F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Lauda zeli reviziju svih pravila


    “Moramo da proverimo svako pravilo-jedno po jedno”



    U proteklih deset godina čelnici Formule 1 su stalno menjali i uvodili nova pravila. Iako je njihov osnovni cilj bio povećanje gledanosti, silne izmene su napravile kontraefekat.

    Era super tihih turbo V6 motora je za neke ljubitelje ovog sporta bila kap koja je prelila čašu.

    Kritike i daje pljušte sa svih strana, pa je Niki Lauda predložio da se napravi detaljna revizija svih pravila koja su uvedena u protekloj deceniji.

    Luca di Montezemolo takođe ne krije svoje nezadovoljstvo celom situacijom i zbog toga poziva sve deoničare Formule 1 na hitan sastanak.

    Predsednik FIA-e Jean Todt je nedavno izjavio da bi voleo da čuje mišljenje bitnih ljudi Formule 1. On je predložio da svi otvoreno iznesu svoje mišljenje i sugestije.

    Na Todtov poziv se prvi odazvao Niki Lauda, legenda Formule 1, as koji je uvek otvoreno i bez uvijanja govorio ono što misli.

    "Moramo da napravimo listu svih pravila koja su uvedena ili izmenjena u proteklih deset godina. Zatim, treba analizirati svaku stavku, jednu po jednu i utvrditi šta je imalo smisla, a šta ne”, rekao je Lauda.

    Nemački novinari su već ustanovili da je od 2005.godine bilo 77 bitnih izmena koje su se ticale : kvalifikacija, guma, bodovanja, rezervnih bolida, kontrole proklizavanja, testiranja, KERS-a, timskih naredbi, DRS-a, i još mnogo čega drugog.








    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7348
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Raikkonen: Najglasniji su oni koji nikada nisu vozili


      Razvila se polemika o tome da li Kimi treba da bude kažnjen ili ne.


      Mnogi su kritikovali Raikkonena posle incidenta koji je obeležio početak trke za VN Britanije. Finac se oporavio i biće spreman za nedeljnu trku, ali povika ne prestaje. Pred ovaj vikend sve su glasniji oni koji traže da se Kimi kazni jer je svojom nesmotrenošću ugrozio i sebe i druge u Silverstoneu.

      “Zašto je uopšte pokušavao da se vrati na stazu posle takvog udesa?”, pitao se Lauda.

      Bivši mendžer McLarena, Jo Ramirez je bio još oštriji rekavši da je Raikkonen “vozio ludački”:

      “Pre svega, mogao je ozbiljno da se povredi. Što je još gore, mogao je da povredi Massu, a još uvek nije kažnjen”.

      “Pisao sam Dereku Warwicku misleći da je on sudija, međutim ispostavilo se da je to bio Nigel Mansell. U međuvremenu, Warwick mi je odgovorio da sam u pravu i da Kimi treba da bude kažnjen. Da su to napravili Maldonado ili Grosjean prema njima bi se drugačije postupalo”, rekao je Ramirez.

      Kao sto se i očekivalo, Kimi je odgovorio na kritike rekavši da kazne nisu neophodne “svaki put kada neko izleti sa staze”:

      "Svako ima svoje mišljenje, ali obično su najglasniji oni koji nikada nisu vozili. Takvi kritičari uvek prvi pozivaju da se neko kazni”, rekao je Raikkonen.








      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7349
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Maldonado ostaje u Lotusu 2015.


        Lotus potvrdio da Maldonado ostaje u timu


        Venecuelanac se pridružio timu početkom godine, ali se od samog početka muči sa problematičnim E22.

        Pre toga je proveo tri godine u Williams F1 timu, ali je prešao u Lotus nadajući se da će taj tim nastaviti sa jakim performansama koje su prikazali 2012. i 2013. godine

        Lotusov šef tima, Gerard Lopez potvrdio je ovu vest u intervju-u koji je postavljen na sajtu tima neposredno posle kvalifikacija za VN Nemačke.

        „Ne želim sve da kažem, ali već je polovina sezone i mogu da potvrdim da imam 50% naše vozačke postave za 2015. jer Pastor ostaje sa nama sledeće godine“, rekao je Lopez.

        „Bez obzira na sve poteškoće koje imamo ove sezone, on je prepoznao pravi potencijal našeg tima i mi smo prepoznali njegov vozački potencijal. Zajedno ćemo da postignemo velike stvari.“

        Maldonado još uvek nije osvojio nijedan poen za tim, i njegovo najbolje mesto ove sezone je bilo 12. pozicija na VN Austrije.

        Medjutim, Romainova budućnost u timu još uvek nije potpuno jasna: „Romainu je dobro poznato junaštvo Enstonea, jer je završavao na podijumu u protekle dve godine u jednom od naših bolida“, rekao je Lopez.

        Francuz je već ranije priznao da svoje opcije još uvek drži „otvorenim“.








        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7351
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Alonso nije odusevljen planovima za 2015.


          Fernando Alonso nije oduševljen Ferrarijevim smelim planovima za 2015.


          Kao verovatno najbolji vozač u sadašnjoj F1, Fernando Alonso je uvek centralna ličnost „šašave“ sezone, ali ovog puta njegovi prvi znaci nezadovoljstva su izašli na videlo.

          Odavno se već priča o njegovom odlasku u McLaren-Hondu, koja će sledeće godine imati najveći mogući budžet u istoriji.

          Ali, kako bi ga zadržali u timu, Ferrari je prošle nedelje Alonsu predstavio svoje planove za 2015. godinu.

          „Nadam se da će biti imresioniran prezentacijom“, rekao je tehnički direktor James Allison: „Ali to ipak treba njega da pitate.“

          I novinari su stvarno pitali Alonsa i dobili odgovor koji se možda neće svideti Ferrariju.

          „Ja sam u Formuli 1 već 14 godina“, rekao je on: „Video sam mnogo planova.“

          „U julu i avgustu svaki tim je veoma jak, u novembru su još bolji, a do januara oni dominiraju.“

          „Ali, tek u februaru činjenice izadju na videlo“, tvrdi Alonso nemačkom Auto Motor und Sportu.

          Španski Diario AS citirao je Alonsa u Hockenheimu: „Samo dva ili tri tima mogu da pobedjuju u trkama. Treba vam kristalna kugla da bi znali šta će se desiti sledeće godine.“

          „Ono što je Mercedes pokazao je da može da bude brz i dominantan u ovoj novoj eri F1, dok se mi nismo dobro izborili sa novim pravilima.“

          „Ali, nije kao što je bilo u prethodnim godinama kada je sve više ili manje bilo do samih granica. Mislim da će razlika izmedju bolida u 2014. i 2015. godini biti mnogo veća nego što smo videli u prošlosti.“

          „To je velika nada koju imamo, ali svi u julu se nadaju istom kao i mi“, završio je Alonso.








          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7352
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Rivali nezadovoljni Mercedesovim postupkom


            Red Bull i Ferrari nezadovoljni odobrenjem koje je Mercedes dobio


            Šef Red Bulla, Christian Horner i njegov kolega iz Ferrarija, Marco Mattiacci otkrili su da su nezadovoljni odlukom FIA-e u slučaju Mercedesovih kočnica pred trku za VN Nemačke.

            Mercedesu je FIA dozvolila da promeni kočnice na oba svoja bolida nakon nezgode koju je doživeo Lewis Hamilton na kvalifikacijama prethodnog dana.

            Hamilton je zbog problema sa kočnicama izleteo sa staze i udario u zaštitni zid, pa je Mercedes rešio da se sa jednog dobavljača diskova, Bremba, prebaci na drugog dobavljača, Carbon Industries, a to, bez ikakve kazne, nije dozvoljeno, jer se bolidi nalaze u Parc Ferme uslovima nakon kvalifikacija.

