Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      Mesi, mesi! Nece da ti shkodi!

      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Posto smo svojevremeno vodili jednu diskusiju o zamajcima, jedan od delova koji dolazi za auto je malo modifikovan zamajac. Modifikovan u tom smislu da je frikciona povrsina do lamele promenjena da umesto standardne lamele od 200mm (ili 210mm ne znam tacno...) prihvati novo, AP Racing dvolamelno kvacilo od 184mm. Tezina je ostala maltene nepromenjena, i to izgleda otprilike ovako:



        Sa zamajcem smanjene tezine ovo kvacilo bi se ponasalo vise kao ON/OFF prekidac nego kvacilo, te je preporuka od strane AP-a bila da se ostavi tezina zamajca sto bliza standardnoj. Uz nesto tezi zamajac, mozda i budem imao neke sanse da normalno krenem, umesto kao kengur
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          Zasto je manji precnik? Da se dobije veci pritisak na jedinicu frikcione povrsine ili sta?
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Ne, jednostavno takva kvacila se obicno rade u toj dimenziji.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Originally posted by mirdza
              Zasto je manji precnik? Da se dobije veci pritisak na jedinicu frikcione povrsine ili sta?
              AP Racing dvolamelno kvacilo od 184mm
              Radi kontrolisanja inertnih masa koje su najudaljenije od centra rotacije.

              Sto je " r " manji manja inercija.

              U pitanju je inertna masa koja se nalazi fiksirana na ulaznoj osovini menjacha (spojnickoj) te se na taj nacn uz povecanje povrsine naleganja smanjuje opterecenje na sinhrone.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                Do mene je! Nisam primijetio da je dvolamelno... Sta alkohol radi od ljudi
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Kontaktna povrsina standardne lamele je 152mm, kontaktna povrsina svake AP lamele je 130mm, ali ima ih dva komada i nisu organske nego cerametallic. Takodje, standardno kvacilo ima oko 8kg, ovaj komplet ima 3.8kg.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    e sada nam reci da li si direktno isao na narudzbinu po tvom modelu auta ili oni mogu da naprave nesto tipa "custom"?
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Nema sta custom, ovo-ono...nema potrebe. Odaberes tip kvacila (materijal, broj lamela, koliku snagu trpi, sa oprugama ili bez, itd...), i trazis model tog kvacila po katalogu ciji se broj zuba u "srcu" poklapa sa brojem zuba na osovini menjaca, i to je to.

                      Obicno se ne poklapaju precnici nalegajuce povrsine, pa se zamajac mora obradjivati - to je sve sto sam ja uradio, izmenio kontaktnu povrsinu zamajca.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        na to sam i mislio..znaci prave ga po menjacu .odlicno ...
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Originally posted by 206
                          povrsina standardne lamele je 152mm, kontaktna povrsina svake AP lamele je 130mm,
                          "mind overturn" ili
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Ne, zasto? Kontaktna povrsina standardne lamele je veca nego AP.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Mislis spoljni dijametar kontaktne povrsine?

                              povrsina mm2 ili cm2

                              130cm2 ili 150cm2 bi bile adekvatne povrsine ferodnih segmenata.

                              dijametri, promeri itd
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Da, spoljni promer kontaktne povrsine standardne lamele je 150, AP je 130, dakle na zamajcu je morao da se smanjuje precnik frikcionog dela za lamelu.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X