Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiatGroup
    CBC Senator
    • 11.06.2005
    • 228
    • Rijeka

    Dalje, trenutno je auto podesen da na punom gasu prati otprilike lambdu 0.92, odnosno A/F 13.5. Mozda se cini malo, ali temperatura izduva pri maksimalnom opterecenju ne prelazi 780c, sto je meni neki reper o tome koliko bi bogato ili siromasno taj motor trebao da radi. E sad, da li gresim ako mislim da cu smanjenjem target lambde na recimo A/F 14, odnosno osiromasenjem smese povecati EGT ali i poboljsati malo performanse? Da li ce osiromasenje smese poboljsati performanse, ili to zavisi od motora do motora? Ja vrlo tesko mogu objektivno da ocenim da li auto ide bolje ili losije na punom gasu sa target lambdom 0.85 ili 0.95...koja bi bila generalna teorija za ovo?[/quote]

    teorija ima raznih, kao sto kazes ovosi o motoru sto osobno smatram da vise ovosi o pravom kutu paljenja(brzini sirenja zapaljenej smjese)
    probaj vrednosti koje su empiriki dobivene a moja su referenca 0.88 - 13.00afr
    *************************************
    The best is the enemy of the good
    The proof of the pudding is in the eating
    *************************************

    Comment

    • FiatGroup
      CBC Senator
      • 11.06.2005
      • 228
      • Rijeka

      zamajc i sve oko toga.

      U potpunosti se slazem s Urosem Piperskim, Boost je rekao u jednom topiku kada se je vratio zamasnjak preblem je nestao.
      Isto tako se s njime u potpunisti slazem.

      Neko moje vidjenje vezano za boostovu izjavu.
      Da je motor dodatno izbalansiran (nisam zamjetio da je pisalo) siguran sam da bi stvar i stime funkcionirala, mislim na obradu - balans klipnaci i radilice.
      Ako sam sto propustio ne sudite, ne citam sve topice.

      Ako se ne varam blok od 206 je alu?! da li je tko razmisljao i pojacao taj dio bloka? nevezano za olakssane djelove ili s njima.
      Da li ste poduzel isto pod tim pitanjem da nebi ispalo da neki ovde visko struvni ljudi izvaljuju svakojake stvari a nisu rijesili vlastite probleme...

      Poznajem ljude koju su imali problem s izjedanjem bank lezaja na nekom turbo motoru i to itekako kvalitenih lezaja (legura besna - trkace).
      Mozda su to prepisali zamajcu....

      hvala na razumjevanju.
      *************************************
      The best is the enemy of the good
      The proof of the pudding is in the eating
      *************************************

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Originally posted by Alex-bgd
        Jos jedan ovakav "ispad" i ima da javno otkrijem svrhu tvog "poslovnog" puta po zapadnoj evropi od pre dve nedelje...
        Pa holandske kurve, sta drugo?

        Originally posted by Alex-bgd
        A sto se tice rokova,ja sam jednu stvar shvatio vremenom..."Nije cef kafu popit vec kafu sacekat" kazu stariji...Tako da razumem to sto ti se ne zuri da zavrsis...Mislim, onda odmah mora da trazimo neki novi"projekat" sto bi rekli ovi estradni umetnici...
        Vidis kako me lepo poznajes
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • FiatGroup
          CBC Senator
          • 11.06.2005
          • 228
          • Rijeka

          2 206 vezano za dodavanje ili oduzimanje goriva pri poratu ili padu tempereture zraka svakih 10°C

          pV=mRT, sta ce ti kalkulator, T(trenutna)/T nominalna u K i to je sve
          *************************************
          The best is the enemy of the good
          The proof of the pudding is in the eating
          *************************************

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            @FiatGroup

            tvoje poruke u svakoj temi vezane za bilo kakvu diskusiju koju ja pokrenem, ukljucujuci dakle i ovu temu, bice obrisane.

            I bolje ne pitaj zasto i kako, da ti potanko ne objasnim.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Za 206 a i ostale koga interesuje.

              http://www.cannonballforums.se/pics/Kom ... goriva.pdf
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Ooo, pa ovo se vec da lepo iskoristiti
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • mata16v
                  CBC Član
                  • 20.06.2007
                  • 12
                  • Mladenovac

                  mogu li da pitam nesto, kako ste zupcili motor, odnos radilica, usisna, izduvna bregasta??

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Po uputstvu koje dolazi uz bregastu, trebalo bi da je uvek tako.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • mata16v
                      CBC Član
                      • 20.06.2007
                      • 12
                      • Mladenovac

                      ok, a jel razmisljas da uradis menjac, da ide kao na motoru RN12345 i sa ravnim zubima, da ti skrati vreme menjanja brzina, dali bi dobio nesto

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Menjac, odnosno nove snopove i zupcanike, vec pravim. Iskreno, ne znam koja oznaka materijala, nekakav 5340, ili tako nesto - uglavnom, snopovi, svi zupcanici, sinhroni itd. bice od njega.

                        Ne idu ravni zubi, iz dva razloga - kosi zubi su tisi (jer ne zelim da vozim motornu kosacicu gde od menjaca ne cujem motor) i mogu da prenesu vecu snagu nego ravni zubi. Ravni zubi imaju manji otpor, odnosno gubitke u prenosu, ali i manju kontaktnu povrsinu zupcanika, time i manju snagu.

                        A to sto mislis, da uradim menjac da ide kao na motoru, odnosno sekvencijalni, kosta par hiljada evrica, toliko lud nisam.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          Zar nije par desetina hiljada?

                          Inace pravi zubi su osetljiviji jer svaki zub odjednom ulazi u spregu tako da se javlja udarno opterecenje i brzo pucaju od zamora. Na krace intervane (nekoliko trka) mogu da podnesu jako veliko opterecenje.
                          Kosi zubi postepeno ulaze u spregu tako da je manje opterecenje (i buka).


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Pa nije bas toliko
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              Pa Hewland krece od 10k bez zvona.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Peugeot Sport, kompletan menjac je manje od 10k, sekvencijalni sa ravnim zubima, sraf na sraf.

                                Ali ~300KS je limit, ne vise.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X