F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hamilton: Bitka za titulu je intenzivnija ove godine


    Hamilton tvrdi da mu je sada mnogo teže da se bori za titulu


    Lewis Hamilton tvrdi da mu je borba za titulu ove godine mnogo intezivnija nego što je bila 2008. godine kada se borio protiv vozača Ferrarija.

    On je, inače, titulu šampiona osvojio u poslednjem krugu poslednje trke 2008. godine, kada je pretekao Tima Glocka, što mu je donelo potrebne poene da „oduzme krunu“ Felipeu Massi koji je u tim momentima već prošao kroz cilj sa „titulom u ruci“.

    „Mislim da je borba ove godine mnogo intezivnija. Kada sam se borio protiv Raikkonena i Masse, oni su bili u drugom timu i njihov bolid je imao drugačije slabosti i prednosti u odnosu na moj“, rekao je Hamilton.


    „Sada se borim protiv pilota koji ima isti bolid kao i ja, i koji ima potpuno iste podatke. Zato je teško preuzeti vodjstvo. To je kao da igrate poker, ali ne bi trebalo da znate igru vašeg protivnika, a tako je nama dvojici, Nicu i meni. Zato je teško pobediti.“

    Da li je deljenje informacija, koje Mercedes zahteva od svojih vozača, otežalo borbu?

    „Apsolutno, jer morate da pronadjete načina da napravite male prednosti. Zbog toga treba da uključite svoj talenat, sve što ste naučili do sada i napravite dobru mešavinu svega toga. Morate uvek da napredujete, jer se granice konstantno pomeraju. Kada jedan od nas napreduje i drugi napreduje takodje.“








    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7513
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Alonso: u F1 nema straha


      Alonso odgovarao na pitanja novinara


      Dvostruki svetski šampion, Fernando Alonso, je vozač koga i dalje smatraju jednim od najboljih na gridu, ako ne i najboljim medju današnjom generacijom vozača Formule 1 i tokom godina je postao jedan od najstarijih i najcenjenijih figura ovog sporta.

      -
      Kada razmišljate o svom poslu i svojoj ulozi, koji je prvi pridev koji Vam pada na pamet?

      FA: „Borac. To je deo mog karaktera ,deo mog DNK-a je da se borim non stop. Da smatram da uvek imam šanse. Kada stvari idu dobro volim da pokušam da uradim još više, kada stvari ne idu najbolje, pokušavam da to popravim. To nije samo u Formuli 1, već i u svakodnevnom životu, uvek postoji neka borba.“

      -Postoji li neka posebna osoba kojoj treba da zahvalite za ovo gde se sada nalazite?

      FA: „Postoji mnogo ljudi koji vam pomažu da stignete tu gde jeste kada ste vozač Formule 1. Ipak, jedna osoba je uvek bila tu za mene, a to je moj otac, Jose Luis. On je bio tu od samog početka, od kartinga i onda tokom cele moje karijere u jednosedima. Čak i sada, iako nije fizički prisutan na svim trkama, ili danima kada radim ili ne radim, on je uvek tu. Mogu da se oslonim na njega, šta god da mi se desi u toku dana, bilo na poslu ili u privatnom životu. Pozovem ga i on ima svoju tačku gledišta i 99,9% puta je u pravu, a ja pažljivo slušam sve šta on kaže.“

      -Koji je bio najgori momenat u Vašoj trkačkoj karijeri?

      FA: „Bilo je različitih situacija, ali definitivno kada sam imao udese i kada sam pravio greške koje su bile očigledne i koje su se jasno videle. Tih dana želite samo da nestanete i par nedelja ne želite nikoga da vidite. Medjutim, mislim da je to deo sporta, to se dešava u svim sportovima, ali definitivno u Formuli 1 i drugim sportovima koji dobijaju veliku medijsku pažnju, onda je to još gori slučaj. Onda se izborite sa tim, to se dešava svima, i pokušavate da ne mislite mnogo o tome.“

      -Kada već pričamo o udesima ... Kako se suočavate sa strahom?

