F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Berger kritikovao modernu F1


    “Gledanje trka me uspavljuje”


    Bivša F1 zvezda kaže da ne isključuje televizor tokom prenosa modernih trka Formule 1, ali mu se dešavalo da usred trke zaspi!

    "Znam da je sigurnost na prvom mestu, ali ovaj sport je postao sterilan. Ne mogu reći da isključujem televizor, ali dešava mi se da zaspim tokom trke”, rekao je Berger.
    Po njegovom mišljenju deo problema leži i u snazi motora:
    “Osećaj mi kaže da 650 ili 750 konjskih snaga nije dovoljno. Za Formulu 1 minimum je 1000 ks. U moje vreme se dešavalo da ujutru treniramo sa 850 konjskih snaga, dok se posle podne povećavalo na 1200-1300. Takođe, kvalifikacione gume su pravljene za drugačije tačke kočenja, a i krila su se različito podešavala. Ulazili smo u bolid potpuno nepripremljeni za sve te izmene i morali smo da iskoristimo sve svoje vozačke veštine u samo jednom krugu. Očigledno, mnogo toga je zavisilo od vozača. Zbog toga je Senna osvajao tolike pol pozicije sa Lotusom, čak iako nije imao najbolji bolid. Naravno, u trci je moglo da bude sve drugačije. Publika je mogla da gleda i da kaže-Ja ovo ne bih mogao da uradim, kao što je slučaj sa MotoGP trkama.
    Preticanje ne sme da bude zbog DRS-a, nego zato što je jedan vozač veštiji od drugog-to čini ovaj sport zanimljivim!”, završio je Berger.







    Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Gerhard Berger kritikovao modernu Formulu 1
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ricciardo nece imati jednak status


      Stoddart tvrdi da će Daniel Ricciardo biti br.2 u Red Bullu


      Bivši šef F1 tima, Paul Stoddart, tvrdi da će Sebastian Vettel imati povlašćen status u Red Bullu u odnosu na novog kolegu, Daniela Ricciarda, i da Australijanac to mora da prihvati ukoliko želi da uspe.

      Stoddard, koji je vodio Minardi tim u periodu od 2001. do 2005. godine, dodaje da će Ricciardo imati ograničene mogućnosti u Red Bullu, bez obzira što je veoma talentovan vozač.

      „Biti timski kolega Sebastianu Vettelu je veoma teško“, rekao je on: „Uprkos svim naporima da dokažu da to nije Vettelov tim, to ipak jeste njegov tim.“

      „Daniel mora da prihvati da bude broj 2, što je veoma teško za jednog trkačkog vozača,posebno za mladog vozača. Ako to može da prihvati, proćiće veoma dobro. Ako ne može to da prihvati, onda će da se muči.“

      „Daniel je talentovan i veoma smiren momak, ali nikada neće imati isti tretman.“







      Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Ricciardo neće imati jednak status
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Kimi: Sve otvoreno u Australiji


        Finac je 2013. pobedio u Australiji, ali to je učinio i 2007, kada je debitovao za Ferrari


        Par dana nas deli od početka F1 sezone, i ove godine, iščekivanje da vidimo automobilie u petak na stazi je nikada veće. A Kimi Raikkonen ima još jedan razlog – započinje drugi stint u Ferrariju.

        Finac je pobedio na stazi Albert Park 2013, ali i 2007, kada je debitovao za Ferrari, pridruživši se time odabranoj grupi vozača, koju čine i Juan Manuel Fangio, Mario Andretti i Nigel Mansell. Još jednom vozaču je to uspelo, nakon Kimija, i u pitanju je njegov trenutni timski kolega, Fernando Alonso.

        “Dobro se sećam moje prve pobede sa Ferrarijem,” rekao je Kimi za ferrari.com. “Nisam mogao imati bolji start moje sedme godine u Formuli 1 – dominantna pobeda sa pol pozicije. Uvek je dobar osećaj pobeđivati. Ništa nije bolje. Prošle godine smo takođe uspeli da pobedimo, što je svakako iznenadilo ljude, jer za razliku od 2007, mi u Lotusu nismo bili favoriti. Tako da, ako bih morao nekako da poredim dve pobede u Australiji, pobediti prošle godine je možda bio malo lepši osećaj, nako onako teškog perioda predsezonskih testova.”

        “Australija je sjajno mesto za početak sezone, Melburn je divan grad i za nas Evropljane, uvek je nekako posebno biti u tako drugačijem delu sveta. Samo vreme nije uvek lepo. Sećam se samo jednog trkačkog vikenda kada je bilo sunčano sve vreme. Naravno, preferiram suve i vrele vikende, posebno ove godine sa potpuno novim automobilom i toliko tehničkih aspekata koje tek treba u potpunosti razumeti.”

