Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kutija
    CBC Veteran
    • 30.11.2005
    • 100
    • Split,Hrvatska

    To ti radi Hic(Hrvoje)???
    Ili netko drugi u Loncarica?

    I na kojem dyno-u rade(Dastek ili na Mahi u centru za vozila)?

    P.S. svaka cast na upornosti oko ovog auta i stvarno mi je drago da napokon radi

    P.P.S. vrijeme je za Brembo sa 406 coupe-a

    Comment

    • 24v
      CBC Senator XXL
      • 11.12.2004
      • 479
      • Beograd, Karaburma

      Kad ce ta subota
      I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Hrvoje, ko drugi Trebalo bi da rade na novom dyno-u, Mahi, znam da su ga skoro kupovali.

        A tek sto je MENI drago sto radi...jer sam vec jedno 5-6 puta bio digao ruke od njega

        Brembo? Ne treba mu, veruj mi. Cak i standardne kocnice su bile dovoljno dobre da ti ocna jabucica izleti kroz sofersajbnu, a ove malo vece koje sam sad stavio, sa grooved/drilled diskovima na oba kraja, pancirna creva, 5.1 ulje, dooooobre plocice, malkice drugaciji master brake cyl. i kaliperi od 306 - ima da kopa u mestu

        Subota? Meni pricas...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          Originally posted by 206
          Originally posted by civi
          Pa uzeo bih i ja jednu ako ima negde da se UZME
          Pa nije problem dacu ti ja jednu, dodji, uzmi, plati i nosi
          Pa nije problem dacu ti ja jednu, dodji, uzmi, plati i nosi vidis neslazemo se u samo jednoj reci to nije bilo u prvom postu
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • kutija
            CBC Veteran
            • 30.11.2005
            • 100
            • Split,Hrvatska

            Taj novi dyno koji su trebali kupit je dyno dynamics ,ali nazalost nista od toga...
            Hic je to najavljivao vec davno ,ali se nije ostvarilo.
            A mozda su opet nesto pokrenuli...

            Ostaje Dastek i MAHA u centru za vozila Hrvatske...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Sasvim dovoljno dobri za ono sto meni treba, zar ne?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Hm, hm i opet HM

                Auto na valjcima, mapira se protekla 2 dana, za sada, islo se do 7800rpm, i ima jos najmanje 1000rpm pre kraja. Znaci, sto se obrtaja tice, redline na oko 8500-8800 Koliko se bese Honde vrte?

                Ali...nije sve tako bajno. Oko 6700rpm auto lagano pocinje da ostaje bez vazduha, odnosno ponasa se kao da ima restriktor na usisu, kao posledica konstrukcije airbox-a i/ili dovoda vazduha do njega, odnosno nedovoljne protocnosti neke od komponenti, s tim da bregaste deklarisanu maksimalu snagu prave TEK na oko 8500rpm

                Dakle, za sada, sa airbox-om koji pravi restrikciju u protoku vazduha, na JAKO konzervativnom dinamometru, 700rpm ispod deklarisanom maksimuma bregastih i na temperaturi usisnog vazduha od oko 65c, auto ima oko 170KS. Cifra kao takva je naravno razocaravajuca, ali sutra idemo do redline-a sa otvorenim airboxom, videcemo koliko ce tako da pokaze, a onda cemo lepo da ga skinemo (odnosno samo providni gornji perspeks poklopac) i vidimo sta ce da kaze sa otvorenim trubicama Znam, vuci ce topao vazduh od motora, medjutim interesuje me da napravim mape pre svega, kompenzujem za vreo vazduh koji mozda povuce, a onda se bavim time kako da dovedem dovoljno vazduha do airboxa.

                Realno, za ovaj put, sa nepravilno uradjenim airboxom ili otvorenim trubicama - 200KS je realno limit.

                Sutra slike i dyno sheet, nadam se
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  Jel probano na putu , logovanje i eventualni ram efekat?

