Nego sam ja pred Vrbas oslepeo, a i kocnice malo krenule da me zezaju tako da nisam ni isao
Vakuum pumpe za kocnice kontrolise MAP senzor koji im govori koliki pritisak da pumpaju u servo pojacivac - e taj MAP je izgleda bio pobrljavio, tako da su pumpe radile non-stop, pregrevale glavni relej. Vozis, a auto iz cista mira TUP i ugasi se kad relej iskoci i isece struju...Mali problem, ali dok sam ukacio sta je u pitanju, muka
Ali pored toga, sve ostalo radi
The difference between men and boys is the price of their toys
Sale, sada sam malo zbunjen... pazi ovu situaciju... imas vozilo koje ide brzinom jednakom brzini zvuka. U vozilu je veselo drustvo koje puca vatrenim oruzjem u vazduh. I recimo prvi pucanj se desi na 1000m do slusaoca, drugi pucanj na 500m. Sta slusalac moze da zakljuci o brzini vozila mereci vreme izmedju trenutaka kada on cuje ova dva pucnja i znajuci da je izmedju njih vozilo preslo 500m?
Poz,
Nikola
p.s. isao mnogo kao mali na takmicenja iz fizike
Da li je ovo cisto Teoretsko pitanje, hm?
sorry za out...
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Ljudi....dosta sam podhebavao mog drugara o tome kako se uzalud trudi da ubrza svoje automobile jer mu to ne ide pa ne ide i da se mane corava posla.
Doslo je vreme da mu konacno stavimo tacku i skinemo kapu.
Posle pola noci provedene u uzaludnim testovima, prepravkama mapiranjima i raspravama da li sada auto mozda ide za nijansu brze ili ne ide i da li ima 2 konja vise ili manje, da li je bacac plamena pozadi izrazeniji sada ili pre, nas drugar je odlucio da pokvari auto i naredio da mu se gurnu najvece dizne za nitro.
Sta reci sem da se mesecima zaludjivao sa pogresnim stvarima a samo ga je trebalo dovoljno naljutiti.
Ne znam kako na tastaturi docarati ubrzanje ali najbliza slika je iz filma F&F ili igrice NFS kad mu shibne nitro. Razmazuju se boje
Zna se sta je sve covek radio na kolima i pored novih guma, savrsenog trapa, dozivotnog sper diferencijala i dobrog asfalta auto ozbiljno sara u i u 4-toj brzini. ovo je slicica opisa 3-ce, 4-tr i 5-te
Svaka brzina mu je ista...iz trece u cetvrtu ko iz prve u drugu. Ma svaka brzina ista....kuca u 8 hiljada kao nista.
Problem je to i odvozati jel mu pored auta i volana koji seta levo desno seta i glava cas u put cas u satove i dzidzabidze na stubu posto on voli da prati te kazaljke a suvozac navodi putanju i vice u jeeeebooooteee kako ide...u jebooooteeee nemoguce
Po mojoj proceni motor je tada imao 300+KS (pravih) i isao sigurno niske 13-ice na 402m. Mislim da bi parirao gregoru tusu sa hondom kada bi malo ispraznio auto i stavio slikove. + sto jos to moze da se popegla sve.
Sto se kaze....auto sad ide za sve pare i konacno se sav trud, upornost i maltretiranje isplatilo jer definitivno ima najbrzu 206-ticu.
I nema sada vise samo onaj slogan "TURBO je keva ....sada je i iNITRO keva!
I stvarno je jedinstven i ne zaboravan osecaj kada znate da ste u jednom malom pugu sa prednjom vucom a imate takvo ubrzanje da je to
Da ste samo mogli da vidite posle dugo vremena lice zadovoljnog korisnika
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Steta sto smo na Urosevoj voznji ostali bez N2O, jer auto je definitivno pobesneo, gde bez N2O isaltam 3. brzine, sa N2O napunim svih 5 - sta reci a ne zaplakati? Eto, mali konacno radi za sve pare
Kontroler za N2O je podesen da krece sa 60% snage i dize do 100% u roku od 2 sekunde, jer su mu brzine prekratke da to traje duze od 2 Samo aktiviranje izgleda otprilike...2 brzina, 4000: skoro momentalni skok na 8000. Treca, aktiviranje na oko 4000, put do 8000 traje 3-4 sekunde, uz konstantno cimanje levo-desno jer auto uprkos speru, skoro konstantno slajfuje. Cetvrta, opet na oko 4000, zakucava do 8000 za 4-5 sekundi, uz slajfovanje do jedno 7000. Peta - tu nisam preterivao, ali na 7500 stisnete dugmence, i za 2 sekunde ste na 8000, za sledece 2 na skoro 8500...sta reci. Sa suvozacem i na 17" felnama
Namesten je da radi leeeepo bez N2O, ali samo jedan shot u 3. ili 4. - ma totalno druga prica, ZABORAVIS na sve zafrkancije da dobijes jos par KS vise, jer sve sto sada treba je malo veca dizna
E da, kontaktirao sam gospodu iz WoN-a - ona kombinacija dizni koje sam koristio je dala, po najgrubljoj proceni, 100-120KS. I daleko je od najvece za solenoide koje imam, dakle...cekam vecu diznu
Naravno, sad sam konacno i siguran da motor to moze podneti, jer je pravljen da izdrzi ne 300-ak KS, nego jos jedno 100 preko toga, tako da ce ovo biti ooooozbiljan konkurent za vrrrlo niske 13-ice na dragu, u najmanju ruku. Iako auto dosta slajfuje, ipak ima zaprepascujuce dobru trakciju, jer nema nabijanja obrtaja u prazno, ocigledno je da kontakt sa podlogom postoji...ma sper je keva
Inace, slikove vec imam, vuferi, pojacala i jos kojekakve nepotrebne sitnice se upravo izbacuju iz kola. Jos mi fali zadnji lonac, jer je ovaj, drugi po redu, pooootpuno ugljenisan.
Za vikend - replay
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment