SAVANA PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #91
    Sekvencijalno ubrizgavanje.
    Da pojasnim.


    B2S1 je reagirao na acetilen koji sam ja dodao u usisnu granu da bih provjerio odaziv sensora.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #92
      Originally posted by Valent Vudriga
      Sto se zbilo ovdje???
      Prskao si sprejom da proveriš zaptivenost u****, ili si zatvorio povratni vod goriva.


      Već si odgovorio...
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #93
        IvanTrskao si sprejom da proveriš zaptivenost u****, ili si zatvorio povratni vod goriva.
        Prskanje sprejem nije najzdravije za MAF.
        U koju svrhu zelis blokirati povratni vod i dali je to potrebno u ovoj situaciji?

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #94
          Prskanje sprejem nije najzdravije za MAF.
          Ne kroz kompletan usis, već po usisnoj grani, da bi se proverila zaptivenost...
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #95
            IvanT:Ne kroz kompletan usis, već po usisnoj grani, da bi se proverila zaptivenost...
            Ako pogledas prvu grafiku, vidjet ces da B2S1 ne reagira ni malo, ili ekstremno malo. Dodaje se gas, MAF reagira. Nije tipicno za standarno curenje vakuma. U odredjenom trenutku, ja zelim izvuci sto vise informacija iz skenera zato jer je to prvi instrument koji koristim.

            U koju svrhu zelis blokirati povratni vod i dali je to potrebno u ovoj situaciji?

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #96
              Hmm,sta je sa B1S2 i B2S2???

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #97
                Pojasni pitanje.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #98
                  Ima li tu 4 sonde?

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #99
                    U koju svrhu zelis blokirati povratni vod i dali je to potrebno u ovoj situaciji?
                    Da trenutno povećam pritisak goriva u rampi i vidim da li će se odraziti i na sondi...
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      Cetiri sonde.

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        Molio bih izvestaje sa ostale dve

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          Neces nista saznati. Nije potrebno.

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            IvanTa trenutno povećam pritisak goriva u rampi i vidim da li će se odraziti i na sondi...
                            Pogledaj grafikone jos jednom imajuci na umu da se radi o V motoru.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Zacepljen kaatalizator.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment




                              • slika sa 2 strane zaokruzio sam delove koji mi nisu jasni
                                onaj deo sa signalom B1 senzora,smesa je rich smanji kolicinu goriva,a onda
                                pre nego sto smo presli 0.45V umesto da idemo jos do 0.2 ECU ponovo obogacuje smesu sve do 0.8V pa opet isti problem.MAF signal i pedala gasa za to vreme miruje.Zasto se to desava? Sistem sa povratnom spregom ne bi trebalo tako da se ponasa.Po meni ovo ukazuje na neispravnost ECU ili injektori nemaju konstantan protok.
                                Molio bi komentar i na onaj deo gde MAF kasni za TPS signalom,ne mogu da podelim vremensku osu toliko precizno ali cini mi se do je par sekundi u pitanju.

                                Comment

                                Working...
                                X