Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Ma nema potrebe da NIRA tera solenoide, odnosno da koristim neki od njenih PWM drajvera jer vec imam PWM kontroler. Osim toga, Aux 6 moze da se koristi za kontrolu NoS-a, a ALS ignition retard mapa za pomeranje paljenja unazad, na primer. Ima milion mogucnosti

    Osim toga, sta mislis TI da radis kad dodjes ovamo, da kampujes? Auto radi, ide, sad ce tek da naj*** kad krenem da ga "stelujem"
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      E pa auto je preuzet sa mapiranja i stanje je sledece - posto je skinut gornji deo airboxa, vuce 65c usisnog vazduha, te je ipak odluceno da se motor namerno "ustroji" u celom radnom opsegu za nekih 15KS, odnosno da se paljenje pomeri unazad taman toliko da sigurno radi i na tolikoj temperaturi u****, dok se ne napravi novi cold ait feed - tako da auto za sada izbacuje 190KS. Za neverovati ali najobicniji karton iza trubica koji brani toplom vazduhu iz motornog prostora da dolazi do dela odakle trubice vuku u usis, pravi razliku od maltene 4KS Toliko dakle o otvorenim pecurkama, K&N-ovima, itd...

      Kako se auto ponasa? do 3000 je maltene potpuno mrtav, sto se dalo i ocekivati, mada moze lepo da se vozi bez divljanja i ikakvog stucanja, mada ima par rupa koje jos moraju da se popeglaju. Oko 5000 krece sut u **** kao da sam dao jos 50% dodatnog gasa i motor pocinje ozbiljno da se vrti, na 6000 vec JAKO ozbiljno vuce, sve do 8500 gde je (za sada) postavljen limiter. Treba reci da snaga na grafikonu (postavicu kasnije, slaba veza...) ne krece da opada ni na 8250, dokle je auto meren na dinamometru, naprotiv, kriva snage i dalje raste, ali iskreno mislim da necu izgubiti vise od 4-5KS ako rev limit ostavim na 8500, mada bez limitatora auto bi se bez ikakvih problema vrteo i vukao do 9000 bez ikakvih problema. Ali mislim da je to malo preterano, ipak. Za sada

      Jedina ozbiljna mana je menjac, koji je DEBELO predugacak...Sa ovim prenosom, 3. brzina navlaci maltene 180+, 4 ide skoro 240, a peta teoretski ide do 296 km/h. U planu je pakovanje mnoooogo kraceg prenosa (sa 3.58 na 4.42).

      Na 8000...dovoljno je reci da SAMO zvuk u**** opravdava SVA mucenja i cekanje da se auto napravi. Da, TOLIKO je dobar

      ADSL mi u maleru. postavljam sutra par slika
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Okki, oproshteno ti je tih par "KONjOVA" (jbt svasta li sam nauchio ovde ) ako se LAV chuje kako rezi
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          Video i cuo uzivo tog malog lava, iako je mali, vec je opasan
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • 24v
            CBC Senator XXL
            • 11.12.2004
            • 479
            • Beograd, Karaburma

            Originally posted by BOOST
            Okki, oproshteno ti je tih par "KONjOVA" ako se LAV chuje kako rezi
            Eh da rezi bilo bi dobro, nego riche bas kao lav...BOLESNO DOBRO SE CUJE, al isto tako i ide!!!

            Evo malo automobila iz tunerske radionice NLO



            Ovo je samo par komada na parkingu




            EVO IX




            drugi deo parkinga




            Fast & Furious 450ks (sitnica)


            edit by killaz: preshiroke i prevelike slike
            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Lepa radionica, nema sta

              Vozio se malo danas, u 2. i 3. uspeo da ostanem u ****tu ML 63 AMG i malo ga "poguram" otpozadi Takodje sam uspeo da krknem karter na kolotrag na sred autoputa Koliko sam mogao da vidim nista nisam razbio, ali auto sam parkirao jer mi se cini da trosi ulje malo brze nego sto bi trebalo, mada ne dimi dok ide...Ili sam merio pri razlicitim temperaturama motora, ili negde pusta, ili zaista trosi litar ulja na 100km... OK, kovani klipovi, nerazradjen motor, karike jos nisu legle, sve OK - ali ipak previse. Moram da ga pogledam malo odozdo...

              Mane: auto je toliko naliven gorivom na visokim obrtajima da trosi maltene 30l i vise. OK, znao sam i to, ali tek sledi peglanje i fino stelovanje. Jos malo brljavi pri nizim obrtajima i naglom davanju gasa, ali nista sto fino stelovanje i kompenzacione mape ne mogu popeglati. Takodje, gradska voznja ga UBIJA...Lepo on radi, i na malom gasu i vuce sasvim dovoljno za grad u visim brzinama, ali topao vazduh koji motor vuce ovako bez airboxa ga toliko davi da je to strasno...Pod hitno pravim cald air feed, taman to i jos par stvari da se popravi dok se ne vratim sa odmora.

              Menjac i dalje prilicno frustrirajuca stavka...ne zadugo Pricam sa drugarom sinoc kod mene u garazi, kazem mu da mi treba menjac sa 405 MI16 - a on me gleda i smeje se, kaze da je pre 15 dana upravo taj menjac doneo upravo u moju garazu da poskida neke sitnice, i da stoji sad bacen u cosak Pogledam...i od svih menjaca koje je mogao da nadje da rastura, on nasao bas taj. Odlicno, dakle savrsen menjac sam nasao i stoji mi u garazi a da nisam ni znao, tako da u sledecih par dana krecemo da pakujemo menjac da sa peak-a na skoro 300 u 5. sa ovim menjacem kojim imam, dodjem na oko 245 u 5. E, TO ce biti posao

              Mali problemi sa startom, dakle nema drzanja obrtaja na 3-4000 i onda da se krene, joook Navrteti motor na 7-7500 i skloniti nogu sa kvacila. Nema druge, inace Baaaaaaap...ode ispod 5000 i mrtvilo Moram da vezbam malo

              E da, polomio sam rucicu menjaca Nije do mene, pukla sama od sebe

              @BOOST

              Oprostices mi par KS, a? Nikakav problem, mogu ja da vratim onih 15 stepeni paljenja sa koliko je ustinut pa da vratim te konjice nazad, ali neka ovako, daj da povadim bube pa cemo ga lako dici opet. A ti planiraj da se malo vozamo i peglamo mapu
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                JMADSL Ne radi pa ne radi. Ali hajde, i GPRS je dovoljno dobar...Evo i dyno sheet:



                Ambijentalna temperatura pise na sheetu, temperatura u**** 64-65 stepeni. Auto je meren do 8250 i snaga na tim obrtajima i dalje raste, lepo se vidi...nije se islo dalje jer se Hrvoje bojao da mu klipnjaca ne uleti u lobanju ako se motor raspadne

                E sad, nek' neko da smisleno objasnjenje zasto grafikoni ciklicno opadaju i rastu sa obrtajima, ima veze sa bregastima, geometrijom motora...? Ja nemam pametnu ideju.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  E sad, nek' neko da smisleno objasnjenje zasto grafikoni ciklicno opadaju i rastu sa obrtajima, ima veze sa bregastima, geometrijom motora...? Ja nemam pametnu ideju.
                  mozda je vezano za rezonativno punjenje, kad mu se poklope frekvencije pa dodje do malog nadpunjenja na odredjenim obrtajima? geometrija, usis, itd...
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • Rubi
                    CBC Senator XXL
                    • 06.05.2005
                    • 519
                    • Beograd

                    Sto se toplog vazduha u gradu tice, to se oseti ekstremno, cak i na skoro pa nedirnutom (u odnosu na Puga) motrom...
                    (\__/)
                    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                    (")_(") your signature to help him gain world domination.

                    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Je li to snaga na tockovima ili motoru?

                      PS: Jesi brzi od caleta?
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        Kako su dosli do snage na motoru?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Od 5000 pa nadalje mogu da ga poguram malo otpozadi

                          Snaga je na radilici. Kako su dosli do nje? Sta znam, imaju valjda neku formulu po kojoj to dyno sam radi, pojma nemam...Egon bi bolje znao koji je korektivni faktor koji njegov dyno koristi
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            Nema veze sta koristi Egon. To zavisi od menjaca.
                            Meni ove brojke nista ne znace ako ne znam sa kolikim gubicima su racunali. Je l' mozes da ih pitas?


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              Nas Dyno izbacuje samo snagu na tockovima, a preracunavanja u snagu koju ima motor su dosta varijabilna.
                              Gledao sam Dyno u Skoplju, koji pored snage na tocku izbacuje i snagu motora, ali po kojoj formuli, ne znam, znam samo da povecanje nije linearno.
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Pitao sam, covek takodje ne zna po kojoj tacno formuli dyno radi preracunavanje, ali u odnosu na dosadasnje iskustvo, kaze da dyno koriguje snagu za oko 17-18% za FWD.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X