Posto smo svojevremeno vodili jednu diskusiju o zamajcima, jedan od delova koji dolazi za auto je malo modifikovan zamajac. Modifikovan u tom smislu da je frikciona povrsina do lamele promenjena da umesto standardne lamele od 200mm (ili 210mm ne znam tacno...) prihvati novo, AP Racing dvolamelno kvacilo od 184mm. Tezina je ostala maltene nepromenjena, i to izgleda otprilike ovako:
Sa zamajcem smanjene tezine ovo kvacilo bi se ponasalo vise kao ON/OFF prekidac nego kvacilo, te je preporuka od strane AP-a bila da se ostavi tezina zamajca sto bliza standardnoj. Uz nesto tezi zamajac, mozda i budem imao neke sanse da normalno krenem, umesto kao kengur
The difference between men and boys is the price of their toys
Zasto je manji precnik? Da se dobije veci pritisak na jedinicu frikcione povrsine ili sta?
AP Racing dvolamelno kvacilo od 184mm
Radi kontrolisanja inertnih masa koje su najudaljenije od centra rotacije.
Sto je " r " manji manja inercija.
U pitanju je inertna masa koja se nalazi fiksirana na ulaznoj osovini menjacha (spojnickoj) te se na taj nacn uz povecanje povrsine naleganja smanjuje opterecenje na sinhrone.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Kontaktna povrsina standardne lamele je 152mm, kontaktna povrsina svake AP lamele je 130mm, ali ima ih dva komada i nisu organske nego cerametallic. Takodje, standardno kvacilo ima oko 8kg, ovaj komplet ima 3.8kg.
The difference between men and boys is the price of their toys
Nema sta custom, ovo-ono...nema potrebe. Odaberes tip kvacila (materijal, broj lamela, koliku snagu trpi, sa oprugama ili bez, itd...), i trazis model tog kvacila po katalogu ciji se broj zuba u "srcu" poklapa sa brojem zuba na osovini menjaca, i to je to.
Obicno se ne poklapaju precnici nalegajuce povrsine, pa se zamajac mora obradjivati - to je sve sto sam ja uradio, izmenio kontaktnu povrsinu zamajca.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment