F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    U Mercedesu presrećni nakon osvajanja titule


    Hamilton i Rosberg su novom dvostrukom pobedom i matematički osigurali titulu za Mercedes.



    “Bio je ovo dobar dan i neverovatan vikend. Jako sam ponosan što sam doprineo osvajanju konstruktorske titule za Mercedes. Na meni je danas bilo samo da kontrolišem situaciju, što nije bilo toliko teško. Kako je trka odmicala bolid je bio sve bolji i mogao sam da pritiskam. Potpuno je nestvarno bilo kada mi je predsednik Putin uručivao trofej. To je bio sjajan momenat. Publika je bila sjajna. Nisam znao da ovde ima toliko fanova i jedva čekam da se ponovo vratimo na ovu stazu”, izjavio je Hamilton.
    “Sam sam napravio grešku pošto sam prekasno kočio. Nije bilo potrebe za takvim potezom pošto sam već imao poziciju i mogao sam da vodim nakon prve krivine. Potpuno sam uništio gume i vibracije su bile jako velike. Morao sam rano u boks i mislio sam da je to kraj trke za mene. Ipak, na kraju sam uspeo da se vratim do drugog mesta i zato sam delimično zadovoljan. Takođe mi je drago što sam postao deo istorije i omogućio Mercedesu da dođe do toliko željene konstruktorske titule“, rekao je Rosberg.






    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ricciardo: Moram da popravim startove


      Australijanac je nakon VN Rusije priznao da mora da posadi na svojim startovima kako u buduće ne bi gubio ključne pozicije u ranoj fazi trke.



      „Prvi krugovi su bili konfuzni, a tome je doprineo gubitak pozicija na startu. Moraćemo da vidimo šta tu može da se popravi pošto smo u nekoliko navrata imali ovakve probleme. Gume na kojima sam startovao nisu bile u najboljem stanju i to se osetilo u prvom stintu. Gume su se bukvalno raspadale i zato sam morao ranije u boks. Na kraju smo imali dobar tempo, ali nismo mogli da prođemo Alonsa“, izjavio je Ricciardo.







      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Grosjean: Kontakt sa Sutilom je bio trkački incident


        Francuz smatra da nije zaslužio kaznu od pet sekundi.



        „Trka je prošla bez problema osim incidenta sa Sutilom. On je bio na mekšoj gumi i imao je mnogo više prijanjanja od mene u krivini 3. Ta krivina se na izlasku zatvara i nije imao prostora za manevar van idealni linije. Ja sam već bio na limitu u zoni kočenja i došlo je do kontakta. Osećaj je da je to više bio trkački incident, ali šta da se radi. Nadam se da ćemo u Ostinu biti bolje sreće“, izjavio je Grosjean.








        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Kvyat: Visoka potrošnja goriva je uticala na našu trku


          Mladi rus je nakon sjajnih kvalifikacija trku završio tek na četrnaestom mestu.



          „Bila je teška trka. Osim činjenice da sam teško pronalazio prijanjanje na početku, morao sam mnogo da štedim gorivo. Moraćemo da analiziramo što smo se toliko više mučili od drugih kako ne bi smo ponovo na ovaj način gubili performanse. Na kraju sam morao da obavim još jedan pit-stop i tu sam izgubio dodatne pozicije.
          Voleo bih da sam ostvario bolji rezultat pred domaćom publikom koja je pružala sjajnu podršku“, izjavio je Kvyat.







          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Perez zabeležio jedan bod za Force Indiju


            Meksikanac je uspeo da na trci za VN Rusije dođe do 10. mesta.



            "Ovo je bila veoma teška trka i zato mi ovaj poen puno znači. Pokušali smo sve da uradimo što je bilo u našoj moći ali je strategija oko goriva igrala veliku ulogu. Trku sam krenuo na medijum gumama a završio sam na mekoj komponeti što je bilo dosta rizično. U jednoj fazi trke bilo je teško sačuvati gorivo pošto sam morao da branim poziciju od Felipea Masse." kazao je Sergio Perez.
            "Za mene ovo je bila teška trka. Krenuo sam sa začelja na gridu i mučio sam se sa brzinom na pravcima. Brzina u krivinama i nije bila tako loša ali nisam bio u mogućnosti da pretičem. Verovatno bi trku završio na boljem plasmanu da ovoga nije bilo." izjavio je Nico Hulkenberg.








            Preuzeto sa f1-serbia.com
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Još jedan težak dan za Sauber


              Švajcarski tim danas nije imao razloga za zadovoljstvo.



              "Ovo je bila čista trka. Mislio sam da ćemo imati bar jedan izlazak sigurnosnog automobila, što se nije dobro odrazilo na našu stratediju. Gume i bolid su se dobro ponašali pa je zato 15. mesto bilo veoma frustrirajuće. Nadam se da možemo do kraja sezone da zabeležimo poene." kazao je Esteban Gutierrez.
              "Start na medijum gumama bio je dosta težak za nas, jer nisam imao prijanjanja. Na ulasku u prvu krivinu nisam imao prostora pa sam bio prinuđen da izgubim neke pozicije. Zbog toga smo odlučili da ranije odemo na pitstop kako bi stavili meku komponentu. Posle toga trka je bila solidna za mene ali sam se nadao izlasku sigurnosnog bolida." rekao je Adrian Sutil.









              Preuzeto sa f1-serbia.com
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Bottas doneo Williamsu još jedan podijum


                Valtteri Bottas uspeo je da trku u Rusiji završi na trećem mestu.



                "Danas smo mislili da možemo da pariramo Mercedesu, ali nas je iznenadio njihov trkački tempo pa sam tako zadovoljan trećim mestom. Pokušao sam da pratim Hamiltona ali su me polako izdale moje zadnje gume. U drugom stintu nisam primetio da je Rosberg bio zaista blizu, pa sam bio nespreman da odgovorim na njegov napad. U finišu moje gume su bile sve bolje i bolje što mi je omogućilo da trku mirno privedem kraju." rekao je Valtteri Bottas.

                "Moja strategija je danas bila ometena zbog gužve na stazi. Odlučili smo se da odemo u boks već u prvom krugu što mi je omogućilo da imam čistu stazu i dobar tempo. Posle mog drugog pitstopa, izašao sam iza Sergia Pereza i nisam imao nekakvu priliku da ga preteknem. Razočaran sam 11. mestom jer sam danas imao veoma dobar bolid." kazao je Felipe Massa.







                Preuzeto sa f1-serbia.com

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Alonso: Bilo je teško, moramo bolje od ovoga


                  Španac je nakon VN Rusije rekao da je bilo izuzetno teško doći do šeste pozicije.



                  „Ovo je bio težak vikend u pogledu performansi. Znali smo da ćemo na startu imati najveću priliku i bili smo na četvrtoj poziciji, ali svakako nismo imali i četvrti najbrži bolid. Izgubili smo pozicije od Rosberga i Magnussena, imali smo mali problem kod pit-stopa, ali mislim da on nije uticao na naš plasman pošto su McLaren i Mercedes bili brži. Teško je bilo doći do šestog mesta i moramo da budemo bolji. Nadam se da ćemo već u Ostinu prikazati formu koju smo imali u Singapuru i Suzuki.







                  Preuzeto sa f1-serbia.com

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso: Znam gde ću biti naredne godine


                    Španac je posle VN Rusije kazao da je njegova budućnost u Formuli 1 već rešena.



                    Već neko vreme se priča kako bi Fernando Alonso želeo da se od naredne sezone nađe u Mercedesu ali izgleda da je ovoj priči i zvanično došao kraj. Toto Wolff je potvrdio da će njihovu postavu naredne godine činiti Lewis Hamilton i Nico Rosberg i da trenutno nema mesta za još nekog vozača.

                    "Mi za sada ne želimo da počnemo pregovore sa Hamiltonom oko produžanje ugovora sve dok traje njegova bobra za titulu, pa se zbog toga javljaju svakakvi navodi po novinama. Ali već sam rekao, kada se sezona završi sesćemo sa njim i popričati o produženju ugovora." kazao je Wolff.
                    Alonso je već u pregovorima sa McLaren-Hondom, ali finaliziranje ovog dogovora koči želja Španca da potpiše jednogodišnji ugovor. On je posle trke u Sočiju kazao da naredne sezone neće voziti bolid koga napajaju Mercedesovi motori.
                    "Moja budućnost je već poznata. Ovaj plan sam imao u glavi već nekoliko meseci. Sada ostaje da završimo sve. Morate još malo da sačekate. Još vam ne mogu ništa reći jer želim da sve ispade najbolje za moju i Ferrarijevu budućnost, jer je to tim koji volim." rekao je Alonso.








                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Izjave nakon trke





                      Izjave vozača Caterhama nakon trke za VN Rusije

                      Marcus Ericsson:
                      „Imao sam stvarno dobar start, veoma jak prvi stint i uspeo sam da odmaknem Sauberu i Lotusu bez problema. Ali drugi stint, na medium gumama, nije bio tako dobar. Nisam mogao da ih dovedem u radnu atmosferu. Nisam imao prijanjanje i mnogo sam se mučio na njima, pa je tim odlučio da me pozove na još jedan pit stop i to je bio kraj naše trke, jer smo bili predaleko od Lotusa. Razočaran sam jer sam imao dobar prvi stint i mogli smo da imamo bolji rezultat. Ovo je bio još jedan jak vikend, konstantno smo sve bolji i pokazali smo da možemo da se borimo sa Lotusom i Sauberom, ne samo danas tokom prvog dela trke, već i juče na kvalifikacijama. Sad moramo to da nadogradimo i da se posvetimo narednim trkama.“

                      Kamui Kobayashi: „Razočaravajuća nedelja. Kada sam čuo preko radija da moram da odem u pit, pomislio sam da je to normalan pit stop, ali tada su mi rekli da moram da odustanem. To me je iznenadilo i prvo nisam znao koji je razlog da imam dva pit stopa. Tim je analizirao podatke i videlo se da imam problema sa pregrevanjem kočnica. Šteta što sam ovako završio vikend, jer sam mnogo toga mogao danas da uradim.“




                      Izjave vozača Force Indije nakon trke za VN Rusije

                      Sergio Perez:
                      „Bila je ovo veoma teška trka i veoma vredan poen. Dali smo sve od sebe da se provučemo kroz trku, ali strategija sa gorivom je bila kritična, posebno jer sam startovao na medium gumama i morao sam da forsiram da bih stigao grupu na soft gumama. Kada sam prešao na soft, bilo mi je teško da sačuvam gorivo jer sam morao da se branim od Felipea koji je bio iza mene tokom celog drugog stinta. I zato je ovo bilo teško popodne, ali se nadam da ćemo da budemo u boljoj formi u sledećim trkama.“

                      Nico Hulekenberg: „Bila je ovo teška trka za mene. Startovali smo prilično daleko na gridu i mučio sam se sa brzinom na pravcu za razliku od bolida sa kojima sam se borio. Bili smo dobri u krivinama, ali sam gubio na pravcu, pa mi je bilo teško da pretičem, posebno na ovakvoj stazi, gde su pravci jedine prilike za preticanje. Mogli smo da završimo na boljim pozicijama da nije bilo ovoga. Moramo da se pregrupišemo i da se vratimo jači u Austinu.“




                      Izjave vozača Red Bulla nakon trke za VN Rusije

                      Daniel Ricciardo:
                      "Prva dva kruga su bila dosta žustra i izgubio sam nekoliko mesta na startu. MOraćemo da pogledamo to, skoro je kraj sezone sada a mi nismo imali dobrih startova do sada i to je malo frustrirajuće. Startovao sam trku sa gumama koje su već bile sa plikovima koji su ostali sa kvalifikacija i to nije baš delovalo zdravo i prvi stint je to pogoršao. Mogao sam da vidim kako počinju da se raspadaju zato sam morao u boks ranije. I onda na primarnim gumama je sve bilo ok, trajale su dugo i imao sam dobar tempo i mogao sam da sustignem Alonsa ali ne da ga obiđem. Čestitke MErcedesu - dominirali su sezonom, tako da kapa dole."

                      Sebastian Vettel:"Imao sam dobar start i tešku bitku sa Danielom, ali od tada brzina nije bila ništa posebno, imali smo i te probleme koje smo imali na kvalifikacijama. Bio sam usamljen dobar deo trke, početak je bio zabavan, ali posle i nije bilo neke akcije. Čestitam Mercedesu na tituli zaslužili su je."




                      Izjave vozača Lotusa nakon trke za VN Rusije

                      Romain Grosjean:
                      „Auto je bio dobar za vožnju danas, što je veliko poboljšanje u odnosu na prethodna dva dana i pravi pokazatelj timskog rada koji je uložen ovog vikenda. Glavni izazov je bio start trke. U prvih par krugova je bilo teško zagrejati gume, pa sam pomislio da mi je guma pukla u jednom momentu. Nakon toga, bila je to trka bez problema osim incidenta sa Adrianom Sutilom. On je bio na mekšim gumama i imao je bolje prijanjanje od mene u krivini 3. Ta krivina se zatvara na izlasku,a on nije želeo mnogo da napušta idelanu liniju. Stvarno sam bio na maksimumu u zoni kočenja i malo sam ga dotakao. Po meni je to više trkački incident, ali nema veze, idemo u Austin nadajući se boljim rezultatima.“

                      Pastor Maldonado: „Stvarno smo se mučili sa balansom bolida i ovo je bila teška trka za nas. Krenuli smo na medium gumama, što nam je otežalo napredovanje u prvih nekoliko krugova. Onda smo prešli na soft gume, ali sam se mučio da pronadjem prijanjanje. Moj deo garaže je mnogo izgubio zbog problema u subotu i nisu mogli da poboljšaju bolid, posebno u delu balansa. To je frustrirajuće, jer smo stvarno želeli da pokažemo dobre performanse u Sochiju. Jedva čekam da se vratim iduće godine sa bržim bolidom i drugačijim izborom guma, jer ovde ima puno potencijala.“




                      Izjava Pirellija nakon trke za VN Rusije

                      Paul Hembery:
                      "Degradacija i habanje su bili veoma niski na ovoj sasvimnovoj stazi u Sočiju, što je većini vozača omogućilo da koriste strategiju jednog zaustavljanja i Nico Rosbergu da da osvoji drugo mesto nakon kompletiranja 52 kruga na jednom setu guma. Čestitke Mercedesu na osvajanju konstruktorskog šampionata po prvi put i mi se radujemo nastavku borbe za vozačku titulu. Ovo je bio fantastično organizovan događaj ovde u Rusiji i stekli smo osećaj da smo veoma dobrodošli na ovoj stazi."




