F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Ecclestonov konzorcijum kupuje F1?


    Ecclestone, Ferrari, Red Bull i Mercedes kupuju F1?


    Nova, veoma jaka glasina po padoku se ovog vikenda mogla čuti. Bernie Ecclestone, vlasnik komercijalnih prava F1 okuplja konzorcijum koji će otkupiti veliki deo F1. Ferrari, Red Bull i Mercedes bi mogli biti deo tog konzorcijuma.

    Od kako je pokrenut slučaj protiv Ecclestona zbog podmićivanja, CVC kompanija (koja ima 35.5% vlasništva F1) je najavila da ukoliko Ecclestone bude proglašen krivim, da će istupiti iz CVC kompanije. Ali šta će se desiti ukoliko CVC ne bude većinski vlasnik F1? Ukoliko su glasine tačne, Bernie bi mogao da nastavi da vodi sport iako bude dokazano da je davao mito.

    Ali, kako bi 83-godišnji Englez bio u mogućnosti da nastavi da vodi sport, to bi značilo da mora posedovati veći deo akcija u F1, a to mnogo košta. Zato bi Ecclestone mogao da krene u realizaciju plana da spusti cenu F1 na berzi i pri tom okupi konzorcijum oko sebe koji će biti spreman da otkupi većinski deo F1.

    U prilog tome ide i činjenica da zvuk motora više nije ono što bi trebao da bude, a to potencijalno može dosta smanjiti vrednost F1. Takodje, može se reći i da gledanost zbog novih pravila opada, a u neku ruku može se takodje reći i da samo trkanje gubi draž medju fanovima širom sveta.

    U Bahreinu se moglo čuti da je na Ferrarijevom sajtu sprovedena anketa u kojoj je čak 78% ispitanika reklo da im se uopšte ne svidja nova F1. Zatim, Eclestone i Luca di Montezemolo izražavaju zabrinutost za fanove koji negoduju novim pravilima i zvuku a kojih je iz trke u trku sve više. Kao šlag na torti mogu biti dupli bodovi na poslednjoj trci, a to nije naišlo ni na jedan pozitivan odgovor kod fanova širom sveta. Da li je Bernie već počeo da spušta cenu F1?

    Ukoliko se situacija razvije na ovaj način moglo bi doći do potencijalne saradnje Ecclestona i velikih kompanija proizvodjača (Ferrarija, Mercedesa i Red Bulla) koji bi osigurali da se sport vrati na "puteve stare slave", bez obriza da li Eccleston bude osudjen ili ne.

    To bi opet moglo da dovede do drugačijeg razvoja situacije. Berni bi i dalje bio "glavni", ali bi neko drugi vodio sport - recimo Christian Horner? Dok bi Ecclestone bio "savetnik".

    U Maleziji predsednik CVC kompanije Donald Mackenzie imao je otvoreni sastanak sa Berniem Ecclestonom i Christianom Hornerom. Nakon toga, Ecclestone je imao dugačak doručak sa Mercedesovim šefovima Toto Wolffom i Niki Laudom, dok je pre odlaska u Bahrein, Ecclestone imao zatvoreni sastanak sa Montezemolom.

    Naravno, sve bi ovo moglo biti u drugom svetlu - mozda su se sastajali samo zbog toga kako bi rešili probleme trenutne F1, kako bi zadovoljili fanove, a možda ova glasina ipak ima neku težinu.







    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6858
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Red Bull tvrdi da je pitanje senzora za gorivo nesporno


      Red Bull je u sukobu sa FIA-om od početka šampionata zbog senzora za gorivo.


      Nakon prve trke i Ricciardove diskvalifikacije, ekipa je tvrdila da je njihov senzor bolji i pouzdaniji od FIA-inog. Stvari su se dodatno iskomplikovale kada se u Maleziji slomio sporni senzor na Ricciardovom bolidu.

      To je značilo da ekipa mora da se osloni na svoja merenja, kao i da FIA mora da prihvati njihove podatke kao tačne. Iako se to kosi sa situacijom u Australiji FIA je pristala.

      Christian Horner je izjavio da je cela situacija prilično frustrirajuća :
      "Senzor je otkazao pred trku. FIA je obaveštena o tome i znali su da smo pokušali da ga popravimo, ali da ipak nije radio tokom cele trke. Dakle, sa senzorom definitivno postoji problem”, rekao je Horner.