            Lewis Hamilton koristi Brembo kočnice od početka svoje karijere, a Nico Rosberg je imao Brembove kočnice na zadnjim točkovima.

            Medjutim, FIA je dozvolila Mercedesu da promeni komponentu sa komponentom koja je „slična u težini, inerciji i funkciji originalnom delu“, i da na taj način izbegne bilo kakvu kaznu.

            Rosberg i Hamilton su trku u Nemačkoj završili na 1. i 3. mestu, a Hamilton je tokom trke uspeo da nadoknadi čak 17 pozicija.

            Kada su ga pitali da li je iznenadjen odlukom FIA-e, Horner je odgovorio: „Naravno. To je promena specifikacije bolida.“


            „Ako promenite deo sa istim takvim delom, to je jedna stvar, ali ako ga promenite sa delom koji je napravio potpuno drugi proizvodjač, koji ima različite karakteristike, i kao što ga je i sam vozač opisao „nečim potpuno drugačijim“, onda je to zanimljiv presedan.“

            „Ali to nije nešto protiv čega ćemo protestovati. To je na sudijama da odluče, ako su zadovoljni sa tom odlukom, u suprotnom taj presedan može da se nastavi.“

            „Nama je potrebno pojašnjenje tog postupka, jer ako to možete da uradite, onda šta još možete da promenite? Biće interesantno čuti njihovo opravdanje.“


            Pričalo se da je Mercedes to uradio iz bezbednosnih razloga, ali Horner ima drugačije mišljenje: „Mi smo imali iste kočnice na oba naša bolida koje je Lewis juče koristio, tako da su naši bolidi bili potpuno bezbedni.“

            Mattiacci je takodje potvrdio da mu se ta situacija ne svidja: „Mi smo interno razgovarali o tome.“

            „Ali smo odlučili da ne reagujemo na to, jer ne želimo da se mešamo.“








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7353
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Alonso: Ricciardo je neverovatan


              „Bila je to sjajna borba.“


              Pobednik VN Kanade treći je u generalnom plasmanu vozača, sa 9 poena ispred Ferrarijevog Alonsa i 24 ispred svog timskog kolege – Sebastiana Vettela. Dvostruki šampion, Fernando Alonso, koji se borio točak uz točak sa Ricciardom za peto mesto u završnoj fazi nedeljne VN Nemačke, rekao je da je Australijanac sve iznenadio svojom konstantno jakom formom u prvih deset trka sezone.

              „Daniel je iznenađenje od Australije – mislim da je neverovatan. On je na 7-3 u prvih deset trka sa Sebastianom, što verovatno niko od nas nije očekivao, tako da odrađuje veoma dobar posao. On fantastično vozi i u Nemačkoj se veoma pametno borio, uvek je koristio moju zavetrinu kada ga obiđem, kočio veoma kasno, napadao veoma kasno i nikada nije promašio krivinu. On je veoma, veoma pametan i takođe poštuje pravila. Bila je to sjajna borba.“

              Šef Red Bulla, Christian Horner, takođe je pohvalio borbeni duh koji je Ricciardo pokazao u povratku nakon ekskurzije u prvoj krivini na Hockenheimu, kada je izbegao incident između Kevina Magnussena i Felipea Masse.

              „Bilo je to sjajno trkanje sa Fernandom i Danielom. Iz naše perspektive, sjajno je bilo videti da Daniel nije odustao, mogli ste videti borbeni duh u njemu. Obliaženja su u mnogim aspektima bila po ugledu na Nigela Mansella. Mislim da je stvano pokazao F1 trkanje u najboljem svetlu.“








              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7358
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Massa upozorava mlade vozace


                Nakon udesa sa Kevinom Magnussenom u Nemačkoj, Felipe poziva mlade vozače da se smire


                Brazilac veruje da je McLarenov vozač kriv za sudar u prvoj krivini, koji je prevrnuo automobil Williamsa i izbacio ga iz trke. Pošto veruje da je Magnussen imao priliku da se povuče, Massa kaže da je frustriran brojem incidenata koje uzrokuje prevelika agresija novih vozača.

