F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hamilton se nada da je sve u redu sa njegovim motorom


    Britanski vozač se nada da je Mercedes rešio problem sa agregatom koji ga je naterao da odustane sa trke za VN Australije.



    Od ove sezone vozačima u Formuli 1 je na raspolaganju samo pet agregata, koja se sastoje od šest različitih elemenata. Prema novim propisima korišćenje dodatne pogonske jedinice šalje vozača na začelje girda, što može imati veliki uticaj na plasman u šampionatu posebno u samom finišu.

    Hamilton je trku u Melburnu završio posle tri kruga, jer je jedan njegov cilindar prestao sa radom.
    "Puno sam pričao sa mojim inženjerima u poslednjih nekoliko dana i oni idalje rade na rešavanju ovog problema. Problem se javio pre samog početka trke kada sam napustio garažu tima i nismo mogli ništa da uradimo kako bi ga rešili. Takođe, pre toga nismo videli nekakve indicije koje su nas dovele do ovog stanja." kazao je vozač Mercedesa.

    On se nada da tim može da zabeleži dobar rezultat na jednoj od svojih domaćih trka.
    "U svom prvom nastupu na ovoj stazi sam završio drugi a na poslednje dve trke bio sam na podijumu. Lepo bi bilo da po prvi put pobedim ovde jer bi se na taj način potpuno vratio posle debakla u Australiji." rekao je Hamilton.







    Preuzeto sahttp://f1-serbia.com/najnovije/hamilton-se-nada-da-je-sve-u-redu-sa-njegovim-motorom

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Domenicali: Moramo pomoci Kimiju da nadje pravi balans bolida


      Šef Ferrarijevog tima želi da pomogne svom vozaču kako bi se što pre vratio u pravu formu.



      Stefano Domenicali priznao je da je Ferrari imao problema u Australiji, kao i da se Kimi Raikkonen nije najbolje snašao na svom povratku.
      "Mislim da trebamo da pomognemo Kimiju da nađe pravi balans bolida jer on to zaslužuje. Ipak, mislim da smo napravili korak napred i u Melburnu ali nismo onde gde bi smo želeli da budemo. Siguran sam da u Maleziji možemo da prikažemo bolje performanse." kazao je Domenicali.
      Posle trke na Albert Parku i sam Kimi Raikkonen priznao je da to za njega bio težak vikend.
      "U ovom svetu sam dosta dugo i nije mi prvi put kada kažem da sam imao težak vikend. Prepoznali smo neke probleme sa kojima ćemo se zabaviti u Maranelu, dok su ostale nevolje povezane sa setupom i novim kočionim sistemom." rekao je Raikkonen.






      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/domenicali-moramo-pomoci-kimiju-da-nade-pravi-balans-bolida
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Perez: Bicemo brzi na Sepangu


        Sergio Perez uveren je da će njegov tim prikazati bolje performanse na trci za VN Malezije.



        Ovaj Meksikanac je na prvoj trci sezone zabeležio jedan poen koji je dobijen posle diskvalifikacije Daniela Ricciarda. Sa druge strane Perez veruje da je mogao da zabeleži mnogo bolji rezultat da nije bilo incidenta u prvom krugu koji ga je bacio na začelje grida.

        "Štata, imao sam dobar start gde sam se posle prvih nekoliko krivina probio do desetog mesta. Onda je Gutierrez blokirao zadnje točkove i udario me pravo niotkuda. Video sam ga u retrovizoru ali ja sam već skrenuo u krivinu. Od momenta kada me je udario ja sam samo postao putnik u svom bolidu. Tom prilikom puko mi je pneumatik i ja sam morao u boks.".
        "Izlazak sigurnosnog automobila mi je pomogao da nadoknadim zaostatak, ali veći deo trka proveo sam zaglavljen iza Adriana Sutila. Mislim da imamo tempa ali bilo je teško da dođemo do poena sa začelja grida. Sve usvemu verujem da ovakav tempo možemo da ponovimo na Sepangu ali se nadam i mnogo srećnijim završetkom." rekao je Perez.