        Kimi je 5. marta odradio Albert Park program u simulatoru, kako bi pokušao da predvidi neobične situacije koje bi se mogle deisti zbog karakteristika novog automobila za 2014.

        “Staza nije tako teška, to je komibnacija ulične i stalne trkačke staze, i događaj je veoma dobro organizovan. Naravno, ukoliko vam automobil nije dobro balansiran, sitacija bude otežana jer gubite dosta vremena u poređenju sa onima koji imaju pravi balans. Ukoliko pada kiša, staza je veoma, veoma lizava a bele linije mogu biti stvarno opasne.”

        Finac nije želeo da predviđa mogući ishod trke.

        “Predviđanje mi nikada nije bila navika, a ove godine ima još i više razloga za to. Idemo u novu sezonu sa potpuno novim automobilom, mislim da je sve otvoreno i da svašta može da se desi. Vredno smo radili u Maranellu i F14 T deluje kao dobar automobil, ali staza će reći ko je najbrži. Kada počnemo da vozimo, bar ćemo imati neke podatke koji će nam dati početnu tačku.








        Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Kimi: Sve otvoreno u Australiji
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel "krstio" RB10


          Vettelova nova mašina dobila ime


          Sebastian Vettel, uz ostala sujeverja koja ima (ulazak sa leve strane levom nogom, novčić u levoj patici itd.), voli da daje imena svojim bolidima.

          Tako smo imali: Julie (2008.), Kate i Kate's Dirty Sister (2009.), Luscious Liz i Randy Mandu (2010.), Kinky Kylie (2011.), Abbey (2012.) i Hungry Heidi (2013.).


          Iako se nije pokazao kao pouzdan tokom zimskih testiranja, mladi četvorostuki šampion je ipak rešio da „krsti“ i ovogodišnji RB10 bolid imenom „Suzie“.

          Kakva će Suzie biti, i da li će mu doneti osmeh ili suze, ostaje da vidimo kada sezona krene.








          Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Vettel „krstio“ RB10
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Ferrari cilja na podijum


            Kimi Raikkonen i Fernando Alonso žele da da prvu trku u sezoni završe na podijumu.



            Zbog velikih tehničkih promena teško je predvideti poredak na stazi, ali svi timovi pa i Ferrari nadaju se dobrom rezultatu na otvaranju sezone. Povratnik u tim iz Maranela, Kimi Raikkonen računa na to da oni mogu trku da završe na podijumu.

            "Teško je reći da li možemo da pobedimo. To naš je cilj, ali ovog vikenda će se otkriti puno nepoznatih stvari. Možda nismo bili najbolji na poslednjim danima testa, ali smo odradili zacrtani plan, pa zbog toga verujemo da trku možemo da zvršimo na podijumu." kazao je Raikkonen.
            Takođe i Fernando Alonso je imao slično mišljenje.
            "Ovo je prava prilika da vidimo šta i koliko možemo. Mislim da ne moramo da budemo previše optimistični ili pesimistični, jer je ovo trka na slepo za sve. Ako uradimo sve kako treba i po planu, postoji šansa da možemo doći do podijuma." dodao je Alonso.







            Preuzeto sa Ferrari cilja na podijum
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Rosberg: Ne uzimajte Red Bull-ove reci zdravo za gotovo


              Nico Rosberg odbacio je navode Christiana Hornera da je Mercedes glavni favorit za pobedu.



              Po rečima šefa Red Bullovog tima vozači Mercedesa mogu pobediti na trci za VN Australije i to sa dva kruga prednosti. Ipak, Nemački vozač kazao je da je sve moguće u Melburnu ali veruje da je pouzdanost bolida sada najznačajniji faktor.

              "Ne uzimajte Red Bullove reči zdravo za gotovo. Mi moramo da budemo oprezni, ali naravno da Red Bull želi da nam oteža stvari. I prošle sezone su imali teška testiranja ali dok su kasnije u sezoni bili daleko ispred svih. Sve je otvoreno u trci, jer puno toga zavisi i od pouzdanosti ostalih bolida. Veoma sam uzbuđen zbog ovog vikenda. Imam dobar bolid i nadam se dobrom rezultatu." kazao je Rosberg.







              Preuzeto sa Rosberg: Ne uzimajte Red Bullove reči zdravo za gotovo
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Massa: U Williamsu je pritisak mnogo manji


                Felipe Massa veruje da mnogo manji pritisak u njegovom novom timu može povoljno da utiče na rezultate.



                Brazilac je krajem prošle sezone napustio Ferrari pa je tako prešao u redove Williamsa gde je priznao da je mnogo srećniji.
                "Pritisak je mnogo manji od onoga u Ferrariju. Ako pružate dobre performanse onda pritisak postoji ali ako se to ne desi onda je stvar drugačija, odnosno bolja nego u Ferrariju. Sada se osećam opušteno." rekao je Massa.
                Takođe, on je dodao da je morao da se navikne na novu sredinu i način rada.
                "Atmosfera u timu je drugačija. U Ferrariju je sve bilo otvoreno i nikada niste mogli da vidite da mehaničar radi na miru. Takođe niste mogli da vidite nekog italijana koji kada priče ne maše rukama. Britanci su veoma tihi i korektni. Oni pričaju samo kada moraju, pa čak ni tada. Za sada uživam u novom timu." dodao je Brazilac.







                Preuzeto sa
                Massa: U Williamsu je pritisak mnogo manji
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  McLarenove nove boje posvecene su Mobilu


                  Tim iz Vokinga i ova kompanija slave 20 godina uspešne saradnje.



                  Ron Dennis je pred početak sezone izjavio kako će njegov tim u novu sezonu ući bez glavnog sponzora. Ipak, tim je za trku u Melburnu spremio pocrnele boje, jer na taj način želi da obeleži 20 godina saradnje sa kompanijom Mobil 1. Saradnja je započela 1995. godine i od tada Mobil 1 snadbeva ovaj britanski tim raznim vrstama lubrikanata i goriva.

                  "Ogromna nam je čast što tako dugo sarađujemo sa kompanijom ExxonMobil. Zajedno do sada imamo 332 trke, osvojio smo 4 šampionata sa 78 pobeda i 229 podijuma kao i 76 pol pozicija. Videti logo brenda Mobil 1 je dobar znak da naša saradnja ide u pravom smeru." kazao je Jonathan Neale.
                  "Drago nam je što možemo da vam predstavimo novu kolor šemu McLarena povodom naše dugogodišnje saradnje. U ovu trku uneli smo mnogo energije, jer pored našeg jubileja želimo da damo srdačnu dobrodošlicu Kevinu Magnussenu. Ovo bi trebalo da bude uzbudljiv vikend." rekao je Artis Brown, globalni menažer Mobila 1.







                  Preuzeto sa McLarenove nove boje posvećene su Mobilu
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Mercedesovo novo krilo palo na crash testu


                    Mercedes je za ovu priliku doneo novo prednje krilo i pokrivač za motor.



                    Nemački tim želeo je da na prvoj trci donese nove delove, koje bi prema rečima ljudi iz tima ono donelo dodatnih 2 desetinke. Ipak, novo prednje krilo nije uspeo da prođe carsh test.

                    Takođe, Mercedes je za ovu priliku doneo i mnogo uže bokove bolida nego li na testu u Bahreinu, koje imam dodatne otvore za hlađenje. Ono bi moglo da reši potencijalne probleme sa pregrevanjem sistema koje su ih zadesili tokom poslednjeg testa. Novo prednje krilo ima kraći nos, ali nije uspelo da položi sigurnosni test i tim ga neće koristiti na trci za VN Australije.






                    Preuzeto sa Mercedesovo novo krilo palo na crash testu
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Sudije popustaju oko pravila za 107%


                      Sudije su rešile da puste svakog vozača koji ne uspe da se kvalifikuje za trku.



                      Po novim pravilima svaki vozač koji izveze krug u okviru od 107% biće pušten da učestvuje u trci. Ali zbog novih pravila i složenosti samog sistema, svaki vozač koji ne uspe da ostvari ovo vreme zbog problema sa pogonskom jedinicom dobiće dozvolu da se takmiči na trci. Neki timovi su došli u Melbrun iako na testovima nisu uspeli da odrade simulaciju trke.

                      "Mislim da pravilo od 107% možemo da ukinemo za ovu prilku. Znamo da su svi timovi imali problema tokom testova ali je naše razmišljanje da se svi oni nadju na stazi. Zbog novih sistema svi oni nisu u najboljoj formi a ovo je tek prva trka u šampionatu." kazao je Charlie Whiting.
                      On je potvrdio informaciju da će možda pojedini timovi propustiti treći trening kako bi se sačuvali za kvalifikacije.
                      "Da, čuo sam priču da pojedini timovi razmišljaju da preskoče treći trening kao ne bi imali problema u kvalifikacijama." kazao je Whiting.







