Ajd sad da rezonujemo produktivno.
Uzecu ti SAABa kao primer a ti sad rezonuj, nije pozitivan vec negativan smisao ali je konacno reseno.
Problem sa blowby kod niskofrikcionog motora na 5 generaciji Trionica je iznudjen promenom klipova sa malom debljinom karika a svim ostalim parametrima zaostalim iz gneracije 4.
Na sta navodim: Blowby koji je povecan je davao muku tehnicarima koji su u ranom stadijumu testiranja motora naterao iste da ugrade od mene vec spominjani cachtank na dotichnim motorima sa povratnim vodom u karter.
Sve je rezultiralo da je motor na kraju posle 5 bezuspesnih workarounda imao oilsluge probleme dok na kraju nije dodata jos jedna rupa na bloku za iberlauf.
Reshenje je navodno da se kako si i sam primetio pored otvorene rupe, pritisak je izbijao vani na nju ali nije uspeo da se evakuira do te mere da nebi povracao ulje iz retur kanala sa glave.
Za tebe:
Rupa koju imas treba da se iskoristi za izvlashenje pritiska, dakle kroz cachtank ALI!!!
Kroz istu rupu treba da imas i povratni vod za ulje kroz cev koja ce da se spusti ispod nivoa ulja u karteru gde ce isto da osigura da povaratna linija iz cachtanka nema protivpritisak.
Dakle, treba da napravish jedan holender kji ce imati 2 rupe, jednu vecu za evakuaciju i jednu manju koja sa cevi vodi do dna kartera.
Tek na taj nachin ces se resiti pozitivnog pritiska u kanalu za evakuaciju ulja odozgo iz glave, kanala koji sadasnji iberlauf deli .
Problem je prisutan kao rezultat blowby efekta, chelichni lineri i kovani klipovi OK, do jedne mere, pod uslovom da su karike mekshe. Mislim da je tu neko podbacio u prorachunu koje karike izabrati AKO je zazor klipa i lajnera odabran sa 100% -nom sigurnoshcu.
Nije da zelim da te plashim tamo vamo, mislim da si vec ovuglao na svasta , ali red je vidhe da se ovo privede kraju, deluje mi kao da je vishe majstora upleteno i da svaki terao svoje najbolje bez da su imali obzira jedni prema drugome?
Najbolje komponente, OK, ali recept?
Leakdown od 1-2% na racing mashinama se prihvata kao dobro jako dobro, 10% i ishe se vidi kao greska u konstrukciji.
Nadam se da me razumesh, jer ako iko na ovom svetu ochekuje da ta mashina zavrti kako treba pored tebe , taj sam!!!
Uzecu ti SAABa kao primer a ti sad rezonuj, nije pozitivan vec negativan smisao ali je konacno reseno.
Problem sa blowby kod niskofrikcionog motora na 5 generaciji Trionica je iznudjen promenom klipova sa malom debljinom karika a svim ostalim parametrima zaostalim iz gneracije 4.
Na sta navodim: Blowby koji je povecan je davao muku tehnicarima koji su u ranom stadijumu testiranja motora naterao iste da ugrade od mene vec spominjani cachtank na dotichnim motorima sa povratnim vodom u karter.
Sve je rezultiralo da je motor na kraju posle 5 bezuspesnih workarounda imao oilsluge probleme dok na kraju nije dodata jos jedna rupa na bloku za iberlauf.
Reshenje je navodno da se kako si i sam primetio pored otvorene rupe, pritisak je izbijao vani na nju ali nije uspeo da se evakuira do te mere da nebi povracao ulje iz retur kanala sa glave.
Za tebe:
Rupa koju imas treba da se iskoristi za izvlashenje pritiska, dakle kroz cachtank ALI!!!
Kroz istu rupu treba da imas i povratni vod za ulje kroz cev koja ce da se spusti ispod nivoa ulja u karteru gde ce isto da osigura da povaratna linija iz cachtanka nema protivpritisak.
Dakle, treba da napravish jedan holender kji ce imati 2 rupe, jednu vecu za evakuaciju i jednu manju koja sa cevi vodi do dna kartera.
Tek na taj nachin ces se resiti pozitivnog pritiska u kanalu za evakuaciju ulja odozgo iz glave, kanala koji sadasnji iberlauf deli .
Problem je prisutan kao rezultat blowby efekta, chelichni lineri i kovani klipovi OK, do jedne mere, pod uslovom da su karike mekshe. Mislim da je tu neko podbacio u prorachunu koje karike izabrati AKO je zazor klipa i lajnera odabran sa 100% -nom sigurnoshcu.
Nije da zelim da te plashim tamo vamo, mislim da si vec ovuglao na svasta , ali red je vidhe da se ovo privede kraju, deluje mi kao da je vishe majstora upleteno i da svaki terao svoje najbolje bez da su imali obzira jedni prema drugome?
Najbolje komponente, OK, ali recept?
Leakdown od 1-2% na racing mashinama se prihvata kao dobro jako dobro, 10% i ishe se vidi kao greska u konstrukciji.
Nadam se da me razumesh, jer ako iko na ovom svetu ochekuje da ta mashina zavrti kako treba pored tebe , taj sam!!!
Comment