                  Prati air mass /stroke... ?? koliko?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Nemam jos uvek tacne podatke mass/stroke, odnosno bilo kakav log fajl, ali indikativno da dolazi do restrikcije je podatak da MAP senzor, koji pokazuje 96-97Kpa na 6700rpm (odnosno na tacki kada pocinje "zagusenje") odjednom, umesto da pokazuje i dalje rast pritiska sa rastom obrtaja, pocinje da smanjuje vrednosti koje cita, tako da na 6700rpm pokazuje 97Kpa, a na 7700 84Kpa, sto jasno govori da pocinje da pravi vakuum, odnosno da vuce vise vazduha nego sto airbox (ili dovod do airboxa) moze da provuce.

                    Zato i nisam razocaran malom snagom (istina izmerenom na 1000rpm manje nego sto ce se motor vrteti), jer ce se prava prica ispricati tek kada se skine restrikcija i otvori airbox. Realno, sa ovom restrikcijom, nece dati vise od nekih 185KS.

                    Evo dyno sheet do 7800rpm, obratite paznju na tacku kad torque krece da opada, tad krece i MAP signal da pada, dakle to je tacka kada dolazi do veceg zahteva za vazduhom nego sto airbox omogucuje.

                    [
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • kutija
                      CBC Veteran
                      • 30.11.2005
                      • 100
                      • Split,Hrvatska

                      Ovo nije ni Dastek ni Maha ovo je u Gumimarketu i ne znam koji dyno oni imaju...

                      btw.zar se krivulja okretnog momenta i snage ne bi trebale poklapat na 5250 rpm-a??

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        7028 rpm ako je KS VS. Nm
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Moze da se proba poigrati na fino sa paljenjem u tom spektru gde se menja vacuum u usisu.
                          Zato treba videti mass/stroke da bi znao ima li smisla.
                          Sa kojim gorivom ovo se deshava?

                          Postoji mogucnost da se brzina sagorevanje "pristize" zbog visoke brzine klipova, protok kroz motor na vagi moze da chini produvavanje mase kroz izduv u visokim brzinama fluida.

                          Tek da nabacim na sta misliti, jer znam da je geometrijska lambda nepovoljna za ove obrtaje sa tim motorom. Vadish se na extremno dobar hardware kako u mashini tako i periferno..

                          Aj da nekakim previshe, treba da preskchi 100ks/L
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • kutija
                            CBC Veteran
                            • 30.11.2005
                            • 100
                            • Split,Hrvatska

                            Originally posted by BOOST
                            7028 rpm ako je KS VS. Nm
                            Aha, OK.
                            Nisam znao

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Paljenje se prati i podesava u kompletnom opsegu obrtaja, nadje se tacka gdje motor pravi maximum torque, i u tacki kada snaga pocne da pada povecavanjem ugla predpaljenja, ugao se vrati nazad za 1 stepen i to je to.

                              Sve se desava sa BMB95 unutra. Naravno, prvo cu napraviti mapu za BMB95 i za nju koristiti BMB98, a takodje cu napraviti i mapu za race gorivo, videcemo sta ce onda reci Upravo iz razloga sto pravim mapu za nase gorivo pa se moze desiti da mi se svasta zalomi, stepen kompresije i jeste ostao relativno nizak za ovakav motor (10.8:1), ali za sada mi je bitno da napravim motor da radi kako treba u kompletnom spektru radnih uslova, podesim da pali, ubrzava, ne stuca, ne detonira itd. pa cemo onda da se bacimo na "fino podesavanje".

                              @kutija:

                              da nisi mozda mislio na formulu Horsepower = Torque x rpm / 5252 ? Tacno, trebali bi, ali za vednosti snage u KS i momenta u Lb/Ft

                              Evo ga grafikon mog maltene standardnog auta, radjen pre boga pitaj koliko, vide se 2 merenja, ali i grafikoni KS i Lb/Ft za svako, zanemariti onu cik-cak liniju, paljenje nije valjalo - vidi se tacno da se preklapaju na 5250 rpm. Ako nista drugo, interesantno je videti razlike starog i ovog sada merenja, s tim sto treba imati u vidu da je staro merenje snaga na tocku, a ovaj novi grafikon su korigovane vrednosti na radilici.

                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Znas sta te ceka ako ne predjes magicnu cifru
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X