                      Preuzeto sa Sudije popuštaju oko pravila od 107%
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Button ove godine cilja na pobede


                        Jenson Button na trci za VN Australije započeće svoju 15. sezonu u Formuli 1.



                        Posle veoma razočaravajuće prošle godine, vozač McLarena se nada da bi sa svojim timom mogao da u ovoj sezoni zabeleži bolje rezultate, odnosno da se vrati na najviše mesto na podijumu.

                        "Bio bih veoma razočaran ako otkrijemo da smo u sitoj poziciji kao prošle godine. Za sada mislim da smo u boljoj poziciji, jer imam pozitivniji osećaj što se tiče performansi bolida. Trenutno ne znam da li smo dovoljno brzi da pobedimo u Melburnu, ali se nadam da možemo da ostavrimo neku pobedu u novoj sezoni." rekao je Button.







                        Preuzeto sa Button ove godine cilja na pobede
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Renault dao zeleno svetlo timovima da koriste punu snagu motora


                          Francuski proizvođač savetovao je sve svoje timove da mogu da do maksimuma koriste njihove motore.



                          Red Bull, Toro Rosso, Lotus i Caterham su tokom testova koristili manje kapacitete Renaultovog V6 motora, a isti koncept planiraju da urade i na VN Australije kako bi bili u mogućnosti da završe trku.

                          Ipak, Renault je uz pomoć Red Bulla uspeo da ponovo napiše novi softver koji je unapredio performanse njihove pogonske jedinice. Francuski proizvođač je usvojio novi plan oporavka koji bi trebalo da u skorije vreme reši sve probleme sa njihovim agregatom.
                          "Trenutno zaostajemo sa planom i programom, što znači da naši timovi tokom testova nisu uspeli da koriste pun potencijal motora. Sada verujem da su ovi problemi prevaziđeni i da je naša pogonska jedinica spremna za maksimalne napore." kazao je šef trkačkog odelenja Renaulta Remi Taffin.







                          Preuzeto sa Renault dao zeleno svetlo timovima da koriste punu snagu motora
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Alonso najpopularniji vozac na svetu


                            Button pretekao Hamiltona na podrucju V.Britanije


                            Repucom, svetski lider u istraživanju sportskog tržišta, koji se sastoji od mnogih timova i sponzora Formule 1, sastavio je listu najuticajnijih vozača u Formuli 1, gde su se gledali odredjeni parametri kao što su koliko ljudi obraćaju pažnju na tog sportistu, njegov uticaj na sport i okruženje i koliko poverenja ljudi imaju u njega.

                            Tom prilikom se utvrdilo da je Fernando Alonso najuticajniji Formula 1 vozač, ispred Hamiltona i Felipea Masse, a da Button ima više uticaja u Engleskoj nego Lewis Hamilton.

                            Globalni indeks, koji je kreirala agencija Repucom, kvantifikuje percepciju gledalaca u odnosu na poznatu ličnost, počevši od TV i filmskih zvezda do sportista i biznismena. On meri ključne atribute pojedinca, kao što su njihovo pojavljivanje i uticaj u javnosti, koliko prate trendove i koliko poverenja ljudi imaju u njih, kroz kompaniju Celebrity DBI, a u cilju da ljudima ponude listu najuticajnijih i najtraženijih ljudi u njihovim industrijama. Celokupan indeks je baziran na uzorku od 6.500 ljudi u 13 različitih zemalja.

                            Što se tiče Fernanda Alonsa, on vodi sa 71.14%, ispred Hamiltona i Masse čiji uticaj se meri sa 64.91% i 60.98% na svetu. Massa je najuticaniji F1 vozač u svojoj zemlji, sa 99.2 posto, Fernando Alonso sa 98.35 % u Španiji a Sebastian Vettel sa 97.58% u Nemačkoj, dok se na globalnoj listi ovaj četvorostruki šampion Formule 1 nalazi tek na 4. mestu.

                            Glavni razlog zbog koga se Alonso nalazi na vrhu liste je to što je on vodeći vozač Ferrarija, najpopularnijeg F1 tima na svetu sa čak 59% navijača svih F1 timova. Osim toga, Alonsa veoma vole mediji i fanovi, a to je oblast sa kojom se Sebastian Vettel itekako mučio u poslednjih 12 meseci, zbog svog lošeg odnosa sa bivšim kolegom-Markom Webberom.

                            „Možda je iznenadjenje to što se Sebastian Vettel nije plasirao tako visoko, po globalnom mišljenju publike, kao što su Alonso, Hamilton i Massa“, rekao je Nigel Geach, viši potpredsednik Repucoma.

                            „Alonsova dominacija na rang listi je u velikoj meri povezana sa njegovim spajanjem sa Ferrari brendom. Bez obzira na Red Bullove nedavne uspehe, čak 59% fanova Formule 1 navija za Ferrari, što predstavlja najveći nivo interesovanja za neki F1 tim, a imajući u vidu da se Formula 1 prenosi preko 160 globalnih tržišta, i da je preko TV prati preko 1.8 milijardi ljudi, onda možete videti koliko to znači.“

                            U Velikoj Britaniji, Jenson Button je pobedio Lewisa Hamiltona na mestu najuticajnijeg Engleskog vozača, pa čak i ako je Lewis Hamilton poznatiji u Britaniji, Jenson Button ima veću pažnju medija i publike, bolji uticaj na ljude i više poverenja.


                            Svetski top 5 (Celebrity DBI – javnost)
                            :

                            1. Fernando Alonso 70.57 – 71.14%
                            2. Lewis Hamilton 64.91 – 63.65%
                            3. Felipe Massa 60.98 – 58.14%
                            4. Sebastian Vettel 60.64 – 54.30%
                            5. Kimi Raikkönen 59.98 – 56.40%


                            Top 5 u V.Britaniji (Celebrity DBI – javnost)
                            :

                            1. Jenson Button 82.87 – 88.58%
                            2. Lewis Hamilton 81.69 – 90.74%
                            3. Fernando Alonso 67.21 – 70.02%
                            4. Sebastian Vettel 63.80 – 64.79%
                            5. Felipe Massa 62.66 – 62.32%


                            Top 5 u svojim zemljama (Celebrity DBI – javnost)
                            :

                            1. Fernando Alonso 89.61 – 98.35%
                            2. Felipe Massa 88.84 – 99.20%
                            3. Sebastian Vettel 87.97 – 97.58%
                            4. Jenson Button 82.87 – 88.58%
                            5. Lewis Hamilton 81.69 – 90.74%








                            Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Alonso najpopularniji vozač na svetu
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Red Bull vs F18 Hornet


                              Daniel Ricciardo se trkao protiv pilota Michaela Keightleyja


                              Daniel Riccirado je imao tu čast da se na otvaranju prve trke sezone u Melbourneu „trka“ sa pilotom Michaelom Keightleyjem koji se nalazio za upravljačem aviona F/A-18 Hornet.

                              „Najludji deo svega toga je bilo kada sam gledao u retrovizore i video Hornet iza sebe“, rekao je Ricciardo: „Navikao sam da iza sebe gledam samo bolide Formule 1.“


                              „Bilo je nadrealno. Osetio sam pravu moć Horneta kada me je pretekao i samo sam se nadao da neće da me oduva sa staze.“

                              „Sad jedva čekam da izadjem na stazu. Trkati se pred domaćom publikom je veličanstveno, a Albert Park je jedna od pet najboljih staza za mene.“

                              „Fantastično je što sam imao priliku da upoznam Dan-a“, rekao je vazduhoplovni poručnik Michael Keightley: „Bilo je interesantno pričati o sličnosti naših poslova, uključujući sav naporan rad i treninge koje imamo kako bi mogli da ih radimo.“







                              Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Red Bull protiv F/A-18 Horneta
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Porsche bio blizu ulaska u F1


                                Bila je borba izmedju F1 i LeMansa


                                Dosadašnje glasine oko Porscheovog ulaska u F1 su bile tačne. Unutar kompanije vodila se bitkaizmedju F1 i LeMansa, ali je na kraju šampionat izdržljivosti pobedio. To je potvrdio Wolfgang Hatz, direktor razvoja i istraživanja u Porsche kompaniji.
                                "Postojale su samo dve opcije - F1 ili LMP1. Ali LeMans je naša druga kuća", objasnio je Hatz."Ono što je moglo da preokrene stvari u korist F1 je to da je neko mogao da kaže - Audi je u LeMansu, i ne možete se takmičiti sa Audijem, jer smo ista frima".

                                "Da je neko sa viših pozicija unutar kompanije to rekao, naša alternativa bi bila F1".

                                Porsche je već angažovao nekoliko ljudi iz F1 - Fritz Enzinger, Alex Hitzinger, Mike Krack i nedavno je angažovao i Sauberovog inženjera Ursa Kuratlea.

                                Fritz Enzinger je bio zadužen za test i trkačke operacije BMW F1 tima. Alex Hitzinger je ekspert za motore koji je radio u Red Bullu i Toro Rossu, a Mike Krack i UrsKuratle su inženjeri koji su radili za BMW Sauber tim.








                                Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Porsche bio blizu ulaska u F1
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X