F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Banka odbila Ecclestonov predlog za kompezaciju


    Pravne nevolje Ecclestonea jos nisu gotove



    Ecclestone je pre nego što je pristao da plati 100 miliona dolara odštete Bavarskoj republici, ponudio kompenzaciju od 25 miliona evra i državnoj banci BayernLB.

    Sada je javljeno da je kompenzacija sa bankom, koja je ujedno ranije bila i vlasnik akcija i dela komercijalnih prava Formule 1, bila važeća samo do prošlog petka.
    Jedan od Ecclestonovih advokata je rekao da ta suma od 25 miliona evra nije predstavljala priznanje krivice ili kompenzaciju za navodno nanetu štetu banci osporavanom isplatom od 44 miliona dolara Gerhardu Gribkowskom koji je sada u zatvoru.
    Međutim, po isteku roka za kompencaciju, Nemačka agencija DPA je objavila da je banka BayernLB odbila ponudu.
    Veruje se da je banka odbila predlog na bazi toga što je platila Ecclestonu konsultantsku naknadu koja nije bila manja od 41 miliona dolara nakon prodaje svog udela nad komercijalnim pravima Formule 1.
    Banka je ranije tražila 400 miliona dolara na ime štete koju su potcenjivanjem kupoprodajne vrednosti akcija prouzrokovali Ecclestone i Gribkowski.
    Portparol banke je za Nemačku agenciju DPA potvrdio da je Ecclestonov predlog odbijen.






    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/banka-odbila-ecclestonov-predlog-za-kompenzaciju
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Raikkonen: F14T nije propast


      Kimi Raikkonen potvrdio je da ovogodišnji bolid Ferrarija može dati solidnu osnovu za rad u narednoj sezoni.



      I pored velikih muka sa ovogodišnjim bolidom, pre svega sa novom pogonskom jedinicom, ljudi u Ferrariju veruju da F14T i nije tako loš prijekat za nastavak razvoja koji je sada usmeren na narednu sezonu. Raikkonen se od početka muči sa nedostatkom prijanjanja dok je Alonso u malo boljoj situaciji i tako zabeležio dva podijuma. Ipak, Finac veruje da tim može još mnogo dobrog da izvuče iz ove sezone.
      "Ovo nije totalna propast, to je sigurno. Svakako onda ne bi bilo rezultata koje smo do sada postigli. Znamo na kojim oblastima možemo da se poboljšamo i njih ima dosta. Nismo ni tako loši ni tako fantastični. Bolid je pouzdan, na nekim mestima radi bolje na nekima ne, ali znamo šta trebamo da poboljšamo kako bi otklonili eventualne nedostatke." kazao je Raikkonen.








      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/raikkonen-f14t-nije-propast
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vettel kupio ocu Ferrari


        Da li se istorija ponavlja?


        Sebastian Vettel, četvorostruki šampion F1 je nedavno svom ocu kupio Ferrari.

        Italijanski list La Gazzetta dello Sport je danas objavila da je Sebastian Vettel "uhvaćen" u Maranellu prilikom kupovine najnovijeg Ferrarijevog modela California, sa sa personalnim tablicama.
        Vettel je i dalje pod ugovorom sa Infinitijem kako na stazi tako i van nje, ali za svog oca, odabrao je Ferrari.

        Vettel je ocu kupio Ferrari Californiu, sa tradicionalno crvenom bojom i ličnim tablicama sa oznakom "HP-N1". HP predstavlja njegov rodni grad, Heppenheim, dok N1 predstavlja njegovo ime - Norbert.

        "Da li je ovo znak za budućnost? Ko zna", pisalo je u Gazzetti.

        "1995 godine je Schumacher vidjen u Monaku kako vozi Ferrarijev F355 model. A svi znamo šta se posle toga desilo, zar ne?.








        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7475
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Pirelli otvoren za veci broj trka


          Pirelli nema ništa protiv 20 i više trka u toku sezone


          Uz vest da će se Mexico pridružiti F1 kalendaru 2015. godine, a zatim i Azerbaijan 2016. a najverovatnije i New Jersey, kalendar Formule 1 će prevazići ograničenje od 20 trka u toku jedne sezone.

