F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Ferrari: Motor nam nije pretezak


    Italijanski tim želi da u Maleziji sazna pravu verdnost svog bolida.



    Tim iz Maranela ne očekuje da na trci u Maleziji parira Mercedesu, već da inženjeri prokažu pravu reakciju posle razočaravajućih performansi na trci u Australiji.

    Jedna od najvećih Ferrarijevih briga je pogonska jedinica za koju se veruje da je preteška. Potparol Ferrarija kazao je da ovo nije tačna informacija i za razlog navodi činjenicu da su vozači morali dodatno da smršaju kako bi se uklopili u dozvoljenu minimalnu težinu od 691kg.
    Takođe, isti izvor navodi da je Luca Marmorini kreirao nekoliko rešenja kako bi se poboljšala snaga turbo sistema. Tim je sa druge strane odbio da zbog protesta Renaulta i Mercedesa montira zaštitni štit na agregatu koji je teži za dodatnih 3kg, već je sam dizajnirao svoj štit za koji veruju da je dosta lakši i efikasniji. FIA je na početku sezone odobrila homologaciju Ferrarijevog agregata sa oznakom 059/3, što znači da je ova pogonska jedinica u skladu sa propisima.





    P.S. motor nije pretezak ali su vozaci morali da smrsaju da bi se uklopili u min. doz. tezinu...
    P.S.S. volim Ferrari...ali ovo je takva nebuloza koju je potparol istoimenog tima izjavio




    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-motor-nam-nije-pretezak
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Horner izneo argumente o Ricciardovoj diskvalifikaciji


      Christian Horner objasnio je svoje razloge zbog čega su oni samouvereni da će dobiti slučaj protiv FIA-e.



      Daniel Ricciardo je trku za VN Australije završio na drugom mestu, ali je kasnije diskvalifikovan jer je FIA utvrdila da je potrošio više od 100 kilograma goriva po času. Red Bull je odmah uložio žalbu i tim će biti saslušan pred Internacionalnim sudom 14. aprila.

      "Mi na ovo saslušanje ne idemo sa verovanjem da smo u pravu, već smo potpuno sigurni da nismo prekršili pravila, odnosno da nismo potrošili 100kg/h goriva. To je najveći razlog zbog čega smo podneli žalbu i spremni smo da idemo do samog kraja." kazao je Horner.
      Tehnički pravlinik za ovu sezonu kaže da vozači ne smeju da potroše više od 100kg goriva po času, ali to nije razlog za Red Bullovu žalbu. Naime, tim se žali da senzori koja je dostavila FIA nisu tačni i da se ne slažu sa podacima koje je Red Bull dobio o strane njihovih senzora.

      "Naš slučaj se zasniva na tome da čitanje senzora nije tačno. Mi smo na bolidu imali sezonor koji nije očitavao prave podatke i koji nije bio kalibrisan na pravi način. Takođe, ove senzore niko nije verifikovao i našim naknadnim proverama utvrđeno je da oni nisu ispravni a oni nisu uklonjeni sa bolida od dana kada su postavljeni.".
      "Naš argument je veoma jasan - mi nismo prekršili tehnički pravilnik. Nismo potrošili više goriva i nadam se da ćemo uspeti da demonstracijom na sudu uspeti da dokažemo da smo u pravu. Na kraju u pravilniku ne piše da čitanje rezultata o potrošnji goriva mora doći sa FIA-nog senzora." rekao je Horner.






      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/horner-izneo-argumente-o-ricciardovoj-diskvalifikaciji
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Dennis ubedjen da Magnussen moze biti sampion


        McLarenov Ron Dennis misli da Kevin Magnussen ima ono što je potrebno da bi postao F1 šampion


        Magnussen, aktuelni Formula Renault 3.5 šampion, završio je svoju prvu F1 trku na podijumu osvojivši treće mesto, a kasnije se popeo na drugo zahvaljujući diskvalifikaciji Daniela Ricciarda.

        Dennis je rekao da ne sumnja u potencijal 21-godišnjeg Magnussena, koji je impresionirao i time što je u kvalifikacijama, u teškim uslovima, bio bolji od svog timskog kolege Jensona Buttona.

