Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Nije gvozdjurija vec aluminarija, to je Peugeot ne SAAB, mi to radimo na finjaka, samo aluminijum

    Kakav osecaj, kakav moze biti, odlican, sta reci...

    Samo jos najtezi deo posla je ostao da se odradi, samo mapiranje
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Greshka, Mapiranje nije najtezi deo, najtezi deo je uradjen, dok mapiranje pada pod deo koji ce da uzme vremena jer treba da se upoznas maximalno sa mogucnostima sistema, taj koji treba da zna kako sve to radi si TI

      Nije problem dovesti sistem na 90% korektno, sto je odma iz starta za 50% bolje nego li je bio originalni sistem, dok onih 10% koji su preostali ce malo da uzmu vremena, naravno u pitanju su korekcione tabele, osnovne koje spadaju u onih 90% se resavaju same od sebe, videces
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Verujem da je zaista tako, samo da krenem i to da radim, ukacicu valjda kako i sta

        Salu na stranu, zaista i nije nesto preterano komplikovano, sistem je zaista toliko prilagodljiv i konfigurabilan da i dete moze da ga koristi...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          Kad zavrsis onik 90% mapiranja, javi se za dyno, pa da odradimo i onih 10%.
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Ti znas da cu ja svejedno da dodjem da se "premerim" Ali, koliko ja znam, vas dyno nema kocnicu, te tesko da ce da bude od bilo kakve koristi kod samog mapiranja... Za mapiranje mi treba dyno sa kocnicom, koji moze da simulira opterecenje, dakle da drzim 100% gas, a da dyno drzi auto na zadatim obrtajima i ne pusta ga da ubrzava...nesto kao kad bih rucnom kocnicom sprecavao auto da ubrzava na punom gasu...Eto ideje!
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Hehe.. eto je tebi ta ideja Naruchi odma par setova diskova

              Mislim da nemas potrebe da se cimas previshe, ipak imas mogucnost za loging te ti nece biti nesto posebno tesko da iskorigujes to sto Nira vec nece sama adaptirati prema WB lambdi i EGT senzoru.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Ma znam bre, zezam se

                Ajd' pogledaj malo NIRA tk program. Tamo imas VE i Lambda tabelu, i koliko sam ja ukacio ti u Lambda tabelu ubacujes zeljene vrednosti lambde (prema nekom proizvoljnom kriterijumu), a u Volumetric Efficiency tabeli podesavas vrednosti kolicine datog goriva (time fakticki regulisuci stanje koje ce da registruje lambda sonda), i ciljas da se realne vrednosti lambde onda pogode sa zadatim vrednostima u Lambda tabeli, zar ne (NIRA u stvari ovaj korak "uparivanja" VE i Lambda tabele, radi sama )? Jos samo ostaje da odredim parametar koje vrednosti lambde staviti gde u tabelu? Okvirno, moze za pocetak da se upise vrednost 1 u celu tabelu, pa da se kasnije za veca opterecenja i obrtaje koriste bogatije smese?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Evo maaalo slikica, tek da malo osvezim temu Mada, sve isto, manje vise

                  Rek'o bi covek ozbiljna garaza



                  Goran isteruje gremline:



                  Mari je vec muka od svega

                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    kako napreduju radovi u tuning garage ?
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Stiglo se da sve izgleda otprilike ovako:





                      Jos je dignut da se uradi jedan prikljucak, i to je to. Sad se rade mape, MAP i dalje zeza...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        Jos je dignut da se uradi jedan prikljucak, i to je to. Sad se rade mape, MAP i dalje zeza...
                        jel si probao da premeris napon na map-u dok je motor u leru ?
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Iskreno recno nisam, ali ne vidim kako bi mi to pomoglo, u NIRI je definisano koliki napon sa MAP-a odgovara kolikom pritisku, tako da sasvim dobro znam koji je napon, pogledam u tabeli, nema potrebe neke da merim, zar ne? Koliki je napon MAP-a NIRA ce taj podatak i da dobije, nema gde da se izgubi.

                          Verujem ipak da su uzrok povratni pulsevi od bregaste, probacu da na malim obrtajima koristim Alfa-N, a MAP tek posle, pa videcemo u subotu.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Hm...

                            Ne valja pa ne valja...Nekako i upalim prvi put, ali paljenje je ocigledno u maleru, jer se javlja problem backfire-a u usisnu granu, mogu da vidim kako vatra shiba napolje kroz trubice pri radu motora. Dakle ili zaptivanje ventila OPET ne valja (sto je malo verovatno) ili je paljenje toliko osetljivo na timing da stepen-dva prerano paljenje ima za posledicu da se smesa upali pre nego se ventili zatvore...jako je tesko pogoditi trenutak kad su ventili uopste zatvoreni, kamoli PRAVO vreme kad treba da se upali smesa...

                            Hm, i opet hm, cekam Boosta da svrati do Bg-a pa da vidimo da li ima kakvu novu ideju...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Kanarinac
                              CBC Senator XXL
                              • 08.10.2004
                              • 2870
                              • BG,Weedikovac

                              Brate tebe taj auto nece pa nece.Da se ti lepo manesh corava posla i prodash tog francuza.I lepo krenesh da radish Frankeshtajna

                              I love my

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Nikad

                                Ako nista drugo, imam sta da radim vikendima Sto ga je teze napraviti, vise postajem alergican na frljanje konjima i nekakvim gedora tuninzima koji iskacu po kojekakvim forumima
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X