          Dok su neki timovi zabrinuti zbog toga, direktor Pirellija, Paul Hembery, tvrdi da njegova kompanija to može veoma lako da prevazidje i sa prednošću koju pružaju dodatna izlaganja, Pirelli ne bi imao ništa protiv dodatnih trka u kalendaru.

          „To je potpuno logistički problem“, kaže Hembery: „Na kraju krajeva, što više trka imate, više vredite na kraju, jer ste dobili veću vidljivost. Mi nismo protiv većeg broja trka, samo to svima stvara praktični ljudski problem, jer se ljudi muče sa svojim privatnim životom tako da morate da neke oblasti udvostručite ili duplirate uloge, ali sa tim moramo da živimo.“

          „Ono što je sigurno, mi nismo protiv većeg broja trka.“

          Medjutim, Hembery želi da se nove trke održavaju u mestima gde stvarno ima publike, kako bi se izbegli scenariji poput Koreje i Indije,gde su trke ispale iz kalendara nakon par godina zbog manjka publike.

          „Lično mislim da, ukoliko postoje izvesne sumnje da li će fanovi doći na trke ili ne, onda treba ići što bliže gradskih centara ili koristiti ulične staze, jer onda oni ne mogu da vas izbegnu, moraju da gledaju jer će im to upropastiti odlazak na posao.“

          „Mi moramo pažljivo da razmotrimo koliko će ove nove trke biti održive u budućnosti, jer mislim da nikome ne ide u korist da se voze nekoliko godina, a onda da nestanu. Morate da napravite zalet i da shvatite zbog čega možda javnost nije zainteresovana i šta bi trebalo promeniti kako bi se zainteresovali.“







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7477
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            McLaren kontaktirao Grosjeana


            McLaren i dalje traži vozački par za 2015.


            McLaren i dalje traži idealnu vozačku postavu i to ne samo za 2015., nego i za 2016. i 2017. godinu.

            Fernando Alonso je i dalje najveći kandidat za mesto u novo-starom McLaren-Honda timu, a pominjao se i povratak Lewisa Hamilton u Woking.

            Na toj „kratkoj“ McLarenovoj listi se, po zadnjim spekulacijama, našao i Lotusov Romain Grosjean. Franzuc je inače blizak prijatelj Erica Boulliera, koji je ove godine prešao u McLaren, a inače njegov (Grosjeanov) ugovor ističe na kraju ove godine pa će biti slobodan da uskoči u McLaren-Hondu.

            McLaren se nalazi u veoma jakoj poziciji da može veoma lako da izabere svoju vozačku postavu, ali izgleda da se ništa neće znati do oktobra ili novembra.








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7480
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Max Verstappen potpisao za RB


              Max Verstapen je novi član Red Bullovog juniorskog programa


              16-godišnji Holandjanin, sin bivšeg F1 vozača Josa, se već odavno nalazi na meti mnogih timova , posebno Red Bulla, gde je na kraju i stigao.

              On će se po prvi put naći za volanom Red Bullovog bolida na predstojećoj trci Formule 3 koja se vozi na Nurburgringu.


              „Veoma nam je drago što možemo da objavimo da je Max Verstapen prihvatio naš poziv da se pridruži Red Bullovom juniorskom timu.“, pisalo je u saopštenju Red Bulla, koji dodaju da će mladi Max voziti i u novembru na VN Macaua.








              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7479
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Plate vozaca u 2014. godini


                Ferrarijevi vozači ponovo najplaćeniji


                Business Book GP2014 objavio je ovogodišnje plate vozača, u kome Fernando Alonso, Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel imaju najveća primanja - 22 miliona evra.

                Alonso je godinama unazad bio najplaćeniji, ali je dolazak Finca u tim izravnao to. Sa druge strane, Vettel je ove sezone dobio znatno veću platu uprkos tome što nema pobedu i što neće biti šampion po peti put.