        “On ima sve što je potrebno da bi osvojio šampionat, ali takođe mora biti i u konkurentnom automobilu. Jedna trka je jedna trka. Videćemo kako će četiri proći. Ali ne brine me njegov temperament, fokus ili predanost. I pripremljen je da napravi bilo kakvu neophodnu žrtvu, to je veoma jasno. On ima fenomenalnog mentora u Jensonu, slažu se veoma dobro.”

        Dennis je rekao i da su performanse Danca takođe opravdale njegovu poziciju u timu, na štetu Sergia Pereza.

        “Ne verujem da je mogao bolje da odradi posao,” rekao je Dennis o Kevinu.

        “Nije pravio nikakve greške tokom vikenda. Nikada nije stavio točak van staze, pratio je sve instrukcije ali i pritiskao u pravim trenucima. Imam samo reči hvale za njega. Treće mesto na prvom gran priju, sa ovim pravilima i izazovnim kvalifikacijama i u mokrim i u suvim uslovima – ko može više da traži? Davanje šanse je opravdano. Uvek je teško doneti te odluke, možete da pogrešite, ali zadovoljan sam što je ova bila prava.”

        Dennis je prizano da se umešao, da bi bio siguran da će Magnussen dobiti mesto Pereza, koga je zaposlio bivši šef Martin Whitmarsh za sezonu 2013.

        “Ponekad samo jedna osoba može doneti tu odluku, i ovde sam to bio ja, jer je bilo dosta problema. Bilo je par prilika tokom prošle godine kada sam morao da se umešam, i to je bila jedna od njih.”

        Kevin Magnussen je 17. vozač koji je završio na podijumu na debiju, i jedan je od devet koji su došli do prve dve pozicije.






        Preuzeto sa
        http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6800
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Sve manje nade: Bivsi Schumacherov lekar nije siguran da ce doci do budjenja iz kome


          Bivši šef medicinskog tima Formule 1 Amerikanac dr Geri Hartštajn ocenio je da je malo verovatno da će se Mihael Šumaher probuditi iz kome u kojoj je od kraja decembra, kada je zadobio teške povrede glave na skijanju u Francuskoj.


          Hartštajn koji je vodio lekarski tim Formule 1 u periodu od 2005. do 2012. godine tvrdi da su u lečenju Šumahera napravljeni ozbiljni propusti, zbog čega je njegovo stanje pogoršano.

          On ističe da su greške napravljene pre njegovog dolaska u bolnicu u Grenoblu, kada mu je izazvana veštačka koma.





          "Sve je manje verovatno da će se Šumaher probuditi iz kome", tvrdi 58. godišnji Hrtštajn koji radi kao profesor na Univerzitetskoj klinici u Liježu.


          Portparol Šumahera Sabine Kem izjavila je prošle nedelje da će faza buđenja nemačkog šampiona potrajati "koliko to bude potrebno" i da cela njegova porodica ima potpuno poverenje u lekarski tim bolnice u Grenoblu.


          Šumaher je u veštačkoj komi od 29. decembra posle teškog pada na skijanju u Francuskoj, kada je glavom udario u stenu.


          Bivši vozač Ferarija i Mercedesa od tada je dva puta bio podvrgnut operaciji.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Dve DRS zone na Sepangu


            Kao i svake godine na ovoj stazi nalaziće se po dve DRS zone.



            Obe zone locirane su na dva dugačka pravca. Prva zona smeštena je na takozvanom zadnjem pravcu i vozači će moći da aktiviraju sistem nešto posle 14 krivine. Detekcija za ovu priliku vršiće se na mestu između 12. i 13. krivine. Druga zona nalazi se na startno-ciljnom pravcu i njena aktivacija DRS biće dozvoljena odmah po izalsku iz poslednje krivine, dok će se detekcija vršiti par stotina metara ranije.







            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/dve-drs-zone-na-sepangu
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Montagny sumnja da Lotus moze biti konkurentan


              Kao jedan od svojih razloga za ovakvo mišljenje franucki vozač navodi smanjenje broja zaposlenih u Enstonu.



              Lotus nije prikazao dobre performanse na predsezonskim testovima kao i na prvoj trci u Australiji. Tim je zbog velikih finansijskih problema mora od otpusti 100 radnika u svojoj fabrici, što tim stavlja u nezgodan položaj.

              "Oni su u veoma kompikovanoj situaciji. Izgubili su šefa tima ali to nije jedina stvar. Lotus je otpustio još 100 ljudi u Enstonu i po meni to je jedan od ključnih faktora. Mislim da će se boriti za poene ali neće imati šanse da postignu nešto više." kazao je Frank Montagny.







