Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    HAHAAAAAAAa, I'm back

    Imam jednu preporuku, nemojte nikada da kupite motorolu

    Sila posla zavrsena, jos toliko ostalo, a i net je nesto proradio slabo, ali radi... pa se lakse dise

    Nego,

    Danas sam skidao svecice i sve 4 su bile totalno mokre od benzina, a auto nisam palio od sinoc ??? malo sam se zgrozio, pa sam rezonovao:

    Ako curi na diznama, mora da prodje kroz ventile da bi nakvasilo svecicu.... a posto nikako ne moze da se desi da su svih 8 usisnih ventila otvoreni u isto vreme, onda mora da su sicevi i ventili losi, tj da ne dihtuju....

    Merenjem pritiska u cilindrima teorija je potvrdjena, imam 14 bara na samo jednom cilindru dok ostali nesto snelcuju a jedan je oko 10bara....

    Sto ce reci, glava sutra leti dole !!!!

    A posto i 206 i Dora imaju slicnu zarazu mislio sam prvo da pitam
    (Dora se rukovao sa 206 a ja sa Dorom pre neki dan, pa ....)

    Dakle, sta da radim sa glavom motora tacno i kod koga ? Posto necu da im ostavim glavu vec cu da im sedim na glavi dok istu ne zavrse....

    1. Da li da menjam siceve i/ili ventile ? ili samo da ih obradjujem ?
    2. Ako menjam ventile da li da stavljam vece ako je moguce, da li to povlaci sa sobom i siceve i koliko je to rizicno raditi kod ovih nasih doktora?
    3. Da li da povecavam staticki stepen kompresije ? (u planu su 4 leptira)

    Adapter ploca za 4 leptira se vec radi, a leptirove idem da vijam po otpadima u ponedeljak...

    Sta da radim sa diznama ? da li je njihovo curenje kvar mehanicke prirode i da li je resiv ? tj da li je to samo prljavstina koja se moze odstraniti ili je zaptivanje otislo u k i nema im pomoci ?

    Izvinite sto puno pitam, ali ko pita zlo ne misli, mnogo radim i pokusavam da ne zabasam u (206-dora) pravcu...

    Pozzz

    RAle

    P.S. Auto mora biti gotov u toku nedelje, znaci operacija je hitna

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Ma zabasao si, samo nisi ni svestan...

      Ja da se pitam, menjanje siceva pod obavezno, nema tu popravke kako treba. Sto se tice ventila, ne menjaj osim ako nemas prethodno iskustvo nekog ko je istu operaciju radio na tom motoru. Price tipa "to otprilike tako i tako ide" ne prihvataj, znam i ja otprilike kako bi nesto trebalo da radi, pa opet zahebem

      Staticki stepen kompresije mozes do 11.5:1, mozda i nesto vise s obzirom da teras LPG, ali ako planiras i N2O, ne vise od 11.5:1.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        Hvala Sale, bacam se na posao

        Imam samo jos jedno pitanje, posto sam prevrtao po katalogu mahle ventila, i nasao da postoje 2-3-4 vrste istog ili jako slicnog ventila za moj motor.....

        kod nekog samo pise materijal stellit ? Sta je to ?

        Ima i par ventila koji su za pola milimetra veci u precniku od ovih standardnih ? Da guram te ?

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Pa ako uspes da osetis pola mm razlike, svaka cast Salim se, naravno da moze, dok god sic ventila ima "mesa" da se obradi tako da veci ventil sedne lepo i ne viri u komoru. Samo vodi racuna, treba u specifikacijama motora da pronadjes mere na koje se obradjuje leziste glave, tamo gde lezi sic, da bi sic legao kako treba. Pretpostavljam da znas da se glava obradjuje na manju meru (uza je) nego sam sic, pa se onda greje i presuje? Isto tako treba lepo pripremiti povrsine gde naleze sic u glavu.

          Stellit nemam pojma sta je...Od kojeg su materijala ostali?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            U tehnoloski postupak sam upucen slabo, tj znam ono sto si mi ti rekao ili sam procitao ranije, ali...

            izgleda cu glavu nositi kod izvesnog majstora iz temerina u kojeg se ljudi kunu da zna sta radi

            tj prvo cu da odem da se raspitam, evo samo cekam kljuc za odvrtanje onih torx wannabe shrafova i skidam je dole, stize slika.....

            za stellit nemam pojma sta je stvarno pogledaj na mahle sajtu mozda ce tebi biti jasnije mozda cak nije ni materijal .....

