F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Audi ulazi u F1 od 2016?


    Nemačka bi mogla od 2016 godine imati dva fabrička tima u F1


    Dominacija Nemačkih automobila iz perioda pre drugog svetskog rata bi uskoro mogla biti obnovljena u F1. Sve su jače glasine da će Audi napustiti svoje programe iz DTM serije i LeMansa kako bi se ponovo našao u najelitnijem takmičenju na svetu. Nedavno je iz Volkswagena stigla vest da bi od 2016 godine Audi ponovo mogao da se nadje u F1, kao što je to bio slučaj pre drugog svetskog rata.

    Insajderi kažu da bi budžeti iz DTMserije i LeMansa mogli biti preusmereni na F1 projekte, a takodje se govori i o sponzorstvu od strane Red Bull kompanije koja bi dodatno mogla da poveća budžet tima. Ukoliko se glasine obistine, biće to prvi put da se Audi takmiči u F1 još od 1950 godine, kada je poslednji put ova kompanija nastupila u najelitnijem takmičenju. Sa druge strane, Porsche će profitirati iz toga, jer, kako navode insajderi, LeMans projekat unutar Volkswagen kompanije će biti prebačen na Porsche.

    Audi je prvobitno trebao da se vrati u F1 još 2013 godine, i bio je jedini koji je predlagao da se uvedu motori sa 4 cilinda, ali kako to nije usvojeno u F1, Nemački proizvodjač je odustao od projetka i povratka u F1. Iako nije prošla ideja o četvorocilindričnom motoru, FIA je ipak smanjila motore na 1,6L V sa upotrebom električnog motora, a isti insajderi koji kažu da će se Audi ponovo naći u F1 sada tvrde da od početka ove godine Audi takodje razvija svoj V6 turbo motor.

    Ali, iako Audi ima svoj motor, kao i svoju fabriku, Nemački tim bi ipak kupio već postoće postrojenje za F1, a to bi moglo da bude ili Red Bullovo ili Toro Rossovo, kako ne bi morali da grade tim od nule. Red Bull je možda i relanija opcija za Audi, jer je Austrijska kompanija godinma unazad glavni sponzor Audi tima u DTM seriji.

    Još jedan link u celoj priči oko Audijevog povratka u F1 govori i činjenica da je nedavno i bivši šef Ferrarija Stefano Domenicali potpisao za Nemački tim. Domenicali nema iskustva u LeMans seriji, niti sa izgradnjom prototipova, a takodje nema iskustva ni sa DTM programom. To je jedan od glavnih razloga, zašto eksperti tvrde da je Domenicali i angažovan od strane Audija.

    Što se tiče vozača za Audijev tim, to bi mogao biti čak i Fernando Alonso koji je na izlaznim vratima Maranela. Špekuliše se da bi Španac mogao da uzme godinu dana odmora, na kraju ove godine, i da se vrati sa Audi timom 2016, gde bi Domenicali mogao biti jedan od glavnih ljudi u timu. Alonso ima jaku vezu sa Domenicalijem jer je vozio pod njegovim vodjstvom nekoliko godina, a to bi možda moglo ponovo da se desi 2016 godine.

    Ukoliko se Audi vrati u F1, to bi moglo stvoriti novu eru rivalstva izemdju Audija i Mercedesa, koja datira još iz perioda pre drugog svetskog rata, kada su se dve kompanije takmičile za prevlast na svim poljima motorsporta, od kružnih staza do postavljanja brzinskih rekorda.

    Takodje, Audijevo napuštanje LeMansa će okončati jednu neverovatno uspešnu eru dominacije na stazi La Sarthe. Nemački tim je pobedio na 24-satnoj trci 13 puta od 2000-te godine, i počeo je da ozbiljno preti Porscheovom rekordu od 16 pobeda. Za sve godine od kada se takmiče na LeMansu, Audi je samo jednom pobedjen, i to 2009 godine od strane Peugeota.

    Ipak, ostaće upamćem u istorijskim knjigaa kao prvi auto koji je pobedio sa dizel motorom, i prvi hibridni auto koji je pobedio na najtežoj trci na svetu.






