Imam, kako nemam?
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
pitam ..
palo mi je na pamet da je dizalica posluzhila kao masa a ti imash onaj osigurach koji iskache i kada spojish +i- iako nisu pod naponom .. zaboravih kako se zove .. pa da reshimo misteriju sa iskakanjem osiguracha bar
"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment
-
-
Za ne verovati, ali ona salata od kablova je povezana, problemi sa varnicom (odnosno odsustvom iste) na bobinama resen, svi senzori kalibrisani kako treba, danas bi trebalo da povezemo vodove goriva i da vidimo da li ce da kresne
Par dana smo imali problem sa bobinama, povezali sve po PS-u, ali pri verglanju bobine jednostavno ne dobijaju nikakav signal...prcProblem je bio u tome sto smo + uzimali sa standardog ozicenja sa ECU-a, koji je taj + imao vezan na relej, koji je iskopcavao struju dok se ne zavergla auto. Naravno, posto ECU vise nema senzora na sebi, nije ni znao kad auto vergla te nije mogao ni da da struju
Dakle + direktno na poseban relej i sad radi
Ako sam ista naucio to je da je nekad MNOGO bolje malo sesti, odmoriti mozak, i krenuti ispocetka...Ne kazu dzaba jutro pametnije od veceri, sta ces...
Comment
-
-
bobine od 1.8T? znaci uspjelo - ajd fino!
BTW koliko je budzevine bilo da se montiraju?
i jos nesto - i dalje je na standard ECU ili vec na NIRA?
upravo sam ugledao
jesi li siguran da disk treba da bude ovako montiran? zar ne bi kanali trebali da budu usmjereni prema naprijed?Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Ne, nego upravo ovako. Poenta grooved diskova je da kanali, dok se tocak okrece, vode VAN diska, dakle da prasinu koju sastruzu odvedu napolje, sa diska. Da su okrenute naopacke, sva prasina, toplota itd. bi bile odvodjene prema centru tocka, sto je naravno pogresno. Par puta sam video kod "ozbiljnih" tunera (uglavnom Ameri...) da diskove okrenu naopacke...ccc...
Budzevine? Vrlo malo. Malo zezanja oko kabliranja, ali ne zato sto ga je komplikovano uraditi (naprotiv, +, - i signal, kao i za svaku bobinu) vec zato sto smo mi malo zeznuli stvarSame bobine samo se ubodu u postojeci kanal na glavi, savrseno pasuju.
Svi senzori, kontrola paljenja, goriva, pumpe itd. sve je vec vezano na NIRU.
Comment
-
-
ok, covjek se uci dok je ziv
naime, u 95% slucajeva koje sam vidio diskovi su bili motirani naopacke (a bila su tu i auta stvarno ozbiljnih tunera...)
a, usput, to su EBC T.G.? kolika je razlika u kocenju u odnosu na glatke diskove? i kakve pakne koristis na njima?Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Pa eto, pre neki dan gledam na Discovery "Rides", i Chip Foose priprema auto za SEMA-u - sa naopacke montiranim diskovima...Mozda mu je tako lepse, sta ja znam.
Diskovi su Black Diamond Combi, pakne takodje BD. Razlika u kocenju nije preterano velika (jer su kocnice bile odlicne i pre toga), samo sto bi trebalo da budu otpornije na fading i patiniranje plocica, sto i jeste glavna poenta busenja i groovovanja diskova. Nisam imao preterano mnogo prilike ni da ih provozam, videcu tek sta i kako rade.
Comment
-
-
hoce li ici DI kasete ili ces pokusati da naucis niru sta je knock senzor ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Originally posted by 206Pa eto, pre neki dan gledam na Discovery "Rides", i Chip Foose priprema auto za SEMA-u - sa naopacke montiranim diskovima...Mozda mu je tako lepse, sta ja znam.
Obojica ste u pravu.
Na pr. Ferrari ih tera ka unutra da poprecne ploce grabe vazduh i izvlace ga ka glavcini dok porsc. tera ka felni.
Ali u poslednje vreme se sve vise primenjuje princip postavke kao kod 206-tice.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Za ne verovati, upalili smo auto
Svi senzori lepo povezani, airbox i trubice doduse nisu namontirani (mada mi ne trebaju preterano za probu), okrenuli kljuc, malo verglanja, eksperimentisanja sa uglom predpaljenja i upaliA taman sam mislio da nikad nece
Za divno cudo sa hladnim motorom, onolikim preklapanjem bregaste, bez trubica, bez stelovanja vakuuma lera vakuummetrom, bez airboxa, filtera itd, nema oscilacija bog zna kakvih u radu motora, dakle radi prilicno mirno na nekih 850-900 rpm.
Dakle, sad treba popakovati sav hardver na mesto, izmeriti potrebne duzine kablova, sve opet razmontirati, pokratiti i upakovati kablove, sve ponovo spakovati i vratiti na mesto, pa lepo sesti i mapirati motor, sad kad znam da ce da upali
Sad vec pocinjem da se zanosim da ovome mozda i ima kraja
Comment
-
Comment