                      Izjava vozača Marussije nakon trke za VN Rusije

                      Max Chilton:
                      "Nakon veoma teškog vikenda za sve u timu svi smo zaslužili mnogo više od današnje trke. Nije bio ni malo lak dan, daleko od toga, i svi momci su morali da rade baš naporno da bi nas doveli do grida. Kada smo došli tu, naravno bilo je veoma emocionalno sa svom podrškom za Julesa. Mislim da bi on bio ponosan i na tim i na sport i na fanove. U trci imali smo dobar i onda se prebacili na medium gume sa soft veoma rano jer smo znali da nećemo biti jaki na primarnima. u 9. krugu počeo sam da osećam problem sa prednjom levom gumom i kako to nije nestajalo, otišao sam u boks da tim to pogleda. Na kraju se ispostavilo da je to nešto što ne bi moglo tako lako da se ustanovi šta je, tako da je bilo najbolje da generalno težak vikend završimo ranije. Ono što sada treba timu je podrška od porodice i od kolega u fabrici. Nekako moramo da nađemo snage da se regrupišemo i krenemo napred što je sada jako teško postići. "




                      Izjave vozača McLarena nakon trke za VN Rusije

                      Jenson Button:
                      „Pa, to nije bio loš dan uopšte – mislim da smo maksimalno iskoristili bolid. Imao sam malu dramatičnu situaciju u krivini 3 u prvom krugu, kada smo Fernando i ja bili veoma blizu, ali posle toga bila je ovo čista trka. Čudno je bilo što smo mogli da vozimo ovoliko krugova na jednom setu. Primarne gume kao da su mogle doveka da traju, bilo je poput „starog trkanja“ u tom maniru. Površina staze u Austinu je slična ovoj, pa jedva čekam da vidim koliko smo napredovali kada je habanje guma u pitanju. Bila je ovo teška trka za nas, ali smo napredovali u prethodnim trkama. Današnji rezultat je najbolji koji smo odavno imali i 22 poena su dobrodošla u borbi za šampionat konstruktora. Medjutim, kada ne stojite na podijumu, uvek želite bolje, to je u mislima vozača F1. Ali verujte mi: danas smo izvukli maksimum iz bolida i naš tempo tokom trke je bio dobar, ali uskoro će biti i boljih rezultata.“

                      Kevin Magnussen: „Odlučio sam da idem jako od početka trke i da nadokandim nekoliko mesta pošto sam startovao sa 11. pozicije i to se isplatilo. Imao sam odličan prvi krug i vrlo brzo sam došao do pete pozicije. Nakon toga sam morao da čuvam gorivo i to me je koštalo posebno u drugom delu trke. Ipak, bilo je ovo čisto popodne za mene. Bilo je poput opuštajuće vožnje nedeljom, jer sam popuštao 200m pre krivine kako bi sačuvao gorivo. Stvarno sam se iznenadio da me niko nije sustigao, jer izgleda da su momci iza mene imali iste probleme. Sve u svemu, zadovoljan sam petom pozicijom i za Jensona je četvrto mesto stvarno dobar rezultat, što znači da smo osvojili dosta vrednih poena za konstruktorski šampionat i da se naš auto poboljšao.“




                      Izjave vozača Toro Rossa nakon trke za VN Rusije

                      Jean-Eric Vergne:
                      „Ovo je bila ozbiljno frustrirajuća trka. Moramo da vidimo zbog čega smo morali da toliko čuvamo gorivo. To je šteta jer su momci odradili odličan posao i dali su nam dobar bolid, koji je bio odličan tokom cele trke. Start je bio veoma pozitivan, napadali smo koliko smo mogli ali sam morao da prestanem sa tim iako sam znao da mogu da odradim odličan posao. Moramo da se fokusiramo na sledeću trku, gde se nadam da možemo da pokažemo maksimum našeg bolida.“