              Preuzeto sahttp://f1-serbia.com/najnovije/montagny-sumnja-da-lotus-moze-biti-konkurentan

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Dennis: Mercedes nije daleko


                Ron Dennis uveren je da njegov tim može smanjti zaostatak za vodećim Mercedesom.



                Nico Rosberg je pobedu na VN Australije ostvario sa 26 sekundi prednosti u odnosu na Kevina Magnussena. Zbog diskvalifikacije Daniela Ricciarda, Jensonu Buttonu je pripalo treće mesto i to je dovelo McLaren na čelo plasmana u konkurenciji konstruktora.

                "Trka je bila poprilično izjednačena za sve osim za Mercedes, ali nije prvi put da neki tim dominira na početku sezone. Očigledno je da će teško biti svim timovima da ih sustignu ali i to će se desiti. Još nismo videli njihov pravi tempo jer su kvalifikacije u Australiji bile po mokroj stazi." kazao je Dennis.

                On je rekao da će njegov tim naći još dodanih 0.5 sekundi na stazi Sepang.
                "Mi nameravamo da budemo što brži. Pitanje je samo za koje vreme možemo da sustignemo vodeće. Zadovoljan sam promenama koje smo uradili u poslednjih nekoliko meseci. Uvereni smo da će naše performanse biti bolje za 0.5 sekundi u odnosu na ono šta smo prikazali u Australiji." dodao je prvi čovek McLarena.






                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/dennis-mercedes-nije-daleko
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Alonso pokusava da "unisti" Kimija


                  Fernando Alonso naporno radi na tome da „uništi“ timskog kolegu, Kimija Raikkonena


                  To je vidjenje i stav bivšeg svetskog šampiona Formule 1, Jacques Villeneuvea, koji tvrdi da je već otpočeo psihološki rat u Ferrariju.

                  „Fernandov plan je očigledan, on želi da pobedi Kimija po svaku cenu“, rekao je Villeneuve: „Tokom testova je bio veoma smiren, ali je u Melbourneu Fernando pokazao svoj pravi potencijal.“

                  I zaista, dok se Kimi mučio sa upravljanjem svog novog Ferrarija tokom celog vikenda u Australiji, Alonso ga je veoma lako pobedio u kvalifikacijama i u trci.

                  „U prve tri trke Fernando će pokušati da psihički uništi Kimija, i da okupi tim oko sebe.“

                  Medjutim, Villeneuve veruje da će Kimi da se izbori.

                  „Kimi nije „Iceman“. On je stvorio taj imidž kako bi se izolovao od ostalih, ali kao i svaki drugi vozač, ni on ne voli loše rezultate.“

                  „Ali, mislim da Kimijevi fanovi nemaju razloga da budu zabrinuti. On je imao problema sa upravljanjem bolida i na početku 2007. pa je osvojio titulu.“

                  „Mislim da će mu promene pravila ići na ruku. U kvalifikacijama će Alonso biti brži, ali ove godine to nije toliko važno.“







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6802
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Vettel-Sportista godine


                    Sebastian Vettel osvojio Laureusovu nagradu za sportistu godine


                    Tokom ceremonije koja je održana u Kuala Lumpuru, Sebastian Vettel je osvojio Laureusovu nagrada za Sportistu godine. On je tom prilikom pobedio atletske zvezde Usaina Bolta i Mo Farah, teniskog asa Rafaela Nadala, fudbalera Cristiana Ronalda i košarkaša LeBron Jamesa.

                    Ovo je bila Vettelova četvrta nominacija u ovoj kategoriji, a peta nominacija za Laureusovu nagradu, jer je 2009. godine bio nominovan za „Proboj godine“.

                    „Kao prvo, DAA“, rekao je Vettel kada su ga proglasili za pobednika: „Ovo je jedna od najvećih nagrada koje sam dobio.“

                    Vettelov tim, Red Bull, ni ove godine nije dobio nagradu za Tim godine, već je ona pripala Bayern Munichu.

                    Marc Marquez je prošle godine postao najmladji MotoGP šampion i on je dobio Laureusovu nagradu za „Proboj godine“.








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6801
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Panis ne voli V6 eru


                      Olivier Panis ne voli novu F1


                      Veteran Formule 1, Olivier Panis, priznao je da ne voli „novu“ Formulu 1.