      Međutim, drugi timovi nisu prijavili slične probleme:
      “Očigledno je da su svi ostali zadovoljni sa svojim senzorima. Mi ćemo pregledati gomilu podataka da bismo utvrdili šta se dešava. Ipak, moram da napomenem da je i Toro Rosso prošlog vikenda imao sličan problem u dva navrata. Dakle, o tome će se još diskutovati, ova tema nije zaključena”, dodao je Horner.








      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6831
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Red Bull postavio ultimatum Renaultu


        Šampionski tim bi mogao da potraži drugog proizvođača motora


        Tokom zimskih testova je već bilo očigledno da je Renault u problemu sa motorom.

        Ekipa Red Bulla, koja koristi Renaultove motore, nema previše strpljenja niti razumevanja za probleme svog partnera.

        Dr Helmut Marko kaže da su Toro Rosso i Red Bull formirali posebne timove inženjera koji pokušavaju da reše ovaj problem, ali da neće još dugo čekati:
        "Ukoliko ne bude vidnog napretka u naredna dva-tri meseca, definitivno ćemo pokušati da pronađemo alternativno rešenje. Za sada radimo punom parom kako bismo kroz dodatna podešavanja bolida nadoknadili 80 konjskih snaga deficita. Ne možemo sami da utičemo na snagu motora, već možemo samo da se nadamo da će neki peh desiti Mercedesu, ili da će doći do sukoba između njihovih vozača”.


        Sa druge strane, Toto Wolff tvrdi da su Hamilton i Rosberg u korektnim odnosima, te da još uvek niko od njih nema status prvog vozača:
        "Znamo da to može da bude potencijalni problem. Upravo zato provodimo dosta vremena u razgovoru sa njima, prolazeće kroz različite scenarije i diskutujući o mogućim situacijama. Obojica dobro znaju da je Mercedes tim i da je interes ekipe na prvom mestu. Poenta je u tome što se njih dvojica jako dugo poznaju i lepo slažu. Naravno, iako su prijatelji, oni su konkurenti i svako će u nekom momentu želeti da iskoristi prednost ukoliko je bude dobio”, završio je Wolff.








        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6834
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Raikkonen zeli uzbudljiviju F1


          “Voleo bih da ima više borbi točak uz točak”


          Kimi Raikkonen je izjavio kako strahuje da su uzbudljive trke prošlost.

          Na prve dve trke ovogodišnjeg šampionata bilo je više nego očigledno da se povratnik u redove Ferrarija muči na stazi. On je nedavno izjavio da mu je žao što Formula 1 nije uzbudljivija, ali da je to nemoguće izvesti sa ovako sofisticiranim bolidima:

          "Novi bolid ne odgovara mom stilu vožnje, tako da za sada moram da se zadovoljim prikupljanjem bodova. Voleo bih da u modernoj Formuli 1 ima više okršaja točak uz točak i žestokih borbi, ali sa ovim bolidima je to nemoguće”.

          Njegov skroman učinak posle prve dve trke, kao i izjave u kojima otvoreno kritikuje novu Formulu 1, su pokrenule glasine o tome da se Kimi neće još dugo zadržati u ovom šampionatu. Već se šuška o tome da je ova sezona možda poslednja za čuvenog “Ledenog”.
          Sve je dodatno podgrejano pričom o susretima između Domenicalija i Sebastiana Vettela. Oni su viđeni više puta kako razgovaraju tokom VN Malezije.

          "Mi smo u Ferrariju zadovoljni vozačima koje imamo, a siguran sam i da je Vettel zadovoljan u Red Bullu”, rekao je Domenicali.

          Međutim, već se pronose priče o tome kako je Raikkonena pomalo pregazilo vreme pošto je najstariji vozač na gridu.

          Još jedan iskusan as, Jenson Button, priču o godinama komentariše na sasvim drugačiji način:
          “Pozitivne strane mojih godina su jače od negativnih. Možda moji najbolji dani tek dolaze”, rekao je 34-godišnji Britanac.







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6840
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Hulkenberg: Odrzacemo korak sa vodecima


            “Nećemo posustati!”