                Medjutim, ukoliko se obistine priče oko Alonsovog novog ugovora, onda će Španac ponovo biti usamljen na listi najplaćenijih vozača u F1. Glasine kruže padokom da bi Alonso mogao osigurati novi ugovor sa Ferrarijem vredan 40 miliona evra po sezoni.

                Raikkonenova i Alonsova primanja ove sezone su jednaka, ali njih dvojica nisu jednaki na stazi, jer je Alonso trenutno 88 bodova ispred Raikkonena, i pobedio je Finca u svakoj trci ove godine.

                Hamilton je na četvrtom mestu po zaradi sa 20 miliona evra, dok je Button iz McLarena na petom mestu sa 16 miliona evra. To znači da pet šampiona, koliko ih je trenutno u F1, zauzimaju prvih pet mesta po zaradama.

                Sa druge strane, vozači koji bi mogli (opravdano) da traže povećanje plate su definitivno Daniel Ricciardo i Valteri Bottas. Mladi Finac je jedan od zvezda prve polovine sezone, a osvojio je tri uzastopna podijuma sa Williamsom. Ipak, njegova zarada ove godine je "samo" milion evra. Daniel Ricciardo je u još boljoj/lošijoj poziciji. Pobedio je na dve trke ove godine i trenutno je ispred četvorostrukog šampiona Vettela, ali zaradjuje svega 750.000 evra po sezoni, što je manje od recimo, Adriana Sutila iz Saubera, ili Pastora Maldonada iz Lotusa.





                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7478
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  FIA odobrava stazu u Sociju sledece nedelje


                  Pripreme staže u Sočiju za prvu veliku nagradu Rusije su ušle u poslednju fazu.



                  Sudbina trke je bila dovedena u pitanje nakon što su se pojačale tenzije između Rusije i Ukrajine, pa događaj nije bio zvanično potvrđen na kalendaru Formule 1.

                  Ipak, organizatori su potpuno spremni za inspekciju koja će biti sprovedena sledeće nedelje.
                  „Kao što ste videli, ostali su samo manji kozmetički radovi i instaliranje opreme, a sama staza je već spremna da ugosti trku. 19. avgusta imamo posetu delegacije FIA koja će potvrditi naše mesto na kalendaru“, rekao je šef VN Rusije Sergej Vorobjov.







                  Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/fia-odobrava-stazu-u-sociju-sledece-nedelje
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Jos jedan Fittipaldi na putu ka F1


                    Unuk legendarnog šampiona najavljen kao velika trkačka nada.


                    Max Verstappen nije jedini naslednik čije se ime ovih dana vezuje za nastupe u F1.

                    Pietro Fittipaldi, 18, je unuk čuvenog dvostrukog svetskog šampiona i po svemu sudeći krupnim koracima grabi ga Formuli 1. Rođen u Majamiju, Pietro se otisnuo put Evrope kako bi se izborio za svoju priliku. Ponosni deda Emerson kaže:

                    "Mislim da će za dve-tri godine Pietro ući u Formulu 1. Svesni smo toga da neće biti lako, ali on ima odličnu podršku i veoma je posvećen tom cilju," rekao je Fittipaldi.

                    "Odlično je vozio u Nascar šampionatu, a ove godine postiže dobre rezultate u Britanskoj Formuli Renault”.

                    Fittipaldijev unuk je stigao u Evropu uz podršku Telmex programa koji stoji iza karijera Sergia Pereza i Estebana Gutierreza.

                    “Pietro je deo izuzetno dobrog programa. Organizacija im je odlična i oni će uložiti maksimum napora kako bi on dobio mesto u F1”.
                    Inače, u porodici Fittipaldi trkama su se, osim najpoznatijeg Emersona, bavili još i njegov brat Wilson, kao i nećak Christian. Sada je izgleda došlo vreme da se svetu predstavi treća generacija ove čuvene familije.