        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/perez-bicemo-brzi-na-sepangu
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          FIA kriva za Ferrarijeve probleme?


          Italijanski sajt Omnicorse prenosi da je FIA direktni krivac za Ferrarijeve probleme na prvoj trci.



          Gledaoci su tokom živog prenosa mogli da vide da je Ferrari imao velikih problema, ali niko iz tabora "crvenih" nije želeo da prizna da su oni bili električne prirode. Prema informacijama Omnicorsa, italijanski tim ostao je bez ERS sistema a razlog tome je greška koja je nastala od strane FIA-e. Naime, upotreba ERS-a je sada u rukama kontrolne jedinice i on se ne startuje pre nego što bolid dostigne brzinu od 100km/h, ali izgleda da na trci u Australiji ovaj sistem nije radio kako treba.
          Veruje se da je Ferrarijeva pogonska jedinica ostala zaglavljena u startnom modu, gde su hibridni sistemi zakazali sa delovanjem. Fernando Alonso sve do prvog pitstopa nije koristio ovaj sistem, jer je za njegovo restartovanje potrebna obimna procedura. To znači da je Španac ostao bez potrebnih 120 KS tokom 33 sekunde po krugu.
          Sa druge strane, Kimi Raikkonen je bio u još goroj situaciji. Njemu nije radio DRS sistem. Zbog toga FIA je najavila da će promeniti svoju kontrolnu jedinicu kako bi zadnje pokretno krilo moglo da funkcioniše.







          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/fia-kriva-za-ferrarijeve-probleme
          Attached Files
          Last edited by Pro FX-Sniper; 25.03.2014, 16:37.
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Bernie: F1 jos uvek nije za zene


            Bernie Ecclestone smatra da žene još uvek nisu za Formulu 1


            „Veliki problem za ženu je taj da, iako je dovoljno dobra, ona nema priliku da to i pokaže“, rekao je Bernie Ecclestone: „Jer tim ne želi da zaposli ženskog vozača, osim ako iza sebe nema ogromno sponzorstvo.“

            „Možete imati veoma, veoma dobrog ženskog vozača ali ona neće dobiti ono što zaslužuje.“

            „Susie Wolff je dobra, ali da li će ikada biti u poziciji da pokaže koliko je dobra? Sumnjam.“

            Pre izvesnog vremena u Formulu 1 je stigla i Simona de Silvestro koju Sauber polako priprema na to da bude prvi ženski vozač u Formuli 1 2015. godine od Italijanke Lelle Lombardi koja je vozila tokom 1975. i 1976. godine.






            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6736
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Novi Ferrarijev motor previse tezak


              Jedan od glavnih Ferrarijevih problema je da je novi motor pretežak


              Nemački magazin Auto Motor und Sport tvdi da je Ferrari zabrinut po pitanju težine svog novog motora, i kaže da se Sauber i Marussia takođe bore sa motorom koji je 13 kilograma teži.

              Dopisnik Michael Schmidt kaže da je težina čak iznenadila i tim iz Maranella, pošto je uspešno potvrđeno dalje povećanje minimalne težine bolida plus vozača koja iznosi 691 kilogram za 2014.

              Fernandno Alonso je završio tek na petom mestu u Melbournu.

              ''Imam 12 bodova više nego Vettel i Hamilton, što je pozitivno,'' rekao je Španac, ''ali mi je nedostajalo 35 sekundi do Rosberga.''

              ''To nam mora dati pauzu,'' dodao je Alonso.

              Zaista, tehnički direktor James Allison priznaje: ''Naša konkurentnost nije bila prihvatljiva u Melbournu.'' Uz to Ferrarijev motor može izazvati poteškoće, jer nakon februarskih testiranja promene mogu biti izvršene samo po pitanju bezbednosti, troškova ili razloga pouzdanosti.

              FIA-in Charlie Whiting je otkrio da su sva tri proizvođača F1 motora, uključujući problematični Renault kao i dominantan Mercedes, već podneli zahtev da FIA napravi promene.

