F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hulkenberg ostaje sa Force Indijom i 2015.


    Indijski tim je potvrdio da će Nemac voziti za njih i sledeće sezone.



    Hulkenberg se ove godine vratio u Force Indiju nakon sezone u Sauberu i ovo je do sada najuspešnija sezona u njegovoj karijeri. Završio je u bodovima na trinaest trka od čega je četiri puta bio na petom mestu.

    Šef ekipe Vijay Mallya je izjavio: “Svi u timu smo srećni što ćemo zadržati Nica i u sledećoj sezoni. Mi ga veoma cenimo zbog svega što je učinio za nas, a pogotovo ono što radi ove sezone. Odlično ga poznajemo. On je pravi trkač i ubeđen sam da je i jedan od najvećih talenata na gridu.”
    Nico Hulkenberg je dodao: Dobro je što smo konačno potvrdili planove. Ovo je tim koji dobro poznajem i imali smo neke posebne rezultate tokom dosadašnje zajedničke saradnje. Tim je ambiciozan i verujem da možemo da imamo konkurentan paket i sčedeće godine.”








    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Pooštravaju se crash-testovi


      Crash testovi za roll barove na F1 bolidima će biti pooštreni


      Trenutno je to samo glasina, ali izgleda da je FIA zahtevala od timova da promene crash testove koji se odnose na roll barove bolida, iako je većina timova u poodmakloj fazi razvoja za 2015. godinu.

      Charlie Whiting je, navodno, poslao pismo svim timovima, nakon udesa koji je doživeo Jules Bianchi u završnim krugovima VN Japana, u kojem traži da svi timovi povećaju vrednosti vezane za crash test tog dela bolida.

      U tehničkoj regulativi za 2015. u sekciji 17.2 piše da roll bar mora da prodje test opterećenja sa tri strane: lateralni test opterećenja od 50kN, longitudalni od 60kN i vertikalni od 90kN, kao što se vidi na slici koju je naslikao Giorgio Piola.





      FIA je, navodno, zahtevala da timovi podignu vrednost lateralnog opterećenja. Ta promena ne bi trebalo da utiče na cenu novih bolida, jer će najverovatnije biti potrebno samo dodati sloj karbonske strukture koja je već dizajnirana.




      Preuzeto sa f1srbija.rs
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Verstappen treći u F3


        Budući vozač Toro Rossa završio na 3. mestu u F3 šampionatu


        Budući vozač Toro Rossa, Max Verstappen, završio je ovogodišnju F3 sezonu na 3. poziciji u plasmanu vozača, iza Estebana Ocona i Toma Blomqvista.

        Mladi Verstappen je bio u borbi za 2. poziciju do poslednje trke, ali na kraju, ipak nije uspeo da zadrži to vice-šampionsko mesto.

        „Celog vikenda smo imali nekih problema sa motorom“, rekao je Max: „To je šteta, jer nismo mogli da napadamo onako kako smo želeli.“

        Budući najmladji vozač Formule 1 će dobiti priliku da vozi F1 bolid na prvom treningu VN Amerike, a na kraju godine će učestvovati na prestižnoj F3 trci u Macau.







        Preuzeto sa f1srbija.rs

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Zašto Mercedes ne da odmrzavanje motora


          I šta sprema za 2015?


          Dominantni Mercedes je neumoljiv i pored pritisaka da pristane na odmrzavanje motora za 2015.

          Novi konstruktorski šampion našao se pod vatrom kada je Christian Horner iz Red Bulla rekao da je Mercedes povukao saglasnost na to da se pravila oko sezonskog razvoja motora olabave.

          "Nekada morate da revidirate svoje interese i da pogledate šta je najbolje za sport," kaže Horner za AMS.

          S obzirom na Mercedesovu veliku dominaciju u 2014, timovi rivali su se složili da je najmanje jedno unapređenje performansi sasvim dovoljno.

          Horner na to kaže:"Naše mišljenje je da to ne bi bilo ništa skuplje i da to neće uticati na mušterije. Ova tehnologija je još uvek nova i to može da pruži šansu svima da reše svoje probleme."

          "Naš (Renaultov) deficit snage za Mercedesom je toliko veliki da ne može da se nadoknadi preko noći. Čega se to Mercedes plaši," pita se Horner.

          "Vožnja Nica Rosberga u Rusiji je pokazala koliko je njihov paket superioran. Oni nemaju zaista razloga da se boje konkurencije."

          Šef Mercedesa Niki Lauda, međutim, je neumoljiv oko stava svog tima pored pritiska ostalih koji raste.

          "Ako je zaista tako da mi sada mislimo drugačije nego u Singapuru, onda moram da kažem da je to greška."

          "Mi smo ponovo uradili račune i zaključili da mi ne možemo da isporučimo sve potpuno isto svim našim mušterijama i posebno ne po istoj ceni kako je zahtevao Bernie," otkriva Lauda.

          Italijanski Omnicorse tvrdi da Mercedes priprema veliki korak napred za 2015. kada će trenutna pravila dozvoliti proizvođačima motora da promene 48% dizajna trenutnih motora.

          Takođe navode da je Mercedes razvio sa svojim partnerom Boshom unapređenje za pritisak turbine na maksimalnih 5 bari koliko dozvoljavaju pravila. Omnicorse kaže da je pritisak u ovogodišnjim turbinama ograničen na nešto malo manje od 2.5 bari.








          Preuzeto sa f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Mercedes šampion i 2015 zbog sledećeg trika?


            Šta je spremila kuhinja iz Brixworta?


            Tehnički direktror Mercedesa Paddy Lowe je dovoljno pametran da zna da samo kada se razvoj Srebrne strele odvija konstantno konkurencija ima i za što da brine (još je 2000. veliki Ross Brawn rekao rečenicu - no tests no develop, no develop no sucsess - bez testova nema razvoja,bez razvoja nema uspeha).

            Tehničar za motore Andy Cowell je uradio dobar posao oko motora: PU106A je najjači motor na gridu i troši manje goriva od konkurencije. Pitanje je kako?

            Prema Omnicorseu Mercedes je u bliskoj saradnji sa čuvenom firmom Bosh radio na razvoju ubrizgavanja pod viskim pritiskom. Mercedes je u 2014. radio na pritisku od oko 250 bari a dozvoljeno je 500. Prednosti visokog pritiska goriva su - više snage (oko 40KS), i momentalno manja potrošnja. Ovo će dozvoliti mušterijama Force Indiji, Lotusu i Williamsu da u trku idu sa manje goriva.

            A konkurencija? Prema navodima Ferrari već radi na 500bari zahvaljujući Magneti Marelliju. Ovaj sistem takođe ima i Honda.
            Renaultovi inženjeri su sa stavom da sve dok se ne postigne limitiranih 15,000 o/min (a većina današnjih se vrti do 10-11,000 o/min), povećanje pritiska sa 250 na 500 donosi malo.

            Mercedesova konkurencija je bila u pogrešnim verovanjima: Ferrari i Renault trenutno pokušavaju da postignu da se dozvoli više razvoja ali Mercedes iz očiglednih razloga ne pristaje na to.

            Rob SMedley, šef za performanse Williamsa kaže:"Mercedes zasigurno uživa u početnoj prednosti. Ako se dozvoli prilika za razvoj onda Mercedes neće sedeti skrštenih ruku i čekati šta će konkurencija da uradi. Oni su uložili mnogo vremena i resursa u ovu pogonsku jedinicu. Zahvaljujući tome oni su napred. Ako se olabave pravila Mercedes će profitirati i mi ćemo morati da uložimo značajnu sumu novca da bi ih pratili jer na kraju mi imamo zajedničko poslovanje."






            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Domenicali i Brawn u komisiji FIA-e


              Domenicali i Brawn postali članovi FIA-ine komisije za udes



              Predsednik FIA-e, Jean Todt, formirao je Komisiju za udes, koja će detaljno ispitati šta se desilo u završnim krugovima VN Japana, kada je Jules Bianchi izgubio kontrolu nad svojim bolidom, podleteo pod kran i zadobio povrede opasne po život.

              Grupa će izvršiti potpunu reviziju nesreće i predložiti nove mere za jačanje bezbednosti na stazama, sa preporukama koje će biti upućene direktno predsedniku FIA-e. Grupa će početi sa radom ove nedelje, a potpuna prezentacija svih nalaza se očekuje na sledećem sastanku Saveta Svetskog Motorsporta koji se održava 3. decembra u Dohi, Qatar.

              Grupom će predsedavati Peter Wright, predsednik FIA Komisije za bezbednost, a spisak svih članova možete videti ovde:

              Predsednik: Peter Wright, Predsednik Komisije za bezbednost.

              Članovi: Ross Brawn, bivši šef Mercedesa i Brawn GP-a i bivši tehnički direktor Scuderie Ferrari; Stefano Domenicali, bivši šef Scuderie Ferrari; Gerd Ennser,glavni predstavnik redara na F1 trkama; Emerson Fittipaldi,predsednik FIA Vozačke komisije i F1 sudija; Eduardo de Freitas, trkački direktor WEC-a; Roger Peart, predsednik Komisije za staze, predsednik ASN Kanade i F1 sudija; Antonio Rigozzi, advokat, sudija Medjunarodnog žalbenog suda FIA-e; Gerard Saillans, predsednik FIA Instituta i predsednik Medicinske komisije; Alex Wurz, predsednik GPDA.








              Preuzeto sa f1srbija.rs
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Massa : Raikkonen ima psihološki problem


                Brazilac objašnjava zašto Kimi vozi loše ove godine.


                Bivši as Ferrarija misli da je Alonso destabilizovao Kimija i uticao na njegove vožnje. Iako je Brazilac ostao prijatelj sa Fernandom i nakon odlaska iz Ferrarija, on se nerado priseća vremena kada mu je stigao novi timski kolega:

                “Mnogo sam patio kada je Alonso stigao u Ferrari. Zato mislim da Raikkonen ima psihološki problem. On je mnogo bolji vozač od onoga što trenutno pokazuje”.

                "Sa Alonsom u ekipi, Kimi je malo izgubio glavu. Zato nije na onom nivou za koji je sposoban”.

                "Ovo je svet sačinjen od puno sitnih detalja. Ako niste psihološki stabilni, ne možete da budete briljantni. Najlakše je reći da Kimi nije motivisan. To su govorili i za mene, naročito posle nesreće koju sam imao”.

                “Po mom mišljenju, Alonso je najbolji vozač na gridu. Ako ne vozite perfektno ne možete biti ispred njega. Osim toga, vrlo je inteligentan i lako pridobije ljude iz ekipe uz sebe, a onda drugi vozač ispašta. Znate, kada tim počne da poklanja previše pažnje jednom vozaču, teško je preokenuti situaciju”, rekao je Massa.

                Nezvanično, Raikkonen će naredne godine dobiti novog timskog kolegu. Sebastian Vettel bi trebalo da stigne u Ferrari, a pošto su njih dvojica privatno veliki prijatelji, možda će Ledenom biti lakše.








                Preuzeto sa f1srbija.rs

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Coulthard-novinar: Nikada nisam intervjuisao Alonsa!


                  Bivši as priča o svojoj drugoj karijeri.



                  David Coulthard se po završetku vozačkih dana obreo u novinarskim vodama i, uz još par kolega poput Hilla, Herberta, Sala i Brundela, postao vrlo uspešan u svojoj drugoj karijeri.

                  Posle 15 godina u Formuli 1 Britanac je danas jedan od vodećih TV komentatora na BBC-u. Naravno, posao mu je znatno olakšan zahvaljujući poznanstvima koje ima u svetu najbržeg cirkusa, zbog čega mu nikada nije bio problem da dobije nečiji intervju.

                  „Na početku mi je bilo teško da sinhronizujem informacije koje dobijam putem slušalica, sa pitanjima koja postavljam i sa odgovorima koje dobijam. Ipak, sve je stvar rutine - sa vremenom i praksom možete da držite u glavi sve više i više podataka“, rekao je Coulthard.

                  “Adrenalin je prisutan i u ovom poslu, donekle slično kao na pisti. Na dan trke stižem na stazu već oko 08:30, jer počinju sastanci i dogovori oko redosleda intervjuisanja, zatim oko 11:30 imamo kratak brifing, da bi se sat vremena kasnije već pripremali za prenos trke. Generalno, na stazi smo do 17h, a posle krećemo na aerodrom.”

                  “Naravno, kao i u svakom drugom poslu i ovde ima raznih problema, ali to se brzo zaboravi. Najlepše od svega je to što sam u kontaktu sa vozačima koje lično poznajem pa su zbog toga intervjui daleko prirodniji i opušteniji”.

                  “Ipak, postoje ekipe koje unapred definišu pitanja i tako vas spreče da dobijete pravi intervju. Jedan od tih timova je Ferrari i zato nikada nisam mogao da porazgovaram sa Alonsom. Možemo da razmenimo par reči i to je to. Ali, obično vozači rado razgovaraju i žele da ih čuje publika, koja u osnovi finansira njihovu platu“.

                  Na pitanje ko bi od aktuelnih vozača jednog dana mogao iuspešno da se bavi sportskim novinarstvom Coluthard odgovara:

                  „Daniel Ricciardo, pre svih. Osim što je komunikativan, on je i veliki ekspert. Osim njega, odličan bi bio Jenson Button. Za razliku od njih, Raikkonena ne mogu da zamislim u ulozi novinara. Mada, to je moj utisak o njemu iz vremena kada samo vozili zajedno, pa možda i grešim“, završio je Coulthard.








                  Preuzeto sa f1srbija.rs
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Još uznemirujućih vesti o buducnosti Caterhama


                    Tim sa začelja ima velikih problema


                    Iako je post obrisan, Kamui Koubayashi je navodno na Facebooku priznano na VN Rusije da je hteo da se povuče sa trke kada je Caterham ostao bez rezervnih delova.





                    On je okačio sliku polomljenog vešanja svog automobila u Sočiju koje je bilo popravljeno a ne zamenjeno.

                    "Stalno je bilo proveravano, ali ipak, kada vas zamole da se trkate tako to je baš jezivo. Želim da idem kući sad," navodno je izjavio japanac.

                    Menadžer 28-o godišnjeg japanca Chikara Funada je potvrdio da je Kobayashi napisao takav popst na svojoj privatnoj Facebook stranici a ne na javnom profilu.

                    Ranije ovog meseca izvršitelji su zaplenili stvari iz baze tima u Leafeldu, nakon povlačenja osnivača tima Tonya Fernandesa i dolaska svajcarsko-srednjeistočnih vlasnika koje predstavlja Colin Kolles.

                    Sada se pojavila vest da je kompanija koja dizajnira i pravi bolide F1, Caterham Sports Limited, zapala u procese nesloventnosti.

                    Finbarr O'Connel, koji radi za firmu Smith i Williamson je rekao za Telegraph:"Kao administrator ja kontrolišem mašine sa kojima rade, računare i fabriku, intelektualnu svojinu. Ako ne napravim dogovor sa 1MRT (tim Caterham u stvari 1Malasya Rasig Team) osoblje neće imati na čemu da radi i njihova radna mesta će biti ugrožena," otkriva on.

                    Veruje se da je plan novog menadžmenta Caterhama da premesti celu ekipu, verovatno u Kollesovo postrojenje u Gredingu u Nemačkoj, gde je baza njegovog F3 i Le Mans projekta.


                    "Da bi smo izbegli neke sumnje, želeo bih da dodam da Leafield ostaje baza tima iako nije tajna da tražimo neko pogodnije rešenje," rekao je prošle nedelje Manfredi Ravetto.

                    "Koncentrišemo se na poslednje tri trke u sezoni, nastavićemo da se borimo, da se unapređujemo i ubacićemo neka pozitivna iznenađenja."





                    Preuzeto sa f1srbija.rs
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Predsednik firme Total poginuo u avionskoj nesreći


                      Nesreća se dogodila jutros na aerodromu u Rusiji


                      Predsednik F1 sponzora Total, Christophe de Margerie je poginuo jutros u avionskoj nesreći kako javlja agencija RIA Novosti.

                      Francuski multinacionalni konglomerat je povezan blisko sa timovima koji koriste Renaultove motore - Red Bull i Lotus a i sa francuskim vozačem Romainom Grosjeanom.

                      Ruski Lfenews servis izveštava da je predsednik Totala Christophe de Margerie, poginuo u avionskoj nesreći na moskovskom aerodromu Vnukovo u rano jutros u utorak.

                      "Zajedno sa njim sva tri člana posade su poginula," otkriva agencija i izveštava da se avion koji je krenuo za Pariz srušio na mašinu za sneg na pisti.

                      Aerodrom je potvrdio da se Falcon 50 - francuske proizvodnje, srednje velične korporacijski mlaznjak, srušio.







                      Preuzeto sa f1srbija.rs

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Lotus: Roman je sa nama i 2015.


                        Francuz je pricao i o svojoj budućosti.



                        Grosjean kaze da je Lotusovo prebacivanje na Mercedesove motore i nedavni poslovi na tržistu vozaca dosta promenilo situaciju u timu. Kako on kaže to je napravilo je klimu koja je odgovorna za njegov ostanak.

                        Roman je treću godinu u ovoj ekipi,ali ove sezone nisu uspeli uraditi nista sa svojim bolidom i Renaultovim motorom. Grosjean još nije potpisao ugovor za 2015., ali sa potezima Sebastiana Vettela i Fernanda Alonsa na tržistu vozaca Romanove opcije jako suzavaju.

                        "Nisam očekivao taj potez",kaze Grosjean misleći na Vettela. "Ne znam, ali posle svih najavljenih promena mislim da ovde iduće godine neće biti loše. Nije mesto za osvajanje prvenstva, ali mislim da možemo osvojiti par postolja u toku sezone i polako razmišljati u tom slucaju o 2016. godini".

                        Lotus je potpisao ugovor za prelaz na Mercedesove agregate od naredne sezone i Roman smatra da je to veliki korak napred za citav tim:

                        "To svakako pomaže čitavom timu. Znamo da Mercedes ima najjači motor na gridu tako da ćemo iduće godine imati veliku prednost."

                        Potencijalni kamen spoticanja za Romana mogao bi biti njegov sponzor francuska naftna firma Total. Naime u sklopu ugovora sa Mercedesom Lotus će se prebaciti na Petronas maziva i to je jako nezahvalno za sponzorski ugovor. Ipak, Grosjean ne misli da će napraviti problem u pregovorima:
                        "Mislim da oni sve razumeju. Odnos je više nego vozač, nalepnica i sponzor. Iako bolid neće ici na Total gorivo ja sam Totalov vozac."









                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Kineski tim u F1?


                          Kina će za dve godine imati F1 tim na gridu



                          Wei Di, direktor Automobilskog i Motorciklističkog Administrativnog Centra, koji se nalazi unutar Glavne administracije za sport, a koja upravlja sportom ove zemlje, tvrdi da će Kina „za godinu ili dve imati svoj tim u Formuli 1“, ali nije rekao ko stoji iza te ideje.

                          Ovaj izveštaj je izašao u javnost nakon najave Državnog saveta Kine da ova zemlja želi da proširi sportski sektor na 813 milijardi dolara do 2025. godine kako bi povećali zaposlenost i domaću potrošnju.