                      Daniil Kvyat: „Bila je ovo teška trka. Osim što nisam odmah mogao da nadjem prijanjanje morali smo da brinemo o potrošnji goriva, više nego ostali. Moramo da vidimo zbog čega je tako, kako ne bi izgubili na performansama u narednim trkama. Na kraju, morao sam još jednom da se zaustavim, gde sam izgubio još pozicija. Hteo sam mnogo više da postignem ovde, u Rusiji, ispred domaće publike. Osetio sam pravu podršku. Bez obzira na loš rezultat, bila je ovo odlična trka u neverovatnoj atmosferi, sa neverovatnom organizacijom.“




                      Izjave vozača Saubera nakon trke za VN Rusije

                      Esteban Gutierrez:
                      "Bila je to čista trka sa zanimljivim prvim delom. Računali smo da će tokom prvog stinta biti Safety Car i zato smo produžili naš ostanak na stazi. To nije bilo idealno za strategiju ali smo rizikovali i nadali da ćemo steći prednost. Na kraju Safety Car nije izašao. Pored svega mislim da su se gume dobro pokazale i bilo je uživanje voziti auto a sa druge strane završiti 15. je veoma uznemirujuće nakon trke gde je sve skoro išlo kako treba. Ipak, nastavićemo da se borimo sve do kraja sezone i dok imamo šansu za osvajane poena."

                      Adrian Sutil:"Start na medium gumama je bio težak i nisam skoro upošte imao prijanjanje. Još na to, nekoliko vozača iza mene su imali meku komponentu što je očigledno bila prednost. U krivini 1 nisam imao mesta i bio sam primoran da se povučem. Bilo je veoma klizavo na tom setu guma, izgubio sam vreme u svakoj krivini i kao rezultat i pozicije. Odlučili smo se na raniji pit stop zarad prebacivanja na meke gume. Posle sam mogao da nastavim trku bez većih problema iako je nivo prijanjanja opadao pred kraj. Znamo da je start sa medium gumama bio riskantan potez u slučaju da nije bilo Safety Car perioda. Na kraju ga nije ni bilo. Ipak, bilo je generalno teško zvršiti trku u poenima sa našim tempom. Moramo još da damo sve od sebe na dolazećim trkama."




                      Izjave vozača Williamsa nakon trke za VN Rusije

                      Valtteri Bottas:
                      „Došli smo na trku sa mišlju da ćemo da se borimo sa Mercedesima za pobedu, ali njihov tempo u trci nas je iznenadio i na kraju moramo da budemo zadovoljni sa trećim mestom i još jednim podijumom. Održavao sam tempo sa Hamiltonom na početku, ali sredinom prvog stinta moje gume su počele da gube na performansama i zbog toga se on udaljio. U drugom stintu nisam shvatio da je Rosberg prilično blizu i njegovo preticanje me je iznenadilo, ali u tom trenutku je imao bolji tempo jer su mojim primarnim gumama trebala još nekoliko krugova da dodju u radnu atmosferu, pa me je uhvatio nespremnog. Približavao sam se u završnim krugovima ali on je uspeo da napravi veliki razmak. Drago mi je da sam na četvrtom mestu u plasmanu i u dobrom smo zaletu pred VN Amerike.“

                      Felipe Massa: „Moja strategija danas je bila ometena gužvom i to me je sprečilo da završim u poenima. Odlučili smo da se zaustavimo u prvom krugu i posle toga sam bio na čistoj stazi i imao sam dobar tempo na opcionim gumama tako da sam nadoknadio nekoliko pozicija. Onda sam došao do Pereza koji je bio veoma brz na pravcima pa sam izgubio vreme iza njega. Nakon drugog zaustavljanja vrlo brzo sam se opet našao iza Pereza i nisam mogao da rizikujem da ga preteknem. Razočaravajuće je završiti na 11. mestu kada imate konkurentan bolid, ali trenutno smo veoma jaki i sad moramo da se fokusiramo na Austin i da obezbedimo da imamo čistu trku tamo.“




                      Izjave vozača Ferrarija nakon trke za VN Rusije

                      Fernando Alonso:
                      „Današnja trka je pratila obrazac sa početka vikenda u kojem nismo uspeli da budemo konkurentni, čak iako je bolid dobro radio od početka do kraja. Cela trka je bila veoma zahtevna zbog čuvanja goriva, posebno u završnom delu, kada sam morao još više da ga čuvam. Tokom pit stopa, prednji podizač bolida nije radio, ali i bez tog problema završio bih na istoj poziciji, jer su McLareni bili prebrzi. Rizikovali smo na startu jer smo znali da nam je to prilika da nadoknadimo pozicije, ali nakon toga moj trkački tempo je bio isti kao i do sada i nisam mogao više da uradim. Nismo sakupili mnogo poena, ali daćemo sve od sebe u poslednje tri trke, jer još uvek možemo do treće pozicije u šampionatu konstruktora, ali u ovom trenutku je najvažnije da čujemo neke dobre vesti o Julesu što je pre moguće.“

                      Kimi Raikkonen: „Znali smo da nas čeka veoma zahtevna trka i da neće biti lako nadoknaditi pozicije iz zadnjih redova, ali smo bili veoma dobri na startu. Nažalost, Toro Rosso me je prigurao uza zid na pravcu. Zbog toga sam morao jako da kočim i tada me je zaobišlo nekoliko bolida i izgubio sam bilo kakvu šansu za dobrom trkom, jer sam od tog momenta bio zaglavljen iza ostalih bolida. Auto je bio dobar i na čistoj stazi sam imao dobar tempo, ali nedostajala nam je maksimalna brzina na pravcu kako bi pokušali da preteknemo, a pošto sam morao da čuvam gorivo, to je značilo da ne mogu da forsiram onoliko koliko sam hteo. Svesni smo da je ove godine teško boriti se za najbolja mesta, ali u isto vreme, nastavićemo da pružamo svoj maksimum, počevši od sledeće trke u Austinu. Ta staza je veoma zahtevna i interesantna pa se nadam da neću imati iste probleme koje sam imao ovde, kako bih ciljao na dobre rezultate. Medjutim, najviše želim da naše molitve pomognu Julesu u ovo teško vreme.“




                      Izjave vozača Mercedesa nakon trke za VN Rusije

                      Lewis Hamilton:
                      „Ovo je bio dobar dan i neverovatan vikend. Kao prvo, tako sam ponosan što sam doprineo radu ovog sjajnog tima, osvojiti prvi konstruktorski šampionat za Mercedes-Benz je ogromno dostignuće. Velike čestitke momcima u UK i Nemačkoj, ovo je istorijski poduhvat za nas. Danas sam morao dosta da kontrolišem gume tokom trke, dok sa gorivom nije bilo toliko loše. Automobil je delovao sjajno i nisam morao mnogo da guram. Na kraju, kada je Nico bio iza, morao sam da postavim vremena ista kao njegova, što i jesam. Uživao sam u vikendu ovde u Rusiji, mesto je sjajno, jedno od mojih omiljenih do sada u godini, pa je kul što sam pobedio u prvoj trci. Fanovi su bili neverovatni, nisam znao da toliko ljudi prati ovde, ali bili su na tribinama i delovali uzbuđeno! Organizatori su takođe odradili odličan posao – po pitanju konfiguracije, površine i celokupnog događaja. Skidam im kapu.“

                      Nico Rosberg: „Mi smo svetski šampioni! Osećam se tako srećno zbog tima i cele Mercedes-Benz porodice, danas smo ušli u istoriju. Hvala svima na njihovom trudu, takođe hvala svakom suprugu i supruzi što su nam poslali svoje partnere, koji su ovo omogućili. Dobro se sećam teških vremena koje smo imali u ovom timu. Pa da je sada odlično što smo tako dominantni u našem sportu. Ali takođe su mi podeljena osećanja. Današnja trka je bila stvarno teška po mene. Prosto sam zabrljao u prvoj krivini. Jednostavno sam zakočio prekasno, što je bilo nepotrebno. Zadobio sam flat-spotove na prednjim gumama i bilo je nemoguće nastaviti zbog vibracija. Morao sam da odem na zamenu guma i na primarnim sam imao sjajan tempo. Na polovini trke, pomislio sam da će degradacija početi da raste. Ali ubrzo je bilo stabilno i bio sam u mogućnosti da dosta guram. Onda sam uspeo da obiđem Bottasa. Takođe sam i na kraju mogao da guram, ali tim mi je rekao da kontrolišem tempo jer su svi bili zabrinuti oko pada na samom kraju trke. Drugo mesto je bilo ograničavanje štete. Stvarno se radujem preostalim trkama sezone, sa ovim izuzetnim šampionskim automobilom.“





                      Preuzeto sa f1srbija.rs
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Todt: Nisam ignorisao Alonsa


                        Juče se u Sočiju uoči trke na defileu vozača desila jedna čudna situacija.



                        Naime, posle minute ćutanja kojom je juče odana čast i priznanje Žilu Bjankiju, ispred vozača izašao je i Žan Todt da se sa istim pozdravi.

                        Na čelu je stajao Fernando Alonso i cim je predsednik FIA krenuo ka njima Španac je ispružio ruku da se pozdravi sa njim. Međutim, Todt je hladnokrvno prošao pored Fernanda i ne pogledavši ga pružio ruku narednom do njega, Žan Erik Vernjeu.
                        Alonso je brže-bolje svoju ruku povukao nazad. Ta vest je odmah juče prostrujila kroz medije da bi jutros dobila punu težinu pa je morao reagovati i portparol za medije FIA Mateo Bonciani.
                        Na ovu prozivku od strane medija odgovor je dao i sam Tod:
                        "Pre postrojavanja vozaca šetao sam kroz grid i tu sam se pozdravio sa dosta vozača. Alonsa sam takođe sreo i zagrlio sam ga tako da nije bilo potrebe da se poslije rukujemo."
                        Malo je pateticno zvučao i ostatak njegove izjave a cudno sigurno:
                        "Nikad nisam bio bliži sa Fernandom nego u ovom trenutku kad razmišljamo o nasem prijatelju koji je u bolnici."
                        Da podsetimo, Todt ne priča sa Špancem jos od 2000 godine i trenutka kada Fernando nije ispoštovao načelni dogovor sa Ferarijem.