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              Proveri malo prichu oko glave sa Uroshem Piperskim ipak je doktorirao Fiat i Lancia glave...
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                Eno Uros poplavio oko vrata od moga proveravanja

                Naravo, vec ucinjeno....

                jos nije stigao kljuc.... kad je tako daleko taj Zrenjanin

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Cisto sumnjam da on sedi i ceka sa strane da ga neko posebno pita za misljenje, znajuci ga vec je on umesan do grla...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    Ja jos nikada nisam menjao siceve osim kada ugradjujem velike ventile. Svi su mogli samo da se frezuju. Ako bas vidis da su toliko izgoreli onda ih menjaj, ali obicno nema potrebe.
                    Ventili 0.5mm veci su ok posto mogu da se stave u originalne siceve. Samo da se lepo ufrezuje i odrade kanali i osetice se dobitak.
                    Ali ako hoces nesto ozbiljno treba ubaciti vece ventile, makar usisne. Fiatov 2.0 16v ima usisni od 34.4mm i duzine 128mm pa mozes da ga skratis i smanjis precnik na ono sto tebi odgovara. Sada ti je usisni 30.4 po mom katalogu. Imas i 33.5 ventil sa Coupe-a 1.8 16v.

                    Dizne cure zato sto su zaprljane, ali ako su dugo bile zaprljane moze da se desi da su lezista iglica ostecena i da nece zaptivati ni posle ciscenja. Probaj pa ces videti.

                    Stelit je povrsinska obloga koja se nanosi na nalegajucu povrsinu ventila i smanjuje habanje i koroziju. Obicno kod motora na bezolovni, na izduvnim ventilima.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      Glava je off.

                      Najgrdje od svega je sto je sve kao novo, gakle, stubline su kao staklo, bez imalo zuba, ventili svi kao novi, sipali benz u kanale i usisne i izduvne i ni jedan ventil ne pusta ni kap.... znaci achtung dichtung iber lauf...

                      najcrnje od svega je sto mi je crevo od iber laufa puno emulzije ???

                      aj to i nije tako strasno pod pretpostavkom da puno vodene pare koja prodje kao blow by on plina u karter stigne da se kondenzuje na oil catch mrezici u crevu od ibera....

                      belaj nastaje u tome sto ne znam gde ode ona kompresija ?????

                      daklem slike ....
                      gledano s leva na desno prvi cilindar ima 9.5-10 bar
                      drugi napuca 14 kao iz nista...
                      treci nabije 12.5
                      a cetvrti 13

                      to se vidi i po boji ventila izduvnih....




                      klipovi u gornjoj mrtvoj tacki malo vire iz bloka...
                      dihtung je dosta debeo...
                      a sublerom se grubo dalo izmeriti da od ravni glave do ventila ima oko 0.95mm

                      koliko je bezbedno skinuti ?

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        uuuu koliko mesta za vece ventile


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          zar nije grehota dirati ovako lepu glavu ?

                          sad dati majstorima da kopaju i guraju vece siceve i ventile.... na sta ce to da lici....?

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Uuuu, pa ovde ima mesta za po jos 2 komada

                            Gde ode kompresija? Pored karika, u karter, pa u glavu i na iberlauf, odatle ti i emulzija u iberu. Bice da imas potpuno isti problem kao i ja. Pretpostavljam da si remontovao taj motor, ili makar stavljao nove karike, ili mozda honovao hilzne? Prelistaj poslednjih postova u onoj "Mojoj Temi", bice da imas isti problem. Drugim recima, karike jos nisu legle kako treba.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Karike nisi legle kako treba jer je motor bio na otvorenom na kiši bez usisne grane i verovatno je neka karika malo zapekla... A kao svaki mladac bio je nestrpljiv da opali po gasu bez podmazivanj razrade i ostalog... Moje mišljenje koje ćemo utvrditi verovatno sutra kad se povade klipovi
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                motor ima jako malo km pregazenih, ali je bio mesec dana napolju pod zguzvanom haubom bez pola usisne grane (mrzim otpadare, mrzim otpadare....) i eto ga...

                                glavu onda sutra rasturamo da vidimo kako joj je a cini mi se da joj je dobro...
                                a klipovi lete vani....

                                imam i dizne za hladjenje klipova, pa cu taman i to nekako da namontiram....

                                pozz

                                Comment

                                Working...
                                X