Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Ajd sad da rezonujemo produktivno.

    Uzecu ti SAABa kao primer a ti sad rezonuj, nije pozitivan vec negativan smisao ali je konacno reseno.

    Problem sa blowby kod niskofrikcionog motora na 5 generaciji Trionica je iznudjen promenom klipova sa malom debljinom karika a svim ostalim parametrima zaostalim iz gneracije 4.
    Na sta navodim: Blowby koji je povecan je davao muku tehnicarima koji su u ranom stadijumu testiranja motora naterao iste da ugrade od mene vec spominjani cachtank na dotichnim motorima sa povratnim vodom u karter.

    Sve je rezultiralo da je motor na kraju posle 5 bezuspesnih workarounda imao oilsluge probleme dok na kraju nije dodata jos jedna rupa na bloku za iberlauf.
    Reshenje je navodno da se kako si i sam primetio pored otvorene rupe, pritisak je izbijao vani na nju ali nije uspeo da se evakuira do te mere da nebi povracao ulje iz retur kanala sa glave.

    Za tebe:
    Rupa koju imas treba da se iskoristi za izvlashenje pritiska, dakle kroz cachtank ALI!!!
    Kroz istu rupu treba da imas i povratni vod za ulje kroz cev koja ce da se spusti ispod nivoa ulja u karteru gde ce isto da osigura da povaratna linija iz cachtanka nema protivpritisak.

    Dakle, treba da napravish jedan holender kji ce imati 2 rupe, jednu vecu za evakuaciju i jednu manju koja sa cevi vodi do dna kartera.
    Tek na taj nachin ces se resiti pozitivnog pritiska u kanalu za evakuaciju ulja odozgo iz glave, kanala koji sadasnji iberlauf deli .

    Problem je prisutan kao rezultat blowby efekta, chelichni lineri i kovani klipovi OK, do jedne mere, pod uslovom da su karike mekshe. Mislim da je tu neko podbacio u prorachunu koje karike izabrati AKO je zazor klipa i lajnera odabran sa 100% -nom sigurnoshcu.

    Nije da zelim da te plashim tamo vamo, mislim da si vec ovuglao na svasta , ali red je vidhe da se ovo privede kraju, deluje mi kao da je vishe majstora upleteno i da svaki terao svoje najbolje bez da su imali obzira jedni prema drugome?

    Najbolje komponente, OK, ali recept?

    Leakdown od 1-2% na racing mashinama se prihvata kao dobro jako dobro, 10% i ishe se vidi kao greska u konstrukciji.

    Nadam se da me razumesh, jer ako iko na ovom svetu ochekuje da ta mashina zavrti kako treba pored tebe , taj sam!!!
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Vidi, da li se ne razumemo, ili...?

      OK, kazes ovo duvanje nastaje kao rezultat blow-by-ja kao posledica neuskladjene debljine karika, kovanih klipova, cega god. Medjutim, opet ponavljam, ZASTO se potpuno ista stvar desavala kada motor nije imao kovane klipove, dakle kada je bio na potpuno standardnim kompenentama!? Shvatas da ja ovakav kakav sam ne mogu da se smirim da ne znam ZASTO se nesto desava, sve i da korektno otklonim posledicu

      OK, uzrok na stranu, za sada, da vidimo kako otkloniti posledicu. Malo sam zbunjem ovom konfiguracijom vezanja catchtank-a...Dakle, imam rupu na bloku tik ispod spoja sa glavom, imam iberlauf na deklu glave, i mesto gde ce ulje da se vraca nazad u karter, recimo da je to sipka za nivo ulja. Sa druge strane, imam oil catch, koji ima dva ulaza sa leve strane (jedan za ulje drugi za vakuum koji ce malo da pomogne evakuaciji prema catch-u, njega cu da vucem sa izduva), i jedan izlaz sa donje strane. E sad, nisam najbolje razumeo gde ide koje crevo, i na koju rupu stavljam holender... Dakle:

      1. gde ide crevo sa iberlaufa?
      2. gde ide crevo sa rupe na bloku?
      3. koji vod se stavlja na ulaz ulja u oil catch?
      4. koji vod se stavlja na izlaz ulja iz oil catch-a, odnosno gde taj vod ide?
      5. gde tacno ide taj holender koji si spomenuo...?

      Ako sam ja dobro razumeo, holender ide na ulaz ulja u oil catch, tako da se na njega nakace linije sa ibera i sa rupe na bloku, i onda iz oil catch-a nazad u karter. Tako, ili...? Znas da mora sve da mi se crta, jbg...

      Vidi, oguglao jesam, i siguran sam da cemo resiti i ovo, nije vec ni preterano bitno ko je i kako i sta radio...sad mi je samo stalo da proradi, sve ostalo je sporedno
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        Boost ti bi mogao da napravis jedan mali izlet do nas, a neces biti besposlen
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          A nece doci ni praznih ruku, to znam
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            Dok procitam samo da odgovorim, VESELOJ druini

            Originally posted by *Egon*
            Boost ti bi mogao da napravis jedan mali izlet do nas, a neces biti besposlen
            Uh bre kakav si Egone, pa ja bi da pobegnem od posla a ne da dodjem na izlet da radim

            Odgovor na postavljena pitanja izostao, reseno na chatu.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 24v
              CBC Senator XXL
              • 11.12.2004
              • 479
              • Beograd, Karaburma

              Auto radi samo jedan majstor ali samo po naredjenju Saleta...ili ti kao da ga Sale radi i niko drugi!!!
              I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Upravo tako, ali dok se nakani da pocne da radi...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • *Egon*
                  CBC Senator XXL
                  • 31.12.2004
                  • 1232
                  • Beograd, Dorcol, N 44

                  Jel ti treba nesto ovako:



                  VW/Audi 5-valve High Output Coil Upgrade $565.00

                  Ultra high output coil pack upgrade for most late model Audi/VW with "coil on plug" ignition systems.