      FA: „U Formuli 1 ne postoji strah. Mislim da uvek imate poštovanja prema bolidu, prema onome što radite, prema brzini, ali strah – nikada. Tokom vlažnih trka, kada je vidljivost smanjena, ne osećate se udobno i tada vam je veoma neprijatno , ali to nije strah. Želite da se otarasite malo vode da bi bili brži. Na kraju, bolid je Vaša kancelarija.“

      -Kakav uticaj pobede imaju na Vas?

      FA: „Pobede motivišu. Kada stvari idu dobro i kada uspete da osvojite dobre poene ili pobedite u trci, automatski ste motivisaniji za sledeću trku i želite da budete bolji. Više saradjujete sa timom i Vašim inženjerima, imate više ideja, kreativniji ste, trenirate mnogo više jer želite da ponovite taj osećaj. Želite da se osećate isto kao prethodne nedelje.“









      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7514
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Hamilton: Nisam veliki fan savremene F1


        Iako njegov tim dominira ovogodišnjim F1 šampionatom, Lewis Hamilton je priznao da nije veliki fan moderne Formule 1. Nova pravila, koja su donela velike izmene ove sezone, najviše su odgovarala ekipi Mercedesa.


        Ipak, Hamilton kaže:

        “Svake godine bolidi postaju sve sporiji i lakši za upravljanje. Ne sviđa mi se u kom smeru ide savremena Formula 1. Tek povremeno se pojavi poneki izazov, kao npr. kada je temperatura staze visoka. Međutim, nemam onaj osećaj zadovoljstva koji sam imao kada sam upravljao bolidom pre par godina. Automobili su sada brži na pravcu, ali su manje efikasni u krivinama, a to čini veliku razliku”.

        “ F1 treba da predstavlja vrh trkačkog sporta. Po mom mišljenju, takmičenje mora da bude toliko zahtevno da na kraju trke vozači jedva izađu iz bolida zbog iscrpljenosti. Automobili moraju da budu brži, naravno u okviru parametara bezbednosti “, rekao je Lewis Hamilton i dodao:

        “Takođe, podrazumeva se da se u našem sportu uvek moraju testirati tehnološke inovacije. Nemam ništa protiv tehnologije, ali nedostaje nam spektakl. Pravila moraju da omoguće veći broj preticanja, jer je to ono što publiku zabavlja. Navijači od nas očekuju pravi šou”.

        “Jedan od najvećih problema je što ne možete da pratite nekog na stazi, jer se narušava aerodionamika bolida kada se priđe blizu. Takođe, treba prilagoditi pneumatike, jer bi uz manju silu potiska, mogli više da se približimo. Razmišljao sam o tome šta se dešavalo tokom 80-tih. Trke su tada bile mnogo zanimljivije. Imali su veće gume, sa manjom silom potiska, ali takođe nisu uspevali da dugo prate vozača koji je ispred, tako da moram da priznam da ne znam koje je pravo rešenje”.

        “DRS je zanimljiv jer nam omogućava da se smanji razdaljina i da se uđe u preticanje. Međutim, loše je što je DRS ponekad jedini alat koji omogućava da dobro idete na pravcu, dok nije tako koristan na ostalim delovima staze”, završio je Hamilton.







        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7515
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Kobayashi koristi pauzu da shvati sta nedostaje


          Kamui Kobayashi ne vozi na stazi Spa.


          Predstojeći trkački vikend Kobayashi će provesti van kokpita. Iako je ugovorom još uvek vezan za Caterham, novo rukovodstvo ekipe je odlučilo da pruži šansu Andreu Lottereru. On će debitovati u Formuli 1 posle trijumfa na Le Manu, a da li će Kobayashi pauzirati samo ovog vikenda još nije poznato. Očekivano, Japanac je razočaran i kaže da će slobodno vreme iskoristiti da razmisli o “nedostatku harmonije” u njegovom trkačkom životu:

          "Šteta to ne vozim na stazi Spa. Žao mi je zbog mojih navijača, ali to je autosport. Mada, nadam se da nije!!!”

          Kobayashi nije bio u mogućnosti da Caterhamu donese velike ugovore sa sponzorima. On se i ranije žalio na porast broja tzv. “plaćenih vozača” koji dobijaju priliku, ne toliko zbog svog talenta, koliko zbog značajne sume novca koju mogu da obezbede.

