HAHAAAAAAAa, I'm back 
Imam jednu preporuku, nemojte nikada da kupite motorolu
Sila posla zavrsena, jos toliko ostalo, a i net je nesto proradio slabo, ali radi... pa se lakse dise
Nego,
Danas sam skidao svecice i sve 4 su bile totalno mokre od benzina, a auto nisam palio od sinoc ??? malo sam se zgrozio, pa sam rezonovao:
Ako curi na diznama, mora da prodje kroz ventile da bi nakvasilo svecicu.... a posto nikako ne moze da se desi da su svih 8 usisnih ventila otvoreni u isto vreme, onda mora da su sicevi i ventili losi, tj da ne dihtuju....
Merenjem pritiska u cilindrima teorija je potvrdjena, imam 14 bara na samo jednom cilindru dok ostali nesto snelcuju a jedan je oko 10bara....
Sto ce reci, glava sutra leti dole !!!!
A posto i 206 i Dora imaju slicnu zarazu mislio sam prvo da pitam
(Dora se rukovao sa 206 a ja sa Dorom pre neki dan, pa ....)
Dakle, sta da radim sa glavom motora tacno i kod koga ? Posto necu da im ostavim glavu vec cu da im sedim na glavi dok istu ne zavrse....
1. Da li da menjam siceve i/ili ventile ? ili samo da ih obradjujem ?
2. Ako menjam ventile da li da stavljam vece ako je moguce, da li to povlaci sa sobom i siceve i koliko je to rizicno raditi kod ovih nasih doktora?
3. Da li da povecavam staticki stepen kompresije ? (u planu su 4 leptira)
Adapter ploca za 4 leptira se vec radi, a leptirove idem da vijam po otpadima u ponedeljak...
Sta da radim sa diznama ? da li je njihovo curenje kvar mehanicke prirode i da li je resiv ? tj da li je to samo prljavstina koja se moze odstraniti ili je zaptivanje otislo u k i nema im pomoci ?
Izvinite sto puno pitam, ali ko pita zlo ne misli, mnogo radim i pokusavam da ne zabasam u (206-dora) pravcu...
Pozzz
RAle
P.S. Auto mora biti gotov u toku nedelje, znaci operacija je hitna

Imam jednu preporuku, nemojte nikada da kupite motorolu

Sila posla zavrsena, jos toliko ostalo, a i net je nesto proradio slabo, ali radi... pa se lakse dise

Nego,
Danas sam skidao svecice i sve 4 su bile totalno mokre od benzina, a auto nisam palio od sinoc ??? malo sam se zgrozio, pa sam rezonovao:
Ako curi na diznama, mora da prodje kroz ventile da bi nakvasilo svecicu.... a posto nikako ne moze da se desi da su svih 8 usisnih ventila otvoreni u isto vreme, onda mora da su sicevi i ventili losi, tj da ne dihtuju....
Merenjem pritiska u cilindrima teorija je potvrdjena, imam 14 bara na samo jednom cilindru dok ostali nesto snelcuju a jedan je oko 10bara....

Sto ce reci, glava sutra leti dole !!!!

A posto i 206 i Dora imaju slicnu zarazu mislio sam prvo da pitam

(Dora se rukovao sa 206 a ja sa Dorom pre neki dan, pa ....)
Dakle, sta da radim sa glavom motora tacno i kod koga ? Posto necu da im ostavim glavu vec cu da im sedim na glavi dok istu ne zavrse....
1. Da li da menjam siceve i/ili ventile ? ili samo da ih obradjujem ?
2. Ako menjam ventile da li da stavljam vece ako je moguce, da li to povlaci sa sobom i siceve i koliko je to rizicno raditi kod ovih nasih doktora?
3. Da li da povecavam staticki stepen kompresije ? (u planu su 4 leptira)
Adapter ploca za 4 leptira se vec radi, a leptirove idem da vijam po otpadima u ponedeljak...
Sta da radim sa diznama ? da li je njihovo curenje kvar mehanicke prirode i da li je resiv ? tj da li je to samo prljavstina koja se moze odstraniti ili je zaptivanje otislo u k i nema im pomoci ?
Izvinite sto puno pitam, ali ko pita zlo ne misli, mnogo radim i pokusavam da ne zabasam u (206-dora) pravcu...

Pozzz
RAle
P.S. Auto mora biti gotov u toku nedelje, znaci operacija je hitna

Comment