Zashto dizeli ubijaju benzince

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mahi
    CBC Član
    • 29.01.2007
    • 40
    • Bolech,Beograd

    Originally posted by TAZZZBOY
    Originally posted by mahi
    Ljudi,ovde svako fura svoju teoriju,HAJDE DA BUDEMO NEPRISTRASNI!Evo-benzinac,atmo,sa kubikazom prosecnog vozaca(1.4-2.0).Kazu:dobar,tih,jak,ugradio plin,mogu da ga nateram u obrtaje. Turbo diesel istih kubikaza
    O5...

    MAHI...
    Pa kako ali KAKOOOOOOO mozesh biti ovde nepristrastan???
    OVER load motor prema NA motor... Pa na kojim ste vi drogama???

    PS..
    TuRbo Benzin... ODAVNO ali ODAVNO u upotrebi...

    Ewo Uzmi Ti tu Boru, i ja cu moj auto... ima 1985 ccm... TuRbo je...
    i idemo na to BRDO...
    Pa da vidimo...
    da odavno, ali taj motor ima 1 u 200 vozaca u srbiji, a TDI 110 od 200, zato sam to rekao...
    OPEL Astra H.I ni reci vise.

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      uf moram i ja da se usaltam...
      moj prvi auto dizelas-nikad vise dizel,cak i moja zena na pomenu rec dizel mrsti obrvice
      mali primer...
      audi a6 3.0 tdi 225konja,oko 500nm(tako nesto)...v6 turbo dizel
      svugde u svakom casopisu opisi:super ide,ne kvari se,bla bla...
      moj brat od ujaka je u posedu jednog takvog tako da znam celu istoriju...inace veliki audi fan..auto kostao nekih 70000eura..
      od prve nedelje ekploatacije samo problemi..te dizne,te turbina(vtg),trosi kao da nije dizel,trapovi,kocnice sam auto je problem na tockovima..skoro citam neki casopis kao imali test od 30000km sa istim autom i sve najbolje ...
      e sada dolazimo do paralele...
      moj bivsi auto:2,5l v6 benzinac ,atmo motor,250000km presao bez ikakvog zahvata na motoru..
      cackali smo se par puta na ulicama ali nismo ni jednom potegli pravo..
      jednom prilikom smo sevozali prema 22 becirku u Becu i prelazili most preko dnavskog kanala..most lep sirok 3 trake ,dugacak,stane on pored mene i gestikulira,ja sisnem motor u drugu na 60kmh(nekih 4000 obrtaja),i krenemo...
      rezultat...ja sam se smesio a on cutao celo vece..
      nerelevantno ali mislim da motor koji ne moze konstrukcijski da izdrzi vise od nekih 4000 obrtaja nije motor za auto,vec za kombajn...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        Moje pitanje je sta je to sto sprecava siru implementaciju turbina u benzinske motore ??? U cemu je problem, za tehnologijiu turbo kompresora se zna decenijama, a opet turbo benzinci su jos uvek retki automobili. Turbine se uglavnom ugradjuju u motore vece kubikaze, i onda su oni oznaceni kao sportski.
        U ovoj diskusiji su neke pogresne premise prihvacene kao aksiomi, pa posto ih niko nije demantovao na vreme, onda su ih drugi prihvatili zdravo za gotovo.

        Ne sprecava nista siru implementaciju, turbo je sve popularniji jer se s njim mogu efikasno i najjeftinije ispuniti postojece i buduce (jos strozije) norme oko emisije izduvnih gasova, a da ne pada snaga kolima. Ima tu jos par razloga, ali ovaj je najbitniji. Ranije to nije bilo toliko goruce pitanje, a tehnologija turbo motora je bila na nizem nivou nego sada, pa su turbo masine posle buma u 80im skoro zamrle u 90im. Novo vreme i situacija je pomogla da turbo ponovo masovno vaskrsne, a ne da bude ekskluzivno resenje koje primenjuje samo par upornih proizvodjaca. Tako da izjava tipa "turbo benzinac je retkost" jednostavno nije tacna. Jedino je tacno da jos uvek ima veci broj atmosferskih motora nego turbo benzin u ponudi i to ce verovatno ostati tako, ali u manjoj razmeri. Takodje, postoji vec pristojan broj turbo motora manje zapremine, kao i upotreba turbo motora u potpuno "normalnim", a ne samo sportskim modelima.

        Comment

        • Rendjo
          CBC Senator XXL
          • 26.06.2006
          • 340
          • Zadar HR

          Originally posted by mikimazda
          uf moram i ja da se usaltam...
          moj prvi auto dizelas-nikad vise dizel,cak i moja zena na pomenu rec dizel mrsti obrvice
          mali primer...
          audi a6 3.0 tdi 225konja,oko 500nm(tako nesto)...v6 turbo dizel
          svugde u svakom casopisu opisi:super ide,ne kvari se,bla bla...
          moj brat od ujaka je u posedu jednog takvog tako da znam celu istoriju...inace veliki audi fan..auto kostao nekih 70000eura..
          od prve nedelje ekploatacije samo problemi..te dizne,te turbina(vtg),trosi kao da nije dizel,trapovi,kocnice sam auto je problem na tockovima..skoro citam neki casopis kao imali test od 30000km sa istim autom i sve najbolje ...
          e sada dolazimo do paralele...
          moj bivsi auto:2,5l v6 benzinac ,atmo motor,250000km presao bez ikakvog zahvata na motoru..
          cackali smo se par puta na ulicama ali nismo ni jednom potegli pravo..
          jednom prilikom smo sevozali prema 22 becirku u Becu i prelazili most preko dnavskog kanala..most lep sirok 3 trake ,dugacak,stane on pored mene i gestikulira,ja sisnem motor u drugu na 60kmh(nekih 4000 obrtaja),i krenemo...
          rezultat...ja sam se smesio a on cutao celo vece..
          nerelevantno ali mislim da motor koji ne moze konstrukcijski da izdrzi vise od nekih 4000 obrtaja nije motor za auto,vec za kombajn...
          S tim autom(3.0tdi) nešto nije u redu..to si i sam rekao.Drugi put krenite iz mjesta a ne u vožnji..taj tipctronic prebaci 2niže i onda se krivi ko svinja a ništa ne ide..Sa ručnim mjenjačem s tim audijem bi imao dosta problema ako lik iole ima pojma o vožnji..

