Renault priznao problem
Renault Sport pokušava da reši problem
Renault Sport je potvrdio da njihovi motori imaju problema sa ERS sistemom. Kompanija je pronašla rešenje, ali mora da doveze dodatne delove na stazu kako bi timovi mogli ponovo da nastave svoje planirane programe.
Svi Renaultovi timovi su, za dva dana, završili samo 38 krugova u Jerezu, dok su Ferrarijevi odvezli 138, a Mercedesovi 248.
„Definitivno smo identifikovali problem, ali nismo mogli da ga rešimo jutros“, rekao je Renaultov Remi Taffin, drugog dana testa u Jerezu: „Naporno radimo na tome da timove, posebno Red Bull i Toro Rosso, vratimo na stazu sutra ujutru u 9. To je sekvencijalni problem koji proizilazi iz integracije svih sistema.“
Taffin je dodao da je problem samo u hardveru, pa iako imaju sve rezervne delove na stazi, nemaju dovoljan broj da bi pomogli svim timovima. Zato moraju da dovezu nove delove iz fabrike, kako bi sva tri tima mogla da nastave.
Problem je povezan sa kontrolnim sistemom baterija, a drugačije pakovanje delova u različitim bolidima dodatno otežava posao.
„Ponekad je lako, ali zbog dizajna bolida ponekad moramo da skinemo dosta delova pre nego što dodjemo do baterije.“
Renault Sport pokušava da reši problem
Renault Sport je potvrdio da njihovi motori imaju problema sa ERS sistemom. Kompanija je pronašla rešenje, ali mora da doveze dodatne delove na stazu kako bi timovi mogli ponovo da nastave svoje planirane programe.
Svi Renaultovi timovi su, za dva dana, završili samo 38 krugova u Jerezu, dok su Ferrarijevi odvezli 138, a Mercedesovi 248.
„Definitivno smo identifikovali problem, ali nismo mogli da ga rešimo jutros“, rekao je Renaultov Remi Taffin, drugog dana testa u Jerezu: „Naporno radimo na tome da timove, posebno Red Bull i Toro Rosso, vratimo na stazu sutra ujutru u 9. To je sekvencijalni problem koji proizilazi iz integracije svih sistema.“
Taffin je dodao da je problem samo u hardveru, pa iako imaju sve rezervne delove na stazi, nemaju dovoljan broj da bi pomogli svim timovima. Zato moraju da dovezu nove delove iz fabrike, kako bi sva tri tima mogla da nastave.
Problem je povezan sa kontrolnim sistemom baterija, a drugačije pakovanje delova u različitim bolidima dodatno otežava posao.
„Ponekad je lako, ali zbog dizajna bolida ponekad moramo da skinemo dosta delova pre nego što dodjemo do baterije.“

Comment