Originally posted by NickRP
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
Originally posted by Uros PiperskiNaravno da pricam o sportskim motorima. O cemu vi pricate? Porodicnim limuzinama?
I sta se desava sa povecanjem vibracija radilice, konacna posledica po blok, radilicu, sta god?
Urose, vrati se jedno 2 strane unazad, pa vidi sta je konacni cilj da se napravi od auta.
Comment
-
-
Originally posted by 206Vibracije radilice, ili celog sklopa radilice i zamajca.
Comment
-
-
Sale, znam sta je konacni cilj, pratim temu od pocetka.
Da li kazem da treba otezati ili ne treba olaksati, dodje na isto.
Ako ti smetaju vibracije vrati fabricko vesanje sa lepim mekanim gumama, stavi neke visoke gume da upijaju
vaki motor ima snage da zavrti bilo kakav zamajac. Samo sto ce onaj tezak zamajac da pokrece jaaakosporo, dok ce lagan da zavrti brzo... A cilj je ne samo povecati snagu nego je i osloboditi... Dzabe ti milion nm i ks u motoru ako ih ubijes dok dodju do tockova... DA, znam da masa zamajca ne utice na snagu, ali jasna je poenta. hoces da ti auto brzo ubrzava 0 olaksaj sve, a posebno rotacione i translatorne mase u motoru.
500Nm na 1500/min? Jeste vazi. A kad si se probudio?hihihi (znam da je fora iz obdanista, ali morao sam
nhf
)
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Sale bre, daj da ti olaksamo zamajac bre da dobijes jos koju destinku na 400m. Evo ja bas pravim jedan celicni da bi mogao maksimalno da se olaksa, pa da ostruzemo i za tebe nesto
. Cisto da probas pa vrati taj tezak ako ti se ne svidi
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Na koji nacin onda potpuno odsustvo zamajca smeta bilo cemu? Zasto se onda uopste i stavlja na auto, odnosno zasto se pokusavaju eliminisati bilo kakve vibracije bilo kog dela u motoru?
Po toj logici, svakom pojedinacnom elementu u motoru i menjacu potpuno je svejedno da li ostavio fabricki zamajac, ili duplo laksi, ili ga skinuo skroz, je li to u pitanju?
Comment
-
-
Urose, hvala na ponudi, ali posto sam imao prilike da vidim zamajac koji je izleteo kroz zvono menjaca, a drugi koji je iz auta na punom gasu izleteo i zavrsio sa vrha u podnozju Fruske Gore - ne hvala
Verovatno od tih vibracija koje nicemu ne smetaju
Comment
-
-
Tako nekako. Elektronske komponente na motoru malo stradaju od vibracija... Zato ovi u fiatu ubacili osovine za balansiranje... svasta
Mada je udobnost najbtnija... Ono, stojis na semaforu i verglas upaljen motor jer ga ne osecas. Vole to ljudi...
edit - ne, nego od tih koji su olaksavali takve zamajce
Pazi, ja cu voziti turbo motor koji nece preko 6000/min, tako cu da ga pravim. Meni lagan zamajac i ne treba... Ali ti se vrtis mnogo vise, veruj mi da ti je potreban. Ne ksota te da probas. Nemoj od mene, naravno, kupi neki lep aftermarket pa stavi... Usput mozes i neku bolju korpu manjeg precnike, eventualno za dve lamele... Ozbiljan sam sad. Probao si sve, probaj i to.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Originally posted by NickRPOriginally posted by BOOST1600 rpm 500Nm , naprimer.
Upravo ono sto lomi menjache.
Teran sa nekih 1,7 Bara overloada na tim obrtajima.
Normalna cifra je 340Nm limitiranih fabrichki na 1900 rpm.
Pomeranje Momenta na vishe obrtaje je normalna procedura u tuningu ovih motora jer mogu da isporuche 600+Nm na 2500 rpm.
Spojnicka osovina nema potporni lezaj u zamajcu/radilici te su menjachi lak plen za ove momente.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment