F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vettel razmišljao da napusti Formulu 1


    Sebastian Vettel razmišljao je da napusti Formulu 1 posle odluke da se u šampionat uvedu V6 motori.



    Odluka da se V8 agregati zamene V6 turbo hibridnim motorima oštro je kritikovana od strane Sebastiana Vettela, pa je jedno vreme razmišljao da napusti Formulu 1 zbog ovoga.

    "Da, naravno razmišljao sam o svemu. Odjednom vam sada nedostaju dva cilindra i vi više ne možete da restartujete bolid već to radi kompjuter i onda se zapitate šta se desilo sa trkanjem." kazao je Nemac.
    On će idalje ostati u Formuli 1 ali su njegovi danu u Red Bullu odbrojani. Još uvek aktuelni svetski šampion bi trebalo da na kraju sezone objavi da prelazi u Ferrari.
    "Nadam se da ću biti u prilici da sve to objavim uskoro ali sada trebamo da budemo stpljivi." kazao je Vettel.







    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ericsson zvanično okončao saradnju sa Caterhamom


      Čak i ukoliko bi se Caterham pojavio na vikendu u Abu Dabiju, Ericsson ne bi vozio za njih.



      Šveđanin se na početku ove sezone pridružio timu, ali je nakon finansijskih poteškoća koje su zadesile Caterham i udaljile ga sa VN Amerike i VN Brazila, odlučio da prekine saradnju sa njima.

      „Usled nedavnih događanja u Caterhamu, odlučio sam u saradnji sa svojim savetnikom da odmah prekinem ugovor i raskinem sve veze koje sam imao sa timom. Tužno je što se naše partnerstvo ovako završilo pošto sam uživao u radu sa ekipom i pored veoma teške sezone. Zahvaljujem se Colinu Kollesu, Manfrediju Ravettou, Cyrillu Abiteboulu i svim ostalim članovima Caterham F1 tima koji su imali poverenja u mene i što su mi omogućili da debitujem u Formuli 1. Takođe se zahvaljujem mom timskom kolegi Kamuiju Kobayashiju koji je bio prava inspiracija tokom sezone i nadam se da ću ga uskoro ponovo videti na stazi“, izjavio je Ericsson.





      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        McLaren sutra testira Hondin motor na Silverstone-u


        Ekipi je dozvoljeno da obavi testiranje od maksimalno 100km u svrhe snimanja promotivnog materijala.



        McLaren je potvrdio da će sutra na Silverstonu biti korišćen ovoseznonski eksperimentalni bolid koji nosi oznaku MP4-29H/1X1 i koji je razvijen u saradnji sa Hondom.

        Potvrđeno je da će bolide voziti test vozači Oliver Turvey i Stoffel Vandoorne, a pored njih će na stazi biti i dva stara McLarenova bolida iz ranijeg perioda saradnje sa japansikm proizvođačem.






        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Sainz u trci za mesto u McLarenu?


          Carlos Sainz Junior nalazi se na listi kandidata za novog timskog kolegu Fernanda Alonsa.



          Vozač Red Bullove akademije mladih vozača koji već duže vreme važi za najozbiljnijeg kandidata za mesto u Toro Rossu je i pored velikih napora idalje bez angažmana pa se sve više čini da će postavu ovog tima naredne godine sačinjavati mladi Max Verstappen i iskusni Jean-Eric Vergne.

          Ali, italijanski mediji tvrde da se pobedniku ovogodišnje Renault 3.5 serije pruža zlatna prilika za nastavak karijere. McLaren već dužeg vremena nema svog generalnog sponzora a šef tima Eric Boullier kazao je da bi voleo da vidi španske kompanije u svom timu. Priča se da bi mobilni operator Telefonica mogao da se vrati u Formulu 1 sa svojim brendom Movistar, što bi moglo da otvori vrata i Carlosu Sainzu i tako postavu tima čine dva španska vozača.






          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Mattiacci zadovoljan Raikkonenovim performansama u Brazilu


            Na ovaj način Ferrari je dao jak znak da će Kimi Raikkonen ostati u timu i naredne godine.



            Pošto je ova godina za Ferrari obeležena u znaku mnogih promena, pored Fernanda Alonsa naslućivalo se da bi tim mogao da napusti i Kimi Raikkonen. Ovaj Finac vratio se u tim iz Maranela i trenutno ima važeći ugovor do kraja 2015. godine, ali se u ovoj takmičarskoj sezoni dosta mučio sa bolidom.

            Ipak, šef tima Marco Mattiacci je posle VN Brazila pohvalio svog vozača i kazao da polako Kimijeva forma dolazi na pravo mesto. Raikkonen je posle trke na Intarlagosu otišao u Maranelo gde je nastavio sa pripremama za 2015. godinu, gde se susreo sa tehničkim direktorom Jamesom Allisonom i porazgovarao o novom bolidu.






            Preuzeto sa f1-serbia.com
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              McLaren i Honda obavili test


              Eksperimentalni bolid McLaren Honde se juče, kao što je i najavljeno, pojavio na stazi Silverstone.



              Razvojni bolid je kompletirao prve krugove sa novom pogonskom jedinicom iz Honde koja se vraća u Formulu 1. McLaren je iskoristio pravilo koje kaže da svaki tim može da iskoristi jedan promotivni test od 100 kilometara. McLaren nakon testa nije objavio nikakve detaljne informacije.





              Preuzeto sa f1-serbia.com
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Caterham ide u Abu Dabi


                Caterham će se takmičiti na poslednjoj trci sezone u Abu Dabiju.



                Administrator ekipe Finbarr O'Connell je juče potvrdio da je prikupljeno dovoljno novca kroz program donacije fanova da se Caterham nađe na gridu u Abu Dabiju.
                Do sada je prikupljeno 2.92 miliona dolara, a finalna granica je 3.7 miliona.
                “Fanovi su za samo nedelju dana svojim donacijama preokrenuli situaciju. Znali smo da je trkanje u Abu Dabuju najbolji način da privučemo potencijalnog kupca”, rekao je O'Connell.





                Preuzeto sa f1-serbia.com
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Alonso ne ide u Woking


                  Fernando Alonso nije otišao u bazu McLarena


                  Mnogi insajderi su krajem prošle i početkom ove nedelje potvrdili da Fernando Alonso definitivno prelazi u McLaren-Hondu od sledeće godine, i da će u sredu, tj. juče, posetiti fabriku novog tima kako bi potpisao ugovor o kome se naveliko priča.

                  Medjutim, Fernando Alonso je na svom Twitter i Facebook profilu okačio sliku iz Dubaija, koji se nalazi jedno 7.000 kilometara dalje od Velike Britanije.

                  Ispod slike je napisao: „Dobro jutro ! Vreme je za opuštanje.)“

                  Jedan od njegovih sledbenika je napisao: „Veoma je sunčano danas u Wokingu“.





                  Naravno, sve ovo može da bude i samo deo Alonsove „predstave“, kako bi držao pažnju fanova Formule 1 sve do samog kraja, tj. do konačne potvrde o tome gde će voziti sledeće godine.




                  Preuzeto sa f1srbija.rs
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Grosjean ostaje u Lotusu


                    Romain Grosjean potvrdio je da ostaje u Lotusu i naredne godine


                    Francuz je danas na svom facebook i twetter nalogu objavio da nastavlja saradnju sa Lotus F1 timom, ali je nakon samo nekoliko minuta obrisao te poruke.

                    "Ponosan sam što mogu da objavim da nastavljam saradnju sa @LotusF1Teamom i 2015 godine", napisao je Grosjean.
                    Grosjean je bio u mogućnmosti da napusti tim Lotusa na kraju godine zbog klauzule o performansama. Tim je do sada osvojio samo 10 bodova ove sezone.

                    Kako su mesta popunjena u velikim timovima - Ferrariju, McLarenu, Red Bullu i Mercedesu, očekivalo se da Grosjean ostane sa Lotusom i naredne godine.


                    Lotus je nedavno potvrdio da će nastaviti saradnju sa Pastor Maldonadom, a očekuje se uskoro potvrda i za Grosjeana.






                    Preuzeto sa f1srbija.rs
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Glas protiv zamrzananja motora je jedina opcija - Horner


                      Tako smatra šef Red Bulla


                      Christian Horner kaže da bi Red Bull mogao da odboluje sledeće godine i glasa za odmrzavanje motora za 2016.

                      Pregovori oko odmrzavanja dela pravila su propali u Brazilu kada je Mercedes predložio kompromis za 2015: mali luft tokom sezone za razvoj koji je mnogo manjo od onoga što timovi žele. Sa pravilima koja su već ustanovljena za 2015, nepodeljena podrška je potrebna za promenu pravila sledeće sezone - što se verovatno neće desiti zbog MErcedesa - ali je za nadalje potrebna samo većina glasova.

                      Kada je razmatrao ovu opciju, šef Red Bulla je mislio da je već katastrofa sa budžetima F1 koji su već dovedeni u pitanje nakon propasti Caterhama i Marussije.

                      "Mislim da je to jedina opcija jer sa većinom glasova 2016/17/18 mogu da budu otvorene. Moraćemo da odbolujemo u 2015. da bi mogli da otvrili opcije za 16-17, što je smešno, jer to znači da ćemo svi morati da trošimo novac na duži vremenski period. Ono što treba da se desi je da se napravi luft da bi se dozvolilo Renaultu, Ferrariju i Hondi da pokušaju da smanje zaostatak."

                      Horner kaže da je želja za promenom pravila takva da se ne želi sticanje prednosti nad Mercedesom već da bi se osigurao fer plej.

                      "Nema garancija da ćemo se značajno približiti Mercedesu ali nemati priliku da to pokušate je već loše i neukusno. Posebno po pitanju tehnologije motora što je nezrelo. To je veoma frustrirajuća situacija. Mnogo smo vremena proveli razgovarajući o tome. Dva puta smo se vec dogovorili i to se promenilo i menjaće se konstantno tako da ja mislim da je mnogo frustracije sada između timova."

                      Zamrzavanje ili otopljenje


                      Red Bull i Ferrari predvode pritisak za otopljenje u pravilima koja trenutno sprečavaju razvoj u toku sezone nakon homologacije motora na početku godine. Pravilo sprečava Renault i Ferrari da nadoknade veliku prednost Mercedesa koju je stekao na početku 2014.






                      Preuzeto sa f1srbija.rs
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Massa srećniji bez Ferrarija


                        Menadžer Felipea Masse tvrdi da je brazilski as retko kada bio ovako srećan tokom svoje F1 karijere. Po njegovim rečima, odlazak iz Ferrarija je bio pravi potez.


                        Iako je u legendarnoj ekipi iz Maranella proveo 8 godina i čak bio u prilici da se bori za titulu, Massa očigledno nije bio zadovoljan u svom bivšem timu. Poslednjih godina mu je jasno stavljeno do znanja da je drugi vozač, a da je Alonso zvezda tima. Prelazak u ekipu Williamsa je bio rizičan potez, ali pokazalo se da je to bila mudra odluka.

                        Massin menadžer, Nicolas Todt, kaže da se Brazilac preporodio u ovoj ekipi:

                        "Retko kada sam ga video ovoliko srećnog. Ako ste traženi i ako Vam se pokloni pažnja, život Vam se promeni”.
                        “Williams je velika ekipa, međutim ovde je sve mnogo opuštenije i nema takvog pritiska kao u Ferrariju”, rekao je Todt.

                        Posle niza loših sezona Williamsu je konačno krenulo ove godine. Naravno, nije sve bilo lako, a i sam Massa je više pšuta bio žrtva loših taktičkih odluka tokom trke, kao i grešaka mehaničara tokom zaustavljanja u boksu. Uz to, timski kolega mu je mladi i Valtteri Bottas, koji je po mišljenju mnogih, vozač budućnosti.

                        Iza Masse je vrlo emotivan vikend u Brazilu gde je uspeo da se domogne podijuma pred svojom publikom.

                        "On konačno ima kvalitetan auto u svojim rukama, što je veliki motiv. Tokom ove godine nije uvek bilo lako. Okolnosti su bile takve da je početak sezone bio malo lošiji, ali zato je kasnije sve išlo daleko bolje. Inače, Massa nije razočaran Bottasovim rezultatima, naprotiv. To je samo dokaz da je Williams spremio dobar bolid i da su jak tim”, rekao je Nicolas Todt i dodao:

                        "Felipeova posvećenost ovom poslu je ogromna. On je svestan činjenice da više nema 20 godina i da nema previše sezone pred sobom, ali se ne predaje. Retko kad sam ga video srećnijeg. Ovo je super tim, ali je sve mnogo lakše, bez pritisaka i politike”, zaključio je Todt.






                        Preuzeto sa f1srbija.rs
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Kubica odbio da testira F1 bolid


                          Nema povratka u najbrži cirkus



                          Nekada jedan od najperspektivnijih vozača Formule 1, Robert Kubica, se verovatno neće vraćati za volan F1 bolida. Njegova karijera je prekinuta 2011.godine nakon udesa u kome je doživeo ozbiljne povrede ruke. Iako se tada već govorkalo da Kubica ima ugovor sa Ferrarijem, intenzitet povreda je bio toliki da je doveo do prekida njegove F1 karijere.
                          Poljski as se kasnije fokusirao na reli vožnje, a nedavno je izjavio da su njegovi dani u Formuli 1 verovatno zauvek završeni:
                          "Prošle godine sam radio na Mercedesovom simulatoru i shvatio sam da nisam u stanju da vozim bolid na nekim stazama poput Monte Karla i Singapura. Nemam dobru rotaciju zglobova, što bi bio veliki problem na pistama koje imaju uske krivine. Prilikom reli vožnje mogu da kompenzujem taj nedostatak tako što ću više raditi iz ramena, ali u tesnom bolidu tako nešto nije moguće”.
                          “Kada mi je ponuđeno da vozim F1 testove, pomislio sam-Dobro, to bih možda i mogao. Ali, šta dalje? Tada sam shvatio da za mene nema dalje. Zato nisam hteo da prihvatim tu ponudu. Previše je rizično i moram da zaštitim sebe. Znam da bih uživao u toj vožnji, ali pošto ne bih mogao da napravim korak dalje osećao bih se kao da sam uzeo nož i zario ga sebi u grudi."
                          Od incidenta koji ga je udaljio iz Formule 1 je prošlo tri godine. Kubica priznaje da mu teško pada da gleda svoje stare kolege:
                          "Da li razmišljam o Formuli 1? Da i ne. Morate da živite za ono što tek sledi, a ne od sećanja. Mogao bih da odem na poneku trku, da malo popričam sa prijateljima i ljudima koje znam iz F1 dana. Međutim, odlučio sam da se držim podalje od svega toga, ne zato što sam nedruželjubiv, već zato što me to sve podseća na one dane kad sam vozio Formulu 1. Ja sam iskren. Gledanje Formule 1 mi teško pada”.
                          "Prve dve godine posle povrede sam bio skoncentrisan prvenstveno na svoj oporavak. Tada mi je bilo lakše da gledam trke. Međutim, sada mi je teško da pratim duele Rosberga i Hamiltona, ne zato što se bore za titulu nego zato što ih znam iz juniorskih dana. Trkali smo se od 1998.godine i to mi strašno nedostaje. Shvatio sam da kada nešto ne možete imati, onda morate da radite sa onim što vam je dostupno. Na primer, ako ne možete da jedete šniclu, možete da jedete jaja ili da ne jedete uopšte. U tom slučaju, bolje je da jedete jaja i da uživate u tome”, rekao je Kubica.







                          Preuzeto sa f1srbija.rs
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vettela ne brine mnogo forma Ferrarija


                            Sebastian Vettel se ne sekira oko performansi njegovog novog tima u 2014


                            Vettel odlazi iz Red Bulla na kraju sezone i, iako ništa nije potvrđeno, očekuje se da pređe u Ferrari i to će biti objavljeno kada Fernando Alonso obavi svoj prelazak u McLaren.

                            Ovo će biti prva Ferrarijeva sezona bez pobede još od 1993, sa samo par podijuma Fernanda Alonsa, ali to Vettelu uopšte nije važno kada se radi o formi tima.