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7481
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Andretti: Alonso je talenat, Kimi mora vise da radi


                      Čuveni as je analizirao prvi deo sezone, posebno učinak pojedinih vozača.


                      Mario Andretti je bio šampion F1 daleke 1978. Kasnije se otisnuo u Ameriku, gde je tokom godina uživao u trkama svog sina, a sada sa ponosom prati i unuka.
                      Čovek koji je na čelu porodice koja je dala tri generacije trkačkom svetu se osetio pozvanim da prokomentariše trenutnu situaciju u Formuli 1:
                      “Očigledno je da se nisu svi podjednako dobro snašli posle velikih promena u šampionatu ove godine. Tokom svoje karijere ja sam se uvek trudio da budem prilagodljiv. Vozio sam u raznim kategorijama. Ipak, nisam vozio turbo tokom 1982. Otišao sam u Ferrari, odradio testove tokom jednog dana i na tome se završilo.”

                      “U savremenoj Formuli 1 morate stalo da učite i da se prilagođavate. Ove godine se najvuiše muče vozači koj i su se previše oslanjali na dobru aerodinamiku. Međutim, ne možete uvek imati bolid kakav biste želeli”.

                      “Svaki nov paket se uči iznova i mora dobro da se savlada. Tu pre svega mislim na Vettela. Niko nije očekivao ovako loše plasmane od četvorostrukog šampiona. On mora da se pomiri sa tim da je prošao kroz teške trenutke i mora da ih ostavi iza sebe. Dobar aerodinamički paket mu nedostaje i to je očigledno. Međutim, ubeđen sam da će on to prevazići. Seb je ogroman talenat. Možda mu je trebalo malo više vremena nego što je iko očekivao, ali on će opet pokazati da je pravi šampion. Na kraju niko neće moći da kaže da je razočaran njegovom vožnjom”.

                      Andretti se osvrnuo i na učinak Vettelovog timskog kolege Ricciarda:
                      “Mislim da je iznenadio i sam sebe ovako dobrim rezultatima. Konstantno je brz i stalno napreduje. Video sam par njegovih preticanja. Pokazao je da može da bude agresivan, ali ne i nepromišljen. Osim što smo videli koliko je dobar vozač, Ricciardo se dopao svima zbog svog karaktera. Stalno je nasmejan, smiren i posvećen radu. Pre početka sezone bila je velika nepoznanica kako će se snaći u Red Bullu, ali niko nije očekivao da će ovako nadmašiti Vettela”.

                      Andretti je potom prokomentarisao situaciju u Ferrariju. Tim sastavljen od dva svetska šampiona je veliko razočarenje prvog dela sezone.
                      “Alonso je pokazao da ima stav i čvrstu zelju da se bori. U ovom bolidu on pruža svoj maksimum. Fernando je taj koji održava Ferrari u životu. Sa druge strane, mnogo više se očekivalo od Raikkonena. Kimi je stalno u problemu. Donekle, ta situacija se slična sa Vettelovom. Prešao je iz Lotusa gde mu je dobro išlo i vratio se u Ferrari ne misleći da će imati bilo kakve probleme. Kimi mora mnogo više da radi i da se trudi”.

                      Na kraju, Andretti je želeo da kaže par reči i o čoveku u usponu, Valtteri Bottasu. Kimijev zemljak je do sada tri puta bio na podijumu. Zbog toga je legendarni as veliki optimista u pogledu Bottasove budućnosti:
                      “Valtteri je pokazao svoj talenat još prošle godine. Međutim, sada nas je uverio da može stalno da bude konkurentan. Znate, kontinuitet u postizanju dobrih rezultata je jedna od ključnih stvari. Za budućnost Formule 1 je dobro kada se ovakvi talenti pojave jer zahvaljujući njima kvalitet sporta ostaje na visokom nivou. Posebno se radujem i zbog povratka Williamsa. Posle niza loših rezultata, ova ekipa sada konačno ima šansu da zabeleži pobedu”, zaključio je Andretti.








