Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Originally posted by NickRP
    Imam jedno pitanje:

    Recimo da imam auto koji dolazi (iz fabrike) sa zamajcem momenta inercije X. Umesto njega stavim zamajac momenta inercije X/10. Na kakve probleme smatrate da cu naici tokom eksploatacije?

    Poz,
    Nikola
    Vibracije radilice, ili celog sklopa radilice i zamajca.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • NickRP
      CBC Senator
      • 19.10.2005
      • 263
      • Serbia - Germany

      Originally posted by BOOST
      kako u niskim obrtajima udaras glavom u volan izmedju pogonskih pulseva
      Da nije problem u prevelikoj masi glave u odnosu na masu vozila?

      Salu na stranu, o koliko niskim obrtajima pricamo?

      Nikola

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Originally posted by Uros Piperski
        Naravno da pricam o sportskim motorima. O cemu vi pricate? Porodicnim limuzinama?
        Ne, nego o motoru koji ce imati sasvim dovoljno snage da zavrti kakav god hoces zamajac, i na kome nema potrebe uzrokovati dodatne vibracije olaksavanjem istog.

        I sta se desava sa povecanjem vibracija radilice, konacna posledica po blok, radilicu, sta god?

        Urose, vrati se jedno 2 strane unazad, pa vidi sta je konacni cilj da se napravi od auta.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          1600 rpm 500Nm , naprimer.

          Upravo ono sto lomi menjache.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • NickRP
            CBC Senator
            • 19.10.2005
            • 263
            • Serbia - Germany

            Originally posted by 206
            Vibracije radilice, ili celog sklopa radilice i zamajca.
            Sta to znaci... da ce ugaona brzina radilice zapravo vise da se menja? Na koji nacin to smeta radilici? Sile na nju su svejedno jednake (poticu od sila kojim klipnjace deluju na nju), za materijal je ionako svejedno da li ubrzava i usporava, sve dok sile jednako pusiraju (a pulsiraju jednako).

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              Sale, znam sta je konacni cilj, pratim temu od pocetka.

              Da li kazem da treba otezati ili ne treba olaksati, dodje na isto.

              Ako ti smetaju vibracije vrati fabricko vesanje sa lepim mekanim gumama, stavi neke visoke gume da upijaju

              vaki motor ima snage da zavrti bilo kakav zamajac. Samo sto ce onaj tezak zamajac da pokrece jaaakosporo, dok ce lagan da zavrti brzo... A cilj je ne samo povecati snagu nego je i osloboditi... Dzabe ti milion nm i ks u motoru ako ih ubijes dok dodju do tockova... DA, znam da masa zamajca ne utice na snagu, ali jasna je poenta. hoces da ti auto brzo ubrzava 0 olaksaj sve, a posebno rotacione i translatorne mase u motoru.


              500Nm na 1500/min? Jeste vazi. A kad si se probudio? hihihi (znam da je fora iz obdanista, ali morao sam nhf )


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • NickRP
                CBC Senator
                • 19.10.2005
                • 263
                • Serbia - Germany

                Originally posted by BOOST
                1600 rpm 500Nm , naprimer.

                Upravo ono sto lomi menjache.
                Sta je to sto ima 500Nm na 1600RPM... koliku zapreminu ima i na koje pogonsko gorivo radi?

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  Sale bre, daj da ti olaksamo zamajac bre da dobijes jos koju destinku na 400m . Evo ja bas pravim jedan celicni da bi mogao maksimalno da se olaksa, pa da ostruzemo i za tebe nesto . Cisto da probas pa vrati taj tezak ako ti se ne svidi


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Na koji nacin onda potpuno odsustvo zamajca smeta bilo cemu? Zasto se onda uopste i stavlja na auto, odnosno zasto se pokusavaju eliminisati bilo kakve vibracije bilo kog dela u motoru?

                    Po toj logici, svakom pojedinacnom elementu u motoru i menjacu potpuno je svejedno da li ostavio fabricki zamajac, ili duplo laksi, ili ga skinuo skroz, je li to u pitanju?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • sn00py
                      CBC Senator XXL
                      • 15.08.2005
                      • 851
                      • Belgrado

                      @nick

                      BMS team

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Urose, hvala na ponudi, ali posto sam imao prilike da vidim zamajac koji je izleteo kroz zvono menjaca, a drugi koji je iz auta na punom gasu izleteo i zavrsio sa vrha u podnozju Fruske Gore - ne hvala

                        Verovatno od tih vibracija koje nicemu ne smetaju
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          Tako nekako. Elektronske komponente na motoru malo stradaju od vibracija... Zato ovi u fiatu ubacili osovine za balansiranje... svasta
                          Mada je udobnost najbtnija... Ono, stojis na semaforu i verglas upaljen motor jer ga ne osecas. Vole to ljudi...



                          edit - ne, nego od tih koji su olaksavali takve zamajce

                          Pazi, ja cu voziti turbo motor koji nece preko 6000/min, tako cu da ga pravim. Meni lagan zamajac i ne treba... Ali ti se vrtis mnogo vise, veruj mi da ti je potreban. Ne ksota te da probas. Nemoj od mene, naravno, kupi neki lep aftermarket pa stavi... Usput mozes i neku bolju korpu manjeg precnike, eventualno za dve lamele... Ozbiljan sam sad. Probao si sve, probaj i to.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • 24v
                            CBC Senator XXL
                            • 11.12.2004
                            • 479
                            • Beograd, Karaburma

                            izleteo je zbog saltanja na kocenju iz 4. u 1. brzinu! I ti bi izleteo kroz soferku
                            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Pa prevrteo motor, koji je ionako vibrirao malo previse zbog olaksanog zamajca koji nije mogao da istrpi i izleteo jadnik...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Originally posted by NickRP
                                Originally posted by BOOST
                                1600 rpm 500Nm , naprimer.

                                Upravo ono sto lomi menjache.
                                Sta je to sto ima 500Nm na 1600RPM... koliku zapreminu ima i na koje pogonsko gorivo radi?
                                Na benzin "SAAB" motor 2000ccm B203R u prvoj godini zivota (ne u drugoj , jer je tada kad je Urosh imao dodira sa njim bio samo kesa-opisani TPS problem i nonsarlantnost)

                                Teran sa nekih 1,7 Bara overloada na tim obrtajima.

                                Normalna cifra je 340Nm limitiranih fabrichki na 1900 rpm.

                                Pomeranje Momenta na vishe obrtaje je normalna procedura u tuningu ovih motora jer mogu da isporuche 600+Nm na 2500 rpm.

                                Spojnicka osovina nema potporni lezaj u zamajcu/radilici te su menjachi lak plen za ove momente.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X