              ''Na kraju krajeva, na nama je da odlučimo,'' rekao je.







              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6758
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hondini sefovi posmatrali trku u Australiji


                Dva Hondina inženjera prisustvovala trci u Australiji


                Gotovo neopaženo u padoku Albert Parka, na VN Australije, dva Hondina inženjera su posmatrala trku i bolide. Dopisnik Speed Weeka Mathias Brunner izveštava da su Yasuhisa Arai, Hondin novi šef za F1 i tehnički direktor Kazuo Sakurahara bili na "nezvaničnoj misiji" da nadgledaju i prate dešavanja na prvoj trci sezone.

                Kao što je poznato, Honda će naredne godine ponovo ući u šampionat F1, ponovo sa McLarenom, partnerstvo koje je nekada haralo F1 stazama.

                "Ovo je bila samo prva od mnogih poseta Japanskog proizvodjača trkama" napisao je Brunner, jer Honda želi da bude na istom nivou kao Mercedes, Ferrari i Renault kada naredne godine udje u šampionat.

                "Na početku našeg V6 programa je bilo nekoliko poteškoća, ali sada smo zadovoljni sa našim nivoom razvoja", izjavio je Arai.

                Sigurno je da je zelenija, i ekonomičnija F1 naterala Hondu da se priključi F1 karavanu, a Arai priznaje da je glavni cilj veoma jasan.

                "Nema svrhe trkati se ako ne pobedjujete. Zbog toga smo se udružili sa pobedničkim timom", dodao je Arai, odnoseći se na McLaren, koji je u svojoj dvadesetoj i poslednjoj sezoni sa Mercedesovim motorima.








                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6760
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Organizatori VN Australije zele da tuze F1?


                  Organizatori VN Australije planiraju da tuže Formulu 1 zbog kršenja ugovora


                  Organizatori trke, koja se vozi u Melbourneu, žele da tuže Formulu 1 jer bolidi nisu dovoljno „bučni“.

                  Predsedavajući Australian GP Corporationa, Ron Walker, kontakirao je Bernija Ecclestone i reko mu je da fanovi Formule 1 nisu zadovoljni novim zvukom bolida.

                  U medjuvremenu je i organizator trke, Andrew Westacott, izjavio da je zvuk novog V6 motora uticao na „seksipil“ Formule 1 i da zbog toga fanovi nisu dobili ono što su platili da vide.

                  „Jedan apekt toga je bio da su trke postale dosadnije nego ikada pre, a to je do mešavine i hemije koji oni moraju da isprave“, rekao je Westacott: „Ron je razgovarao sa Ecclestoneom nakon trke i rekao mu je da fanovi nisu zadovoljni.“

                  On je upozorio Bernia da će ozbiljno pregledati odredbe ugovora koji imaju sa sportom.

                  „Mi smo platili proizvod, imamo ugovor za to, i mi smo veoma, veoma ozbilljni kada je to u pitanju, jer mislimo da je došlo do kršenja tog ugovora.“

                  Westacott smatra da će biti još više primedbi kada F1 stigne u Evropu, što itekako može da utiče na zvuk motora za sledeću godinu.

                  „Ubedjen sam da ćemo sledeće godine imati drugačiji zvuk“, rekao je on.








                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6735
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ecclestoneu ovo mozda poslednja godina vladavine?


                    Bernie Ecclestone priznaje da bi ovo mogla da mu bude poslednja godina u F1


                    Vlasnik F1 isnistira da njegov mogući odlazak nema veze sa skandalom u koji je umešan i Gerhard Gribkowsky, i da ga u najboljem slučaju čeka odlazak ukoliko ga proglase krivim a u najgorem slučaju nemački zatvor. Do sada, vlasnik F1 je oduvek govorio da nema nameru da se povuče.

                    ''Sve dok osećam da mogu da radim, a akcionari su srećni da se to desi, ostaću,'' rekao je Britanac 2012. Ali Ecclestone je sada priznao da razmišlja o penziji.

