Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    E sad, posto je stari blok malo raz***an jer je pogresno obradjen, stigao je noviii. Kao i nova radilica. A kad je bal onda je maskenbal....Posto sam imao malo problema sa uljem koje kroz iberlauf ulazi nazad u usis, ovo bi trebalo da spreci slicne pojave ubuduce:



    A kad se menja blok, posto su klipovi na nadmeri, moraju novi, tako da:



    A posto ovi novi sa sicevima za ventile imaju doooosta lufta za bregastu sa vecim liftom i trajanjem, hidropodizaci lete napolje, pa se stavlja ovo (stara i nova bregasta jedna pored druge, vidi razliku u visini i trajanje brega ):



    Odoh da potrpam to u auto u sledecih par dana, pre toga da probam nesto da uradim sa sicevima, pa ako bude srece da vidimo kako sve to radi...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      Uspeo iz explorera.
      I plavom se svidja
      Opasni delovi.
      Po ko zna koji put.. jedva cekam da to proradi i da vidimo sta kaze motor

      Ne brini 206 znam da mrzis off... kasnije ga brisem
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        @206
        ...jos ti fali mera duzine radiusa ventila...pa da napravis ili noz za frez ili rucni frez pa na posao...malo utopis ventil...smanjis naleganje i eto venturija...

        ...jesi se raspitivao tamo malo za taj frez?...ima li vajde da ti to neko odradi?
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Ma raspitivao sam se ja na sve strane, ali svi teraju neku svoju filozofiju i gledaju me kao da sam sa marsa pao i ubedjuju me da mi to ne treba, itd...klasika. Nije im jasno kako i sta bi to trebalo da radi, pa ako oni ne znaju onda ne valja, ta prica...

          Vidim ja da cu da skidam glavu pa Boostu u sake dok je u komsiluku

          U principu nije problem ni da to odradim u svojoj radionici, ali bez preciznih dimenzija svega sto se radi, tesko da cu imati poverenja tek tako to da dam nekome da se igra...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            Originally posted by 206
            Vidim ja da cu da skidam glavu pa Boostu u sake dok je u komsiluku
            Pa vidis ta ti nije losa. Navataj ga jedan dan, pokazi sta imas od delova i nek ti da "besplatan" savet sta i kako i pokaze "nacrta" na licu mesta, pa ti to popamti, zabelezi, snimi pa po radionicama mozes da ima trazis sta i kako da urade bez njihovih suvisnih pitanja.
            PS: posle toga u slucaju neke motorne havarije imas koga drugog da grdis, krivis a ne stalno sebe. Bice ti lakse
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              Miljeeenkoo, jel' to brega crkla??
              Predlazem karbonske klipove a i drugo nije lose http://www.voelkl.net/
              Boost or bust...

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                A jesu Fraaaankovi?

                Pa ovi novi klipani su makar na pravu meru bloka (karika ima 0.25 lufta na spoju, taman lepo i tesno ) Elem, sto se tice delova, rekao bih da je konacno sve tu, jos da malo okratim hladnjak da napravim mesta za airbox, napakujem menjac, tutnem negde hladnjak ulja, usrafim rollbar na mesto, jos par sitnica, i to je to...I ECU, naravno. Uf...

                Jos samo da imam srca Boostu da pokvarim odmor gnjaveci ga mojim tricama i kucinama... Ako stigne - stigao. Ako ne - drugi put, dihtung nije skup, skidacemo opet

                E, da, hoce li puno da ga boli ako hladnjak skratim po visini za 8 cm (sadasnje dimenzije su h=40cm, l=57cm), znaci da mu umanjim povrsinu za, koliko 20%? Znam da ovo zavisi od modela do modela, ali ako neko ima iskustva sa ovim, bilo bi dobro da znam. Fali mi mesta za airbox, moram da kratim i pomeram hladnjak na dole da bi airbox imao neku pristojnu zapreminu, da se ne zeznem na glupu foru...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  Ja mislim da je to glupo. Jedna od vecih problematika tjuninga je ne dovoljno hladjenje masine....mada bese ti imas Nitro da ga rashladis
                  Ne stvarno mislim da to strogo ne bi smeo da radis, a koliko strogo morace da kaze neko strucniji.
                  Jer ima mesta za neke dodatne ventilatore ispred hladnjaka?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Pa bojim se da izbora nemam...znaci, nije da mozda moze nesto da se nabudzi ili sta slicno - ne moze. I ovako moram da secem donji limeni nosac da pomerim hladnjak nadole...

