F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Briatore zeli Alonsa u Lotusu?


    Lotus sa Mercedesovim motorom, i Ferrarijevim vozačem?


    Svi indikatori postoje da će Alonso napustiti Ferrari. Povezivali su ga i sa McLaren-Hondom, i sa Red Bullom, i sa Mercedesom, a sada je u igru ušao i Lotus.

    Prema pisanju Italijanske štampe, Alonso je već obavestio Ferrari da želi da ode, zbog sve većih problema unutar kompanije, kao i loših performansi F14T bolida.

    La Gazzetta piše da je Alonso predstavio Ferrariju svoje uslove koji bi trebali da se ispune kako bi on ostao u timu i naredne godine. Taj "paket" uslova uključuju i veću platu od sadašnje, ali i bonuse za osvajanje bodova koji bi mogli podići njegovu platu na neverovatnih 100 miliona evra.

    Još jedan od zahteva je da ukoliko sledeće godine Ferrari ne bude imao odredjene performanse, da Alonso može slobodno da napusti tim. Glasine kruže, da novi šef tima Marco Mattiacci, nije pristao na Alonsove zahteve, ali i da je u kontaktu sa Sebastianom Vettelom iz Red Bulla.

    Sada se medjutim pojavljuje novi obrt u celoj situaciji. Flavio Briatore je i dalje uključen u karijeru Fernanda Alonsa, a mediji pišu da je Briatoreu sada cilj da Alonsa odvede iz Ferrarija u Lotus.

    Sport Bild tvrdi da je tim iz Enstona na pragu prodaje, i da je Kanadski milijarder Lawrence Stroll zainteresovan za kupovinu Lotusa. Pominje se da bi Stroll mogao da otkupi Alonsov ugovor od ferrarija i dovede ga u Lotus, kao i da plati Mercedesu za motore od naredne godine.

    Kao moguća zamena za Alonsa sada se navodi i Francuz iz Marussie, Jules Bianchi, koji je inaće vozač Ferrarijeve akademije.








    Preuzeto sa f1srbija.rs
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Raikkonen: Odlazak iz Ferrarija je bio "olaksanje"


      ''Osvojio sam titulu i proveo neka lepa vremena sa njima''


      Kimi Raikkonen je priznao da je bilo ''olakšanje'' kada je prekinuo svoj ugovor sa Ferrarijem na kraju 2009.

      Prevremeni raskid finčevog ugovora, kako bi se napravio prostor za dolazak Fernanda Alonsa i glavnog sponzora, Santandera, naterao je Raikkonena da ode iz Formule 1 u reli i Nascar na dve godine.

      Ali se 33-godišnjak vratio ove godine na grid sa Lotusom, pokazavši impresivne performanse, time što je trećeplasirani u šampionatu i 19-om pobedom u karijeri na prošlonedeljnoj VN Abu Dhabija.

      On je takođe potpisao ugovor i za 2013.

      Kada je upitan od strane španskog sportskog lista Marce, da se priseti svojih uspomena dok je vozio za najpoznatiji tim Formule 1, Ferrari, Raikkonen je rekao: ''Ni dobro ni loše''.

      ''Osvojio sam titulu i proveo neka lepa vremena sa njima. Zadovoljan sam sa tri godine koje sam tamo proveo.''

      ''Ne nedostaje mi niko. Za mene, odlazak je bio olakšanje,'' priznaje Kimi.

      ''Situacija je mogla biti bolja, ali to je prošlost i ono što se desilo ne može biti promenjeno.''

      ''Stvari ne traju dugo ako radite negde, a odnos nije dobar.''

      Objasnio je to, i da nasuprot tome, uziva radeći sa Lotusom.

      ''Osećao sam se dobro od samog početka. Ljudi rade naporno i mirno, ali žele da pobede i sport i tehničke stvari su ispred politike,'' rekao je Raikkonen.







      Preuzeto sa f1srbija.rs
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Massa: Vozio sam kao baba


        Opreznom vožnjom Brazilac obezbedio dobar plasman.


        Na VN Singapura ekipa Williamsa se opredelila za strategiju dva zaustavljanja u boksu. Većina timova je obavila tri zamene pneumatika, pa je Massa morao da čuva gume kako bi se taktika isplatila.

        Brazilac je odvezao čak 38 krugova na mekim gumama i na kraju završio na 5.poziciji.

        Vozač Williamsa tvrdi da je njegova odluka da vozi oprezno u finišu nedeljne trke bila ispravna:
        "Nisam bio siguran u gume do samog kraja. Činilo mi se da neće izdržati, pa sam zato potpuno promenio stil vožnje”, rekao je Massa.
        "Vozio sam kao baba! Bukvalno tako."

        "Žao mi je zbog Bottasa jer je bio iza mene tokom cele trke. Što se tiče mog plasmana, mislim da sam izvukao maksimum i veoma sam zadovoljan. Bio sam iza Kimija, pa smo obavili rani pitstop, pretekao sam ga i uspeo da ostanem ispred njega do kraja”.
        "Srećan sam što je cela ekipa obavila odličan posao. Zadovoljan sam našim učinkom u Singapuru”, rekao je Massa.







        Preuzeto sa f1srbija.rs
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vergne se nada da su budući poslodavci primetili vožnju


          Impresivnim finišom trke do novog ugovora ?


          Francuski vozač je ušao u Formulu 1 uz podršku Red Bulla, ali 2015-te će morati da ustupi svoje mesto u Toro Rosso ekipi mlađanom Verstappenu.
          Ove sezone Vergne nije impresionirao svojim vožnjama i više puta je ostajao u senci timskog kolege Daniila Kvyatta.
          Međutim, u finišu trke za VN Singapura Vergne je sve iznenadio kada je veštim preticanjima potpuno promešao karte u konačnom poretku osvajača bodova.

          Smelim manevrima je na kraju stigao do 6.mesta, a mnogi su još uvek pod utiskom poteza koje niko nije očekivao.
          Na sajtu Toro Rosso tima se ubrzo pojavio natpis-Vergne Va Va Voom!

          Sportske novine širom sveta prenose komentare tipa “Ovo je bila jedna od najboljih vožnji u celoj karijeri Jean-Eric Vergnea”.

          Posle svih hvalospeva Francuz se nada da će mu furiozna završnica nedeljne trke omogućiti novi ugovor za 2015:
          “Nadam se da Toro Rosso nije jedini tim koji je impresioniran mojom vožnjom. U dobrom bolidu možete da pokažete sve šta ste u stanju da učinite. Ja sam tu priliku iskoristio u nedelju. Mislim da sam pokazao svoj potencijal i da su ljudi videli šta mogu da izvedem. Vreme će pokazati da li će to promeniti neke stvari”.

          “Nadam se da će za mene biti mesta uz nekoj ekipi u sezoni 2015. Držim palčeve i nadam se ugovoru sa dobrim timom”, rekao je Vergne.







          Preuzeto sa f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Verstappen je kao Senna


            Helmut Marko uporedio Verstappena sa Ayrtonom Sennom


            Red Bullov savetnik, Dr. Helmut Marko, uporedio je novog Toro Rossovog vozača, Maxa Verstappena, koji će iduće godine postati najmladji vozač u istoriji ovog sporta, sa legendom Formule 1, pokojnim Ayrtonom Sennom.

            Kada su ga pitali sa kojim vozačem bi uporedio mladog Verstappena, Marko je odgovorio: „Najsličniji je Ayrtonu Senni.“

            „I u ovom slučaju ne možete da gledate na njegove godine. Razgovarao je sa ljudima koji su eksperti kada je razvoj mladih vozača u pitanju, i svi su se složili da je mentalno jak kao da ima 22, a ne 16 godina.“

            „Što se tiče njegovih veština za volanom, on se trka od svoje četvrte godine i to profesionalno.“

            Gledajući direktno na sledeću sezonu, Marko je izjavio: „Očekujemo da bude konkurentan od prve trke.“

            „On je izuzetan talenat, koji se pojavljuje samo jednom u nekoliko desetina godina. Mi se ne kockamo, mi znamo šta radimo. Naši uspesi to dokazuju.“






            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Tim Brabham bi mogao da se vrati u F1


              Sledeće godine Brabham će voziti u WEC-u, a glavni cilj je F1


              Brabham ime će od naredne godine biti u takmičenju Svetskog šampionata izdržljivosti, a u narednim godinama ovaj istorijski tim se nada da će ponovo biti u F1.

              Ceo program oko vraćanja istorijskog imena u F1 je zamisao Davida Brabhama, bivšeg vozača i takodje najmladjeg sina pokojnog sir Jacka Brabhama, trostrukog šampiona F1.

              "Uvek sam želo da ponovo vidim Brabham ime u F1", izjavio je David Brabham za Britanski Independent.

              "Ne znam da li je sada pravo vreme za povratak, jer nekoliko postojećih timova se muči u šampionatu, ali naš cilj je definitivno da vratimo Brabham na mesto gde i pripada - na vrhunac motorsporta - Formulu 1".

              Povratak Brabhama u sport će zvanično biti naredne godine kada ulaze u takmičenje izdržljivosti sa LMP2 prototipom. Nakon tri godine takmičenja u LMP2 klasi, Brabham planira da proizvede i vozi pod soptstvenim imenom u najjačoj klasi - LMP1, a potom i proceni mogućnost za ulazak u F1.

              Projekat će biti realizovan uz pomoć donacija običnih ljudi, koji bi za uzvrat postali čplanovi tima. Brabham nastoji da podeli to iskustvo sa fanovima, uključujući i razvoj bolida, ali i odabir vozača, sa telemetrijom "uživo", specijalnim snimcima i radio komunikacijom.

              Da podsetimo, Brabham tim je osvojo šampionske titule u F1 1966 i 1967 godine, kao i vozačke titule 1966,1967, 1981 i 1983 godine.







              Preuzeto sa f1srbija.rs
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Force Indija želi kompenzaciju za treći bolid


                "Za treći bolid će nam trebati dodatna sredstva" - Mallya


                Ukoliko bude donešena odluka o upotrebi trećeg bolid od naredne godine, Force Indija želi kompenzaciju, jer kako kaže vlasnik tima Vijay Mallya:"Nećemo raditi to za džabe".

                Ukoliko se desi da grid padne sa 11 na 8 timova, a trenutnoj finansijskoj situaciji to je veoma moguće, postoji pravilo koje obavezuje velike timove (proizvodjače) da popune tu prazninu sa dodatnim bolidima.

                Ipak, Vijay Mallya kaže da bi takav potez bio veliki pritisak na njegov tim, i da bi to dodatno umanjilo draž sporta.

                "Zahtevaćemo kompenzaciju za korišćenje trećeg bolida, nećemo to uraditi za džabe", izjavio je Indijac.

                "Siguran sam da vlasnici komercijalnih prava shvataju da to mora biti ekonomski održivo. Ove godine vidimo da je Mercedes daleko ispred svih, dok je poslednjih godina Red Bull bio ispred svih. Sada se zapravo ide ka tome da ceo podijum bude okupiran sa jednim timom. To mena previše smisla, zar ne".

                Mallya kaže da su mali timovi pogodjeni sa nepravilnom raspodelom sredstava u F1.

                "Zanam da s epriča o tome tokom svake trke, znam da se priča o tome da pojedini timovi imaju problema sa finansijama i da će im biti teško da prežive u modernoj F1. Zbog čega je ta nesigurnost? Ta nesigurnost je zbog činjenice da postoji debalans medju timovima, i zobg toga što se sredstva ne dele svima isto", objasnio je Mallya.

                "Veliki timovi dobijaju veliki deo, dok mali timovi dobijaju ono što ostane. Najbolji način da se stvari poprave je da stvori racionalnija formula, u kojoj bi i drugi timovi imali šansu, ne samo da prežive već i da se takmiče sa ostalima", dodao je Mallya.








                Preuzeto sa f1srbija.rs
                Last edited by Pro FX-Sniper; 26.09.2014, 09:47.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ferrari debitovao sa novim uljem od Shella


                  Ulje na bazi prirodnog gasa podmazivaće motor bolje


                  Tokom prošlog trkačkog vikenda, Ferrari je koristio novo ulje koje je njihov dugogodišnji partner Shell doneo na VN Singapura.

                  Shell Helix Ultra je novo trkačko ulje visokih performansi, koji za bazu koristi prirodni gas, za razliku od dosadašnjeg koje je bilo na bazi sirove nafte. Nova formula će omogućiti bolje čišćenje motora, štitiće motor bolje, i takodje će imati mnogo bolju efikasnost od starog ulja.

                  "Ferrarijev motor proizvodi preko 600 KS, turbo punjač se okreće preko 2000 o/s, i operatina temperatura je blizu 1000*C", izjavio je Ian Albiston, menadžer na stazi u timu Ferrarija zadužen za Shell kompaniju.

                  "Novo ulje mora da se nosi sa svim ovim parametrima, a pri tom mora da bude dovoljno dobro da traje preko 4000 km koliko je očekivani radni vek jednog motora u modernoj F1, jer sada timovi imaju svega 5 motora tokom cele sezone. U visokim temperaturama, prilikom visokog stresa motora, pravo motorno ulje može biti veoma značajna komponenta".

                  Tehnologija koja je potrebna da se proizvede ulje iz gasa, je revolucionarni proces koji je razvijan gotovo 40 godina. Taj proces pretvara prirodni gas u kristalno čisto bazno ulje, i bez bilo kakvih prljavština koje se nalaze u sirovoj nafti. Bazno ulje je krucijalna komponenta za za završno ulje, a ulje koje je Shell razvio je proizvedeno u Pearl GTL fabrici u Qataru. Partnerstvo Sehll-a i Qatar Petroleuma je trenutno najveći svetski proizvodjač ovakvih ulja.

                  Novo ulje je na tržištu u svetu gotovo tri godine, i dostupno je za korišćenje u drumskim automobilima i motorciklima, a konačno je i dovoljno razvijeno za novi Ferrarijev V6 agregat.

                  Dave Salters šef ferrarijevog odeljenja za razvoj motora je povodom toga izjavio:"Velika posvećenost je bila potrebna da se razvije ulje na bazi prirodnog gasa, a Shell PurePlus tehnologija je omogućila da efikasnost motora bude unapredjena, dok je zaštita motora i dalje na veoma visokom nivou. Mi zajedno radimo sa timom Shell kako bi unapredili i predstavili nova ulja i goriva, koja povećavaju nivo performansi i zaštite, a da pri tom ne utiču na efikasnost motora. Trenutna pravila i regulative nagradjuju ovakve poteze, jer je efikasnost motora povećana a performanse poboljšane".

                  Kombinujući čisto bazno ulje, dobijeno od prirodnog gasa sa visoko kvalitetnim aditivima ima za rezultat povećan kvalitet motornog ulja koje se koristi u trci. Ono čisti i podmazuje motor, a to pomaže pri trenju i omogućuje da maksimalna količina energije stigne ddžo točkova tokom svakog dela trke. To takodje unapredjuje i ekonomičnost tokom trke, a to je postalo naročito važno od ove godine kada je potrošnja goriva ograničena na 100 kg po trci.

                  "Shell Helix Ultra za Scuderiu Ferrari je dizajnirano i razvijeno tako da unapredi efikasnost i performanse motora, a pri tom da smanji njegovo habanje. Što je ulje bolje, i što bolje podmazuje komponente motora, to je manja verovatnoća da dodje do nepotrebnog habanja komponenti. Samim tim, ako se motor manje haba i troši, više snage izlazi iz njega i ta snaga se bolje prenosi na točkove, što dalje rezultira boljim performansama na stazi", izjavio je Mark Wakem, šef odeljenja za razvoj i istraživanje kompanije Shell.








                  Preuzeto sa f1srbija.rs
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari juri Hamiltona i Vettela?


                    Jedni izvori iz Italije govore da tim iz Maranella navodno želi da angažuje Britanca u slučaju da ih Alonso napusti, dok drugi tvrde da je Vettel već potpisao predugovor sa Ferrarijem.



                    Ferrari je nakon Stefana Domenicalija nedavno napustio i dugogodišnji predsednik Luca di Montezemolo. Bivši vošač McLarena i dvostruki svetski šampion Mika Hakkinen je prokomentarisao situaciju: “Ništa nije večno. Ovo definitivno neće biti jedina promena u Ferrariju. Čuo sam mnogo glasina, a one kažu da se sprema kompletno restruktuiranje tima.”

                    Glasine koje ovih dana kruže svetom Formule 1 govore da je Alonso navodno izgubio strpljenje sa italijnskim timom, ali sada su se pojavile i priče da Ferrari želi da ga se otarasi. Razlog za to je što je Marco Mattiacci napravio petogodišnji plan koji bi Ferrari vratio na pobednički put, a Alonso se tu ne uklapa zbog svojih godina. Španac će imati 38 godina u trenucima kada Mattiaccijev plan bude realizovan što je u previše uslovima današnje Formule 1.
                    Španska Marca prenosi da u Ferrariju postoji grupa ljudi koja želi da se otarasi Alonsa kako bi tim tokom narednih godina na miru mogao da se restruktuira za budućnost.
                    La Gazzetta dello Sport piše da je Lewis Hamilton jedna od mogućih zamena za Alonsa, dok list Tuttosport tvrdi da četvorostruki svetski šampion Sebastian Vettel već ima potpisan predugovor sa ekipom iz Maranella.

                    Hamiltonov prelazak u Ferrari bi svakako bio jednostavniji od Vettelovog pošto Britanac još uvek nema novi ugovor sa Mercedesom. Vettel sa je sa druge strane navodno nezadovoljan sezonom u kojoj ga je Ricciardo potpuno zasenio, ali je prema poslednjim najavama, on je spreman da ostane i radi sa timom na vraćanju na staze stare slave.







                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Barrichello lobirao za mesto u Mercedesu


                      Rubens Barrichello ponudio je svoje usluge nemačkom timu kao rezervni vozač.



                      Nešto malo pre VN Singapura vodeći tim u šampionatu objavio je da je za trećeg vozača postavio mladog Pascala Wehrleina koji se takmiči u DTM seriji. Ovaj Nemac je posmatrao dešavanja iz Mercedesove garaže tokom vikenda u Singapuru i još nije vlasnik super licence.

                      Rubens Barrichello koji trke Formule 1 prati i komentariše za brazislku televiziju stavio je svoje usluge na raspolaganju za ovaj nemački tim.
                      "Ako vam je potrebna zamena ja sam spreman. Aktivno vozim karting i dosta sam smršao." kazao je Braziac prvom čoveku Mercedesa Totou Wolffu.







                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Cosworth želi da se vrati u Formulu 1?


                        Ovaj proizvođač motora uz pomoć Bernie Ecclestona cilja na povratak u najbrži cirkus.



                        Zbog novih pravila koje su zahtevale dodatne troškove kao i manjak klijenata ovaj britanski proizvođač bio je primoran da se krajem prošle godine povuče iz Formule 1. Ipak, Cosworth je nedavno obavio da je napravio novi centar u Northemtonu u kojoj planira da pravu novu generaciju svojih agregata.

                        Kako navodi magazin Speed Week, ljudi iz ove kompanije gledaju da se vrate u najbrži cirkus. Kako navodi novinar ovog magazina ova fabrika ima za cilj da proizvede ne tako skupe V6 agregate koji bi bili po specifikacijama Formule 1. Pre njegovim tvrdnjama iza svega ovoga stoji i Bernie Ecclestone.







                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Whiting: Vozači se mogu kockati na startu trke


                          Tehnički delegat FIA-e kazao je da je vozačima dozvoljeno da rizikuju na startu trke.



                          Na početku trke u Monci, sprovedeno je istraživanje starta Lewisa Hamiltona gde je utvrđeno da je njegova reakcija posle gašenja crvenih svetala usledila za 0.05 sekundi. Nemački magazin Auto Motor und Sport je kazao da je ova stvar nemoguća i da je minimalna ljudska reakcija mnogo duža.

                          Pimer nam daju atletičari čija reakcija na start koja je se ispod 100 milisekunde definiše kao loš start. Ipak, Charlie Whiting drugačije gleda na ovu stvar:
                          "Stvari kod nas nisu kao u atletici. Mi na ovu proceduru gledamo da bilo ko ko učestvuje na startu ima pravo na rizik iza koga stoji odgovarajuća kazna. Ali svako ima pravo na to i ako uspe da krene posle signala onda se on izvukao na pravi način."


                          P.S. ...ima pravo na rizik iza koga stoji odgovarajuća kazna"-rece Whiting ovu glupost i ostade ziv.
                          Kako rece "Koka" iz scene u "Tesnoj kozi"...."Ovoliki broj idiota na ovako malom prostoru....to nece na dobro da izadje"








                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          Last edited by Pro FX-Sniper; 27.09.2014, 15:16.
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Lauda ne voli Formulu E


                            To je najgora stvar koju sam video


                            Formula E je takmičenje bolida na električni pogon, i pre dve nedelje su održali prvu trku u toj seriji na ulicama Pekinga.

                            Niki Lauda je propratio to takmičenje i tvrdi da to više ne može da gleda.

                            „Odavno nisam video goru stvar u životu“, tvrdi Lauda: „Ovi bolidi izgledaju kao igračke. Prate stazu jedan iza drugog. Za mene to nije motorsport.“

                            Ovaj šampionat nije baš tako „bezveze“ kao što Lauda tvrdi jer se u njemu takmiče poznata imena, kao što su: Nicolas Prost, Lucas di Grassi, Franck Montagny, Nick Heidfeld, Jaime Alguersuari, Sebastien Buemi, Jerome d'Ambrosio, Jarno Trulli, Bruno Senna i mnogi drugi.






                            Preuzeto sa f1srbija.rs
                            Last edited by Pro FX-Sniper; 27.09.2014, 15:33.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Javnost u Rusiji protiv trke


                              Da li bi trebalo održati VN Rusije zbog političke situacije?


                              Iako je ostalo samo nekoliko nedelja do održavanja VN Rusije, i dalje postoje kontraverze vezane da li treba održati trku ili ne. Uprkos krizi u Ukrajni, kao i sve veće tenzije izmedju Vladimira Putina i zapada, Bernie Ecclestone i FIA su odlučni da ništa ne sme stati na put inaguralnoj trciu Rusiji.

                              Direktor trka Charlie Whiting je nedavno bio u inspekciji nove staze u Sochiu i dao je zeleno svetlo za održavanje trke. Oficijelni sajt F1 je i zvanično objavio da su stečeni svi uslovi za održavanje trke, i da je Sochi Autodrom i zvanično otvoren.

                              "Sa velikim zadovoljstvom mogu da kažem da je i zvanično otvorena prva staza u Rusiji, i uskoro će ova staza biti domaćin prve trke VN Rusije", izjavio je promoter trke Sergey Vorobyev.
                              Sa druge strane, timovi su obavezni ugovorom da prate Ecclestona i FIA-u gde god da se održava trka.

                              "Mi moramo da se oslonimo na vladajuće telo i na promotere da će sve biti u najboljem redu", izjavio je šef Mercedesa Toto Wolff.

                              Medjutim, javno mišljenje Rusa je totalno druga stvar. Nemački sportski list Sport-Informations-Diens je sproveo anketu o tome dali treba održati trku u Rusiji ili ne. Zanimljivo je da je čak 71% ispitanika bilo protiv toga, najviše zbog političke situacije u toj zemlji. Ruski zamenik premijera se ipak ne slaže sa tim.

                              "Sport je izvan politike i tako i treba da bude prihvaćen", izjavio je Dmitry Kozak za Itar Tass novinsku agenciju.







                              Preuzeto sa f1srbija.rs
                              Last edited by Pro FX-Sniper; 27.09.2014, 15:32.
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Caterham zadovoljan Marcussom


                                Caterham želi da zadrži Marcusa Ericssona


                                Šef Caterhama, Manfredi Ravetto tvrdi da su za Marcusa Ericssona „otvorena vrata“ da ostane u Caterhamu i sledeće godine.

                                Švedski novajlija je prošle nedelje, na VN Singapura, zabeležio svoj najbolji rezultat ove godine, a Ravetto smatra da je to dokaz da je Ericsson napravio pomak nakon veoma razočaravajuće sezone do sada.

                                „Video sam jakog Ericssona u Singapuru koji je odradio najbolju trku u svojoj sezoni“, rekao je Ravetto.

                                „Činjenica je da je uspevao da zadrži obe Marussije iza sebe i da ujedno odveze fantastičnu trku na veoma teškoj stazi.“

                                „Mi smo veoma zadovoljni njegovim napretkom i naša vrata su za njega otvorena i sledeće godine.“


                                Ako izuzmemo pouzdanost Caterhamovih bolida i odustajanja od trke, Ericssona je Kamui Kobayashi deset puta pobedio u kvalifikacijama, a on je uspeo samo jednom da bude bolji od Japanskog vozača u trci, ali tim i dalje razmatra da li uskusnog Kobayashija da zadrže u timu i sledeće godine.

                                „Mi ne žurimo u donošenju odluke“, rekao je Ravetto: „Izbor vozača je veoma osetljiva tema i zbog toga moram da poslušam mnoge savete od ljudi koji su uticajni. Ovo nije odluka za jednog čoveka.“







                                Preuzeto sa f1srbija.rs
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X