                „Nije prvi put da je umešan u incident u prvom krugu. Ti mladi vozači, većinu vremena, žele da pobede na trci u prvoj krivini. A ako pogledate većinu incidenata koji se dogode – dešavaju se uglavnom sa njima.“

                Massa veruje da ima više sudara sada, nego kada je njegova generacija vozača došla u sport.

                „Iskreno, ne sećam da su se u prošlosti ovakvi incidenti stalno dešavali. Bio sam mlad i čak i sam mnogo puta imao udes, ali ne sećam se da sam pratio drugačija pravila od onih koje imamo. Ne sećam se da smo ja, Kimi i Fernando kao mladi vozači bili umešani u toliko takvih stvari. Ali svejedno, to je samo moje mišljenje. Ne kažem da mladi vozači nemaju talenta da budu u F1 - veoma su talentovani. Ali ponekad morate da razumete da ne možete da pobedite u prvoj krivini.“

                Magnussen nije razgovarao sa Massom o onome što se desilo u prvoj krivini, ali Brazilac kaže da može da mu pruži neke ključne savete kada budu porazgovarali.

                „Samo polako,“ rekao je Massa, kada je upitan šta bi rekao Kevinu.

                „Ne gubim samo ja, on gubi takođe. On se okrenuo i njegov automobil možda nije bio isti, pa je takođe izgubio bodove. Nadam se da je to dovoljno da razume i bude smireniji na sledećoj trci.“







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7357
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Alonso urgira na Kimija da se popravi


                  Fernando Alonso je urgirao na svog timskog kolegu, Kimija Raikkonena, da se popravi


                  Španac dominira u timu i nakon povratka njihovog poslednjeg šampiona, i sada kaže da Raikkonenovi problemi štete Ferrariju, koji je nakon VN Nemačke pao iza Williamsa u šampionatu konstruktora.

                  „U šampionatu konstruktora smo izgubili prednost nad Williamsom. Ponovo smo mogli da računamo na samo jedan automobil i to moramo da popravimo.“







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7355
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Red Bull i Renault u boljim odnosima


                    Odnos između aktuelnih šampiona i dobavljača motora se izgleda popravio...


                    Do pre samo nekoliko nedelja - kako se francuski dobavljač mučio sa svojom V6 turbo pogonskom jedinicom - bilo je glasina o prekidu partnerstva sa četvorostrukim šampinskim timom. Ali onda je usledilo mnoštvo promena. Bivši šef Caterhama, Cyril Abiteboul, vratio se u Renault, a predsednik Jean-Michael Jaliner je otišao.

                    „Renault je imao želju da preokrene ono što se dešava na stazi,“ rekao je Abiteboul na Hockenheimu, sada u Renaultovoj majici.

                    I sudeći po glasinama u padoku, Abiteboul nije jedino novo lice u Renaultu. Red Bull definitivno zvuči srećnije.

                    „Promena u menadžmentu je veoma pozitivna,“ rekao je Christian Horner. „Oni prihvataju činjenicu da postoji problem i napraviće promene, kako bismo nadoknadili zaostatak za Mercedesom. Trebaće vremena, ali pravi stav je sada tu i trebalo bi da ostvarimo napredak. Napravili smo veoma mali korak ali moramo da nastavimo da radimo.“








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7368
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Renault ce razmotriti Mercedesov koncept razdvojenog turba


                      Da li ima smisla kopirati rešenje Mercedesa?


                      Renault razmatra da usvoji rešenje razdvojenog Turba za narednu sezou iako naporno radi na unapređenju svog trenutnog motora.

                      Francuski proizvođač je skoro upalio svoju prvu verziju motora za 2015. u svom dino postrojenju u Viry-Chatillonu prošle nedelje usred svojih napora da se poprave u teškoj sezoni.

                      Iako arhitektura njihovog SUS motora neće biti radikalno menjana - iako je bilo poboljšanja - Renault je potvrdio da će proceniti ideju koju je plasirao Mercedes.

                      Jedan od faktora za koji se veruje da je prednost Mercedesa ove godine je dizajn koji je takav da kompresor i trubina su razdvojeni na krajeve motora.

                      Navodno to redukuje Turbo rupu i poboljšava efikasnost i takođe ima uticaja na aerodinamiku automobila.

                      Iako je Renault predhodno sam koncept omalovažio - insistirajući da nije presudan za trenutne motore - ta ideja se razmatra za 2015.

                      Renaultov šef Remi Taffin kaže da bi bilo pogrešno od njegovih inženjera da ne poruče da li ovaj koncept može da donese benefite.

                      "Zasigurno, tražimo i druga rešenja," kaže Taffin kada su ga pitali da li će preći na razdvojeni Turbo koncept.

                      "Mi ćemo istražiti sva rešenja. I da znam (odgovor na to pitanje sada) bilo bi pogrešno, jer sada ni ne znam kako ćemo i šta da radimo u tom pogledu. Još je sve u razvoju."

                      Taffin je ipak razjasnio da neće biti radikaln revizije Renaultovog motora, iako će većina delova biti nova.








                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7369
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vettel kriv za manjak publike u Nemackoj


                        Sebastian Vettel snosi deo krivice zbog polupraznih tribina u Nemačkoj


                        Nakon fantastične atmosfere i velike gužve u Kanadi, Austriji i Silverstoneu, prazne tribine u Nemačkoj su bile itekako upadljive.

                        „Možda su bili mamurni zbog svetskog kupa“, rekao je Red Bullov Christian Horner.

                        Ili možda su nemački fanovi poslušali svog aktuelnog svetskog šampiona.

                        Početkom ove godine, kada se Formula 1 suočavala sa novim V6 zvukom, nemački as je izjavio da je zvuk novih bolida „sra*e“.

                        „To ne pomaže, ne“, rekao je Toto Wolff: „Loše smo pričali o sportu na početku godine i mnoge od nas treba kriviti.“

                        Hockenheim će se ove godine, zbog manje publike, naći u poziciji da se bori za opstanak u kalendaru F1.

                        „Nije nam pomoglo to što je Sebastian, u svojoj frustraciji oko nove F1 i svog bolida, dao gomilu intervjua o tome koliko je loša sadašnja Formula 1 i to sad ne možemo da vratimo“, rekla je Katja Heim, savetnik trke.

                        „Kao četvorostrukom svetkom šampionu iz Nemačke, ljudi više veruju njemu nego prodavcima karata“, rekla je ona za Reuters, dodajući da Vettel nije jedini krivac za manjak publike na tribinama i pored staze.

                        Šef Hockenheima, Georg Seiler, se slaže sa njom.

                        „Kada vam fali 10.000 fanova, to nije samo zbog Formule 1“, rekao je on.

                        Sa druge strane, Nurburgring nije zabrinut.

                        „Prošle godine smo imali 110,500 fanova“, rekao je nov vlasnik staze Carsten Schumacher.

                        „Ne bih ja govorio o „nemačkom“ problemu. Mislim da nema ništa loše u interesovanju motorsport fanova u Nemačkoj i drugim evropskim zemljama.“

                        „Mada, možda bi mogli da razmislimo o pravljenju mnogo interesantnijeg programa tokom trkačkog vikenda.“

                        Izgleda da su već počeli da rade na tome, jer su sudije bile mnogo blaže prema vozačima koji su vozili van granice staze.

                        „Želimo opet da vidimo pravi sport“, rekao je Bernie Ecclestone: „Ne želimo da vidimo mešanje (sudija) pri svakom manjem incidentu.“

                        Čak je i Niki Lauda, pre izvesnog vremena, rekao da treba preispitati svaku veću promenu pravila u poslednjih deset godina.

                        Gerhard Berger se složio sa tim da su DRS i dupli poeni na zadnjoj trci „glupost“.

                        „Sve što je veštačko, fanovi ne prihvataju“, rekao je Berger: „Formula 1 ima previše pravila.“

                        On je uporedio vozače MotoGP-a koji iščaše svoje rame, ali se sutradan vrate na motor sa „vozačima F1 koji dobijaju drive through kaznu kada pridju bliže od 10 santimetara nekom drugom bolidu.“









                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7370
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Vergne dobio kazneni poen


                          Jean-Eric Vergne dobio kazneni poen zbog preticanja van staze



                          Jean-Eric Vergne je dobio jedan kazneni poen na svojoj Superlicenci zbog izlaska van staze i sticanja prednosti tim manevrom tokom VN Nemačke.

                          Tokom borbe sa Romainom Grosjeanom, Jean-Eric Vergne je sišao sa staze na krivini 6 (Spitzkehre) a onda nije vratio mesto koje je stekao tim manevrom. Sudije su tada odlučile da je to incident koji zaslužuje dve kazne: pet sekundi stani/kreni, koju je Vergne odslužio tokom svog pit stopa, i jedan kazneni poen nakon trke.








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7371
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            VN Meksika se vraca 2015.


                            Bernie Ecclestone potvrdio da se Meksiko vraća u kalendar sledeće godine


                            Bernie Ecclestone je danas potvrdio da će se VN Meksika vratiti u kalendar Formule 1 od iduće godine, nakon pauze koja je trajala duže od dve decenije.

                            Trka će se održati na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez, a zvanična konferencija je zakazana za sutra (sreda).

                            „Imamo Meksiko pored stative“, rekao je Bernie Ecclestone.

                            Tavo Hellmud, čovek koji stoji iza trke u Austinu, saradjivao je sa organizatorima ove trke kako bi je vratio u F1, a nekoliko Meksičkih biznismena želi da vidi VN Meksika u kalendaru F1.

                            Tu se nalaze i Alejandro Soberon, izvršni direktor Corporacion Interamericana de Entretenimiento (CIE), Carlos Slim Domit, sin jednog od najbogatijih ljudi na svetu, George Gonzales, izvršni direktor Ocese i Federico Alaman, predsednik motorsporta Ocese.

                            Izgleda da će kalendar Formule 1 za 2015. godinu imati 20 trka, jer će sve ovogodišnje trke najverovatnije ostati i u kalendaru za 2015.

                            U Meksiku je voženo 15 trka, u periodu od 1963. do 1970. a zatim od 1986. do 1992. godine.

                            Kako navodi Reuters, Meksiko je potpisao petogodišnji ugovor sa Formulom 1.







                            Preuzeto sa http://www.autoracing1.com/Images/Trackmaps/MexicoCity2006.jpg
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonso mozda ode iz Ferrarija?


                              Kraj saradnje na vidiku i povratak jednoe druge važne ličnosti u Maranello?


                              Italijanski izvori kažu da Alonso nije siguran kao vozač Ferrarija sledeće sezone.

                              Fernando Alonso može biti oslobođen ugovora da bi otišao iz Ferrarija.

                              Tehnički, španac ostaje pod ugovorom sa timom iz Maranella do 2016. Da li vam je poznata ova situacija?

                              "Siguran sam da je veoma frustriran," rekao je Niki Lauda španskom El Paisu ove nedelje.

                              Ali "on ne može tek tako da ode u McLaren jer ima ugovor iz kog ne može da se izvuče osim ako nije otpušten. Nekada izaberete auto i pogrešite." Da li je baš tako Niki?

                              Lauda, ipak, možda nije u pravu. Postoje najmanje dva skorašnja primera vozača Ferrarija sa jakim ugovorima koji nisu bili vozači za sledeću sezonu.

                              Ferrari je bio izjavio 2004. da će Rubens Barichello voziti za njih 2005. i 2006, ali on je 2006. vozio za Hondu.

                              I Kimi Raikkonen je, kao što se sećamo, otišao na pauzu 2010. kada je Ferrari otkupio njegov ugovor da bi napravio mesta za Alonsa i Santander.

                              Sada italijanski izvori u novinama kažu da nije nužno da Alonso bude vozač za 2015. iako Ferrari želi da produži ugovor sa njim na dalje.

                              Izvori, uključujući Autosprint, kažu da Alonso može biti oslobođen ugovora na kraju ove sezone zbog klauzule u ugovoru koja se odnosi na to da Ferrari mora da završi najmanje treći u konstuktorskom šampionatu.

                              Zanimljivo je da je Schumacher imao tokom celog angažmana istu klauzulu u ugovoru.

                              U Hokenhajmu, Ferrari je pao iza Williamsa sa te pozicije.

                              Autosprint navodi da nemački izvor kaže da je Alonso, već napavio ugovor sa - Mercedesom!

                              U međuvremenu, u svetlu spekulacija da Ferrari možda otpušta Raikkonena koji se peviše muči, šef tima Marco Mattiacci insistira da je finac vozač koji je potreban Ferrariju sledeće sezone.

                              To se takođe povezuje sa informacijom od uglednog Lea Turinija, poznatog insajdera Ferrarija.

                              "U Maranellu nemaju ni najmanju nameru da preispitaju Kimijev ugovor," navodi se u njegovom blogu.

                              Sa druge strane, Turrini tvrdi da Alonso "još nije odgovorio na ponudu za produženje ugovora."

                              Ali ne samo to - Ross Bawn će prihvatiti angažman ali samo kao spoljni konsultant, navodi Turrini.








                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7373
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Cilj Williamsa? Pozicija broj 2!


                                Claire Williams: “Zašto ne bismo mogli do vicešampionske titule?”


                                Mnogi su iznenađeni napretkom ekipe Willamsa ove sezone, ali Claire tvrdi da ništa nije slučajno. Štaviše, ona je ubeđena da u drugom delu sezone mogu do još boljih rezultata.

                                Valtteri Bottas je u Nemačkoj došao do svog trećeg uzastopnog podijuma što je omogućilo Williamsu da pretekne Ferrari na tabeli konstruktora. Pred trku na Hungaroringu, Claire Williams je izjavila da sada imaju novi cilj-pokušaće da preteknu Red Bulli i tako dođu do pozicije br.2:

                                "Nema lakog plena u Formuli 1. Naš prvobitni cilj je bio da osvojimo 3.mesto u šampionatu konstruktora. Međutim, Red Bull ima samo 67 poena više od nas. Sa važećim sisitemom bodovanja to uošte nije nedostižno. Dakle, postavili smo novi cilj-pokušaćemo da do kraja sezone osvojimo vicešampionsku titulu!,” rekla je Claire Williams.

                                Rezultati u Formuli 1 su uvek mnogo zavisili od toga koliko koji tim može da se razvija i napreduje tokom sezone. U tom smislu, Red Bull i Ferrari nisu do sada pokazali neki značajniji pomak, dok Williamsu sasvim dobro ide. Bolid se konstantno unapređuje, izmene su dale rezultate, a to je razlog za optimizam:

                                "Mi smo oduvek bili ekipa koja tokom sezona napreduje i uvodi nova poboljšanja na preformansama bolida. Imamo značajna sredstva da to i ostvarimo, pa nema razloga da ne pokušamo. Sada treba iskoristiti momenat jer smo u poziciji koja je neuporedivo bolja od prošlogodišnje”, rekla je Claire Williams.








                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7375
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X