                    Hladnjak je toliko blizu vrha trubica da bi airbox bio debeo maltene samo centimetar preko duzine trubica. Sto je malo, naravno. Znaci, MORA da ide dole, i da se skrati da se napravi prostora.

                    Da li ima mesta za dodatni ventilator? Hmmmm, moglo bi da se nadje mozda...probacemo i to.

                    Mada istini za volju, nikada nisam imao ni najmanjih problema sa grejanjem auta, eventualno kada temp. u gradu ode preko polovine, ventilator presalta u drugu i pfffft zacas ga spusti nazad. Ali ako ima mesta, upasovacemo jos jedan, nece da smeta
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Pa pazi za neki ventilatorcic gde ces napraviti nosace verujem da uvek ima mesta i da namestis da pali po potrebi.
                      E ako vec seces i prepravljas hladnjak, verovatno mozes i ta rebra da prebacis da idu u dubinu dvoredno dole negde nize.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Ma verovatno i ima, videcu kad dodjem do garaze krajem nedelje.

                        Hladnjak se krati po vertikali, znaci skida se par santimetara odozo, ne sa strane. Problem i jeste sto nema GDE dole da se stavi, ionako moram pored kracenja da ga pomerim najnize sto moze da ide, nize od toga bi kacilo asfalt Ispred njega naravno ima i hladnjak klime, a najverovatnije i ulja. Tako da je tu doooobra guzva
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Pazi vamo, 063 832 1244

                          Iz razloga, klip mi se nesvidja po konstrukciji sa strane, dakle, dzep koji ima ispod lezajeva bolcne je fantazija za nabijanje pritiska i dizanje ulja na gore u vecim RPM.

                          Produvavanje sa istim, sam malo nesiguran jer nemam podatak o debljini (tj. visini karike i kanala na klipu) no da se resiti separatorom ulja iz gasova iberlaufa kako si vec vidim naumio. Extra zljeb na klipu izmedju 1. i 2. karike necini cuda

                          Posto je motor koji sklapas u rezimu rada sa NOSom skoro indentican Overloadu, mislim da razumes zasto se malo brinem.

                          Sutra sam u BGu. tj. u Autosabu.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            A u tri lepa...persuna Od svih dana u nedelji ti bas onda kad NISAM u BG-u nadjes da se smucas po Autosaab-u...Hebiga, to ti je moja kurata sreca. Auto stoji kod drugara na Avali u garazi, a ja u RS, rmbam...Sta da radim, ako budes tu dok ja skinem glavudzu i razbucam blok, budes, pa ni Vrbas nije daleko pa ako budes u elementu, mogu ja i tamo da te davim, nije problem Mada, trebalo bi i da meris tu tvoju alu kod Egona u skorije vreme, pa ako se potrefim tad u BG-u, racunaj da si moj

                            A sto se tice klipa, verujem da je tako, ali STVARNO nisam smeo da se usudim da kupujem opet nesto na svoju ruku, vec sam uzeo ono sto je pravljeno za taj blok na toj meri, odnosno vec isprobano u slicnoj varijanti kao ova moja, a sad sto to nije bas 100% prava stvar, moracu da resavam oil catch-om, zato je tu

                            Neka kritika za relociranje i redimenzionisanje hladnjaka mozda?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • mirdza
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2005
                              • 2437
                              • Katowice (PL) / Banja Luka
                              • AGP / W126

                              ubaci ga u gepek!
                              zvuci glupu ali ako valja za rallycros valjace i za tebe! samo moras da mu dovuces vazduh sa dvije cjevudze FI 200-250mm. e, sad, ako hoces da 206 izgleda kao da je iz fabrike...onda nemam pojma...
                              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Neka kritika za relociranje i redimenzionisanje hladnjaka mozda?


                                Ovako, seces li hladnjak i smanjujes broj celija u paralelnojh vezi za protok ima negativan efekat, u isto vreme povecava pritisak u sistemu kroz guranje pumpe sto je pozitivno jer sa vecim pritiskom ide i veca temperatura tacke kljucanja. No sad je u pitanju mariginal koji nije toliko bitan, posto vidim malo veci problem sa protokom relatiran u smeru da smanjujes aktivnu masu vode u hladnjaku. Radje bi isao na "dublji" hladnjak ako me razumes, mislim u slucaju smanjenja visine.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X