Zashto dizeli ubijaju benzince

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... torder=asc
    Obratiti paznju na CEO AUTO i performanse...
    Posle Brick-ovog izlaganja nemam shta za dodati...
    Josh jednom Brick Svaka CHAST!

    Comment

    • AreOut
      CBC Senator XXL
      • 22.07.2006
      • 590
      • Zabjelo

      Brick svaka cast pogotovo za zadnji post

      Sto se ovog Audija tice jedno jutro me probudi jedan dizel...najgore budjenje koje covjek moze zamisliti, pogledam kroz prozor i vidim...C30 CDI AMG

      Samo neka su mi zdravo
      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

      Comment

      • ToNcA
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2006
        • 868
        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
        • Mazda 6 2.0d

        Posto me je neko isprozivao da sam idesel fan moram da se oglasim (pogledaj potpis i tu je moje misljenje o upotrebi fosilnih goriva).

        Naravno da dizel ne volim - cukaju i ne vrte se a imaju zvuk kao motokultivator eventualno kao kamion. Ali za one namene za koje prosecan covek koristi auto (80% u gradu, kratke relacije, mnogo stajanja u mestu) DIZEL JE NENADMASAN.

        Naravno da mnogo vise volim kada zavrtim benzinski motor na 4K+ nego da se "vozikam naftaricom" ali kada pogledas da dizel iste snage trosi jos malo pa duplo manje u uslovima gradske ekspolatacije (non-stop hladni startovi, mnogo stajanja u mestu, prosecna brzina na board kompjuteru mi je 25km/h!!!) to znaci da ja 3 puta vise vremena provedem u stajanju na nekome od ***** mostova ili semafora nego sto vozim. A kod prestrojavanja u laganoj voznji sa 2K obrtaja dizel mnogo bolje povuce. Da pi me benzinac tako povukao ttreba da ga drzim iznad 3K a ako neko provodi u kolima vise od 2 sata u toku dana - nije bas prijatno - smori. A i na otvorenom - ako ne nameravam da gazim naravno da mi je dizel mnogo isplativiji od benzinca ali ipak kada hocu da nagazim tu je benzinski motor kji prede za razliku od dizelkog brundanja koje me iritira.

        Na svu srecu imam i benzinca i dizela pa vozim prema nameni - preko dana i po guzvama tu je naftarica a uvece kada su ulice prohodne ili kada izadjem na otvoreno - benzin je benzin (eh da ima i punjenje...).

        Ali moj zakljucak - za namene koje koristim auto da moram da biram izmedju dizela i benzinca uzeo bih dizel - od 35K godisnje oko 25K predjem u gradu.

        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          Pa ako je kao sto kazes:
          za namene koje koristim auto da moram da biram izmedju dizela i benzinca uzeo bih
          ELEKTROBIL

          http://www.maskinnet.se/maskinnet/kateg ... hp?aid=146



          http://www.kewet.com/index.php?name=New ... cle&sid=45

          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • ToNcA
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2006
            • 868
            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
            • Mazda 6 2.0d

            Dobra ideja. Gde ovo ima da se kupi i koliko kosta. I jel sme ovo na auto-put (ipak deo kilometara predjem i van grada).

            A da - "kolko troshi?" lol

            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Buddy trosi 0,16KWh na KM

              Max brzina 80km/h , sa Li-Ion bat pakom prelazi izmedju 100-150km na punjenje.
              Puni se od 30-100% kapaciteta za 3 sata.

              Norveska se proizvodi, ima se uzme u Svedskoj

              Cena sa Li-Ion bat je oko 16.000?
              2000 punjenja.

              Sa olovnom batt je 14.500?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • ToNcA
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2006
                • 868
                • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                • Mazda 6 2.0d

                Za te pare kupim Floridu 1.4 hdi i imam pare i za sve zive popravke - i plus da mi ostanu. A jos imam i vrata

                Odnosno ako ne racunam nuzne servise (kod floride nisu redovni nego nuzni) imam i oko 8000 litara dizela

                Jednostavno - ne isplati se!

                Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  Pa ko je rekao da ce se isplati nama. Isplatice se tek nasoj deci u zavisnosti kolikoo se mi borimo protiv globalnog zagrevanja

                  Slushaj ti mene, ovo nisam ja reko
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • ToNcA
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2006
                    • 868
                    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                    • Mazda 6 2.0d

                    Pa struja je buducnost mada kako je pocela da ide prica sa etanolom i biodizelom - bice jos dana za megdana. Ja jednostavno ne mogu da zamislim da umesto reskog zvuka benzinca na visokim obrtajima cujem zujanje slicno fenu ili ne daj boze usisivacu

                    Nekako mi ne ide jedno sa drugim. Mada elektromotori su zakon - obrtni momenat uvek raspoloziv samo vozii (ako je neko vozio elektro karting zna o cemu pricam)

                    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      Ma etanol i biodizel ce biti usputna stanica do vozila na elektro pogon... U tome je buducnost...A tek performanse, pa deca ce nam se smejati kada budu citali ove prepiske, dizel ili benzin, turbo ili bez turba, koje ulje, koja bregasta, koja svecica...