    Preuzeto sa f1srbija.rs
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Kolaps Caterhama je dobar za F1 - Ecclestone


      Caterham je izgubio podršku Ecclestona - izveštaj


      "Mislim da je bolje da odu iz sporta", izjavio je 83-godišnji Ecclestone nakon novih glasina koje su se pojavile u sredu o situaciji u Caterhamu. "Ne želim takve ljude u F1".

      Caterham je pre nekoliko meseci prodat od strane Tony Fernandesa, a kupio ga je konzorcijum koji predvodi Colin Kolles i nekadašnji vozač F1 Christian Albers. Medjutim, nedugo posle kupovine tima, Albers se povukao iz tima, sa obrazloženjem da želi da se posveti porodici.

      U poslednjih nekoliko dana vodi se "rat" izmedju novih vlasnika i Tony Fernandesa oko Caterhama, a sve je videntnije da bi F1 mogla ostati bez ovog tima naredne godine.

      "Nakon tri meseca poslovanja, Caterham je suočen sa situacijom da će možda biti primoran da se povuče iz sporta i iz F1", navodi se u zvaničnom saopštenju tima. Advokati su angažovani od strane kupca da prikupe sve moguće podatke o svim stranama, uključujući i bivšeg vlasnika gospodina Fernandesa".

      U medjuvremenu, pojedini mediji navode da je Caterham izgubio i šefa tima - Manfredi Ravetta, kao posledica raspadanja tima.

      Ipak, najveći udarac za Caterham bi mogao biti manjak podrške od moćnog Ecclestona, koji deluje kao da nije zainteresovan da održi svih 11 timova na gridu naredne godine.

      "Ne znam ko je vlasnik Caterhama. Ne znam i nije me briga", izjavio je Ecclestone."Da vam kažem još nešto, oni će vam reći bilo šta što njima odgovara".







      Preuzeto sa f1srbija.rs
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        „Krećem u lov na titulu“


        Rosberg konačno kreće u borbu za titulu


        Nakon četiri uzastopne pobede Lewisa Hamiltona, Nico Rosberg se nalazi na 17 poena iza svog timskog kolege, tri trke do kraja sezone.

        Mercedes je na poslednjoj trci, u Rusiji, osvojio titulu šampiona-konstruktora, i Rosberg kaže da sad konačno kreće u „lov na titulu“.

        „Preostale staze su mi jedne od najomiljenijih“, kaže Rosberg: „Ja sam lovac, idem u lov na titulu i nemam nameru da odustanem.“

        „To će biti teška borba u preostale tri izazovne trke. Nema sumnje da ću sada, kada je tim osvojio titulu, početi da mislim samo na sebe.“

        Alain Prost, legenda Formule 1, tvrdi da niko ne sme da otpiše Rosberga, iako se Hamilton nalazi na čelu šampionata.

        „Više ide u korist Hamiltona“, tvrdi Prost: „Ali on uvek može da napravi grešku u pogrešno vreme. Mislim da su šanse 55:45 posto“, kaže Prost.






        Preuzeto sa f1srbija.rs
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Timovi-kupci ne mogu do titule


          Ron Dennis tvrdi da samo proizvodjački timovi mogu do titule


          Predsedavajući McLarena, Ron Dennis, tvrdi da timovi koji kupuju motore ne mogu biti uspešni kao timovi koji ih proizvode za sebe, kao što su Mercedes, Ferrari i Red Bull uz pomoć Renaulta, jer jednostavno nemaju isti nivo detalja i informacija kao timovi koji voze svoje motore.

          „Jedna stvar koju primećujete tokom cele godine na kvalifikacijama je vremenska razlika izmedju Mercedes-Benzovog „radnog tima“ i ostalih timova koji koriste te motore“, kaže Ron Dennis.

          „I sve u svemu, ona je veća od sekunde, ne gledajući tempo koji mogu da generišu tokom trke, kada Mercedes ima očiglednu prednost u odnosu na njih.“

          „Moje mišljenje je, a to je mišljenje većine u našoj organizaciji, da nema šanse da osvojite titulu ako ne dobijate najbolji motor od bilo kog proizvodjača motora.“

          „Ako nemate kontrolu nad procesom, mislim na pristup izvornom kodu, onda nećete biti u mogućnosti da stabilizujete vaš bolid na ulasku u krivine i sl. ... i tada gubite mnogo vremena.“

          „Čak iako imate isti brend motora, to ne znači da imate mogućnosti da optimizujete motor.“

          To je jedan od razloga zbog koga će McLaren od iduće godine postati „radni tim“ Honde čak i ako Japanski proizvodjač odluči da snabdeva i neke druge timove.

          „Morate sebe da postavite u poziciju da dobijete najbolji motor.“

          „Imali smo odličnu saradnju sa Mercedesom, ali nameravamo da postignemo uspeh sa Hondom i to je naš prvi korak.“






          Preuzeto sa
          f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            VN America





            Satnica:

            petak 31.10.2014.
            1. trening: 16:00-17:30
            2. trening: 20:00-21:30


            subota 01.11.2014.

            3. trening: 16:00-17:00
            kvalifikacije: 19:00


            nedelja 02.11.2014.

            trka: 21:00


            Pol pozicija: sa desne strane staze

            Maksimalna brzina: 314 km/h

            Razdaljina od grida do prve krivine: 280m

            Punim gasom: 68%

            Najduža sekcija pod punim gasom: 1090m

            Nivo downforcea: visok

            Promena brzine u toku jednog kruga: 54 puta

            Potrošnja goriva po krugu: 2.5 kg

            Gubitk vremena po krugu zbog količine goriva: 0.1s

            Gume: soft (žute) i medium (bele)

            DRS zone: startno-ciljni pravac i najduži pravac




            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Braća iz Indije spašavaju Marussiju?


              I u ovaj tim je nedavno stigla nova prinudna uprava.



              Kako je Caterham takođe objavio da se sigurno neće pojaviti na naredne dve trke, velika je verovatnoća da se ista stvar može desiti i sa Marussijom, mada niko iz tima nije potvrdio ovu informaciju.

              Pored toga u medijim su se pojavili navodi da možda ima nade. Pošto je već poznato da vlasnik Andrey Cheglakov želi da proda tim izgleda da se već javio prvi kupac. To su braća Baljinder Sohi i Sonny Kaushal koji žive u Britaniji a imaju indijsko poreklo.

              "Veoma smo blizu dogovora. Ali sve to mora da ima odgovarajuću cenu. Dali smo ozbiljnu ponudu i videćemo šta će se desiti." kazao je Sohi.






              Preuzeto sa f1-serbia.com
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Marusija pod prinudnom upravom


                Jutros je objavljeno da je i Manor dobio prinudnu upravu.



                Marusija F1 tim je i službeno odustao od trkačkog vikenda u Ostinu nakon što je firma vlasnik Manor Racing jutros stavljena pod prinudnu upravu i vlasništvo su preuzeli administratori.
                Specijalista za restrukturiranje i oporavak firma FRP Advisory LLP je imenovana za upravnika u ponedeljak, a usled nedostatka novčanih sredstava odlučeno je da se propusti Ostin.
                Za novonastalu situaciju jedan od izvrsilaca Džef Rouli kaže:
                "Iako je tim u relativno kratkom periodu ostvario značajan napredak i u prvenstvu konstruktora osvojio dva boda, mi smo došli do zakljućka da su neophodna značajna materijalna ulaganja u F1 tim da bi on nastavio sa radom. Uz postojećeg dioničara koji nije bio u mogućnosti da uloži sredstva u tim, menadžment je radio na rješenju problema, ali nije uspio u roku predviđenom za to."
                FRP je dodao da će Marusija nastaviti da radi i da se procjenjuje mogućnost nastupa u preostale dvije trke sezone.Takođe su rekli da neće biti otpuštanja osoblja i da je u toku isplata zarada.

                Jedan od problema za Marusiju jeste i transport u Brazil. Naime, ostali timovi u Brazil idu takozvanom američkom linijom, odnosno direktno iz Ostina. Kako će menadžment F1 izvesti transport Mrusije ako budu nastupali u Brazilu ostaje da vidimo.








                Preuzeto sa f1-serbia.com
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Karthikeyan : Nikome neće nedostajati mali timovi !


                  “Formula 1 je previše skup sport”


                  Goruća tema ovih dana je izostanak Caterhama i Marussie sa poslednje dve trke u šampionatu. Razlog je, naravno, novac, a tim povodom se oglasio i bivši vozač Narain Karthikeyan, prvi Indijac koji je učestvovao u šampionatu Formule 1. On je prošao kroz istu situaciju pre dve godine kada je ugašena HRT ekipa za koju je vozio.