            Posle odličnog starta sezone Hulkenberg je optimista i veruje da će Force India nastaviti da zadaje glavobolje vodećima i da ih izaziva.
            Nico Hulkenberg je do pred sam kraj trke u Maleziji prilično namučio Fernanda Alonsa. Nemac je ubeđen da to nije bilo slučajno i da će dobri plasmani postati redovna pojava:
            "Naravno da je moguće da nastavimo ovako, ne vidim nijedan razlog zašto ne bismo i dalje postizali dobre rezultate. Još uvek se razvijamo, svakodnevno učimo i pokušavamo da shvatimo gde su nam slabe tačke. Sezona je duga, staze se razlikuju, ali bitno je da imamo pristojan bolid”.
            Hulkneberg je skrenuo pažnju na sebe odličnim vožnjama i prethodne sezone. Stekao se utisak da je Nico odličan vozač koji ne uspeva da se dokopa odgovarajućeg bolida.
            Upravo zato je zamenik šefa Force India tima želeo da pojasni kako je za solidan ovogodišnji start zaslužna cela ekipa:
            "Mislim da više ne možemo da pričamo o tome kako su njegove vozačke sposobnosti prevazišle performanse bolida. Nico obavlja fantastičan posao, ali bez dobrog auta to ne bi mogao da učini. Trenutno smo na poziciji na kojoj želimo da budemo, a ubuduće ćemo pokušati da načinimo koji korak više. Cilj su nam podijumi i od toga ne odustajemo”, rekao je Bob Fernley.
            Međutim, cela priča o Force India ekipi ipak ima i tamniju stranu. Njihovom drugom vozaču, Sergio Perezu sigurno neće ostati u lepoj uspomeni početak ove sezone. Na VN Malezije Meksikanac nije mogao ni da startuje zbog problema sa softverom.
            "Jadan momak se baš namučio. Izneverili smo ga u Maleziji. Da se nije dogodio taj peh sa softverom, mislim da bi bio tik iza Nica" , dodao je Fernley.







            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6836
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Sedmoro povredjenih u Caterhamu


              Sedam radnika Caterhama povredjeno u požaru koji se desio u fabrici


              Požar je izbio u 22:45 po lokalnom vremenu u mašinskoj radionici fabrike u Leafieldu.

              Osoblje koje je povredjeno u požaru je odmah preveženo u bolnice u Oxfordu i Swindonu, ali je nakon detaljnih ispitivanja njih šestoro pušteno kući, dok se jedno lice i dalje nalazi na posmatranju.

              „To se desilo u našoj mašinskoj radionici, ali iako je požar veoma brzo ugašen, on je stvorio mnogo dima“, pisalo je u obaveštenju Caterhama na njihovom Twitteru: „Sedam radnika je odveženo u bolnicu na provere, šestoro je ubrzo pušteno, a jedan je ostao na posmatranju, ali i on je u redu.“

              Tim je dodao da će radionica biti operativna „za nekoliko sati“ i da će se preduzeti svi neophodni koraci kako bi se sprečilo ponavljanje incidenta, a delovi koji su se nalazili u radionici su spremni za upotrebu na ovonedeljnoj trci u Bahreinu.







              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6843
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                "Neposlusni" Massa se pravda


                Massa ne želi da posluša timske naredbe


                Massa se u poslednjoj fazi trke za VN Malezije nalazio ispred svog timskog kolege, Valtteri Bottasa, kada mu je iz tima javljeno da propusti mladog kolegu.

                „Valtteri ima bolje gume“, rekli su mu iz tima i: „Felipe, sporiji si od Valtterija, pusti ga da prodje“.

                Istovremeno je Bottasu javljeno: „Brži si od Felipea, pretekni ga.“

                Medjutim, Massa je odbio da posluša timsku naredbu i prepusti Bottasu poziciju pa je i trku završio ispred njega.

                „Mislim da sam dao sve od sebe na ovoj trci“, rekao je Felipe: „Borio sam se do samog kraja i moj cilj je bio da osvojim što više poena za tim i za sebe. Ovo je tek druga trka.“

                Williamsov par se nalazio iza Jensona Buttona, pa su želeli da „puste“ Bottasa da napadne Buttona, pošto to Massa nikako nije mogao da uradi.