                    ''Imaću 84 na kraju ove godine tako da ću verovatno morati da počnem da razmišljam, da li želim da uđem u 85-tu godinu radeći ono što sam radio proteklih koliko godina?'' citiran je od strane lista Mirror. ''To je nešto o čemu ću morati veoma ozbiljno da razmislim.''

                    Ecclestone je uporedio svoja razmišljanja o povlačenju sa sportskom zvezdom na vrhu svoje karijere. ''Bitna stvar je znati kada treba okačiti svoje bokserske rukavice, tako da nećete da završite odlazeći u ring i dobijanjem dobrih batina,'' rekao je.

                    Rekao je da slučaj Gibkowsky, u kome je optužen za podmićivanje, nema nikakve veze sa njegovim razmišljanjem o povlačenju.

                    ''Ne, to nije ništa. Ne, ne,'' insistirao je Ecclestone.

                    ''To je način na koji ljudi danas moraju da pokrenu biznis u odnosu na to kako su navikli.''

                    Rekao je da se to odnosi na današnju eru ''korporativnog upravljanja'', uključujući ''različite odbore, etičke odbore i sam Bog zna kakvi se sve još odbori jave''.

                    ''Nisam znao za bilo koju od ovih stvari tada. Verovatno da sam završio, ne bih toliko trajao,'' rekao je Ecclestone. ''I bićemo više ograničeni kako vreme bude prolazilo. Takav je svet. Dolazi na taj način. Ne slažem se sa tim.''







                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6757
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Williams i dalje najbolji tim iza Mercedesa


                      Bez obzira na trku u Australiji, Williams je i dalje jedan od favorita u 2014.


                      Felipe Massa i Valtteri Bottas su imali veoma dobru predsezonu, ali su se prošle nedelje malo pomučili tokom vlažnih kvalifikacija.

                      Na žalost, Felipe Massa je svoju prvu trku završio na prvoj krivini, ali je zato Valtteri Bottas završio na šestom mestu, boreći se sa svim mogućim vozačima na stazi, sa nekima čak i po dva puta, zbog neplaniranog odlaska u pit stop, prilikom pucanja gume.

                      Pat Symonds kaže da Valtteri Bottas treba da zahvali Pastoru Maldonadu za jačinu Williamsovog vešanja na bolidu.

                      „Naše vešanje je veoma jako“, rekao je Symonds: „Pastor je ranije vozio do samih granica, i to je imalo uticaja na naš dizajn.“

                      Symonds tvrdi da su Massa i Bottas mogli da dodju do podijuma, samo da su imali „čistu“ trku.

                      Bivši F1 vozač, Mika Salo, je za Finski MTV3 izjavio: „Williamsov bolid je drugi najbrži bolid, posle Mercedesa.“

                      S tim se složio i Toto Wolff iz Mercedesa: „Da su imali normalan vikend, najverovatnije bi vozili za podijum.“

                      Kada su ga pitali da li Williams može da se takmiči sa bilo kojim timom, osim Mercedesom, Pat Symonds je rekao: „Želim da pobedim i Mercedes.“

                      „Mi mislimo da je Mercedes na vrhu, a da se iza njega nalazi grupa bolida, i da se, u optimalnim uslovima, mi nalazimo na vrhu te grupe.“








                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6764
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Novi nosevi predstavljaju novu opasnost


                        Da li su niži nosevi bolida nova opasnost za F1?


                        Adrian Newey je pre početka sezone upozoravao na to da ovako niski nosevi bolida sprečavaju ozbiljne povrede prilikom sudara, ali da predstavljaju drugu vrstu opasnosti za vozače.

                        On je dodao da osim što su ružni, novi i niži nosevi bolida mogu da izazovu nove drame na stazama Formule 1, prilikom sudara.

                        „Zabrinut sam da sad može da dodje do obrnutog slučaja, jer bolidi mogu da se „podvuku“ ispod drugih bolida“, rekao je Newey.