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            Originally posted by starac vujadin
            U ovoj diskusiji su neke pogresne premise prihvacene kao aksiomi, pa posto ih niko nije demantovao na vreme, onda su ih drugi prihvatili zdravo za gotovo.
            Ma jesam , sve sam isto rekao na drugi nacin ali mene niko nechuje od stektanja dieselasha .. vidi se da sam gost u temi :buuuuaaaaa: lache: :suze lije: :tuzan: otreshen: :rastreshen: :ko dieselash:








            Sa tim Audijem nije uredu sto je klumpa od motora zajahala na trapove i oce ih satre, zna se na kakve shasije MAN stavlja svoje motore
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              sa tim audijem je sve u redu ...
              inace tiptronic je menjac,ali mozes da ga saltas manuelno i plus ima sport mode, a ja samo moju rucicu ..a da krenemo iz mesta je malo glupo jer on ima pogon na sve cetiri a ja samo prednju vucu...
              i ne bih se ni pomucio ni sa saltasom jer je taj motor mrtav vec oko 4000 obrtaja...
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Pa sta se ocekivalo, ni Audi ni Mercedes nisu SINONIMI diesela
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Rendjo
                  CBC Senator XXL
                  • 26.06.2006
                  • 340
                  • Zadar HR

                  Mercedesovi dieseli su sinonim za štedljivost više nego za uglađenost rada.Bio sam jedno vrijeme vozao Signuma 3.0v6 cdti.I troši vjerovali ili ne oko 10l kad ga vozim 170 S njim je sve u redu bilo..ima čak i uglađeniji rad od mercedesa ali mečka koja je skoro pola tone teža troš i istim uvjetima 3l manje

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    ma nemoj bre da mi diras audija i merdzu bre,nasu cigansku srecu bre ...
                    interesuje me samo kad su tako dobri motori i tako kvalitetni sto se ni jedan ne proizvodi da bar ima 6000 obrtaja(sto svaki najobicniji benzinac ima)...
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      Originally posted by Rendjo
                      Mercedesovi dieseli su sinonim za štedljivost više nego za uglađenost rada.Bio sam jedno vrijeme vozao Signuma 3.0v6 cdti.I troši vjerovali ili ne oko 10l kad ga vozim 170 S njim je sve u redu bilo..ima čak i uglađeniji rad od mercedesa ali mečka koja je skoro pola tone teža troš i istim uvjetima 3l manje
                      pa to ti pricam...
                      oni bi trebali dosta manje da trose od benzinaca u istom rezimu eksploatacije..ali ne lezi vrsze ,js znam i mnoge koji trose mnogo vise(i sa njima je sve u redu )..
                      ma nikad dizel,ja volim svoju planetu
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        Sada mi je jasan tvoj potpis...
                        "bolje 212nm od 3000o/min -6500o/min nego 500nm od 1500-3000o/min... "
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • mirdza
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2005
                          • 2437
                          • Katowice (PL) / Banja Luka
                          • AGP / W126

                          kad smo kod diesel-a i potrosnje - A4 1.9TDI quattro avant iz beca do gradiske za 2h55min - potrosnja 14l/100km
                          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            Originally posted by Srdjan
                            Sada mi je jasan tvoj potpis...
                            "bolje 212nm od 3000o/min -6500o/min nego 500nm od 1500-3000o/min... "
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              Originally posted by mirdza
                              kad smo kod diesel-a i potrosnje - A4 1.9TDI quattro avant iz beca do gradiske za 2h55min - potrosnja 14l/100km
                              Bec -Sabac audi a6 3.0 tdi tank oko 80l,razdaljina oko 570km
                              rezervoar u novom sadu bio vec prazan
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • ToNcA
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2006
                                • 868
                                • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                                • Mazda 6 2.0d

                                Originally posted by mikimazda
                                ma nemoj bre da mi diras audija i merdzu bre,nasu cigansku srecu bre ...
                                interesuje me samo kad su tako dobri motori i tako kvalitetni sto se ni jedan ne proizvodi da bar ima 6000 obrtaja(sto svaki najobicniji benzinac ima)...
                                Zato sto nema potrebe a i radi se o skroz drugom tipu motora.

                                Onda mozemo i da krenemo dalje - evropski motori i nisu neki jer se ne vrte preko 7K koliko se vrti prosecni Japanac...

                                A taj stereotip o dizelima kao bucnim i sporim - nema veze sa mozgom. U zadnje vreme bilo koji dizel koji sam vozio ili sam se vozio (sem TDI-ja) je bio tisi od benzinca u voznji a bucniji na leru.

                                Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                                Comment

                                Working...
                                X