                „Valtteri nije mogao da me pretekne, pa teško da bi pretekao i Jensona“, rekao je Massa: „Mislim da se tu ništa ne bi promenilo.“

                Medjutim, Bottas se ne slaže sa tim: „Mislim da sam imao veoma dobru šansu da preteknem Jensona.“

                Na kraju su obojici vozača poručili da ohlade svoje motore, a Bottasu su rekli da zadrži poziciju: „Stvarno treba da ohladimo bolide, nemoj da pretičeš.“

                Kada su ga pitali da li je fer da odbije timske naredbe, Massa je rekao: „Da li je fer da date sve od sebe?“

                „Ja poštujem svoj posao, i moramo da poštujemo jedan drugog.“







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6812
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Lotus je brzi od Williamsa i McLarena


                  Glavni inženjer Lotusa tvrdi da su njegovi bolidi brži od Williamsovih i McLarenovih


                  „Još uvek smo u procesu učenja“, rekao je Alan Permane: „Pretpostavljam da treba da uradimo ono što je Red Bull uradio izmedju testa u Bahreinu i Melbournea.“

                  Mali pomak je bio vidljiv u Maleziji, kada je Romain Grosjean uspeo da završi trku, iako nije osvojio nijedan poen.

                  „To je za nas veliki iskorak. Čak iako nismo baš zadovoljni 11. mestom.“

                  „Ali vremena iz drugog sektora su nam pokazala da je naš bolid brz u krivinama. Brži smo od Williamsa ili McLarena. U druga dva sektora smo sporiji, posebno na kočenjima.“

                  „Imamo pristojan bolid, ali kasnimo sa motornom jedinicom, čak i kada uporedimo sa drugim Renaultovim timovima. Ali to je naša greška.“

                  Permane je priznao da je odsustvo sa prvog testa u Jerezu imalo svoje posledice.

                  „Kasnimo za ostalima. Propustili smo priliku da ranije uočimo probleme i da ih rešimo.“

                  „Napravićemo iskorak sa razvojem bolida u Bahreinu, imamo veliki paket za Kinu i još jedan za Španiju“, otkrio je Permane.







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6845
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Pirelli se premislja oko izbacivanja grejaca


                    Pirelli razmišlja o tome da li treba izbaciti grejače guma


                    Italijanski dobavljač guma će tokom sledeće nedelje, odmah posle VN Bahreina, održati test na kome će pokušati da shvate kako će se gume ponašati od sledeće sezone kada budu izbačeni grejači.

                    Medjutim, direktor Pirellija, Paul Hembery kaže da postoje bezbednosni problemi u pronalaženju idealnih rešenja sa trenutnim dimenzijama guma za Formulu 1, opisujući to kao „najveći problem“ pred 2015.

                    „Raditi bez grejača za gume je veliki problem“, rekao je Hembery: „To nije problem sa komponentama guma, već se radi o tome da guma ne sme da postane balon, jer će tada biti beskorisna i opasna za vožnju.“

                    „Trenutno je to veoma teško postići za sledeću sezonu, s obzirom na dimenzije sadašnjih guma.“

                    Hembery je dodao da bi izbacivanje grejača za gume bio realan cilj ukoliko bi se promenila dimenzija guma, ali i sa dodatnim testiranjima ove godine, to neće biti moguće ostvariti za 2015.

                    „Sve je moguće ako imate vremena. Broj parametara koji je uključen u proizvodnju je veoma bitan i svojstven za bezbednost u sportu, i to nije nešto što možete olako da uradite.“

                    „Iako imamo poboljšanu situaciju sa testiranjima u toku godine, diskutabilno je da li je to prihvatljivo ili ne, ili da li je to dovoljno da nam omogući da dodjemo do rešenja koje je idealno za F1.“








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6850
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Renault: Nemoguce je napraviti da motori budu glasniji bez drasticnijih promena


                      Nemoguće je napraviti da motori budu glasniji bez drastičnijih promena pravila - Remi Taffi



                      Motori se ne mogu učiniti glasnijim bez drastičnijih promena u pravilima, načina na koji radi pogonska jedinica i izgled izduvne cevi, po mišljenju Remia Taffina iz Renaulta.