                          Preuzeto sa f1srbija.rs
                          Last edited by Pro FX-Sniper; 21.10.2014, 22:05.
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Spa tuži Infiniti


                            Spa ne da Eau Rouge brend



                            Staza Spa Francorchamps namerava da tuži Nissan, koji će za svoj novi Infiniti koristiti naziv „Eau Rouge“.

                            Japanski proizvodjač automobila, u čijem se vlasništvu nalazi Red Bullov sponzor Infiniti, podneo je zahtev za korišćenje tog imena uz svoju najnoviju verziju Infiniti automobila - Infiniti Q50 Eau Rouge.

                            Iako se još uvek radi samo o konceptu i još uvek se ne zna da li će taj automobil biti lansiran sledeće godine, Nissan je hteo da zvanično obezbedi to ime za svoj novi automobil.

                            Pierre-Alan Thibaut, direktor staze Spa Francorchams, nije srećan zbog toga i kaže da će staza podneti tužbu.

                            „To je kao da žele da ukradu brend sa staze“, kaže on: „Mi smatramo da to nije fer-plej.“

                            Infiniti planira da prikaže svoj automobil na VN Amerike, sledećeg meseca, a stazom će ga provozati Sebastian Vettel.








                            Preuzeto sa f1srbija.rs
                            Last edited by Pro FX-Sniper; 21.10.2014, 22:04.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Perez uveren da će ostati u Force Indiji


                              Meksikanac će objaviti svoje planove u "narednim nedeljama"


                              Sergio Perez je ubedjen da će u narednim nedeljama moći da objavi da nastavlja sa vožnjama u Force Indiji i nakon ove godine.
                              Juče je tim Force Indije potvrdio da će zadržati Nico Hulkenberga i za narednu godinu, ali se i dalje ne zna ko će mu biti timski kolega.

                              Perez je godine vozio za Sauber, ali je prošle godine bio u timu iz Vokinga. Medjutim, nakon ne tako dobre sezone u McLarenu, tim je odlučio da ga otpusti, pa je prešao u redove Force Indije.

                              Nakon tri godine u F1, i isto toliko promenjnih timova,-godišnji Perez se nada da će i naredne godine ostati u timu i uspostaviti vezu sa timom za veće uspehe.

                              "Želim da rešim svoju situaciju. Sada smo već na kraju godine, i u narednim nedeljama ću znati sve o mojoj budućnosti. Da sklopim dogovor mi je trenutno primarni cilj", izjavio je Perez.

                              "Jedinu priliku koju sam imao da sebe postavim na pravo mesto u timu je bilo godine u Sauberu, a sada želim da uradim isto to".

                              Ukoliko Perez ostane u timu, moraće da se navikne na "novi glas u šima", jer njegov ovogodišnji trkački inženjer Gianpiero Lambiase od naredne godine prelazi u Red Bull.

                              "Ostvario sam prilino dobar napredak sa timom ove godine, iako moj inženjer ide iz tima na kraju sezone. Uvek je malo teško kada izgubite inženjera jer stvorite jaku vezu sa njim, ali verujem da sam stekao dovoljno iskustva da radim sa bilo kim", dodao je Perez.


                              "Takodje, imam dosta dobre informacije o tome kako tim radi, i kako se stvari odvijaju unutar tima, tako da će mi to pomoći da budem još jači sledeće godine".







                              Preuzeto sa f1srbija.rs
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Boki Ar
                                CBC Senator XXL
                                • 11.11.2004
                                • 2827
                                • Aranđelovac
                                • Vektra

                                Konsultovao bih se ovde sa Vama koji pratite ovu tematiku. Radi se o nazivu "Caterham".

                                Da li se ovo čita "Keteram"... ili su naši komentatori sa Sport Klub TV u pravu sa njihovim: "Katerham" ?

                                Comment

                                Working...
                                X