F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Nova F1 nije tako popularna


    Briatore i Rossi ne vole „novu“ F1 eru


    63-godišnji Italijan, koji je svet Formule 1 napustio nakon „crashgate“ skandala, kaže da je pratio trku u Melbourneu i da smatra da je ona samo pokazala „nepoštovanje“ prema gledaocima i TV publici.

    „Oni (gledaoci) ne shvataju zašto vozači ne napadaju, zašto i kako oni „čuvaju“ gorivo, i zašto čak i šampioni ne žele da brane svoje pozicije u trci“, rekao je Briatore: „Ovo je bio čudan prizor, koji je najlepši sport na svetu bacio u drugi plan.“

    On kaže da je bilo pogrešno to što su dopustili da proizvodjači automobila donesu nova pravila i uvedu „zelenije“ motore sa manjom potrošnjom goriva.

    „Oni su upravljali pisanjem pravila za inženjere, koji ne mare za navijače ili zabavu“, rekao je Briatore.

    „Rezultat je užasan. Istina je da su principi pravila korektni, ali ne smemo da zaboravimo da Formula 1 mora da bude takmičenje izmedju vozača.“

    „Primoravanjem vozača da voze sporije je u suprotnosti sa zdravim razumom. To je kao da uvedete pravilo da Ronaldo sme samo deset puta da pipne loptu u toku jedne utakmice.“

    „Sada imamo zvezde (vozače) koje su primorane da se na stazi ponašaju kao računovodje.“

    „Ako se Formula 1 ne promeni u bliskoj budućnosti, izgubiće publiku. Pogledajte komentare na internetu, blogovima, Twitteru, nije im se svidela VN Australije.“

    „To je bio potpuno nejasan i depresivan šou.“

    „Ova nova F1 je prebrzo stigla sa premalo testova, tako da smo na samom početku imali Vettela i Hamiltona koji odustaju od borbe. To je neprihvatljivo i sad imamo haos.“

    I MotoGP veteran, Valentino Rossi je nezadovoljan novom F1.

    „Očekivao sam nešto drugo od novih F1 pravila, a umesto toga sam shvatio da je postala dosadna“, rekao je Rossi.

    „Mislim da motorcikli i automobili treba da se trkaju sa količinom goriva koja im je potrebna, ali ovo što se dešava je samo vežba za inženjere“, završio je on.








    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6762
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ovo nije nova era vozaca


      Hamilton tvrdi da ne počinje nova era vozača u Formuli 1


      Nakon trke u Australiji, mnogo su Kevina Magnussena nazvali „novim Lewisom Hamiltonom“, a mladog Rusa, Daniila Kvyata „budućim Sebastianom Vettelom“.

      Daniel Ricciardo je tokom celog vikenda u Australiji bio bolji od Sebastiana Vettela, pa se mnogi pitaju „da li je ovo zapravo počela nova era vozača u Formuli 1?“

      Medjutim, šampion iz 2008. godine ne misli tako.

      „I dalje imate ... Vettela, mene, Alonsa i Kimija“, rekao je Hamilton: „Ovo nije nova era.“

      „Ovo je samo novi talas mladih vozača koji prolaze kroz F1.“

      Sa druge strane, Ron Dennis, koji je i doveo Hamiltona u F1, u Magnussenu vidi budućeg šampiona.

      „On ima sve što mu je potrebno da postane svetski šampion“, rekao je Dennis.

      Hamilton ne veruje u to, ali je ipak pohvalio mladog „naslednika“.

      „Kevin je odradio fantastičan posao. Ja sam veoma impresioniran njegovim uspehom. Čestitam mu.“







      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6768
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Walker napusta VN Australije


        Ron Walker više neće predsedavati VN Australije


        Nakon više od dvadeset godina na čelu trke u Albert Parku, Ron Walker je najavio da će da se povuče sa te pozicije nakon trke koja će se voziti u 2015.godini

        „Imam 75 godina i pravo je vreme da nekom drugom prepustim „uzde“, rekao je Walker, koji je sam izabrao svog naslednika, aktuelnog predsednika Kriket Svetskog Kupa, Johna Harndena.

        „To nije javno obaveštenje. Nismo napravili najavu, jer želimo da nastavimo da radimo ono što inače i radimo, bez ikakve buke i pompe oko toga.“

        Činjenica da će Harnden samo nastaviti sa upravljanjem trke 2016. godine je jasan znak da Melbourne želi da zadrži svoju trku i nakon 2015.

        Walker, koji se do nedavno borio sa karcinomom pluća, prošle nedelje je otkrio da pregovara sa Berniem Ecclestoneom oko novog ugovora.

        „Mislim da je predigra završena i sad je ostalo samo da vidimo sa Vladom da li se isplati ili ne“, rekao je Walker: „Mislim da svi u Vladi žele ovu trku. Procena će biti donešena na osnovu cene.“

        „Mi želimo tri dodatne godine. Mi nismo kao Arapske zemlje ili neke druge države, mi moramo da budemo veoma pažljivi u trošenju novca poreskih obveznika.“







        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6772
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          McLaren ce biti pola sekunde brzi u Maleziji


          To tvrdi prvi čovek tima, Ron Dennis


          Zahvaljujući drugom mestu Kevina Magnussena i trećem mestu Jensona Buttona u Australiji, McLaren trenutno vodi u generalnom plasmanu konstruktora.

          Medjutim, tokom prve trke sezone, ovaj tim nije imao dovoljno dobar tempo da se bori sa Mercedesom, iako koriste iste agregate, ali Ron Dennis tvrdi da će njegov tim u Maleziji biti pola sekunde brži.

          „Ove interkontinentalne trke nam ograničavaju vreme za razvoj bolida, ali, bez obzira na to, mi ćemo dati sve od sebe“, rekao je Dennis.

          „Ubedjeni smo da ćemo na sledećoj trci biti pola sekunde brži, iz različitih razloga.“

          „To neće biti dovoljno da postignemo naš cilj, ali će to stvoriti dodatni pritisak našim rivalima koji pokušavaju da nas sustignu.“

          Očekuje se da će McLaren u Maleziju doneti veliki paket poboljšanja, koji nisu uspeli da razviju tokom zimskih testova, kada su uglavnom bili fokusirani na pouzdanost.








          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6775
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            F1 timovi se slazu sa Ricciardovom diskvalifikacijom


            Niko ne podrzava Red Bull


            Red Bull je uložio žalbu na odluku o diskvalifikaciji njihovog vozača Ricciarda sa prve trke sezone, tvrdeći da FIA nema dovoljno preciznu opremu za merenje težine bolida.
            Šampionski tim navodi da je FIA-ina oprema nepouzdana, međutim ostali timovi se ne slažu sa tim.
            Posebno su glasni glavni rivali Mercedes i Ferrari. Po važećim pravilima, timovi ne smeju da zamene regularnu opremu svojom. Dakle, sve ekipe su radile sa FIA-inim sistemom, uključujući i Vettela, dok je Red Bull samo na Ricciardovom bolidu koristio svoj monitoring.
            Šef Ferrarija Stefano Domenicali je tim povodom izjavio:
            “Moramo da se oslonimo na činjenicu da FIA uspešno upravlja celim šampionatom. Zbog toga i postoje, da rade svoj posao valjano. Uveren sam da sa FIA-om nećemo imati problema”.
            Sa njim se složio i Toto Wolff iz Mercedesa:
            “FIA je ta koja kontroliše gorivo i njihova merenja se proveravaju sa ostalim timovima. Mislim da njihov merač treba integrisati u bolide. Oni imaju specifikaciju koja potvrđuje preciznost sistema za merenje. Sve je ovo novo za nas i treba da podržimo FIA-u, kako bismo lakše prošli kroz ovaj period obostranog učenja”, završio je Wolff.







            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6765
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Lotusu treba jos ljudi


              Grosjean smatra da Lotus treba da zaposli još ljudi


              Iako konkurentan, tim iz Enstonea je zapravo imao strašno loš kraj 2013. sezone, jer je usred očiglednih finansijskih problema prvo izgubio Kimija Raikkonena, koji se vratio u Ferrari, a zatim i Erica Boulliera koji je prešao u McLaren.

              Medjutim, nakon dolaska Pastora Maldonada, prestale su priče o finansijskoj krizi tima, jer su došle pare iz PDVSA, a kako navode izveštaji, Lotus je „usput“ otpustio oko 100 ljudi.

              „Stvari su se sad stabilizovale i atmosfera u timu je prilično dobra“, rekao je Grosjean: „Svi prošlogodišnji problemi su sada iza nas.“

              Medjutim, Lotus je veoma rano doživeo prvu katastrofu u 2014., jer zbog inovativnog Renaultovog V6 motora, njima ozbiljno fali tempo i pouzdanost.

              Grosjean misli da tim treba da zaposli još ljudi.

              „Mi definitivno treba da zaposlimo još neke ljude, ali sve u svemu, stvari su i dalje pozitivne.“








              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6779
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ogranicenje staze na svakoj trci pojedinacno


                Whiting spreman da napravi kompromise oko zloupotrebe granica staze tokom trka


                Prekoračenje granica staze je postao veliki problem tokom 2013. godine, kada je nekoliko vozača kažnjeno zbog toga što su sa sva četiri točka prešli preko bele linije, koja se smatra granicom staze, kako bi sebi napravili prednost. Whiting je svestan da neke krivine zahtevaju poseban tretman, ali nije eksplicitno naveo o kojim krivinama i trkama se radi.

                „Granice staze su postale veoma osetljiva tema“, rekao je Whiting: „U suštini, vozač je dužan da koristi stazu u svakom momentu. Ako bilo koji deo bolida ostane u granicama staze, do belih linija, smatra se da vozač koristi stazu. Ako on sa sva četiri točka predje preko bele linije, onda je izašao van staze.“

                „Vozaču je dozvoljeno da napusti stazu i prodje bez kazne, ukoliko se bezbedno vrati na nju i ne stekne nikakvu prednost. Mi moramo da odlučimo da li je stekao prednost izlaskom van staze. Staze su tako dizajnirane da onaj ko izadje van nje trebalo bi da bude sporiji, ili bar da ne bude brži.“

                Whiting je otkrio da je obavljen razgovor sa vozačima u Jerezu i da su se dogovorili da taj problem rešavaju postepeno, iz trke u trku.

                „Moj stav je da ako imate dva točka na neravnom ivičnjaku i dva točka na veštačkoj travi, onda niste brži“, rekao je Whiting.

                „Ne dele svi to mišljenje, ali većina se slaže. U Jerezu smo održali sastanak sa vozačima. Oni su se složili sa opštim tačkama tog stava, ali tvrde da postoje odredjene krivine na odredjenim stazama, koje zahtevaju poseban tretman. Zato ćemo svaku trku pojedinačno tretirati, i nećemo donositi opštu odluku.“








                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6781
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Todt podrzava Domenicalija


                  Todt savetuje „naslednika“ da ne sluša kritike


                  Pre nego što je „upravljačku palicu“ predao u ruke Stefanu Domenicaliju, Jean Todt je sa Ferrarijem osvojio šest vozačkih titula, pet sa Michaelom Schumacherom i jednu sa Kimijem Raikkonenom.

                  Od tog momenta, kada je na čelo Ferrarija došao Stefano Domenicali, tim iz Maranella nije osvojio nijednu titulu, a start sezone 2014. bio je veoma loš, pošto je Fernando Alonso uspeo da dodje samo do 4. mesta.

                  Medjutim, Jean Todt savetuje Domenicalija da ne sluša kritike.

                  „I mene su uvek kritikovali“, rekao je Todt: „Čak i kada sam puno pobedjivao.“

                  „Kritikovali su me da previše pobedjujem i da činim šampionat dosadnijim.“

                  Todt dodaje da je Ferrari često bio konkurentan tokom Domenicalijeve ere.