                  Karthikeyan je na društvenim mrežama izneo svoje mišljenje o aktuelnim dešavanjima:

                  “Formula 1 je previše skup sport i potpuno je nedostupna malim timovima. Prvo HRT, a sada Caterham i Marussia. Ovaj dan se očekivao još od 2010. U Austinu će se pojaviti 18 bolida na gridu, a najtužnije je to što nikome neće nedostajati mali timovi. To je prava istina”, napisao je Karthikeyan.

                  Najave pred trku i neka mišljenja navijača koja se mogu pročitati pred trku u Austinu samo potvrđuju Karthikeyanove reči. Naime, gledaoci željno iščekuju nedelju i čini se da ništa neće umanjiti spektakl na VN Amerika.

                  Na kraju, treba se podsetiti reči čuvenog Kena Tyrrella koji je svojevremeno izjavio:

                  “Velikim timovima su potrebni mali jer neko MORA da bude poslednji na cilju”.






                  Preuzeto sa f1srbija.rs
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Massa: Kimi je pod pritiskom zbog Alonsa


                    Brazilski vozač smatra da Kimi ima psihičku blokadu radi Alonsa u timu.



                    Felipe Massa vjeruje da su loše vožnje Kimija Raikkonena plod psihičkog uticaja i pritiska od strane Fernanda Alonsa. On smatra da je to glavni razlog njegovih loših rezultata a ne loš bolid kao sto drugi tvrde.

                    Raikkonen je zamijenoo Massu uoči pocetka ove sezone i očekivalo se mnogo više od Finca. Trenutno, Alonso ima 141 poen i šesti je u poretku vozača, dok Kimi ima 47 boda osvojenih u toku šampionata.
                    Massa je vozio uz Alonsa, koga mnogi smatraju kao najkompletnijeg vozača današnjice i misli da je upravo on razlog jako teškog Kimijevog privikavanjana bolid Ferrarija ove sezone:


                    "Nije lako biti Alonsov timski kolega a pogotovo jer ga Kimi sigurno ima kao problem u svojoj glavi. Vrlo je teško Fernandu biti suvozač, jer prije svega on je fantastičan vozač i njegov talenat je kompletan. On je jedan od najbrzih ali i jedan od najkonzistentnijih na gridu i po meni sigurno najkompletniji." rekao je Felipe Massa.







                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Kobayashi se izvinjava fanovima zbog odsustva sa trka


                      Japanac je osetio potrebu da se izvini svojim fanovima jer se neće naći na trkama u USA i Brazilu.



                      U tim iz Lifilda već neko vreme vlada prinudna uprava koja ima zadatak da obezbedi nove vlasnike do kraja sezone. Sa druge strane Kamui Kobayashi od VN Belgije nije imao sigurno mesto u timu, pa mu je svaka trka možda bila i poslednja u šampionatu. Ipak, Caterham je objavio da zbog loše finansijske situacije neće učestvovati na trkama u Ostinu i Brazilu.
                      "Nažalost zbog situacije u timu ja se neću naći u Americi i Brazilu. Žao mi je zbog mojih fanoava koji su se radovali ovim trkama. Za sada posmatram celu situaciju i procenjujem mogućnosti za narednu godinu." rekao je Kobayashi.






                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Sainz: Zaslužio sam mesto u Toro Rossu


                        Španac veruje da je zaslužio mesto u Formuli 1 posle osvajanja šampionata u Renault seriji.



                        Carlos Sainz Junior je postao prvi vozač iz Red Bull akademije koji je osvojio takmičenje u Renault seriji 3.5. On želi da se naredne godine u timu Toro Rossa priključi već odabranom Maxu Verstappenu umesto Danila Kvyata koji će zameniti Sebastiana Vettela u Red Bullu.
                        "Mislim da sam zaslužio mesto u Toro Rossu kao i da bi svaki drugi angažman van Formule 1 za mene bio nesupeh. Max je svoj šampionat završio kao treći gde je pobedio još jedan debitant. Ako je on to zaslužio ja sam onda još više." rekao je Sainz.








                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          U svetu F1 se i dalje nagađa o Alonsovoj budućnosti


                          Koji je naredni potez?


                          Prošla je još jedna nedelja, a i dalje se ne zna za koji tim će se opredeliti jedan od najboljih vozača današnjice.
                          Razne informacije su kružile u proteklom periodu. Insajderi u svetu Formule 1 su tvrdili da Alonso pokušava da napravi ugovor sa McLarenom, ali pod svojim uslovima. Nedavno se, čak, pronela vest da Španac može da pauzira godinu dana ne bi li sačekao mesto u Mercedesu.

                          U polemiku o Alonsovoj budućnosti se uključio i Bernie Ecclestone:

                          "Alonso nema mnogo opcija, zar ne? On nema gde da ode, osim u McLaren”.

                          Po napisima španskih medija Alonso je nedavno dobio konkretnu ponudu od Porchea da se pridruži Webberu koji je već vozio na 24h Le Mana za ovu ekipu.

                          Dok se situacija oko eventualnog novog ugovora ne razreši, trenutni Fernandov poslodavac Ferrari još uvek ćuti. Nezvanično, oni su potpisali ugovor sa Vettelom za 2015.godinu, ali ne žele još uvek da to i objave. Luca di Montezemolo je tim povodom izjavio:

                          "Ukoliko me pitate da li bi Sebastian bio dobar vozač za Ferrari, moj odgovor je DA. On je mlad, a već je četvorostruki svetski šampion i izuzetno je dobar momak. Očigledno, Vettel ima sve karakteristike koje su potrebne jednom vozaču Ferrarija. Prema tom, zašto da ne?”

                          Iz tabora Red Bulla takođe potvrđuju da je transfer Vettela u Ferrari već dogovoren.
                          Dr Helmut Marko kaže da su precizirani svi detalji, čak i onaj kojim se Vettelu zabranjuje učešće u testovima za novu ekipu u Abu Dabiju:

                          “Mi smo mu vrlo jasno stavili do znanja da ne može da testira za Ferrari po završetku sezone”.

                          Posle takvih izjava ostaje nejasno zašto i dalje nema zvanične potvrde o Vettelovom novom ugovoru. Da li je to vezano sa novim glasinama koje stižu iz Maranella, a po kojima je Ferrari (opet) promašio put razvoja sa bolidom za narednu godinu? Navodno, bolid za 2015. ima toliko lošu aerodinamiku da je čak i ovogodišnji auto bolji.

                          Bivši svetski šampion i nekadašnji vozač Ferrarija Alain Prost je nedavno izjavio da je pred ekipom veliki posao:

                          “Biće im potrebno dosta vremena kako bi sve napravili ponovo. Puno je problema i to ne može da se završi u kratkom roku”, rekao je Prost.

                          On je takođe izrazio sumnju u pogledu eventualnog Vettelovog uspeha u Ferrariju:

                          "U proteklih nekoliko godina Alonso je dokazao da vozač ne može da reši probleme u ovoj ekipi. Za vrhunske rezultate mora sve da se poklopi-menadžerski deo, tehnička strana i vozač. Zbog toga mislim da je pred Vettelom teška godina. Ipak, razumem njegov potez-kada provedete puno vremena u jednom timu, nižete uspeh za uspehom, normalno je da se izgubi motivacija i da poželite neki novi izazov. Vettel je mlad, ima vremena za njega da pokuša da izgradi svoju budućnost u Ferrariju. Sa druge strane, sa Alonsom to nije slučaj jer on želi da pobeđuje odmah”, rekao je Prost.






                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Button se ne plaši Alonsa


                            Button nema ništa protiv da se trka sa Špancem


                            Budućnost dvostrukog svetskog šampiona i dalje svakodnevno privlači pažnju, jer se još uvek ne zna da li će otići iz F1, napraviti pauzu ili preći u neki drugi tim, iako su glasine oko njegovog prelaska u McLaren-Hondu sve jače.

                            Jenson Button, koji takodje još uvek ne zna da li će ostati u timu i naredne godine, ili će ga zameniti Španac, tvrdi da ne bi imao ništa protiv da se trka zajedno sa njim u timu i da se ne plaši njegovog dolaska.

                            „Ja bih mogao da radim sa bilo kojim vozačem na gridu i ne plaši me činjenica da je to svetski šampion“, kaže Jenson Button, takodje svetski šampion Formule 1.

                            „Već sam dva puta radio sa šampionima – Jacques Villeneuveom, kada sam bio mlad, i sa Lewisom Hamiltonom tri sezone.“

                            „Ne plašim se nijednog timskog kolege, i mislim da je veoma uzbudljivo upoznati nove ljude i videti kako oni rade, jer često to nije onako kako izgleda sa strane.“

                            Ukoliko McLaren ipak odluči da zadrži istu vozačku postavu iduće godine, Button nema ništa protiv toga.

                            „Volim da radim sa timskim kolegama koji daju sve od sebe, koji su tehnički upoznati sa bolidom i koji znaju šta treba da rade sa set-upom, koji su potpuno otvoreni, a takav je Kevin.“

                            „Došao je neiskusan, tako da sam uglavnom ja radio na razvoju bolida, ali veoma brzo je naučio kako da podesi bolid.“

                            „Mislim da imamo sličan osećaj i pravac u podešavanju, tako da volim da radim sa njim.“








                            Preuzeto sa f1srbija.rs
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Prost : Incident na Spa je doneo preokret u borbi za titulu


                              Bivši svetski šampion Alain Prost smatra da je na trci u Belgiji došlo do odlučujućeg preokreta u borbi za titulu. Po njegovom mišljenju, posle incidenta između timskih kolega stvari su počele da se odvijaju u Hamiltonovu korist.



                              Prost misli da Britanac ipak nema otvorenu i bezuslovnu podršku ekipe, ali veruje da je situacija u timu znatno drugačija u odnosu na početak sezone. Od trke u Belgiji Hamilton je trijumfovao četiri puta i to je promenilo odnos snaga u timu Mercedesa.
                              Francuski as, koji se sada nalazi na poziciji Renaultovog ambasadora, kaže:

                              "Mercedes se odlično nosi sa celom situacijom. Ne znam tačno šta se desilo u okviru ekipe posle incidenta u Belgiji, ali promenila se dinamika. Tokom duge sezone kao što je ova, svaki tim prolazi kroz različite periode i to je neizbežno. Jednostavno, nekad se osećate jakim, nekad ne. Uvek može da desi nešto nepredviđeno. Ne možete imati kontrolu nad svakom mogućom situacijom”.

                              “Ako biste analizirali stanje u Mercedesu pre i posle trke na Spa, videli biste da se odnos snaga potpuno promenio. To ne znači da ne može opet sve da se preokrene u Rosbergovu korist, jer ipak pobeda na poslednjoj trci donosi 50 poena”, kazao je Prost.

                              Bivši prvak smatra da je za svakog vozača veliko opterećenje kada se nađe u centru političke situacije u timu:

                              “To ne može tako očigledno da se vidi, samo se oseća i ponekad se pitate da li je istina ili nije, ali čim počnete da postavljate takva pitanja i da osećate pritisak, već ste izgubljeni”.

                              Prost je tokom svoje karijere više puta vodio borbu za titulu upravo sa timskim kolegama. Mnogi pamte njegove okršaje sa Laudom i Sennom, a Francuz kaže:

                              "Ponekad i najmanji detalj može da preokrene situaciju. Uvek sam govorio da su ljudi koji vas okružuju veoma, veoma bitni. Takođe, ne treba zanemariti ni uticaj medija, ali on ipak nije presudan”.

                              “Ako počnete da osećate makar i malu nesigurnost u okviru ekipe, ili mislite da je trebalo da nešto urade drugačije, već ste sami sebe uništili. Kao vozač, možete da uradite sve i postignete sve što želite, ali dileme koje vam se uvuku u glavu ne mogu da se kontrolišu”.







                              Preuzeto sa f1srbija.rs
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Force India umalo odustala od VN Amerike


                                Indijskom timu je malo falilo da krene putem Caterhama i Marussije zbog duga prema Mercedesu za motore.



                                Nemački list Auto Motor und Sport je preneo da je Force India imala rok do 27. oktobra da isplati Marcedes, dok bi u slučaju da finansijske obaveze nisu izmirene verovatno propustila trku.

                                Ipak, ekipa je stigla da uplati poslednju ratu i na raspolaganju će imati sveže motore ali i novi aerodinamički paket. Sve t bi trebalo da im pomogne da se ozbiljno napadnu McLaren sa kojim su u borbi za peto mesto u šampionatu konstruktora koje donosi 62 miliona dolara.
                                Nakon razočaravajuće trke u Sočiju, Force Indija zaostaje 20 bodova za ekipom iz Wokinga.






                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X