                        Svedoci toga smo bili i prilikom incidenta na prvoj krivini u Melbourneu kada se bolid Kamuija Kobayashija bukvalno „podvukao“ pod Williams Felipe Massu, dižući Brazilca „sa zemlje“, pri relativno manjoj brzini, od one koja može biti u trkama i prilikom sudara.

                        To znači samo da pri velikim brzinama vozač može da podigne i odbaci vozilo ispred sebe ukoliko dodje do kontakta.







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6787
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Stefanovic zeli da preuzme Marussiju?


                          Stefanović pregovarao sa vlasnicima Marussie


                          Zoran Stefanović je navodno više puta pokušavao da sa svojim timom Stefan GP udje u svet Formule 1, a zadnji put se to desilo 2010. godine.

                          Pričalo se o tome da je on želeo da udje u F1 i 2015. godine, ali da je u medjuvremenu povukao svoj zahtev, a italijanski Omnicorse izveštava da je Stefanović u pregovorima oko preuzimanja Marussije.

                          U izveštaju piše da se Stefanović, prošlog novembra, sastao sa vlasnikom Marussije Nikolayem Fomenkom sa kojim je pregovarao oko preuzimanja tima, zbog preskupe nadolazeće V6 ere.

                          Bivši Renaultov šef, Flavio Briatore je rekao da je ogromno povećanje troškova u F1 potpuno „ludilo“.

                          „S obzirom na trenutnu krizu, nema svrhe ograničavati budžet na 200 miliona dolara“, rekao je Flavio: „Treba da bude samo 100 miliona.“

                          „Ne treba zaboraviti činjenicu da za 30% timova postoji rizik da uopšte i ne završe sezonu.“

                          Rubens Barrichello, najiskusniji bivši vozač F1, je takodje povezivan sa dolaskom Stefanovićevog tima u Formulu 1.








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6783
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Whitting: RB je bio upozoren na senzor


                            Sve je izvesnije da Ricciardu neće biti vraćeno drugo mesto


                            Nakon što je Ricciardo na domaćoj VN osvojio drugo mesto, diskvalifikovan je nakon trke, zbog problema sa protokom goriva.

                            FIA je utvrdila da je Australijanac vozio tokom cele dužine trke na maksimumu, što znači da je trošio više goriva nego što je dozvoljeno novim pravilima.

                            Nakon što je diskvalifikovan, Red Bull je podneo žalbu u nadi da će im biti vraćeno drugo mesto i 18 bodova, ali kako vreme prolazi šanse za to su sve manje, a sada je i još jedan detalj izašao u javnost koji ne ide u prilog Red Bullu.

                            Naime, direktor trka, Charlie Whiting je izjavio da je Austrijski tim bio upozoren nakon smao 5 krugova trke, da njihova protok goriva prelazi dozvoljene granice. Iz Red Bulla su odlučili da ignorišu upozorenje FIA-e i nastavili sa istim tempom tokom cele trke.

                            Red Bull je odlučan u svom stavu da su senzori za protok goriva "nepouzdani" i da " ne rade kako treba", ali Whiting kaže da u Red Bullu mogu samo sebe da krive, jer su odlučili da ignorišu upozorenja od strane FIA-e.

                            "Nakon kvalifikacija smo ih dva puta savetovali, a potom i u prvih pet krugova trke da preduzmu odredjene mere kako bi protok goriva bio u granicama dozvoljenog. Oni su odlučili da veruju svojim kalkulacijama, verujući da su preciznije od naših. Da su pratili naše savete koje smo im konstantno davali, sada ne bi smo imali problem, i oni ne bi bili isključeni iz trke, tj. Daniel Ricciardo ne bi ostao bez bodova", izjavio je Whiting za The Times.

                            "Da je senzor na njihovom bolidu bio pokvaren, to bi bilo drugačije. Ovo je ljudska greška jer su odlučili da i pored saveta koriste svoje proračune", dodao je Whiting.