                  „U proteklim godinama Ferrari je uvek bio jedan od protagonista, pa iako nisu osvojili šampionat, ali ja sam siguran da će ga opet osvojiti.“

                  „Želim samo da poručim Domenicaliju da drži noge čvrsto na zemlji i da se fokusira na prave probleme, a ne na ono što drugi pričaju“, rekao je Todt na kraju.







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6784
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari je bio dobar samo sa Schumacherom


                    Montoya smatra da Ferrariju nedostaje Schumacher kako bi pobedjivali


                    Veliki rival sedmostrukog svetskog šampiona, Juan Pablo Montoya, tvrdi da karika koja nedostaje Ferrariju je – Michael Schumacher.

                    „Šest godina smo se borili jedan protiv drugog, a samo jednom smo popričali za svo to vreme“, rekao je Montoya.

                    „On je bio moj rival, a ne moj prijatelj. Formula 1 je veoma zatvorena, jer kao McLarenov vozač ja nisam mogao da odem i da sednem u Ferrarijev motorhome.“

                    Medjutim, on veoma ceni svog rivala, tvrdeći da je „Ferrari bio dobar samo kada je Michael bio tamo.“

                    Sa druge strane, za neuspešan povratak Michaela u F1 sa Mercedesom, Montoya krivi tim iz Brackleyja.

                    „On nije zaboravio da vozi. Tako je oduvek bilo u Formuli 1.“

                    Pored toga, Montoya kaže da mu je veoma teško da komentariše trenutno stanje Formule 1, jer „sedam godina nije gledao Formulu 1.“

                    „Možda sam pogledao dve ili tri trke godišnje.“







                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6786
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ferrari isterao zabrinute porodice


                      Ferrarijevo osoblje isteralo zabrinute porodice iz hotela u Maleziji


                      U Maleziji još uvek traje potraga za nestalim avionom MH370, a porodice nestalih su smeštene u hotelie, gde čekaju vesti o svojim najmilijima.

                      Medjutim, deo Ferrarijevog osoblja je već stigao u Maleziju i kada su trebali da se prijave u hotel Cyberview, njima je rečeno da su njihove sobe zauzete.

                      „Kada su prvi zaposleni Ferrarija želeli da se prijave, njima je rečeno da su im sobe već zauzete“, pisalo je u izveštaju Die Welta.

                      „Nakon veoma žustrih razgovora, Italijani su pobedili“, pisalo je u izveštaju, dodajući da su porodice nestalih morale da se isele iz hotela.

                      Potparol hotela je to i potvrdio: „Istina je da su Kineske porodice bile ovde, ali oni su već otišli jer smo mi prebukirani zbog Formule 1.“

                      Welt dodaje da je hotel organizovao alternativni smeštaj za te porodice na obližnjem Kuala Lumpurskom aerodromu.

                      Bernie Ecclestone je to prokomentarisao: „Veoma mi je žao porodica tih putnika, ali odluka je bila na hotelima.“

                      „Zamislite šta bi se desilo da su rezervacije hotela iznenada postale nevažeće?“

                      Welt dodaje da su hotelske sobe za F1 goste unapred rezervisane mesecima, a ponekad i godinama.







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6782
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Mercedes nece dominirati


                        Aldo Costa smatra da njegov tim neće dominirati ove sezone


                        Lewis Hamilton je sa novim V6 bolidom osvojio prvu pol poziciju ove sezone, a njegov timski kolega, Nico Rosberg, je pobedio na toj trci, a mnogi smatraju da čak nije ni prikazao prave performanse svog W05 bolida.

                        Medjutim, njihov dizajner, Aldo Costa smatra da njegov Mercedes neće dominirati ovom sezonom.