          Simpatični Japanac je ove godine uglavnom bio na začelju. Po njegovim rečima, Caterham mu nije obezbedio bolid sa kojim bi mogao da vozi u svom stilu, napadački :

          "Nisam presrećan, ali i dalje se nadam da ću jednog dana učestvovati u uzbudljivoj trci."

          Kobayashi je potom svojim fanovima na twitteru citirao mudrog Leonarda da Vincija:

          "Povremeno se treba odmoriti da biste, kada se vratite, bili još bolji u svom poslu. Treba se distancirati. Naše obaveze se tada čine manjim i perspektiva postaje drugačija. Nedostatak harmonije se tako lakše uoči”.








          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7516
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Stewart: Alonso je jedini genije u F1


            Sir Jackie Stewart veruje da je Alonso trenutno najbolji vozač u F1


            "Fernando Alonso je trenutno najbolji vozač u F1", to je tvrdnja trostrukog šampiona sveta sir Jackie Stewarta. On takodje dodaje da je Alonso trenutno jedini "genije" na gridu.

            "Preživeo je dobro, loše i zlo", izjavio je Stewart.

            Na pitanje Španske Marce, koji je trenutno najbolji vozač u F1, Stewart je odgovorio:"Mentalno sigurno Alonso. Što se tiče čiste brzine, mislim da je to Hamilton".

            "Rosberg je jedan od najboljih definitivno, konstantan, i na istom nivou kao Vettel. Po meni, to su najbolji vozači trenutno", izjavio je Stewart.

            "U svetu ima stotine miliona vozača, nekoliko hiljada njih živi od toga, a nekoliko stotina živi veoma dobro od toga. Ima 22 GP vozača, a možda njih 6 je dobro u tom poslu, tri je odlično, a samo je jedan genije. Tako da ako bi morao da odaberem jednog od njih, koji je najkompletniji, sigurno bih rekao Alonso", objasnio je Stewart.

            Ne samo to, Stewart zapravo misli da Alonso još nije dostigao svoj vrhunac u F1.

            "Mislim da je on trenutno u najboljim godinama. Preživeo je lepo, loše, i zlo".

            Ako se uzme njegova izjava o Alonsu, onda je Španac trenutno u "zloj" fazi karijere: Ima najveću zaradu od svih, ali i dalje mu nedostaje treća titula šampiona.

            "Ne znam da li treba da menja tim, ali ono što znam je da će tu odluku morati da donese u narednih 6-8 nedelja", dodao je Stewart.








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7517
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Wolff savetovao Verstappena da potpise sa Red Bullom


              Mercedes je bio blizu potpisivanja sa Verstappenom - Wolff


              Iako je bio blizu potpisivanja sa Mercedeosm, Verstappen je na kraju ipak otišao u Red Bullov program mladih, zbog obećanja Helmut Marka da će dobiti mestu u Toro Rossu naredne godine.

              "Imali smo nekoliko sastanaka sa Jos i Max Verstappenom", izjavio je Toto Wolff . "On je neverovatan talenat, ali mi (Mercedes) nismo mogli da mu garantujemo mesto u timu za narendu godinu", objasio je Toto.

              "Zbog toga sam ga savetvao da potpiše sa Red Bullom", priznao je Wolff.

              Verstappen je dobio mesto u F1 timu uprkos činjenici da još uvek nije dovoljno starr da dobije vozačku dozvolu za drumske automobile. Ta odluka je dosta kontraverzna, i definitivno će biti dosta priče na tu temu tokom VN Belgije ovog vikenda.

              Ipak, legenda F1 Emerson Fitipaldi veruje da će mladi Verstappen biti više nego spreman da se uhvati u koštac sa svim izazo0vimna sledeće godine.

              "Danas, sa svim modernim elektronskim pomagalima u bolidu, mladi vozači mogu mnogo brže da se naviknu na vožnju nego ranije", izjavio je Fitipaldi.

              "Prošle godine sam imao priliku da vozim Lotusov bolid, i bio je veoma dobro balansiran. Takodje, danas vozači imaju veoma veliku podršku celog tima oko sebe. Dobar sam prijatelj sa Franz Tostom, a on je radio sa talentima koji su kasnije prešli u Red Bull i imali velike uspehe, poput Vettela i Ricciarda, tako da imam poverenja i za odluku u Verstappena", dodao je Fitipaldi.








              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7518
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Sainz Jr. na cekanju nakon angazovanja Verstappena


                Max Verstappen zatvorio je vrata Formule 1 nekolicini vozača.


                Po angažovanju Max Verstappen-a, život se nastavlja za dva vozača koje je pretekao mladi Holandski vozač.

                Prošle godine, Antonio Felix da Costa bio je “krem” Red Bull-ovog programa mladih vozača, ali ga je mali pad forme doveo do toga da mesto u Toro Rosso-u dobio Daniil Kvyat.

                Sada je Verstappen takodje pretekao 22-godišnjeg Portugalca.

                "Mogu da kažem da nikad nisam ovako uživao u sezoni, kao ove godine u DTM-u sa BMW-om i Red Bull-om," napisao je da Costa, koji je takodje jedan od učesnika u novoj Formula E seriji, na Instagram-u.

                "DTM je vrlo teška serija puna profesionalnih vozača. U narednih 10 godina, želim mnogo sreće ovom momku Max Verstappen-u," dodao je.

                Da Costa je takodje poželeo sve najbolje Carlos Sainz jr-u, od koga se do iznenadjujućeg angažovanja Verstappen-a u Toro Rosso-u očekivalo da debituje u F1 2015.

                "Mom prijatelju Carlos Sainz-u, bio sam u toj situaciji," rekao je da Costa. "Samo nastavi da forsiraš jer to je nešto u čemu si ozbiljno dobar!"

                Španske sportske novine Marca tvrde da, nakon obećavajućih sastanaka izmedju 19-godišnjeg Sainz-a, njegovog oca i Dr Helmut Marko-a, dvojac Sainz je zbunjen oko budućnosti.

                Još jedne španske novine, AS, pišu da se nakon angažovanja Verstappen-a, Sainz jr opet sreo sa Red Bull-ovim Helmut Marko-m u sredu.

                "Sastanak je bio pozitivan," rekao je vozač, koji je trenutno prvoplasirani u Formula Renault 3.5 seriji.

                "Red Bull želi da me podrži i pokušavaju da nadju rešenje, čak za sledeću sezonu," dodao je 19-godišnji Sainz.







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7522
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Novi vlasnik Nurburgringa zakasnio sa placanjem


                  Novi promoteri Nurburgring-a nisu imali dobar start


                  Prodaja Nurburgring-a došla je do raskrsnice.

                  U martu, finansijski borbena staza na kojoj se vozi trka za VN Nemačke je kupljena za 77 miliona eura od strane Capricorn-a, automobilske grupe iz Dizeldorfa.

                  Capricorn je od tada uspešno pregovarao sa Bernie Ecclestone-om oko novog dugoročnog ugovora.

                  Ali novine Rhein Zeitung tvrde da Capricorn drugu ratu Rajnsko-Falanačkoj državi.

                  Navodeći izvore, u izveštaju je pisalo da je rata od 5 miliona nije plaćena na vreme, 31 jula. Do danas, Capricorn je platio samo jednu ratu istog iznosa.

                  "Misli se da je u finansijama Capricorn-a iz banaka došlo do zastoja jer je Evropska Komisija odložila nekoliko puta donošenje odluke o tome da li je prodaja legalna," saopštile su novine Rhein Zeitung.

                  Zastupnik stručnjaka finansijskog oporavka koji odlučuju o nelikvidnosti prodaje Nurburgring-a izjavio je: "Imaćemo promenu rokova isplate druge rate.”

                  "Još očekujemo da će se prodaja nastaviti," rekao je za Speed Week.

                  Šef Capricorn-a Robertino Wild rekao je za Auto Bild da "nije istina" da je razlog kašnjenja plaćanja rata problemi koje kompanija ima sa finansijama.

                  "Ovo je kompletno normalan proces. Poslovanje ide veoma dobro," dodao je.







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7523
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    "Nerealno" je ocekivati pobedu u 2014.


                    Fernando Alonso smatra da Ferrari neće pobediti ove godine


                    Fernando Alonso veruje da je „nerealno“ razmišljati o tome da će Ferrari ove godine pobediti u nekoj trci, i da umesto toga treba da se skoncentrišu na to da ostanu ispred Williamsa u šampionatu konstruktora.

                    Ukoliko Ferrari ne pobedi ni u jednoj trci ove godine, to će biti prvi put od 1993. godine da se tim iz Maranella nije popeo na najvišu stepenicu podijuma.

                    „Iskreno, mislim da naš cilj mora da bude niži“, rekao je Alonso kada su ga pitali da li cilja na pobede u 2014.

                    „Mislim da je „nerealno“ očekivati pobede ove godine.“

                    Alonso se veoma fokusirao na to da Ferrari ostane ispred Williamsa u šampionatu konstruktora, jer iako imaju prednost od sedam poena, on tvrdi da će to biti veoma težak zadatak.

                    „Ukoliko naš cilj bude da se borimo u šampionatu konstruktora, onda to mora da bude za najviše pozicije. Ali, čeka nas veoma teška borba sa Williamsom.“

                    „Sledeće dve trke su prilično dobre za njih, tako da očekujemo težak vikend u Belgiji protiv Williamsa ali i u Monzi, i sa tim moramo da se izborimo.“

                    „Moramo da umanjimo štetu u naredne dve trke u smislu poena, a onda da napadnemo u ostatku sezone.“








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7524
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Rosberg najbrzi na jutarnjem treningu u Belgiji


                      Vozači Mercedesa su još jednom držali glavnu reč na slobodno treningu.



                      Početak sesije je bio miran, a na stazi se stvorila nešto veća gužva tek nakon dvadesetak minuta. Prvu poziciju je u tim trenucima držao Nico Rosberg sa vremenom 1m51.724s, a sledili su ga Alonso i Bottas. Španac je imao manjih tehničkih problema neposredno nakon što je postavio svoje vreme pa nije imao priliku da duže ostane na stazi u uvodnom delu sesije.
                      Sat vremena pre kraja su se svi povukli sa staze nakon prvog stinta, a jedini koji do tog momenta nije vozio je bio Maldonado i on je iskoristio ovaj mirniji period da odveze svoje prve krugove.

                      Četrdesetak minuta pre kraja, Hamilton preuzima prvu poziciju sa pola desetinke boljim vremenom od Rosberga, a u tim trenucima su na stazu počeli da se vraćaju i drugi vozači iz vrha. Rosberg je nešto kasnije povratio prvo mesto sa krugom 1m51.577s, a vreme je popravio i Alonso koji je bio najbliži Mercedesima sa dve desetinke zaostatka. Vozači Williamsa i Red Bulla su se dosta mučili sa balansom zbog čega su uglavnom bili plasirani van prvih deset.
                      Do kraja sesije se uglavnom testiralo sa većom količinom goriva i istrošenim gumama pa je poredak prvih deset bio Rosberg, Hamilton, Alonso, Button, Raikkonen, Perez, Magnussen, Hulkenberg, Ricciardo i Bottas.








                      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/rosberg-najbrzi-na-jutarnjem-treningu-u-belgiji
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Chilton ipak vozi za Marussiju u Belgiji


                        Marussia je potvrdila da će Max Chilton voziti za njih do kraja vikenda iako je prethodno bilo planirano da Alexander Rossi debituje na ovonedeljnoj F1 trci.



                        Juče je objavljeno da će usled problema sa ugovorom, Chilton propustiti ovu trku za Marussiju i da će ga zameniti Alexander Rossi. Problem je navodno bio to što su Chiltonovi sponzori kasnili sa uplatama na račun Marussije.

                        Chilton je rekao da je on sam ponudio svoje mesto ukoliko bi to pomoglo ekipi da dobije novu finansijsu injekciju.

                        Ipak, preko noći je očigledno postignut dogovor, pa je potvrđeno da će se Chilton vratiti u svoj bolid do kraja vikenda.






                        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/chilton-ipak-vozi-za-marussiju-u-belgiji
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Hamilton na celu na drugom treningu


                          Poredak u samom vrhu se između dva slobodna treninga u Belgiji minimalno menjao.



                          Vozače je na drugom treningu dočekala suva staza, ali je za razliku od prvog sada bilo oblačno.
                          Na samom početku je došlo do prekida sesije nakon što je Pastor Maldonado izleteo i oštetio bolid na izlasku iz krivine Malmedy. Do tog momenta su vremena imali samo Magnussen, Bianchi i Lotterer.
                          Prekid je trajao desetak minuta nakon čega se na stazi stvorila gužva. Na prvom mestu su se odmah našli vozači Mercedesa, ali ih je nešto kasnije nadmašio Alonso. Njih troje su u tim trenucima jedini vozili krugove ispod 1m52s.
                          Hamilton je nakon pola sata povratio prvo mesto sa krugom 1m51.276s, a malo nakon toga je došlo do novog incidenta i prekida sesije kada se Gutierrez izvrteo na izlasku iz Blanchimonta.
                          Ovoga puta je prekid trajao nešto kraće, a po nastavku sesije su vozači počeli da izlaze na stazu sa mekim gumama. Prvi su vremena postavili vozači McLarena i Button je bio najbrži sa krugom 1m50.659s.

                          Nico Rosberg je bio prvi od glavnih konkurenata koji je montirao meke gume i on je na njima postavio novo najbolje vreme od 1m49.793s. Hamilton ga je kasnije nadmašio za 6 desetinki, dok je Alonso ponovo bio najbliži pratilac sa desetinkom zaostatka za Rosbergom. Svi ostali vozači su u tim trenucima zaostajali više od sekunde za prvoplasiranim, a najbliži Alonsu je bio Massa.
                          Čak ni Daniel Ricciardo koji je nešto kasnije izašao na stazu nije uspeo da se prbliži vodećima tako da je na kraju poredak prvih deset bio Hamilton, Rosberg, Alonso, Massa, Button, Bottas, Kvyat, Ricciardo, Magnussen i Hulkenberg.









                          Preuzeto sa
                          http://f1-serbia.com/najnovije/hamilton-na-celu-na-drugom-treningu
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hamilton ohrabren poboljsanjima na drugom treningu


                            Britanac je bio zadovoljan napretkom koji je Mercedes napravio između dve sesije.



                            „Sigurno je da ću se danas i sutra osećati bolje i jako sam radostan što sam ponovo u bolidu nakon ove duge pauze. Jutros mi se nije sviđalo kako se bolid ponašao, ali je napravljen odličan napredak u pauzi između treninga. Mislim da imamo još malo posla pred sobom, ali optimističan sam“, rekao je Hamilton.






                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/hamilton-ohrabren-poboljsanjima-na-drugom-treningu
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Maldonado veruje u prolaz medju prvih deset


                              Venecuelac veruje da će biti konkurentan na kvalifikacijama i pored toga što je izgubio dragoceno vreme nakon udesa na drugom treningu.



                              „Bio sam na kratkom pregledu kod lekara i rekli su mi da je sve u redu. Udes je delovao pomalo zastrašujuće, ali nije bilo tako. Zadnji točkovi su mi dosta proklizavali na izlasku iz devete krivine, dotakao sam travu i izgubio kontrolu. Tokom prvog treninga smo imali neke probleme sa kočnicama, ali je to rešeno i bolid je bio solidan. Mislim da imamo šanse da se borimo za prvih deset u kvalifikacijama, a onda je u trci sve moguće“, izjavio je Maldonado.







                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/maldonado-veruje-u-prolaz-medu-prvih-deset
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Vettel se plasi da ga uskoro ocekuju kazne zbog motora


                                Nemac je na prvom treningu vozio svega nekoliko krugova dok je ceo drugi propustio zbog promene agregata na bolidu.



                                „Danas nisam mogao da se upoznam sa uslovima na stazi kako valja. Samo sam jutros vozio nekoliko krugova. Kako stvari stoje, ova staza nam neće odgovarati. Nedostaje nam brzina na pravcima i videćemo šta možemo da uradimo sutra. Predamnom je mnogo posla sutra i treći trening će biti jako važan. Nadam se da motor nije pretrpeo veća oštećenja. Ionako se već nalazim u problemu sa agregatima i plašim se da me čekaju kazne na nekoj od sledećih trka“, izjavio je Vettel.







                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/vettel-se-plasi-da-ga-uskoro-cekaju-kazne-zbog-motora
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X