                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Vettel u Ostinu kreće iz pit-lanea


                          Red Bull će za VN Sjedinjenih Američkih Država morati da iskoristi šesti agregat za Sebastiana Vettela.

                          „U Ostinu će biti teško, a mislim da neću ni učestvovati na kvalifikacijama. Mislim da ću ostati u garaži pošto ću ionako morati da promenim motor zbog čega me čeka kazna. Krenuću iz pit-lanea pošto nema potrebe da vozim u kvalifikacijama i trošim motor“, rekao je Vettel.






                          Preuzeto sa f1-serbia.com

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Toto Wolff: Mnogo dugujemo Rossu Brawnu


                            Izvršni direktor Mercedesa zahvalio se Brawnu.



                            U jeku proslave prve šampionske titule u konkurenciji konstruktora za tim Mercedesa, izvršni direktor ovog tima Toto Wolff odao je priznanje Rossu Brawnu za njegov rad u proteklim sezonama u ovom timu.

                            Nemac je rekao da je Brawn bio ključni čovjek tima 2012. godine kada je Niko Rozberg uzeo prvu pobedu za ovaj tim, a da je jedan od najzaslužnijih za dovođenje Luisa Hamiltona u redove "Srebrnih Strela." Sve su to možda razlozi i današnjeg uspeha.
                            Wolf je između ostalog još rekao:
                            "Osećam se ponosno i počašćeno sto sam danas deo ovog tima. Mi smo osvojili prvu konstruktorsku titulu za Mercedes ikad. Moram se ponekad i uštinuti prstom da bih to potpuno shvatio".
                            "Ross je jedan od osnivača i stubova ovog tima i njemu mnogo dugujemo. Napravili su ključne korake 2012. godine i te godine su doveli i neke jako bitne ljude u tim i mi od tada jednostavno stalno idemo na gore do danas, do ove titule."
                            Iako je proslava krenula odmah nakon trke u Sočiju, Volff je priznao da postoji gorak ukus radi povrede mladog Bjankija na prošloj trci u Japanu te da nisu potpuno radosni:
                            "Ovo je jako dobar trenutak. Ali najpre ne smemo zaboraviti ono što se desilo prošli vikend. Čak i ako slavimo i srećni smo, nećemo zaboraviti šta se desilo Žilu jer se on bori u ovom momentu. Definitivno nekad morate rastaviti stvari. Na jednoj strani je ovaj veliki uspeh za koji smo svi naporno radili, a sa druge strane je to što ovaj današnji događaj nimalo nece zaseniti ono što se dogodilo pre nedelju dana"







                            Preuzeto sa f1-serbia.com
                            Last edited by Pro FX-Sniper; 13.10.2014, 14:50.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Wolff: Mercedes neće dopustiti odmrzavanje razvoja


                              Izvršni direktor Mecedesa ponovo je govorio o razvoju motora.


                              Šef Mercedesa kaže da Mercedes verovatno neće promeniti svoju odluku o zamrzavanju razvoja motora u toku sezone pošto će se ta odluka svakako razmatrati na F1 Komisiji do kraja ove godine.