                        „Ne, mislim da ne možemo da govorimo o dominaciji“, rekao je Costa: „Videli smo napredak koji je Red Bull pokazao izmedju testa u Bahreinu i prve trke, i bili su mnogo konkurentniji nego što su bili tokom zimskih testova.“


                        „Ovo nam samo pokazuje koliko se u Formuli 1 brzo napreduje i rešavaju problemi.“

                        „I može se desiti da nakon nekoliko prvih trka, mnogi timovi budu na istom nivou.“

                        Costa dodaje da su performanse novog motora posebno bitne u novoj V6 eri, ali ne veruje da se Mercedes nalazi toliko ispred svojih rivala, Ferrarija i Renaulta.

                        „Da objasnim: kao timovi, mi imamo GPS podatke, tako da svi možemo videti da Renaultovi motori imaju izuzetne performanse kada voze sa punom snagom.“

                        „Najverovatnije je njihov problem taj što ne mogu da održe taj nivo performansi tokom cele trke zbog temperature.“

                        „Ali ja mislim da je to problem koji će se postepeno rešiti.“





                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6793
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Red Bullov slucaj bi mogao pokrenuti lavinu?


                          Ako Red Bull pobedi na sudu, mnogo toga se može promeniti


                          Red Bullovo saslušanje će biti narednog meseca u vezi sa ignorisanjem protoka goriva na VN Australije. Ako Austrijski tim dobije slučaj, i Ricciardu se vrati drugo mesto, može doći do velikih promena ove sezone, kaže Graeme Lowdon iz Marussie.

                          Red Bull tvrdi da FIA-in senzor daje netačne podatke, i da su zbog toga u Red Bullu bili primorani da koriste svoj senzor. Medjutim, sudije su i pre trke, i tokom trke upozoravali tim da uspori jer prelazi dozvoljenu količinu goriva, ali su oni odbili da poslušaju savet FIA-e.


                          Lowdon kaže da bi pobeda Red Bulla na sudu mogla dovesti do toga da i ostali timovi ignorišu FIA-in senzor i da nastave da koriste svoje, a da posle toga odu na sud i ipak dobiju slučaj.

                          "Iskreno se nadam da neće dobiti na sudu, jer bi to bilo nepravedno za fanove u nastavku sezone. Navijači i fanovi vole da odgledaju trku i da odmah po završetku znaju ko je osvojio koje mesto, a ne da sede dodatna dva dana kako bi saznali konačan poredak. Tako da se iskreno nadam da nećemo doći u takvu situaciju", izjavio je Lowdon.

                          "Moje lično vidjenje stvari je, da ukoliko dobiju na sudu, to bi otvorilo "pandorinu kutiju" svih drugih stvari u sportu koje su sporne ili na samoj ivici pravila. Ima dosta stvari koje su nejasne, i tako je bilo i u prošlosti, ali ima i stvari koje su veoma jednostavne i za čitanje i za razumevanje".

                          "Po meni ovo je jednostavno. Ako je Red Bull odlučio da ignoriše savete FIA-e to je učinio samo zato jer su videli da imaju korist od toga u trci, kao što se i desilo, jer ne vidim drugi razlog zašto bi ignorisali sudije. Ako se tako nastavi, onda će svaka trka i svaki rezultat biti odlučeni pred vrhovnim sudom, a to nije mesto na kome bi trebalo da se odlučuje pobednik trke ili neka druga pozicija. To nije dobro ni za fanove ni za sport", dodao je Lowdon.

                          Lowdon dodaje da iako su saveti sudija bili izvan tehničkog pravilnika, ipak su bila unutar zvaničnih pravila sporta. On dodaje da je sistem radio odlično za sve timove osim za Red Bull.

                          "Zato i imamo taj sistem gde FIA daje svoje mišljenjeTo se konstantno dešava. MI od Charlie Whitinga tražimo dosta stvari da pojasni i on to radi, tako da mislim da timovi treba da poštuju te savete. Ukoliko stalno budemo ignorisali te savete, više ćemo biti na sudu nego na stazi, a to se nikome neće svideti", završio je Lowdon.








