Ha nemoj tako Dacia je to
 nemoj tako Dacia je to  
							
						
					 nemoj tako Dacia je to
 nemoj tako Dacia je to  
							
						 ), i kad se to otkloni kao sumnja, idemo da vidimo upravo to sto si rekao, da li se smesa samopali od gasova ili od lose nastelovanog paljenja.
), i kad se to otkloni kao sumnja, idemo da vidimo upravo to sto si rekao, da li se smesa samopali od gasova ili od lose nastelovanog paljenja.
							
						 
   Iskreno ocekivao sam rezultat 10% i vise, odnosno blize 15% sto bi i bilo realno, s obzirom da su kovani klipovi unutra, dakle i nesto vece margine. Ovako mali leak svakako nisam ocekivao, ali tim bolje
  Iskreno ocekivao sam rezultat 10% i vise, odnosno blize 15% sto bi i bilo realno, s obzirom da su kovani klipovi unutra, dakle i nesto vece margine. Ovako mali leak svakako nisam ocekivao, ali tim bolje  Dakle, leak nije u pitanju. Sutra merim kompresiju, mada ce to 99,9% biti sasvim OK.
 Dakle, leak nije u pitanju. Sutra merim kompresiju, mada ce to 99,9% biti sasvim OK. 
  Nekako i uhvati na 14 stepeni, i onda je sve maltene ok. Imali mali problem jer alternator nije punio bateriju jer nismo povezali novu pobudu na regler - stari ECU je pobudjivao alternator, ali posto on trenutno stoji iscupan na stolu, nista nije aktiviralo regler
 Nekako i uhvati na 14 stepeni, i onda je sve maltene ok. Imali mali problem jer alternator nije punio bateriju jer nismo povezali novu pobudu na regler - stari ECU je pobudjivao alternator, ali posto on trenutno stoji iscupan na stolu, nista nije aktiviralo regler  E sad i to radi, tako da smo poceli da se igramo sa stelovanjem goriva sa WB lambdom. Dok je paljenje na nekih 12 stepeni na i oko lera, gorivo se usteluje u lambda 1, i motor sasvim lepo bez stucanja i ikakvih problema radi na oko 700 obrtaja na leru, savrseno mirno, sto je meni malo iznenadjujuce - obicno to nije slucaj sa 300 stepeni bregastom
 E sad i to radi, tako da smo poceli da se igramo sa stelovanjem goriva sa WB lambdom. Dok je paljenje na nekih 12 stepeni na i oko lera, gorivo se usteluje u lambda 1, i motor sasvim lepo bez stucanja i ikakvih problema radi na oko 700 obrtaja na leru, savrseno mirno, sto je meni malo iznenadjujuce - obicno to nije slucaj sa 300 stepeni bregastom 
 
							
						 Nikako da nabavim prokleti manometar...Znam, mozda je problem samo mesto, ili precnik creva, ili ne znam ni ja sta...A mogao bi da se pojavis sa tim manometrom, ne bi skodilo, da vidimo sta je u pitanju
  Nikako da nabavim prokleti manometar...Znam, mozda je problem samo mesto, ili precnik creva, ili ne znam ni ja sta...A mogao bi da se pojavis sa tim manometrom, ne bi skodilo, da vidimo sta je u pitanju  Nego moze li taj manometar da se koristi za stelovanje individualnih leptira, odnosno 2+2 (jer se podesavaju u paru)?
 Nego moze li taj manometar da se koristi za stelovanje individualnih leptira, odnosno 2+2 (jer se podesavaju u paru)? ) za ler... e sad ako je signal za map uzet negde jako blizu bypassa moguce da to utice na pokazivnje... ok, tebi na leru on radi u alpha-n modu, signal sa map-a mu nije bitan...
) za ler... e sad ako je signal za map uzet negde jako blizu bypassa moguce da to utice na pokazivnje... ok, tebi na leru on radi u alpha-n modu, signal sa map-a mu nije bitan... 
Comment