                              Trenutna pravila dopuštaju rad na 48 odsto delova u sklopu 45 komponenti motora. Međutim, promene se mogu vršiti samo van sezone. Ove godine motori su dobili homologaciju 28 februara i posle toga na motorima su dopuštene samo promene radi sigurnosti, pouzdanosti i na kraju radi smanjenja troškova samog proizvođača.
                              Kao rezultat homologacije, Reno i Ferari su veći deo 2014. proveli u zaostatku ne mogavši da smanje razliku u odnosu na Mercedesov motor.
                              U Sočiju je pre par dana sportska "Strateška Grupa" koja broji šest članova FIA i Bernija Eklstona, glasala većinom za odmrzavanje razvoja. Veruje se da su protiv bili Mercedes,Wilijams i Lotus jer je i on od iduće sezone klijent Mercedesa.
                              Kako bilo, odluka će se implementirati samo ako bude usvojena od strane F1 komisije ciji je clan i Mercedes.
                              Izvrsni direktor Toto Volff kaže da ta odluka nema ništa sa ovogodišnjom dominacijom nemačkog tima vec jednostavno tim želi da zaštiti stabilnost Formule 1.
                              Wolff kaze: "Već smo glasali protiv tog predloga u"Strateškoj Grupi" i ne mislim da ćemo promeniti mišljenje do narednog sastanka. Imamo pravila i imamo upravu, a uprava je na mestu gde može sprečiti brzo narušavanje stabilnosti samog sporta."
                              "Još jedan od razloga za naše neprihvatanje predloga je povećanje troškova. Šef Ferarija Marko Matiači tvrdi da se troškovi neće povećavati. Mi opet mislimo obrnuto i ne znamo kako to izvesti bez povećanja troškova u toku sezone. Zato, radi svih tih razloga smatram da za takvo nešto nema potrebe. Mi ,kao proizvođač imamo tri klijenta za motore i mi smo čevrti kao tim. Ferari i Reno imaju po jednog klijenta, pa i Honda. Koliki bi bili naši troškovi razvoja u toku cele sezone,sa stalnim apgrejdima, nadogradnjama i doradama motora."
                              Na kraju je rekao:
                              "Matijaci tvrdi da u toj kalkulaciji nema povećanja troškova. Mi razmišljmo da mu pošaljemo novi kalkulator."







                              Preuzeto sa f1-serbia.com
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Pobeda posvećena Bianchiju


                                Hamilton je prvu pobedu na VN Rusije posvetio svom kolegi, koji se bori za život u japanskoj bolnici


                                „Cele nedelje mi je jedna osoba bila u mislima i to je Jules. Bilo je uzbuđenja i sreće zbog tima, ali bez sumnje, svaki put kada sam bio u automobilu ove nedelje, i kada sam dolazio i sada ovde, mislio sam na njega i njegovu porodicu, bio mi je u molitvama svakog dana. Bilo da to nešto znači ili nešto čini, bilo bi lepo posvetiti ovo Julesu i njegovoj porodici. Razlika koju će napraviti je veoma mala, to je sigurno. Ali svaki delić pozitivne energije će, nadamo se, pomoći.“

                                Marussia tim je stajao pokraj automobila Maxa Chiltona i držao plakat na kome je pisalo „trkanje za Julesa“, dok su se sve zvezde sporta okupile na gridu da požele sve najbolje Bianchiju.

                                Jenson Button, koji je završio na četvrtom mestu, objasnio je mentalitet vozača u situacijama kao što je ova.

                                „U automobilu, vi ne mislite ni na šta durgo osim na trkanje. Bilo je isto sa mojim ocem: pre trke, nakon trke, himne – užasno. Ali kada stavite kacigu i uđete u automobil i trkate se, lepo je biti tu jer ste u drugom svetu. Na gridu je bilo emotivno za sve i mi vozači smo imali malo našeg zajedničkog vremena. Bili smo tu za Julesa. Onda je povratak u automobil bio najteži deo. Svaki vozač oseća istu bol, ali kada uđemo u bolid i spustimo vizire – mi nastavimo dalje. Dobro je što smo vozili svim srcem i priredili dobar šou.“

                                Marussia se nadala plodonosnijoj trci, koja bi malo popravila raspoloženje. Ali Chiltonova vožnja se završila u desetom krugu zbog mehaničkog problema. Prvobitni izveštaji su sugersiali da je on rano parkirao svoj automobil zbog traumatične nedelje, ali Graeme Lowdon, sportski direktor Marussije, je to negirao.

                                „To je bio mali nesporazum. On je osetio problem sa prednjim delom automobila. Bilo je jakih vibracija i nije mogao da shvati šta je ustvari problem.“

                                Chilton je rekao: „Nakon neverovatno teške nedelje za sve u timu, svi smo zaslužili mnogo više iz današnje trke. Nije bio lak dan, daleko od toga, i svi momci su morali mnogo da se potrude da bi nas postavili na grid. Na gridu je bilo veoma emotivno, sa svom podrškom za Julesa. Nekako moramo da pronađemo snagu da se regrupišemo i krenemo napred, o čemu je sada teško razmišljati.“

                                Sada nam sledi pauza od tri nedelje pre trke u Austinu. Lowdon će se vratiti u fabriku u Oxfordshireu. John Booth, šef tima, ostaje u Yokkaichiju pored Bianchija, ali možda će se i vratiti kući, dok bi Lowdon zauzeo njegovo mesto. Lowdon kaže da će uraditi ono što najbolje odgovara Julesovoj porodici.

                                Marussia je imala samo jedan automobil na stazi u Sochiju, u znak poštovanja. Međutim, treba zadržati bitno deveto mesto u šampionatu konstruktora, pa se – uz Sauber i Caterham koji im dišu za vratom – čini neizbežnim da će se u preostale tri trke sezone voziti oba automobila.







                                Preuzeto sa f1srbija.rs
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X