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6794
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Renault: Vecinu problema smo resili


                            Francuski proizvođač izjavio je da su rešili probleme koje su imali na prvoj trci.



                            Renault ove sezone napaja Red Bull, Toro Rosso, Lotus i Caterham, ali se ovi timovi nisu proslavili na prvoj trci u Australiji. Samo je Toro Rosso uspeo da zabeleži poene, ako se u obzrir uzme diskvalifikacija Daniela Ricciarda.

                            Šef trkačkih operacija Renaulta, Remi Taffin kazao je da oni sada više očekuju od trke na Sepangu.
                            "Tokom prvog trkačkog vikenda imali smo nekoliko problema koje smo detektovali i rešili u našoj labaritoriji u Viru. Ostao je samo jedan za koji verujemo da će biti gotov do petka. Sada radimo na pronalaženju eventualno novih grešaka kako bi smanjili njihov uticaj na stazi." kazao je Taffin.
                            On je dodao da će staza u Maleziji biti mnogo zahtevnija za V6 motore.
                            "U V8 eri ova staza je bila srednje zahtevna, ali sada mislim da su se sada stvari promenile. Vlažnost vazduha ovoga puta neće biti presudna, ali duga dva pravca doneće dosta muka novim pogonskim jedinicama." kazao je Taffin.








                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/renault-vecinu-problema-smo-resili
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Hulkenberg: Malezija ce biti pravi test


                              Nico Hulkenberg kazao je da će VN Malezije biti pravi test za nove bolide.



                              Posle prve trke u sezoni na Albert Parku, karavan Formule 1 seli se na stazu Sepang u Maleziji, gde vladaju veoma zahtevni vremenski uslovi.

                              "Malezija će za nas biti veoma težak izazov, jer su karakteristike staze dosta drugačije a i temperature su visoke, što vodi do velike degradacije guma. Ovo bi trebalo da bude dobar test za nove bolide, jer staza sadrži kombinacije brzih i sporih krivina kao i dva dugačka pravca." kazao je Hulkenberg.

                              Sergio Perez se nada da bi na ovoj trci mogao da popravi utisak sa VN Australije.

                              "Verujem da trka u Maleziji može biti dobra za nas. Mislim da će ona biti više zahtevna od trke u Melburnu, jer su temperature veće kao i degradacija guma. Ipak, nadam se da mogu da ostavrim bolji rezultat." dodoa je Perez.






                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/hulkenberg-malezija-ce-biti-pravi-test
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Mateschitz: Nasa alternativa osim Renaulta je da sami napravimo motor


                                Red Bull na svom bolidu pravi sve komponente osim motora.



                                Vlasnik tima Dietrich Mateschitz kazao je agenciji APA, da je Red Bullova aletrnativa osim Renaulta to da oni sami naprave pogonsku jedinicu.

                                Na pitanje da li se svi problemi tima svode na Renaultov agregat, Mateschitz je pozitivno odgovorio: "Mislim da je dizajn našeg bolida čista umetnost, ali takođe potreban nam je perfektan agregat u pogledu hardvera i softvera.".

                                I pored velikih uspeha u prošlogodišnjim sezonama, veza izmedju Red Bulla i Renaulta postala je sve zategnutija. I pored sadašnjih problema jedan od vodećih ljudi ove kompanije kao Renaultovu alternativu navodi samostalnu izradu svog agregata.

                                "Ukoliko iz jednačine izbacimo Renault, nama ostaje to da sami krenemo u izradu motora." dodoa je Mateschitz.
                                Ipak i pored svih poteškoća on veruje da mogu da nadoknade zaostatak za Mercedesom.
                                "Verujem da će naš oporavak biti brz i da već na trećoj trci možemo da sustignemo Mercedes. Mi verujemo da možemo stići do nove titule. Četiri i po godine Sebastian je imao pobednički bolid i nadam se da ćemo produžiti niz." dodao je vlasnik tima.







                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mateschitz-nasa-alternativa-osim-renaulta-je-da-sami-napravimo-motor
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X