                            Šef tima Christian Horner sa druge stane smatra da su nepravedno kažnjeni. Horner je rekao da je problem nastao u samom senzoru, jer je jedne podatke slao timu, a totalno druge sudijama.

                            "Imali smo problem sa senzorom koji tokom treninga u petak menjao svoje podatke. Taj senzor je onda zamenjen sa drugim senzorom koji se pokvario tokom kvalifikacija. Onda je od nas traženo da vratimo senzor koji je korišćen u petak na bolidu. Razlika koju je senzor pokazivao je bila velika, a kada smo krenuli sa trkanjem primetili smo da je količina protoka goriva različita od količine goriva koja se ubacuje u motor", izjavio je Horner.








                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6753
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ferrariju treba bolji kocioni sistem


                              Kimi Raikkonen traži od svog tima bolji kočioni sistem


                              Kimi Raikkonen kaže da Ferrari mora da ostane smiren nakon prve trke u sezoni, ali i da moraju da poboljšaju kočioni (brake by wire) sistem na F14 T.

                              „Mislim da je na početku ovakve nove sezone, sa novim gumama ali više od toga, sa novim bolidima, glavni cilj završiti trku“, rekao je Raikkonen: „To smo i uradili, i konačno sam uspeo da odvezem kompletnu trkačku kilometražu u ovom bolidu.“

                              „Ovo mi nije prvi put da imam težak prvi trkački vikend. Identifikovali smo neke glavne probleme, koje treba da rešimo u Maranellu, ali i druge aspekte set-up-a na mom bolidu, a koji su povezani sa brake-by-wire sistemom.

                              „Postići da ovaj uredjaj pravilno radi je nešto što doprinosi kompletnom utisku u bolidu, jer ima odličan efekat na ulasku u krivinu. „

                              Raikkonen je, poput Alonsa, poručio Ferrariju da ostanu smireni i da je siguran da će imati bolje rezultate u Maleziji.

                              „Mi moramo da ostanemo smireni. Tim je ujedinjen, znamo šta treba da radimo i kako da pronadjemo još performansi. Takodje znamo da ovaj proces poboljšanja ne može da se desi preko noći i zato moramo da budemo strpljivi i da se skoncentrišemo na posao koji obavljamo, i da ne gledamo šta drugi rade. Medjutim, siguran sam da ćemo, ako budemo išli u pravom smeru, imati bolje rezultate već od sledeće trke, u Maleziji.“








                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6767
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Lauda: F1 ne moze da pojaca zvuk


                                Legenda Formule 1 tvrdi da zvuk novih turbo V6 motora ne može tek tako da se pojača. On se slaže sa sveopštim mišljenjem da su bolidi previše tihi i kaže da je prilično razočaran zbog toga.


                                Tehnički direktor Williams ekipe Pat Symonds se slaže sa tim i dodaje:

                                “Najviše volim da gledam start jer je buka koju tada bolidi stvaraju zaista neverovatna. Međutim, u Melburnu je bilo prilično tiho”.

                                Ipak, Lauda smatra da je kasno za izmene:

                                “Nema svrhe da komentarišemo da li su bolidi bučni ili tihi jer više ništa ne može biti urađeno po tom pitanju. Odluka o vraćanju turbo motora je doneta pre pet godina. Svako dete zna da oni imaju drugačiji zvuk. Sada nam samo ostaje da se naviknemo na to”, rekao je Nemac.

                                Laudin kolega iz Mercedesa Toto Wolff ipak ima malo drugačije mišljenje:

                                "Ja baš i nisam neki inženjer, ali mislim da možda treba poraditi na tome. Ukoliko se odnese odluka da moramo da pojačamo zvuk, ozbiljnije ćemo pristupiti rešavanju tog problema”.

                                “Možda je moguće da se poboljša zvuk, ali ne mogu da tvrdim da li je i potrebno. Gledao sam trku izbliza i smatram da je F1 još uvek u vrhu auto sporta. Prelazak na V6 je bio dobar potez”, izjavio je Wolff.








                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6766
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X