                      Mislim da je vreme da sto pre zakljucamo ovu temu, jer se strasti smiruju!!!

                      I da zakljucimo: atmo dizeli prakticno izumrli, na putu su i atmo benzinci... Ostaje sve na turbo motorima, za sada kao dominantnim na trzistu iz ekonomskih razloga turbo dizeli, ali za koju godinu vozicemo svi 1.4 turbo benzinac koji ce imati 200 konja i potrosnju oko 6-7 litara... TD ce opet ostati za teska vozila!!!!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • Vladd
                        CBC Senator XXL
                        • 09.07.2006
                        • 581
                        • NBG

                        Auto industrija, kao najveca i najbezobraznija, ili ce da uradi "kvantni" skok ili ce da izumre. To je jedina industrija, koja nas "vezuje" sa 18-im vekom. I osim minimalnog, gotovo zanemarljivog tehnoloskog napretka, ne nudi skoro nista za visestruko uvecane cene.
                        Ali zilav dinosaurus, vec je legao, ali nikako da crkne.

                        Ako se nesto pokrene, zbog globalnog zagrevanja, i istrosenosti naftnih resursa, prvo ce koriscenje automobila doziveti restrikcije. Smanjice se obroci bolesnom dinosaurusu. Smanjice se broj predjenih kolometara, posete servisima, kupovina preskupih igracki. A taj udar, bice finalni.
                        Ionako prilicno egzistira na ispraznom marketingu.

                        A kao "transport" je po vecim gradovima vec besmislen, ostaje kao sredstvo za odmor, hobi, pa kada se i to presabere i prepakuje...

                        Tako da ja ne bih proricao buducnost, po trenutnim "trendovima". Iako obrcu velike svetske pare, ipak su to pare potrosaca..

                        Poz.

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          Hvala Bogu, pa necemo voziti svi turbo od 1.4 litara, kao sto nece izumreti atmosferski ni dizel ni benzin jer i dalje imaju mnogo prednosti nad turbom.

                          Svi ce izumreti zajedno kada nestane nafte i malo pre toga...a onda cemo voziti na na nesto drugo i slusacemo po zelji sintetizovan zvuk Ferrarija, Alfe, Porschea, Honde, Corvette ili necega drugog iz datoteke zvukova...mozda cemo uzivati u tisini, ili cemo slusati kurs laponskog jezika dok nas vozi auto pilot. Sve ce biti virtuelno i instant...ali ko zna zasto je to dobro. Ja cu dotle pokusati da obezbedim sebi jednu klasiku sa karburatorima, da imam da provozam po suncanom danu par kilometera godisnje. Benzin cu da stekam kao Mad Max, ali cu morati da imam i neko moderno cudo, bice i to ok, napredak nije bauk...mada kad razmislim, onda bih vise voleo da letim nego da idem po nekim putevima.

                          Comment

                          • LazaNS
                            CBC Član
                            • 24.12.2006
                            • 93
                            • NS

                            Sto se tice elektromobila jel zna neko kakvi se tu motori koriste, jednosmerni ili polifazni?

                            Comment

                            • doc
                              CBC Senator
                              • 25.08.2006
                              • 240
                              • BGD/KG

                              po mom misljenju, posle ovih 8 stana prepucavanja, ljudi se dele na one koji vole da uzivaju u voznji - i voze benzince i one kojima je bitnija ekonomska strana voznje - voze dizele.

                              dizeli su jeftiniji za voznju, a skuplji za odrzavanje (mada je to relativno) i obrnuto, benzici su skuplji za voznju, ali jeftinije odrzavanje (opet relativno).

                              sad ce neko reci: a zasto onda neki proizvodjaci trpaju dizele u najluksuznije limuzine?
                              moje misljenje je da nece naci dovoljno veliku "budalu" koja je voljna da baca pare na gorivo (ovo se odnosi na VW Pheton W10 ili bese W12 tdi -mrzi me da proveravam- koji sam 1 put video u KGu i nije mi bas bila jasna svrha postojanja tog auta sa tim motorom; ali to je opet moje misljenje)

                              obrni okreni, tockovi se okrecu, bitni su prioriteti vozaca.
                              e sad, to sto dizeli "dizeli jedu zivu decu po evropi" posmatram sa gledista da je veci deo evrope okrenut stednji i da svi traze najjeftiniji moguci nacin prevoza uz prihvatljiv komfor.
                              Pametniji popusta, ali mentalno...

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Originally posted by LazaNS
                                Sto se tice elektromobila jel zna neko kakvi se tu motori koriste, jednosmerni ili polifazni?
                                SAAB koristi pored TuRbo motora na E100 (Etanol 100%) na zadnjim tochkovima 2 komada vishefazna motora.

                                Za ove koje sam nakacio na slici nesiguran, mgu da procitan tehnicki pdf file za Norveski Buddy pa se javim.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X