                  Bolt in our high amperage 034EFI High Output DIS coils with built in transistorized drivers. Allow a high current, 20 Amp driver to be integrated with one of the most powerful coils on the market, giving over 60k-100k Volts of spark energy w/o any other ignition boxes or components. A direct fit for the most powerful, reliable spark possible.

                  Kit includes 4 units for most 1.8t engines including AEB, AWP and all later DBW cars including transverse (transverse 1.8t applications require removal of valve cover "resonator".

                  We are in the process of fitting and testing this on the 2.7tt as well, contact us if you'd like to road test this for the 2.7tt.

                  Packages are in stock, fully bolt in, literally the simplest, most powerful ignition upgrade you can do for the 1.8t.
                  Garaza
                  1996 SAAB 900 NG Cabrio

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    Ili mozda moze i ovo:



                    Coil-On-Plug Coil, 20v 1.8t $59.00 (komad)

                    Early Audi/VW 20v 1.8t coil, can be used on custom projects or to convert later 4-wire coils to early spec 3-wire coil compatible with the Stage Ic ECU. Powerful, reliable coil, tested to over 500HP on a Ic powered 1.8t.

                    Can also be used in custom applications such as the Audi 10v or early 8v VW motors.

                    Sold each, connector available from the dealer or custom enquiry.
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Ovo drugo ce biti sasvim u redu Da nemas 4 komada viska?

                      Raspitao sam se za cenu, nisu ni preterano skupi u Autokomercu, oko 4-5000 dinara po komadu... Jedino jos da nadjem uputstvo za NIRU, negde sam ga zaturio, da vidim da li su izlazi/ulazi kompatibilni, odnosno moze li da se 4 komada nakace na NIRU. Znam da NIRA tera do 6 komada bobina, ali cisto da proverim pa da uzmem. Mislim da cu za sada ostati na standardnim Peugeotovim bobinama, jer realno pokusavam da zavrsim auto do 1. maja, ali ako bobine stignu, mozda i njih ubudzim pod haubu

                      Usput, onaj moj oil catch je mali po zapremini za moj motor i obrtaje (mada je za neki manji motor i vise nego dovoljan), tako da cu izgleda morati da ga menjam. Nasao sam drugo resenje, tako da je ovaj moj koji imam na prodaju Neko zainteresovan mozda?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Da nema neko slucajno da mi pozajmi leakdown tester da izmerim tacno koliko produvava ovaj motor, da znam na cemu sam? Mrzi me da pravim...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          koliko je taj oil catch? :roll

                          na pp?
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            100 evrica, nesto manje nego sto je mene kostao, ali eto, volim okrugle cifre
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Dakle epopeja se nastavlja. Uz svu dobru volju, izgleda da je ovaj auto resio da nikada vise ne proradi kako treba, i da osedim pokusavajuci da ga ubedim u suprotno. Dobro, nije on jadnik kriv nego ja...

                              Elem, moj komsija Egon i ja odemo do garaze sa leakdown testerom da vidimo gde prokletinja duva. Ispostavi se da duva na 7-8 razlicitih ventila, odnosno da seicevi ne zaptivaju kako treba...Dobro, sta je tu je, tu dileme nema, te smo skinuli glavu...

                              Kad tamo...

                              Na klipovima postoje tragovi da usisni ventili dodiruju klipove. Kad kazem dodiruju to je zaista samo da dodiruju, jer posto smo obrisali garez na kojoj su se videli tragovi "susreta", nikakav trag ili ostecenje vise ne postoji, tako da je maltene u pitanju deo milimetra. Ali i to je previse.

                              Sto se tice siceva, glava je ponovo rasturena, ide na zamenu siceva, stelovanje zazora i stavljanje "plivadoncica" na ventile, kao i kracenje ventila po potrebi. Ovo bi trebalo da kao rezultat ima da sicevi konacno zaptivaju kako treba (koristicu ove siceve koje mi je BOOST ranije poslao za usis), i da kad ventil konacno legne kako treba na sic, da ce sam ventil biti malo upusteniji u glavu, 1mm ce biti dosta.

                              Sto se tice klipova, mesto "susreta" je tacno na pregibu odnosno ivici gde je upust za ventil, tako da ce i klipovi napolje da se upusti za ventile prebruse kako bi se ugao upusta na klipovima i ugao lezanja ventila poklopili (sto sada ocigledno nije slucaj...), i da bi se dobio kojih 0.5-1mm dodatnog klirensa.

                              Dakle, opet na Square 1...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                Mozda nije pravi trenutak da ser*m, ali ko bre radi te tvoje motore? Pa neoprostiva je greska da se ne proveri zazor izmedju klipa i ventila. To mora da se radi i krajnje je jednostavno. Ne znaju? Mrzi ih? Sve sto je potrebno je komad plastelina, subler i pola sata posla. Testiranje zaptivanaj ventila je malo komplikovanije, ali moze koliko toliko da se proveri sipanjem malo benzina u kanale... Mislim, sta ti ljudi rade? Da li oni sebe nazivaju tjunerima???


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X