Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Znam da na 106 ima taj lim iznad bregaste, ali samo zato jer standardno deklo ostavlja jako mnogo prostora iznad bregaste, te je bilo potrebno smanjiti taj prostor limom. Ja taj problem nemam jer je standardno deklo, kada se zasrafi, maltene na milimetar od vrha brega.

    Konkretno, sinoc, evakuaciono crevo iberlaufa nije bilo spojeno ni na kakav vakuum (obicno stoji zakaceno na usisnu granu) vec je slobodno stajalo otvoreno, ono ulja sto je krenulo na iber je dakle iscurelo svud po motoru

    Ovo za evakuaciju nazad u blok te ne razumem najbolje, sada je auto upaljen sa standardnim usisom, dakle standardan sistem evakuacije ulja je i dalje montiran, dakle iz dekla bregaste ide crevo u usisnu granu, koja pravi vakuum i vuce uljane pare nazad u motor. Dakle, konstantno postoji vakuum koji vuce iz ibera nazad u usisnu granu. E sad to vise nisu uljane pare nego ulje...Sistem vracanja ulja nazad u BLOK, koliko ja znam nema, makar eksterni (tek ce da bude kad monitram oil catch, je li ). E sad, ako mislis na kanale na samom deklu, ili sliku same glave, to mozda i imam negde...

    Dakle, merac pritiska POSLE reduktora pritiska?

    Sto se tice temp. motora, bila je prilicno stabilna, i pocela blago da se penje ka 600c cim sam pomerio auto motorom umesto guranjem E da, nije hteo da upali sa starim benzinom, sipali smo 10l novog, i za 25-30 minuta rada u mestu na 3000+ obrtaja, popio vise od pola Doduse, mene iskreno JAKO cudi kako je uopste upalio, imajuci u vidu preklapanje bregastih i sam profil. Jeste da smo morali da iskopcamo MAP jer sa njime nije hteo ni da bekne...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      Originally posted by 206
      ... ja pametnjakovic krenuo da vozim u rikverc Elem, 5-6000, rikverc, i posle 100m PFFFT, gomila ulja u usis. E sad, ono sto meni nije jasno je ZASTO je tada poceo da duva ulje na iber, jer je tada u motoru bila maltene standardna bregasta i fabricki (nisu kovani) klipovi?...
      Hladjenje pod maks opterecenjem?
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        Sale, ne mora lim da bude ceo iz jednog dela i da prolazi iznad bregaste (nadam se da iber ne izlazi da sredine) vec 1 ili 2 polutke po stranama dekla.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Sta s njim? Temperatura motora normalna, sinoc sam maltene 10 minuta drzao auto upaljen bez ventilatora, ne treba mu, preterano kratkotrajno opterecenje da bi se temperatura imalo podigla.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Da, jasno mi je...

            Pogledaj slike koje sam postavio juce, na jednoj od njih imas pokazanu donju stranu dekla. Na levoj strani videces jedan izboceni deo, kao mali usek - to je ulaz za iber. E sad, ja sam ranije bio u tripu da ako samo tu ulazi ulje, pravi negde cep i pravi problem, pa sam celom sirinom dekla izbusio rupice, ali nije pomoglo (ovo je uradjeno posto je pukao prvi put). Inace izlaz za iber je sa strane, vidi se na deklu i na drzacu bregastih.

            Evo par slika glave, bloka i dekla i drzaca bregastih, na jednoj od slika gde je motor pod haubom vidi se i odakle i ide crevo ibera. Nadam se da cete moci rastumaciti odakle i gde sta ide...

            Slika bloka, doduse losa i stari blok, ali se vide kanali



            Evo i glave





            Evo ga i deklo, odnosno drzaci bregastih. Na gornjem drzacu, sa desne strane, vidi se rupa u kojoj je inbus - to je kanal odakle ulje ulazi u iber.



            Slika motora na kojoj se vidi rebrasto crevo koje vodi iz dekla, i zavrsava se dzekom sa zutim dihtungom, to je crevo ibera koje se kaci na usisnu granu



            Evo "krivca" na stolu

            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              Bobine - ako sam dobro zapamtio, X5 ima te sa slike.
              Vidi za te Audi TT bobine koje je boost pomenuo, jeftinije su od ovih. Ako nemaju ili su skuplje onda javi ako hoces ove.


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Uroshe, da li su te sa X5 za kapacitivnopaljenje ili induktivno, ako vec trazi bobine onda treba da su za kapacitivno CDI paljenje.

                Zastita od prskanja ulja na Skyline

                http://img359.imageshack.us/img359/3813 ... ium4cq.jpg

                Sledece, kad sam pricao o povratnim kanalima za ulje, mislim na prelaz ulja nazad iz glave u blok, dakle kuda ulje koje izlazi pored lezajeva na bregastim ide nazad cureci u karter.
                Nego, pade mi napamet jedna stvar.

                Kad si pravio solid potiskivache, sta se desilo sa kanalima za ulje koji su punili hidraulichne?

                Rezonujem ovako: Da postoji mogucnost da uoliko si/ste zachepili te kanale izmenom potiskivacha (obicno u bunaru gde potiskivach ide ima kanal sa uljem i on biva zatvoren sa potiskivachem ali istovremeno u jednoj fazi pokretanja potiskivacha biva otvoren da bi punio potiskivach.
                Sad: Ukoliko je nonstop zatvoren postoji mogucnost da je pritisak ulja na lezajevima bregaste previsok, jer obicno isti kanali idu i dovode ulje i za bregastu i za potiskivache. Ukoliko nema oduske koju je stvarao potiskivach uzimajuci ulje u svome taktu, pritisak ulja na lezaju bregaste ce biti preveliki i moguce da ce ulje koje izlazi iz lezajeva da stvara ogromat dushing efekat pod deklom.

