Pa povedi i celo drustvo sa svadbe
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
O, pa kmekavac treba da se ispili pocetkom Novembra, mislim ja na sve
Brak, mrak, kako se kome zalomi
Ma znas mene, meni brate svejedno, ionako sam odaaavno ozenjen 
Inace, nema svadbe, samo registracija, a kad dodje vreme krstenja onda cemo kakvo okupljanje...
A do tada, srafimo
Comment
-
-
Comment
-
-
Nego, malo nazad na temu...
U celoj prici oko mapiranja, sto za sada prilicno dobro ide, s obzirom na kolicinu pocetnih nepoznanica, i dalje imam par problema, uslovno tako da ih nazovemo. Uspeo sam prilicno dobro da popeglam sve osnovne mape, ali i dalje mi treba prilicno dobra informacija o 3 stvari:
1. Kolika je odgovarajuca kompenzacija za kolicinu goriva prema temperaturi u****? Mapiranje sam uglavnom radio na ~25c, tako da mi trebaju kompenzacione vrednosti kada temperatura u**** i opterecenje rastu. Na slici su vrednosti kompenzacije koje sad koristim, funkcija MAT vs. TPS (opterecenje)

2. Isto pitanje, samo za stepen paljenja - slika pokazuje vrednosti koje sad imam

3. Acceleration enrichment - vrednosti obogacenja smese pri naglom stiskanju gasa. Trebaju mi vrednosti za Slow i Fast enrichment, odnosno obogacenje koje traje vise od jednog takta (za to mi i treba faktor umanjenja i brzina opadanja enrichmenta), kao i parametre za "single event" Fast obogacenje. Slow enrichment izgleda otprilike ovako, ali vrednosti su u miligramima goriva, ne %

Ko razume, shvatice
Sada imam prilicno veliki problem da, recimo ispeglam korekciju stepena paljenja vs. temperatura u****. Ako namestim kompenzaciju samo pri temperaturi, onda imam problem kada startujem vreo motor, jer temperatura u**** poraste preko 60c, iako je napolju mozda 30 (jer je motor ugasen), NIRA pomeri paljenje unazad, i tesko je upaliti. Kada se upali, temperatura opadne, enrichment nestane i to je to. Isti problem i sa obogacenjem goriva, mada to resavam tako sto obogacenje palim samo na vecem opterecenju...
Comment
-
-
...muk i tisina?
Aaaajde, pa nemoguce da NIKO bas nema nikakvu ideju, i da nikad nije iscitavao fabricke parametre za obogacenje iz mapa? Ili da niko ne zna da makar ugrubo proracuna koliko se vazduh "proredi" sa temperaturom (to bi trebalo da je Bojlov zakon?), jer to u stvari trazim...? Znam da je odnos pritiska i zapremine konstantan uz stalnu temperaturu, ali ako menjam temperaturu, odnos pritiska i zapremine se menja - ali za KOLIKO? Ili jos prostije, ako zagrejete odredjenu kolicinu vazduha u jedinici nepromenjive zapremine, koliko se poveca pritisak? Hajdemo, fizicari
E da sam pitao za felne ili nove branike, pa tu bi bilo svega
Comment
-




Comment