                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7483
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Montoya: F1 je previse zatvorena


                        Najbrži cirkus treba da uči od Amerikanaca.


                        Posle par godina provedenih u F1 šampionatu Juan-Pablo Montoya se vratio na američko tlo, gde se oprobao u raznim takmičenjima. Trenutno vozi u Indycar seriji, a kao osoba sa dovoljno iskustva, ovih dana se osetio pozvanim da uporedi Formulu 1 sa šampionatima koji se voze u Americi.

                        Po njegovim rečima, velika mana Formule 1 je to što je previše zatvorena u odnosu na gledaoce. Pasionirani ljubitelji trka na američkom tlu imaju priliku da prošetaju padokom, slikaju se sa svojim ljubimcima i uzmu autograme. Montoya navodi i to da je komunikacija vozača sa publikom preko društvenih mreža daleko razvijenija u Americi:

                        “Formula 1 mora mnogo da se promeni da bi trke postale zanimljivije i privlačnije publici. Tu, pre svega, mislim na zvuk motora. Takođe, mnogo se pričalo o uštedama, ali ništa nije zaista sprovedeno u delo. Svaki tim potroši sve do poslednjeg centa”.

                        “Fanovima Formule 1 bi mnogo značilo kada bi bili više uključeni u sva zbivanja, kao što je slučaj sa Indycar šampionatom. Ovde su svi daleko otvoreniji u komunikaciji sa obožavaocima, naročito preko društvenih mreža. Publika voli da prošeta padokom, da slika bolide i da vidi svoje ljubimce izbliza. F1 vozači F1 su uvek sklonjeni od očiju svojih fanova i samim tim prilično nepristupačni”, rekao je Montoya.

                        Pre povratka u Indycar seriju, Montoya je proveo sedam godina u Nascaru, za koji kaže:

                        “Nascar nudi pravi šou. F1 je više evropski sport i tu se još uvek ponašaju kao da su jedini trkački sport koji postoji”, završio je kolumbijski as.







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7482
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          "Vettel je umoran"


                          Vettel je "umoran" posle 4 godine dominacije - Horner


                          Jedan deo Sebastianovih problema ove godine je taj što se on "istrošio", tvrdi Christian Horner. Nakon što je dominirao u protekle četiri godine svetom F1, Sebastian Vettel se ove godine muči da nadje formu. Vettel se ove godine nalazi u senci svog timskog kolege, mladog Australijanca Ricciarda, koji je upisao dve pobede ove godine, i jedini je vozač na gridu koji je pobedio osim Mercedesovih vozača.

                          Ricciardo je napredovao iz mladjeg Red Bullovog tima Toro Rossa, i trenutno vodi u medjusobnim duelima u kvalifikacijama sa 6-5 u odnosu na Vettela, dok je u trkama ta prednost još izraženija, 9-2, što uključuje i dve pobede u odnosu na Vettelovih nula.

                          Horner kaže da nije samo Red Bull iznenadjen Ricciardovom formom, već i ceo F1 svet.

                          "Ja iskreno želim da vidim da li imam ono što je potrebno da budem najbolji na svetu", izjavio je Ricciardo."A pri tom imam i najboljeg prema kome mogu da se poredim".

                          Ipak, Horner navodi da je kao i uvek, prava priča daleko komplikovanija od one koja se prikazuje.


                          "To je kombinacija mnogo različitih faktora. Prvo, borio se za titule pet godina za redom. To učini da se malo više "potrošite", ali to nije najveći problem Vettelu. Način na koje je Vettel izvlačio te dodatne desetinke tokom svih ovih godina su bile prilično neverovatne. On je veoma osećajan za ponašanje bolida, pogotovo prilikom kočenja", objasnio je Horner.

                          Ako je verovati Horneru, problem Vettela ove godine je taj što je novi "brake-by-wire" sistem kočenja učinio da "Vettel izgubi osećaj za bolid". Sada je upravljivost bolida veoma loša, pa Vettel ne može da pazi gume na način koji je to mogao ranije.

