Ferrari: Motor nam nije pretezak
Italijanski tim želi da u Maleziji sazna pravu verdnost svog bolida.
Tim iz Maranela ne očekuje da na trci u Maleziji parira Mercedesu, već da inženjeri prokažu pravu reakciju posle razočaravajućih performansi na trci u Australiji.
Jedna od najvećih Ferrarijevih briga je pogonska jedinica za koju se veruje da je preteška. Potparol Ferrarija kazao je da ovo nije tačna informacija i za razlog navodi činjenicu da su vozači morali dodatno da smršaju kako bi se uklopili u dozvoljenu minimalnu težinu od 691kg.
Takođe, isti izvor navodi da je Luca Marmorini kreirao nekoliko rešenja kako bi se poboljšala snaga turbo sistema. Tim je sa druge strane odbio da zbog protesta Renaulta i Mercedesa montira zaštitni štit na agregatu koji je teži za dodatnih 3kg, već je sam dizajnirao svoj štit za koji veruju da je dosta lakši i efikasniji. FIA je na početku sezone odobrila homologaciju Ferrarijevog agregata sa oznakom 059/3, što znači da je ova pogonska jedinica u skladu sa propisima.

P.S. motor nije pretezak ali su vozaci morali da smrsaju da bi se uklopili u min. doz. tezinu...
P.S.S. volim Ferrari...ali ovo je takva nebuloza koju je potparol istoimenog tima izjavio
Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-motor-nam-nije-pretezak
Italijanski tim želi da u Maleziji sazna pravu verdnost svog bolida.
Tim iz Maranela ne očekuje da na trci u Maleziji parira Mercedesu, već da inženjeri prokažu pravu reakciju posle razočaravajućih performansi na trci u Australiji.
Jedna od najvećih Ferrarijevih briga je pogonska jedinica za koju se veruje da je preteška. Potparol Ferrarija kazao je da ovo nije tačna informacija i za razlog navodi činjenicu da su vozači morali dodatno da smršaju kako bi se uklopili u dozvoljenu minimalnu težinu od 691kg.
Takođe, isti izvor navodi da je Luca Marmorini kreirao nekoliko rešenja kako bi se poboljšala snaga turbo sistema. Tim je sa druge strane odbio da zbog protesta Renaulta i Mercedesa montira zaštitni štit na agregatu koji je teži za dodatnih 3kg, već je sam dizajnirao svoj štit za koji veruju da je dosta lakši i efikasniji. FIA je na početku sezone odobrila homologaciju Ferrarijevog agregata sa oznakom 059/3, što znači da je ova pogonska jedinica u skladu sa propisima.

P.S. motor nije pretezak ali su vozaci morali da smrsaju da bi se uklopili u min. doz. tezinu...

P.S.S. volim Ferrari...ali ovo je takva nebuloza koju je potparol istoimenog tima izjavio

Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-motor-nam-nije-pretezak
Comment