                      Saopšteno je da je Bernie Ecclestone pitao tri proizvodjača motora da daju savete kako „pojačati ton“ za 2015-u, ali Taffin je izjavio da je to nemoguće, bez drastičnih promena.

                      „Dve velike stvari proizvode zvuk,“ rekao je Autosportu. „Prva su obrtaji: prešli smo sa 18000 na negde oko 12000 ove godine“

                      „Važno je reći da je to odredjeno pravilima, pošto je 15000 maksimum, ali ograničenje protoka goriva znači da je maksimum koji izvlačimo, bilo da je u pitanju Ferrari, Mercedes ili Reanult 12000 i na kraju pravca on je 10 ili 11000.“

                      „Druga je turbo. Stavite jednu stvar na put izduvnim gasovima, što je kao kad stavite jastuk preko nečijeg lica. On se ponaša kao prigušivač.“

                      „Kada spojite ova dva, imamo rezultat koji imamo.“

                      Taffin je predložio da FIA izbaci iz upotrebe trenutni protok goriva od 100kg/h, što bi smanjilo efikasnost, ali povećalo maksimalni broj obrtaja.

                      „Ako želite drugačiji zvuk morate imati veći broj obrtaja, ali ne bi imalo smisla ići ka većem broju obrtaja ako pogledate protok goriva, zato što protok treba povećati. Ali onda opada efikasnost motora,“ zaključio je.

                      Predsednik FIAe Jean Todt je skoro priznao da će nastupati u korist promene protoka goriva kako bi motori bili glasniji, ako je to ono što fanovi traže.






                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6852
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Rosberg se povredio


                        Rosberg možda ima opravdanje za lošije performanse u Bahreinu


                        Nemački Bild i Sport Bild otkrivaju zbog čega Nico Rosberg ima lošije performanse od svog timskog kolege, Lewisa Hamiltona u Bahreinu.

                        Šetajući padokom Bahreina, novinari ova dva sportska lista, Bianca Garloff, Ralf Bach i Nicola Pohl, primetili su da Nico Rosberg samo „navlači“ svoju levu patiku i ne ubacuje celo stopalo u nju.

                        „Povredio sam palac dok sam trčao po plaži“, rekao je Rosberg novinarima, a Sport Bild dodaje da se to desilo prošle nedelje dok se nalazio u Dubaiju.

                        Rosberg je potvrdio da povreda utiče na njegove performanse jer koči levom nogom.







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6853
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Bahrein ostaje nocna trka


                          Potvrdjeno je da će VN Bahreina ostati noćna trka i ubuduće


                          Staza Sakhir, koja se nalazi u kalendaru F1 od 2004. godine, ove sezone će imati prvi noćni GP kao deo proslave svoje 10-godišnjice, sa kvalifikacijama i trkom koje se voze pod veštačkim osvetljenjem.

                          Pošto je veštačko osvetljenje, kroz prošlogodišnji WEC šampionat, već postiglo ogroman uspeh, a prodaja karata je porasla za ovogodišnji trkački vikend, staza će i ubuduće biti domaćin noćnih trka.

                          „Dosta smo uložili u projekat osvetljenja i to je postalo stalna struktura staze, pa će se od ove godine sve naše trke održavati u isto vreme“, potvrdio je Zayed Al Zayani, predsedavajući Sakhir staze.

                          „Ne bi bilo pametno da održimo samo jednu noćnu trku“, dodao je on.“







                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6855
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vergne se onesvestio


                            Jean-Eric Vergne hospitalizovan zbog preteranog gubitka težine


                            Jean-Eric Vergne je priznao da je pre izvesnog vremena završio u bolnici zbog ekstremnog režima gubitka težine.

                            Francuz je mnogo teži od svog timskog kolege, Daniila Kvyata, mladog i laganog ruskog vozača, koji od ove godine vozi u Toro Rosso timu.


                            Vergne se zbog toga opredelio za ekstremnu dijetu tokom pripreme nove sezone, jer su novi bolidi mnogo teži nego dosadašnji.