                          On dodaje da je Vettel nekada mogao da vozi "kao balerina, balansirajući gas i kočnice na pravi način", a to sada nije moguće. Red Bull i Renault naporno rade na bolidu, a Horner navodi da je u Madjarskoj "Vettel izgledao kao da ponovo vraća osećaj za bolid".

                          "Mi takodje nemožemo zanemariti sve mehaničke probleme koje je Sebastian imao do sada, male probleme koje su ga dosta koštale i oduzece mu pravi osećaj u bolidu. Zbog toga, on je imao manje vremena da se adaptira na nove bolide i sisteme", dodao je Horner.








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7485
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Nasr juri mesto u Sauberu


                            Ovaj Brazilac želi trkačko mesto u švajcarkom timu za 2015. godinu.



                            Felipe Nasr trenutno je treći vozač Williamsa koji za sada dobija priliku da se nađe u Formuli 1 kroz slobodne treninge, dok se u GP2 seriji bori za sam vrh. Pomognut sponzorstvom od strane Banco do Brasil, ovaj Brazilac kazao je da njegov menadžmet radi na obezbeđivanju trkačkog sedišta za narednu sezonu.

                            "Razgovori su sve učestaliji. Moji ljudi zaduženi za pronalaženje tima rade punom parom." kazao je Felipe Nasr.
                            On je dodao da ovom prilikom nije zainteresovan za sedišta u Marussiji i Caterhamu.
                            "Mislim da to sada nije opcija. To je kao da se trkam u GP2. Ukoliko dođe do toga tada bih ostao još jednu sezonu u GP2 umesto da loše počnem F1 karijeru. Nije da ne želim da se nađem u lošem timu već bih se zadovoljio sa nekim sedištem iz sredine grida. Teško je da ću ostati u Williamsu jer tim ima odlične vozače koji su sa dužim ugovorima." dodao je Brazilac.






                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/nasr-juri-mesto-u-sauberu
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              McLaren zeli da osvezi svoju vozacku postavu


                              Eric Boullier priznao je da njegov tim traga za novim vozačem koji bi uneo dodatno osveženje.



                              Više nije tajna da je McLaren već počeo da sprovodi svoje planove sa Hondom u cilju priprema za narednu sezonu, pa su tako na njihovoj listi bili Fernando Alonso, Lewis Hamilton i Sebastian Vettel. Zbog toga se ovogodišnji debitant Kevin Magnussen oseća ugroženim.

                              "Ja mogu samo da dam sve od sebe i da nadam se najboljem. Svi u timu imaju obavezu da daju maksimum, pa to važi i za mene i Jensona." kazao je Danac.
                              Veruje se da McLaren želi da naparvi mesto za nekog novog vozača a kako prenose ostrvski mediji odlasku iz tima sve je bliži šampion iz 2009. godine.
                              "Jensonu je jasno da on mora da zabeleži što više poena. On ne mora ništa da dokazuje, on je šampion i pobedio je na dosta trka. Mi moramo da budemo realni jer sa vremena na vreme moramo da osvežimo svoju vozačku postavu." kazao je Eric Boullier.






                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mclaren-zeli-da-osvezi-svoju-vozacku-postavu
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Caterham menja nos na trci u Belgiji


                                Christijan Albers još odavno je najavio da će njegov tim izmeniti prednji deo bolida.



                                Od kada je Tony Fernandes prodao Caterham za sada nepoznatom investitiru sa Bliskog istoka, tim na čelu sa Christijanom Albersom naporno radi kako bi izmenio prednji deo bolida koji je jedan od najružniji u šampionatu. Tim je već pre mesec dana počeo sa testiranjima u Toyotinom vazdušnom tunelu u Kelnu, gde je doveo model svog bolida u veličini od 60%.

                                Kako navodi Speed Week, Caterham je za ovu priliku spremio sasvim novo rešenje dok italijanski mediji navode da će novi prednji deo najviše ličiti na Williamsov nos.







                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/caterham-menja-svoj-nos-na-trci-u-belgiji
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X