                Kako izgleda da na mestu gde je izlaz za iberlauf, tu gde je taj imbus sraf, da tu nema direktnog dodira vazdusnih zona oko bregaste i kucista motora?

                Gde su tachne tachke kuda ulje koji je okko bregastig osovina curi nazad u karter?

                Da vidim sve ovo pre nego ispustim neku preopasnu tezu
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  Induktivno paljenje. Ali mislim da i pomenuti Audi ima induktivno.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Nope, audi je kapacitivno, pricam o 2002+ modelima, izmena
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Jasno mi je na sta ciljas, ali sve i da jeste u pitanju nesto oko zacepljivanja kanala koji su ranije punili potiskivace, zaboravljas jednu bitnu stvar, a to je da se isti problem desio vec 2 puta - dok je motor imao mnogo blazu bregastu i hidropotiskivace. Ako je ovaj put uzrok to sto kazes, sta je bio uzrok prethodna 2 puta? I jos jedna stvar, ovo resenje opet ne objasnjava zasto motor maltene normalno radi, i ODJEDNOM naglo pusti ulje u usis, dakle kao ona varijanta koju si vec ranije rekao, kao da negde skuplja pritisak i onda odjednom procepi, ili izbaci cep na iber...e sad, zasto to radi? Zbog cega je doslo do porasta takvog pritiska na maltene stock motoru? Zato i razmisljam da onaj poklopac negde mozda nije zacepljen odnosno vod koji vodi di creva ibera...Ja verujem da tempo izbacivanja ulja na iber nece biti veci od tempa njegovog vracanja nazad u karter, jednom kada se oil catch montira, tako da mislim da ce problem nestati ili makar biti umanjen, ali pitanje i dalje ostaje, ZASTO se to desava? Ne volim da lecim posledicu, sve i da tako i izlecim problem, a da ne znam uzrok...

                      Na mestu gde je izlaz za iberlauf, tu gde je taj imbus sraf, preko tog dela naleze deklo, sa strane ide iber a na dole, pretpostavljam, ulje ide nazadu u karter. Za druge puteve evakuacije ulja nazad u karter ne znam, morao bih da pogledam da ne lupetam.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        OK.. onda da postavim finalno pitanje: Da li je blok razbusivan????

                        Ovde je odgovor izostao:
                        http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 0516#50516
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Nije, blok i radilica su maltene novi, presli 2-3000km, i potpuno su na fabrickim merama.

                          Pretpostavljam da je sad kasno da se radi tako nesto, ali kako se radi leak-down test? Cisto da se vidi koliki je u stvari taj blow-by efekat na ovom motoru, pa ako je to problem, OK, ako je nesto drugo, da idemo u drugom pravcu. Ima li nacina da se leakdown test uradi sa motorom u autu, pa makar se glava ponovo skidala?
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Meni i dalje sve deluje kao da imas povecan protok ulja sa glave na dole kroz evakucioni kanal koji se izgleda deli za iberlauf.

                            Mogucnost da se ulje u povratku sliva i da zacepljuje te da odatle i izvestan pritisak pre proboja u obliku fontane na gore.

                            Da li postoji opcija da se iberlauf uzme sa bloka negde?

                            Neverujem da to sto si vozio u rikverc ima ikakve veze sa uchim drugim sem mogucnosti da je ulje u inerciji auta u rikverc uspelo u karteru da se nabije prema kanalu za silazenje ulja odozgo i da zacepi iberlauf i pri tome nabije dovoljno pritiska u karteru , odatle i tusiranje pretpostavljam. Motori su obicno konstruisani da se bore sa tim sa G silama u pravcu kretanja auta a ne u kontra.

                            Opcija da imas previse ulja u motoru takodje postoji ili?

                            U svakom slucaju blowby sa kovanim klipovima je veci nego sa klasicnim.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Test se radi sa glavom na mestu, kroz otvor za svecicu.

                              No, nisam siguran da ces dobiti neke merodavne podatke, jer: sa hladnim motorom i kovanim klipovima i zazorom izmedju klipova i cilindra koji je na njemu neverjem da ces dobiti neko usmerenje.
                              Naravno da mozes da probas da testiras.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Hmmmmm, ovo za zacepljene kanale za odvod iz glave prema bloku mi se cini kao najrealnija varijanta...naravno, to da proverim, glava mora ponovo da se skidai rastura, sto ce, pretpostavljam, jako da obraduje mog drugara mehanicara koji i radi auto

                                Iberlauf sa bloka...odakle, na primer? Na bloku vec postoji izbuseno mesto gde je tuning firma koja mi je i prodala blok, radilicu, bregaste i jos gomilu delova - obicno stavlja oil catch. Na slici se vidi taj otvor, malo desno i dole od zute sipke meraca ulja, crveni navoj usrafljen u lok. Treba napomenuti da pri sinocnom paljenju, ovaj otvor NIJE bio zacepljen. Naravno, nesto ulja je bilo oko njega, ali iskreno posto smo zaboravili da ga zacepimo ocekivao sam mnogo vise, za divno cudo, vrlo malo

                                http://www.ad-boksit.com/Sale/Pictures/ ... motor3.jpg

                                Za blow-by znam da cu imati povecanu vrednost, ali svejedno, ne bi trebalo da je vise od 10% kako god okrenem.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X