Dalje, trenutno je auto podesen da na punom gasu prati otprilike lambdu 0.92, odnosno A/F 13.5. Mozda se cini malo, ali temperatura izduva pri maksimalnom opterecenju ne prelazi 780c, sto je meni neki reper o tome koliko bi bogato ili siromasno taj motor trebao da radi. E sad, da li gresim ako mislim da cu smanjenjem target lambde na recimo A/F 14, odnosno osiromasenjem smese povecati EGT ali i poboljsati malo performanse? Da li ce osiromasenje smese poboljsati performanse, ili to zavisi od motora do motora? Ja vrlo tesko mogu objektivno da ocenim da li auto ide bolje ili losije na punom gasu sa target lambdom 0.85 ili 0.95...koja bi bila generalna teorija za ovo?[/quote]
teorija ima raznih, kao sto kazes ovosi o motoru sto osobno smatram da vise ovosi o pravom kutu paljenja(brzini sirenja zapaljenej smjese)
probaj vrednosti koje su empiriki dobivene a moja su referenca 0.88 - 13.00afr
teorija ima raznih, kao sto kazes ovosi o motoru sto osobno smatram da vise ovosi o pravom kutu paljenja(brzini sirenja zapaljenej smjese)
probaj vrednosti koje su empiriki dobivene a moja su referenca 0.88 - 13.00afr
Comment