                            "Stvarno ne," odgovrara Vettel kada su ga pitali da li je gledao na performanse svog novog tima.

                            "Moj način je da uvek pokušavam i da dajem sve od sebe i da idem korak po korak. Uvek je teško suditi o performansama kada gledate sa strane. Tako da je najlakše da znate šta vam se dešava u timu je, ali šta drugi rade to je već teže videti."

                            "Uzmite za primer Williams, ljudima je teško da znaju šta oni rade u petak - bilo da su samo spori ili imali sreće nekada, što ja mislim da nije slučaj, ili oni rade nešto drugo i ne pokazuju svoj pravi tempo. Mislim da nema mnogo smisla trošiti vreme na to previše."

                            Iako je na putu odlaskaiz Red Bulla, Vettel i dalje ima neke tehnicke inpute o bolidu za 2015, ali ne smatra da je iznenađenje što ga ne obaveštavaju o mnogim oblastima razvoja.







                            Preuzeto sa f1srbija.rs
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ne trebaju nam Marussia i Caterham


                              Berniju ne trebaju timovi poput Marussie i Caterhama


                              Bernie Ecclestone tvrdi da nikome ne trebaju timovi poput Caterhama i Marussie.
                              „Nikome neće nedostajati ova dva tima, jer nisu timovi koji se bore za na čelu grida“, tvrdi Bernie: „Oni su samo poznati po problemima u kojima se nalaze.“
                              „Da bi neko znao za vas, morate nešto da uradite. Na primer, onaj jadni momak iz Južne Afrike (Oscar Pistorius), poznatiji je po tome što je uradio, nego po osvojenim medaljama. On je osvajao medalje i posle toga niko nije ni pomislio na njega. Najverovatnije bi bio zaboravljen da se nije desio ovaj slučaj.“
                              „Isto je i sa ovim timovima“, dodao je Ecclestone, dodajući da su najveća imena u F1: Ferrari i Mercedes.
                              „Potrebni su vam timovi kao što je Ferrari. Kada odete bilo gde i kažete : „Ferrari“, ljudi znaju o čemu pričate. Ako kažete „Marussia“, neće znati o čemu pričate.“
                              „To je tako. Opet su brendovi u pitanju, zar ne? Ferrari je brend, koji je povezan sa proizvodom i svi znaju za taj proizvod.“







                              Preuzeto sa f1srbija.rs
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                F1 timovi su idioti


                                Bernie izbacio duple poene za 2015.



                                Bernie Ecclestone je potvrdio da neće biti duplih poena u 2015. godini.

                                Novo-uvedeni dupli poeni na poslednjoj trci će odlučiti o novom šampionu Formule 1, a to se pretpostavljalo još u decembru prošle godine kada su uvedeni u sport.

                                Uglavnom nikome se nisu svideli od samog početka. Sebastian Vettel ih je nazvao „apsurdnim“ i dodao da će „kazniti one koji su naporno radili tokom cele sezone.“

                                Čak je i Mercedesov Toto Wolff, pre nekoliko dana izjavio: „Niko ne voli duple poene ... Mislim da ih čak ni Bernie sada ne voli. To će biti nešto čega ćemo se najverovatnije otarasiti sledeće godine.“

                                Ecclestone je bio taj koji je želeo da se dupli poeni uvedu na poslednje tri trke, ali njegov „pakleni plan“ nije uspeo u celosti, pa je napravljen kompromis da budu samo na finalnoj trci.

                                „Glupo je da budu na jednoj trci, a zamislite da ih imamo u poslednje tri trke“, rekao je Bernie: „To bi značilo da neko treba da ima prednost od 150 poena, da bi bio siguran da će da osvoji titulu.“

                                „Timovi to nisu prihvatili, jer su idioti. Oni su svi mehaničari. Oni ne razmišljaju dugoročno, već misle samo na svoj tim.“

                                „Neću opet predlagati da budu dupli poeni na poslednje tri trke. Pustiću ih da završe sa tim. Ne znam šta ćemo da uradimo sledeće godine.“







                                Preuzeto sa f1srbija.rs
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X