                      „Iskreno, da“, odgovorio je on kada su ga pitali da li je bio frustriran nakon prve trke u Melbourneu.

                      Panis se takmičio u Formuli 1 tokom „stare“ ere ovog sporta dok su timovi imali velike budžete i kada je zvuk V10 motora „parao uši“ gledaocima širom sveta.

                      On je dodao da je bio „šokiran“ kada je čuo zvuk V6 motora.

                      „Mislim da je zvuk bitan deo Formule 1, jer vam omogućava da osetite moć tih mašina“, rekao je Panis: „Sada više ne postoji.“

                      Njemu se takodje ne svidja ideja o ograničenoj količini goriva.

                      „Formula 1 više nije ono što je bila. Trke su bile sprint a ne maraton. Formula 1 se pretvorila u trke izdržljivosti.“

                      On je dodao da nije ubedjen da Formula 1 treba da predje u „zeleniju“ kategoriju.

                      „Oni kažu da su električni automobili prevoz budućnosti, ali ja nisam siguran u to. Električni automobili stvaraju nove probleme, kao što je odlaganje baterija. Ne verujem da je električna energija „novo gorivo“ za motorna vozila.“

                      „A Formula 1 nikada nije bila „zelena“. Formula 1 su performanse i to je ono što fanovi vole.“








                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6804
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Raikkonen: Nema napretka od prve trke do sada


                        Po rečima Kimija Raikkonena, u Maleziju je stigao isti bolid Ferrarija sa kojim su nastupili u Melbournu.


                        Finac se propisno namučio na svojoj prvoj povratničkoj trci u Ferraiju. Posle mnogo problema, pre svega sa prianjanjem, na kraju je završio na sedmom mestu. Bilo je očigledno da su Mercedes, Williams i McLaren spremniji od njih, a Kimi nije optimista ni pred drugu trku na Sepangu:
                        "Mislim da se nalazimo na istoj poziciji i da nema značajnijeg napretka. Svaka staza je drugačija, u Maleziji je veoma vruće, velika je vlaga i potpuno su drugačiji uslovi. Kada se uzmu u obzir nova pravila, ne mogu da predvidim kako će se bollid ponašati, jer poređenje sa prethodnim godinama nema smisla. Mogu samo da se nadam da ćemo bolje proći nego u Australiji.”
                        Raikkonen je prokomentarisao i navode koji su se pojavili u medijima da je imao probleme sa kočionim sistemom:
                        "Uopšte ne znam odkle se pojavila ta informacija. Nikada nisam izjavio da sam imao problem sa kočnicama. Neko me je pitao posle trke da li je sa kočionim sistemom sve u redu i odgovorio sam da jeste. U pitanju je ceo setap bolida. Sada prave neke nove delove za mene, pa se nadam da će sve biti bolje kada ih dobijem. Iako nismo imali idealan start, sezona je duga i nadam se da ćemo napredovati.
                        Na kraju su ga novinari upitali da li je tokom pauze između dve trke urađeno nešto po pitanju setapa, na šta je Kimi kratko odgovorio :
                        “Ne !”








                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6805
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Prebacivanje na Mercedes nije "sreca" za Williams


                          Claire Williams tvrdi da na uspeh njenog tima nije uticala „sreća“


                          Nakon veoma teške 2013. godine sa Renaultovim agregatom, Williams je od ove godine „pod haubu“ svojih bolida postavio Mercedesove V6 motore.

                          Kako navode mnogi stručnjaci, Williamsov FW36 je medju najmoćnijim mašinama na ovogodišnjem gridu, ali njihov uspeh svi vezuju sa „srećom“ što imaju Mercedesov agregat.

                          „Bili smo u svojoj drugoj sezoni sa Renaultom, nakon dugačke istorije sa njima“, rekla je Claire Williams: „Ali mi smo odradili ogromno istraživanje o tome kako će se Renault i ostali dobavljači motora snaći sa novim pravilima.“

                          „Početkom prošle godine, neki dobavljači su bili u ranoj fazi razvoja svojih motora. Razgovarali smo sa Renaultom i Mercedesom oko toga, i odlučili smo da krenemo sa Mercedesom. To je bila veoma svesna odluka.“

                          Williamsova je rekla da im je u pregovorima pomogao Mercedesov Toto Wolff, koji još uvek ima udeo u Williamsu i čija žena, Susie, još uvek testira za ovaj tim.