                            „Zbog razlike u težini izmedju mene i mog timskog kolege ja gubim oko 4 desetinke po krugu“, rekao je Vergne: „Bio sam na dijeti tokom zime, ali kada dodjete do odredjene granice, vaše telo to više ne može da izdrži.“

                            „Zapravo, završio sam i u bolnici izmedju VN Australije i Malezije zbog nedostatka vode i mnogo čega u organizmu. Bio sam veoma slab.“

                            Vergne dodaje da iako je ograničenje težine bolida plus vozača podignuto ove godine na 692kg, zbog mnogo težih V6 motora,ta granica je i dalje veoma niska.

                            „Iskreno, ova situacija je glupa. Bolidi Formule 1 su veoma teški za vožnju i potrebna nam je sva veština koju imate. Nije dobro kada ste primorani da smanjite svoju težinu.“

                            Vergne je dodao da su vozači već nekoliko puta pričali o tom problemu, ali da se nije došlo do rešenja.

                            „Neki lakši vozači žele da zadrže prednost“, dodao je Vergne.







                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6856
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Lauda: Hamilton nepobediv kada je fokusiran


                              Niki Lauda smatra da će biti teško pobediti Lewisa Hamiltona…


                              Hamiltonov bivši kolega, Jenson Button, rekao je ove nedelje da je šampion iz 2008. super brz, ali i veoma emotivno nestabilan.

                              Kada je Lewisu rečeno za komentare, on je priznao: “Mogu reći da je to prilično tačno.”

                              Od svog debija, sada 28-godišnji Hamilton je, između ostalog, otpustio svog oca sa menadžerske pozicije, prekinuo dobar odnos sa Dennisom i još uvek ima vezu sa prekidima sa svojom devojkom pop zvezdom.

                              “Uvek sam govorio da pokušavam da stavim sve na svoje mesto i pozitivno prođem godinu. Možda sad uspevam. Ali nikad se ne zna!”

                              Ukoliko je Hamilton zaista pronašao svoje ‘srećno mesto’, to bi moglo biti baš u pravo vreme, s obzirom na trenutnu dominaciju Mercedesa i pet godina od poslednje i jedine titule.

                              Niki Lauda rekao je za Blick: “Kada je Lewis u potpunosti fokusiran na svoj rad, on je skoro nepobediv.”

                              S obzirom na potencijalnu borbu za titulu između Hamiltona i njegovog timskog kolege, Nica Rosberga, Laudine reči bi mogle biti eksplozivne.
                              Hamiltonov i Rosbergov odnos datira još od dana u kartingu, ali Britanac je insistirao da oni nisu prijatelji.

                              “U Formuli 1, prijatelje brojimo na prste jedne ruke. Nico ne spada u mojih pet, niti ja u njegovih pet prijatelja.”

                              Odnos bi mogao još više da zahladni ukoliko Nemac bude imao više trka kao na Sepangu, gde je, iako na drugoj poziciji, lako bio pobeđen od strane Hamiltona.

                              Kada je upitan da li je ovogodišnja situacija uticala na njihov odnos, Rosberg je rekao: “Nije se promenio. Još uvek.”

                              Ferrarijev Fernando Alonso upitan je da li u ulozi ultimativnog favorita vidi Hamiltona ili Rosberga.

                              “Mislim da je 50% na obe strane. Ali tu smo Kimi, ja i naravno Vettel.”








                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6854
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Montezemolo i Ecclestone se sastaju da pricaju o buducnosti


                                Italijanska štampa prenosi vest o susretu Luce di Montezemola i Bernie Ecclestonea tokom kojeg će se diskutovati o savremenoj Formuli 1 i nekim budućim koracima. Pritom, njih dvojica ne kriju da im se novo lice F1 uopšte ne sviđa.


                                Takođe, očekuje se da će se sastanci nastaviti i u Bahrainu kada bi trebalo da im se pridruži Jean Todt, predsednik FIA-e. Jedna od glavnih tema biće zvuk novih bolida, na koji se svi žale, kao i koraci koje bi trebalo preduzeti da bi trke bile zanimljivije.

                                Razgovaraće se i o spornom meraču goriva, ali i o predlogu da se trke skrate kako bi se, eventualnim drugačijim podešavanjima bolida, dobio jači zvuk.

                                Ukoliko bude novih predloga, očekuje se da im se suprotstave Mercedes, koji dominira ove godine, ali i njegovi partneri McLaren i Williams.
                                Sa druge strane, Renault i Red Bull će verovatno podržati eventualne nove predloge.







                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6839
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X