
                            Ford cak citira vreme od 4,9 sec. od 0-100 za Mustanga GT... Ovo gore su poprilicno razocaravajuce cifre, mada s obzirom na Challlenger-ovu tezinu, nije se mnogo bolje ni moglo ocekivati... Ajd' za RT model je i Boze pomozi, al' za SE je stvarno katastrofa... Pa to je maltene vreme koje Opel Astra 2.0 dizel moze da uradi sa svojih 150 konja... No, izgleda da cemo morati da sacekamo 2010. i povratak 426 cid. modela da bi smo dobili neke zesce performanse od Challija...
                            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              Ja ne verujem da ce Chrysler da ubacuje veci motor u Challengera od sadasnjeg 6.1L. Chrysler su sada najbitniji njihovi mid-size automobili, Dodge Avenger i Chrysler Sebring koji su toliko razocarali da se planiraju novi modeli vec posle godinu dana na trzistu.

                              Comment

                              • luci
                                CBC Senator XXL
                                • 13.03.2006
                                • 1103
                                • odzaci

                                @hp tvoj mustang upravo zato sto je stariji i jeste brzi, nije opterecen elektronskim pomalgalima koja vuku veliku tezinu, a i mustang je manji od challengera... ja bi ga u svakom slucaju izabrao ispred mustanga za sebe... jednostavno mi se vise dopada, a i ne polazem previse na te brojke na papiru, bitno je kakv je auto u voznji....

                                Comment

                                Working...
                                X