                          „Mogli smo da razmenimo informacije sa njim“, rekla je ona.










                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6806
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Prva pol pozicija Nica Rosberga u 2014.


                            Nemac je izuzetnom vožnjom nadmašio svog timskog kolegu Hamiltona i tako došao do prve pol pozicije u 2014, trećoj za Mercedes u sezoni.



                            Već u prvom delu kvalifikacija je većina vozača bila primorana da vozi na mekoj gumi, a jedini koji su prošli dalje na srednje-tvrdoj komponenti su bili Hamilton, Rosberg i Ricciardo. U takvim uslovima, najbolje vreme od 1m34.874s je imao Nico Hulkenberg, a sledili su ga Bottas i Perez koji su bili jedini koji su pored njega vozili ispod 1m35s. U Q2 prema očekivanjima nisu prošli Kobayashi, Bianchi, Ericsson i Chilton, a njima su se pridružili još Maldonado i Sutil koji će se naći pod istragom sudija zbog blokiranja Romaina Grosjeana.
                            Drugi deo kvalifikacija je doneo i prva ozbiljna iznenađenja. Najveće je svakako bilo ispadanje Sebastiana Vettela koji je bio jedanaesti. Loš rezultat je imao i Hulkenberg koji je bio dvanaesti, dok je njegov timski kolega lako prošao u Q3. Pored njih dvojice su se od borbe za pol poziciju oprostili još Kvyat, Vergne, Gutierrez i Grosjean.

                            Najbolja vremena u Q2 su imali vozači Mercedesa, a najbrži je bio Rosberg sa krugom 1m33.708, dok je Hamilton zaostao desetinku ipo. Najbliži njima je bio Ricciardo sa skoro devet desetinki zaostatka.
                            Poslednjih dvanaest minuta je prošlo onako kao što je očekivano, dominacijom Mercedesa. Nico Rosberg je odličnim krugom od 1m33.185s došao do prve pol pozicije u sezoni, dok je Hamilton u svom poslednjem brzom krugu napravio grešku pa je morao da se zadovolji drugim mestom. Ricciardo je bio treći, ali će on sutra zbog kazne iz Malezije startovati kao trinaesti. Bottas je bio četvrti u Williamsu, a Perez peti u Force Indiji. Raikkonen je obavio odličan posao u Q3 osvajanjem šestog mesta, a iza njega su bili Button, Massa, Magnussen i Alonso.








                            Preuzeto sa Prva pol pozicija za Nica Rosberga u 2014.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ricciardo: Podijum nije realan


                              Australijanac je na kvalifikacijama za VN Bahreina bio treći, ali će zbog kazne iz Malezije krenuti kao trinaesti.



                              „Voleo bih da se probijem i dođem do podijuma, ali to nije realno. Sezona je za sada dobra, iako rezultati to ne pokazuju. Primarni cilj su bodovi i moramo da pritiskamo. Trinaesto mesto nije realna pozicija za nas i nadam se da ćemo imati priliku da napredujemo. Veoma sam zadovoljan performansama. Još uvek treba nadoknaditi malo vremena, ali idemo korak po korak. Lepo je videti da se zaostatak smanjuje“, rekao je Ricciardo.






                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ricciardo-podijum-nije-realan
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Rosberg: Sutra nas cekaju potpuno novi izazovi


                                Nemac će ovog vikenda pokušati da uveća svoju prednost u plasmanu vozača.



                                „Osvajanje pol pozicije je uvek pozitivna stvar, ali sutra će biti potpuno drugačije. Očekuju nas novi izazovi, a tu pre svega mislim na degradaciju guma koja će biti glavni problem. Ali suguran sam da ćemo uspeti da prebrodimo i to. Dobro smo radili tokom vikenda, ali iskreno nismo znali šta će nas dočekati u kvalifikacijama pošto se vozi u večernjim satima. Morali smo da pogodimo setup iz prve i uspeli smo. Pobeđivao sam ovde u GP2 šampionatu i ovo je staza na kojoj sam vozio svoju prvu trku u Formuli 1. Uvek se dobro osećam ovde i danas mi je sve odgovaralo“, rekao je Rosberg.







                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/rosberg-sutra-nas-cekaju-potpuno-novi-izazovi
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X